Oh daar had ik geen rekening mee gehoudenquote:
Daar ben ik ook het meest bang voor ja. Ik vind de Batmobile geniaal, maar continu dat racen enzo hoeft van mij niet. Op basis van de trailers lijkt het echt een heel groot deel van het spel te zijn en ik hoop dat het een beetje meevalt en dat ze het alleen zo pushen omdat het de big new feature is.quote:Op maandag 22 juni 2015 16:20 schreef PowerLoungen het volgende:
Volgens bepaalde reviewsites is die batmobiel niet best qua missies (eentonig etc)
Zou wel jammer wezen
Over het algemeen zijn de reviews wel goed, maar je hoort soms dat de Batmobiel er wel onnodig vaak wordt bij gehaald.quote:Op maandag 22 juni 2015 16:20 schreef PowerLoungen het volgende:
Volgens bepaalde reviewsites is die batmobiel niet best qua missies (eentonig etc)
Zou wel jammer wezen
Zoiets moet je sowieso in het spel gebruiken als slechts een hulpmiddel en niet als main voor de verhaallijn . Maar dat doen ze dus helaas wel . (tankveldslagen , achtervolgen etc) en best wel vaak ook naar het schijntquote:Op maandag 22 juni 2015 16:33 schreef Komakie het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn de reviews wel goed, maar je hoort soms dat de Batmobiel er wel onnodig vaak wordt bij gehaald.
waarschijnlijk kun je sowieso alles overbruggen met de Batmobiel, maar je kunt een heleboel dingen waarschijnlijk ook zonder doen. Dat was in Origins ook al zo.
Tsja haha, die boete zal niet mals zijn.quote:Op maandag 22 juni 2015 17:29 schreef CoExist het volgende:
Was net ff bij de Media-Markt. Game is al binnen maar kreeg 'm niet mee...
Toch gebeurt het wel vaak. Bij FIFA in ieder geval wel.quote:Op maandag 22 juni 2015 19:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Tsja haha, die boete zal niet mals zijn.
boete my assquote:Op maandag 22 juni 2015 19:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Tsja haha, die boete zal niet mals zijn.
Game is toch vertraagd door productieproblemen? Niet alleen de LE, maar ook de normale versie? Dat geeft Bol iig wel aan.quote:Op maandag 22 juni 2015 19:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
boete my ass
bij mm den bosch hadden ze em nog niet eens binnen :/
Paar keer uitgesteld, maar hij komt morgen uit nu.quote:Op maandag 22 juni 2015 19:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Game is toch vertraagd door productieproblemen? Niet alleen de LE, maar ook de normale versie? Dat geeft Bol iig wel aan.
quote:Op maandag 22 juni 2015 19:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Paar keer uitgesteld, maar hij komt morgen uit nu.
twitter:bol_com_games twitterde op maandag 22-06-2015 om 16:48:53Batman Arkham Knight is helaas vertraagd. Alle klanten met een pre-order worden binnen 1 uur per email op de hoogte gebracht. 1/2 reageer retweet
amazonquote:Op maandag 22 juni 2015 19:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]twitter:bol_com_games twitterde op maandag 22-06-2015 om 16:48:53Batman Arkham Knight is helaas vertraagd. Alle klanten met een pre-order worden binnen 1 uur per email op de hoogte gebracht. 1/2 reageer retweet
Eerst zelf maar eens zien en dan oordelen.quote:Op maandag 22 juni 2015 16:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zoiets moet je sowieso in het spel gebruiken als slechts een hulpmiddel en niet als main voor de verhaallijn . Maar dat doen ze dus helaas wel . (tankveldslagen , achtervolgen etc) en best wel vaak ook naar het schijnt
Dat ligt dan aan Bol zelf.quote:Op maandag 22 juni 2015 19:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]twitter:bol_com_games twitterde op maandag 22-06-2015 om 16:48:53Batman Arkham Knight is helaas vertraagd. Alle klanten met een pre-order worden binnen 1 uur per email op de hoogte gebracht. 1/2 reageer retweet
Onderschat dat bedrag nietquote:
quote:Hello,
You recently ordered "Batman: Arkham Knight (PS4)" in your Amazon order # and have successfully qualified for the following pre-order bonus:
We're pleased to include your code for the Waynetech Prototype Batmobile DLC below. Please note, the second DLC, the Harley Quinn Playable Add-on, will be included on a leaflet contained within the game box.
Nice. Ik heb Harley Quinn Storypack en Red Hood Storypackquote:
quote:Op maandag 22 juni 2015 22:20 schreef Jefixed het volgende:
Ik zit de game al lekker te pre-loaden op Steam, morgen maar eens ff kijken wat het is! Al is het niets, zal mij een worst wezen... Game toch gratis gekregen bij aanschaf van mijn videocard =)
Wel nice, deze game ga jij echt wel tof vinden, dat kan bijna niet foutquote:
Ik hoop het ja, zal wel leuk zijnquote:Op maandag 22 juni 2015 23:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wel nice, deze game ga jij echt wel tof vinden, dat kan bijna niet fout
Idd. Het lijkt er op dat die batmobile er steeds met de haren bijgesleept wordt. Van alle dikke trailers vond ik die met batmobile-footage het minst. Het is vooral links en rechts 'strafen' en bommen exchangen met andere tanks. yayyy.quote:Op maandag 22 juni 2015 16:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zoiets moet je sowieso in het spel gebruiken als slechts een hulpmiddel en niet als main voor de verhaallijn . Maar dat doen ze dus helaas wel . (tankveldslagen , achtervolgen etc) en best wel vaak ook naar het schijnt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |