abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153802717
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 13:23 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Dat is nog steeds 5 keer zoveel als wat ik voor vier Batman Arkham-spellen heb betaald. Gezien de kwaliteit van Asylum en City alleen al, zie ik dan nog steeds niet wat de meerwaarde is van Arkham Knight, buiten de Batmobile-levels en betere graphics.

Op G2A: is hij 20-25 euro overigens: https://www.g2a.com/batman-arkham-knight-steam-cd-key-global.html
Vind ik een beetje kromme vergelijking, een stel games van al een paar jaar oud vs een game die net een dag uit is.

Daarnaast zit bij die games gok ik ook Origins, een game die ik nooit heb uitgespeeld omdat die game me totaal niks deed (naast dat ik was overgestapt naar "next-Gen"). Arkham City vond ik geweldig (Asylum uiteraard ook), Arkham Origins kon ik niet doorheen komen. Arkham Knight vind ik na een avondje spelen al oneindig veel beter dan die game.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_153802745
Holy red Steam reviews Batman!
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_153803299
Gekocht. Vanavond los
  woensdag 24 juni 2015 @ 15:35:54 #254
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_153805949
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 13:23 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Dat is nog steeds 5 keer zoveel als wat ik voor vier Batman Arkham-spellen heb betaald. Gezien de kwaliteit van Asylum en City alleen al, zie ik dan nog steeds niet wat de meerwaarde is van Arkham Knight, buiten de Batmobile-levels en betere graphics.

Op G2A: is hij 20-25 euro overigens: https://www.g2a.com/batman-arkham-knight-steam-cd-key-global.html
Op Kinguin is hij ook zoiets voor 20 euro.

Maar meerwaarde :?
Het is een nieuwe game met een nieuw verhaal waar je dan weer meer plezier aan kunt beleven. Het zal geen wereld van verschil zijn in gameplay, maar wel meer gameplay.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 24 juni 2015 @ 16:10:37 #255
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_153806821
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 15:35