Oh daar had ik geen rekening mee gehoudenquote:
Daar ben ik ook het meest bang voor ja. Ik vind de Batmobile geniaal, maar continu dat racen enzo hoeft van mij niet. Op basis van de trailers lijkt het echt een heel groot deel van het spel te zijn en ik hoop dat het een beetje meevalt en dat ze het alleen zo pushen omdat het de big new feature is.quote:Op maandag 22 juni 2015 16:20 schreef PowerLoungen het volgende:
Volgens bepaalde reviewsites is die batmobiel niet best qua missies (eentonig etc)
Zou wel jammer wezen
Over het algemeen zijn de reviews wel goed, maar je hoort soms dat de Batmobiel er wel onnodig vaak wordt bij gehaald.quote:Op maandag 22 juni 2015 16:20 schreef PowerLoungen het volgende:
Volgens bepaalde reviewsites is die batmobiel niet best qua missies (eentonig etc)
Zou wel jammer wezen
Zoiets moet je sowieso in het spel gebruiken als slechts een hulpmiddel en niet als main voor de verhaallijn . Maar dat doen ze dus helaas wel . (tankveldslagen , achtervolgen etc) en best wel vaak ook naar het schijntquote:Op maandag 22 juni 2015 16:33 schreef Komakie het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn de reviews wel goed, maar je hoort soms dat de Batmobiel er wel onnodig vaak wordt bij gehaald.
waarschijnlijk kun je sowieso alles overbruggen met de Batmobiel, maar je kunt een heleboel dingen waarschijnlijk ook zonder doen. Dat was in Origins ook al zo.
Tsja haha, die boete zal niet mals zijn.quote:Op maandag 22 juni 2015 17:29 schreef CoExist het volgende:
Was net ff bij de Media-Markt. Game is al binnen maar kreeg 'm niet mee...
Toch gebeurt het wel vaak. Bij FIFA in ieder geval wel.quote:Op maandag 22 juni 2015 19:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Tsja haha, die boete zal niet mals zijn.
boete my assquote:Op maandag 22 juni 2015 19:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Tsja haha, die boete zal niet mals zijn.
Game is toch vertraagd door productieproblemen? Niet alleen de LE, maar ook de normale versie? Dat geeft Bol iig wel aan.quote:Op maandag 22 juni 2015 19:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
boete my ass
bij mm den bosch hadden ze em nog niet eens binnen :/
Paar keer uitgesteld, maar hij komt morgen uit nu.quote:Op maandag 22 juni 2015 19:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Game is toch vertraagd door productieproblemen? Niet alleen de LE, maar ook de normale versie? Dat geeft Bol iig wel aan.
quote:Op maandag 22 juni 2015 19:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Paar keer uitgesteld, maar hij komt morgen uit nu.
twitter:bol_com_games twitterde op maandag 22-06-2015 om 16:48:53Batman Arkham Knight is helaas vertraagd. Alle klanten met een pre-order worden binnen 1 uur per email op de hoogte gebracht. 1/2 reageer retweet
amazonquote:Op maandag 22 juni 2015 19:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]twitter:bol_com_games twitterde op maandag 22-06-2015 om 16:48:53Batman Arkham Knight is helaas vertraagd. Alle klanten met een pre-order worden binnen 1 uur per email op de hoogte gebracht. 1/2 reageer retweet
Eerst zelf maar eens zien en dan oordelen.quote:Op maandag 22 juni 2015 16:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zoiets moet je sowieso in het spel gebruiken als slechts een hulpmiddel en niet als main voor de verhaallijn . Maar dat doen ze dus helaas wel . (tankveldslagen , achtervolgen etc) en best wel vaak ook naar het schijnt
Dat ligt dan aan Bol zelf.quote:Op maandag 22 juni 2015 19:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]twitter:bol_com_games twitterde op maandag 22-06-2015 om 16:48:53Batman Arkham Knight is helaas vertraagd. Alle klanten met een pre-order worden binnen 1 uur per email op de hoogte gebracht. 1/2 reageer retweet
Onderschat dat bedrag nietquote:
quote:Hello,
You recently ordered "Batman: Arkham Knight (PS4)" in your Amazon order # and have successfully qualified for the following pre-order bonus:
We're pleased to include your code for the Waynetech Prototype Batmobile DLC below. Please note, the second DLC, the Harley Quinn Playable Add-on, will be included on a leaflet contained within the game box.
Nice. Ik heb Harley Quinn Storypack en Red Hood Storypackquote:
quote:Op maandag 22 juni 2015 22:20 schreef Jefixed het volgende:
Ik zit de game al lekker te pre-loaden op Steam, morgen maar eens ff kijken wat het is! Al is het niets, zal mij een worst wezen... Game toch gratis gekregen bij aanschaf van mijn videocard =)
Wel nice, deze game ga jij echt wel tof vinden, dat kan bijna niet foutquote:
Ik hoop het ja, zal wel leuk zijnquote:Op maandag 22 juni 2015 23:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wel nice, deze game ga jij echt wel tof vinden, dat kan bijna niet fout
Idd. Het lijkt er op dat die batmobile er steeds met de haren bijgesleept wordt. Van alle dikke trailers vond ik die met batmobile-footage het minst. Het is vooral links en rechts 'strafen' en bommen exchangen met andere tanks. yayyy.quote:Op maandag 22 juni 2015 16:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zoiets moet je sowieso in het spel gebruiken als slechts een hulpmiddel en niet als main voor de verhaallijn . Maar dat doen ze dus helaas wel . (tankveldslagen , achtervolgen etc) en best wel vaak ook naar het schijnt
Ik vind er iig niets aanquote:Op maandag 22 juni 2015 20:45 schreef Komakie het volgende:
[..]
Eerst zelf maar eens zien en dan oordelen.
Misschien is het juist wel allemaal super vet.
Publishers, vooral. Verder wel eens.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:28 schreef ems. het volgende:
En terecht. Dit soort praktijken moet je keihard afstraffen. Developers hebben het er tegenwoordig maar moeilijk mee, dat er van ze verwacht wordt dat hun producten degelijk werken
hoeveel gb is die updatequote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:17 schreef Dagger87 het volgende:
Jezus die update binnenhalen duurt 9 uur lang. Dat wordt ps4 nachtje op stand-by mode zetten
Bijna 3,6GB.quote:
Zet in options de toggle aan voor battle mode. Dan kan je l2 gebruiken om te remmenquote:Op woensdag 24 juni 2015 04:24 schreef OMG het volgende:
Ik vind de Batmobile tot nu toe stiekem best leuk, ook al bakte ik niks van die eerste Riddler challenge.
Moet wel nog steeds wennen aan dat de linker trigger niet remmen/achteruit is, maar battlemode.
Dat is nog steeds 5 keer zoveel als wat ik voor vier Batman Arkham-spellen heb betaald. Gezien de kwaliteit van Asylum en City alleen al, zie ik dan nog steeds niet wat de meerwaarde is van Arkham Knight, buiten de Batmobile-levels en betere graphics.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zet in options de toggle aan voor battle mode. Dan kan je l2 gebruiken om te remmen.
Splackavellie hij is 46 euro bij MM.
Vind ik een beetje kromme vergelijking, een stel games van al een paar jaar oud vs een game die net een dag uit is.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat is nog steeds 5 keer zoveel als wat ik voor vier Batman Arkham-spellen heb betaald. Gezien de kwaliteit van Asylum en City alleen al, zie ik dan nog steeds niet wat de meerwaarde is van Arkham Knight, buiten de Batmobile-levels en betere graphics.
Op G2A: is hij 20-25 euro overigens: https://www.g2a.com/batman-arkham-knight-steam-cd-key-global.html
Op Kinguin is hij ook zoiets voor 20 euro.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat is nog steeds 5 keer zoveel als wat ik voor vier Batman Arkham-spellen heb betaald. Gezien de kwaliteit van Asylum en City alleen al, zie ik dan nog steeds niet wat de meerwaarde is van Arkham Knight, buiten de Batmobile-levels en betere graphics.
Op G2A: is hij 20-25 euro overigens: https://www.g2a.com/batman-arkham-knight-steam-cd-key-global.html
Dat snap ik wel. Ook snap ik wel dat dit spel er beter uitziet en dat de gameplay beter getweakt is. Het was ook niet een kwestie van kwaliteit. Het is alleen dat het spel kopen voor full price voor mij niet aantrekkelijk is nadat ik de vier andere games voor minder dan een tientje heb kunnen kopen. Sure, dat zijn oudere spellen. Maar als je ze nog nooit hebt gespeeld, zijn dat nog steeds kwalitatief goede spellen, zeker de eerste twee, waar je veel plezier aan kunt beleven. Dat Arkham Knight wellicht een betere game is, doet daar niets aan af.quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:35 schreef Komakie het volgende:
[..]
Op Kinguin is hij ook zoiets voor 20 euro.
Maar meerwaarde
Het is een nieuwe game met een nieuw verhaal waar je dan weer meer plezier aan kunt beleven. Het zal geen wereld van verschil zijn in gameplay, maar wel meer gameplay.
Tja, dan koop je dus gewoon nooit nieuwe producten als je die zelfde afweging overal maakt. Is allemaal prima verder, maar dat is gewoon persoonlijke voorkeur.quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Ook snap ik wel dat dit spel er beter uitziet en dat de gameplay beter getweakt is. Het was ook niet een kwestie van kwaliteit. Het is alleen dat het spel kopen voor full price voor mij niet aantrekkelijk is nadat ik de vier andere games voor minder dan een tientje heb kunnen kopen. Sure, dat zijn oudere spellen. Maar als je ze nog nooit hebt gespeeld, zijn dat nog steeds kwalitatief goede spellen, zeker de eerste twee, waar je veel plezier aan kunt beleven. Dat Arkham Knight wellicht een betere game is, doet daar niets aan af.
Het is een beetje hetzelfde verhaal als ik een tijd geleden had met de Rayman games. Rayman Jungle Run en Rayman Fiesta Run heb ik voor pakweg vier euro in totaal gekocht en met veel plezier gespeeld. Rayman Legends en Origins moesten voor de Vita al snel 30+ euro kosten. Nu zijn ook dat veel uitgebreidere spellen met meer gameplay, maar bieden voor mij niet het tienvoudige aan spelplezier. Toen ze voor 4,99 in de sale voorbij kwamen, heb ik ze echter wel gekocht.
Jawel hoor, regelmatig zelfs. Maar in het geval van games maak ik die overweging wel, ja. Als ik 60 euro per spel wil betalen, koop ik wel een PS4.quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tja, dan koop je dus gewoon nooit nieuwe producten als je die zelfde afweging overal maakt. Is allemaal prima verder, maar dat is gewoon persoonlijke voorkeur.
Wat heb je nu dan?quote:Op woensdag 24 juni 2015 17:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Jawel hoor, regelmatig zelfs. Maar in het geval van games maak ik die overweging wel, ja. Als ik 60 euro per spel wil betalen, koop ik wel een PS4.
Ik heb een laptop waarop ik game.quote:Op donderdag 25 juni 2015 10:13 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wat heb je nu dan?
Gezien de prijzen had ik verwacht dat je een console hebt.
20 euro ben je kwijt bij Kinguin.quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik heb een laptop waarop ik game.
Ik zag het, ja. Dat is inderdaad wel te overzien. Eerst maar eens de andere drie spelen. Ik ben nu nog bezig met Shadow of Mordor.quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:31 schreef Komakie het volgende:
[..]
20 euro ben je kwijt bij Kinguin.
Is nog wel te overzienBeter dan 50 euro iig.
nee, verpest zelfs de game voor mijquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:19 schreef Scorpie het volgende:
Ben ik de enige die de batmobile kut vind?
Ben er al mee gestopt toen ik iets te veel tanks moest kapotknallenquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:25 schreef VixenFromHell het volgende:
Voor mij helaas ook ja. Heb hem wel redelijk uitgespeeld nu (op Riddler na), maar denk niet dat ik hem nog vaak opnieuw ga spelen. Met de andere games wel gedaan maar ik vind die batmobile echt zwaar ruk
Op de youtube video ziet het er best cool uit die battlequote:Op zondag 12 juli 2015 17:47 schreef OMG het volgende:
Godver, welke mongool dacht dat die Cloudburst battle een goed idee was?
Hoewel ik de Batmobile in eerste instantie leuk vond (die Riddler dingen, bijvoorbeeld) kan ik me nu volledig vinden in alle klachten. Wat een bagger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan dus wel, bij mij is rightbutton switch naar battlemode en terug en lefttrigger achteruit rijden. (xbox) Speelt zoveel fijner.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:50 schreef wolfrolf het volgende:
Ik hoop trouwens dat ik niet de enige ben die na 12 pogingen pas de helikopter bij Ace Chemicals aan bonken geschoten kreeg.
Zo irritant dat je die aanvalsstand van de Batmobile niet kan locken ofzo. De controlls fuckten me.
jij hoeft je trigger niet vast te houden?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:22 schreef Young_David het volgende:
[..]
Dat kan dus wel, bij mij is rightbutton switch naar battlemode en terug en lefttrigger achteruit rijden. (xbox) Speelt zoveel fijner.
Nee, kun je in de settings aanpassen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
jij hoeft je trigger niet vast te houden?
Ik heb een PS4 overigens.
Verdomme! Helemaal niet gezienquote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:54 schreef Young_David het volgende:
[..]
Nee, kun je in de settings aanpassen.
Ik heb hem pas geleden nog gehad en ik vond hem best goed. Het is een uitdaging, maar na een tijdje had ik hem wel. Hij is lastig, maar ik vond hem best cool.quote:Op zondag 12 juli 2015 17:47 schreef OMG het volgende:
Godver, welke mongool dacht dat die Cloudburst battle een goed idee was?
Hoewel ik de Batmobile in eerste instantie leuk vond (die Riddler dingen, bijvoorbeeld) kan ik me nu volledig vinden in alle klachten. Wat een bagger.
Hmm bizar. Terwijl ik in een review juist las dat het allemaal zo fantastisch liep.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:15 schreef Young_David het volgende:
Heb trouwens op een console nog nooit een spel gehad wat zo vaak vastloopt. Begint genant te worden.
Welke console dan?quote:Op maandag 20 juli 2015 19:15 schreef Young_David het volgende:
Heb trouwens op een console nog nooit een spel gehad wat zo vaak vastloopt. Begint genant te worden.
Xbox one. Als ik soms een ander gedeelte van de stad in rijd loopt hij vast. Ik heb een keer gehad dat hij in mission select vastliep en twee keer dat ik door de vloer viel en dat je dan de stad boven je zietquote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Welke console dan?
Op mijn PS4 draait het allemaal supersmooth. Geen problemen.
Ik heb zo het donkerbruine vermoeden dat de game is ontwikkeld op PS4 en is geport naar de andere systemen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:08 schreef Young_David het volgende:
[..]
Xbox one. Als ik soms een ander gedeelte van de stad in rijd loopt hij vast. Ik heb een keer gehad dat hij in mission select vastliep en twee keer dat ik door de vloer viel en dat je dan de stad boven je ziet
Als je een beetje bekend met de batman-franchise is het ook niet heel moeilijk te achterhalen. Een soortgelijk verhaal heeft zich in de strips ook al eens afgespeeld.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:52 schreef Komakie het volgende:
Ik weet wie de Arkham Knight is....
En eigenlijk werd het mij in de loop van het spel steeds duidelijker dat hij/zij (ik laat het zo veel mogelijk in het midden) het moest zijn.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:13 schreef Young_David het volgende:
[..]
Als je een beetje bekend met de batman-franchise is het ook niet heel moeilijk te achterhalen. Een soortgelijk verhaal heeft zich in de strips ook al eens afgespeeld.
Hmm welke dan?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:13 schreef Young_David het volgende:
[..]
Als je een beetje bekend met de batman-franchise is het ook niet heel moeilijk te achterhalen. Een soortgelijk verhaal heeft zich in de strips ook al eens afgespeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Komakie op 21-07-2015 20:28:37 ]Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
Hier staat per ongeluk een vrij grote spoiler in nuquote:
Ik dacht dat je z'n identiteit in het midden lietquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:50 schreef Komakie het volgende:
Hmm welke dan?
Ik ben redelijk goed bekend met de batman franchise, maar die ken ik nog niet.
Voor zover ik weet is -- niet echt zonder duidelijk verhaal terug gekomen.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:04 schreef Young_David het volgende:
[..]
Ik dacht dat je z'n identiteit in het midden liet
Maar ik refereer naarIk kwam dit ook nog tegen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dit lijkt er ook op:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je die Arkham Knight comics had gelezen dan wist je ook al wel hoe het zat volgens mij..als ik dit zo lees:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Oh crap sorryquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hier staat per ongeluk een vrij grote spoiler in nu
Gelijk ff in tags gezet, maar wel een beetje laat
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik kwam dit ook nog tegen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dit lijkt er ook op:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je die Arkham Knight comics had gelezen dan wist je ook al wel hoe het zat volgens mij..als ik dit zo lees:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:30 schreef Komakie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:54 schreef Young_David het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: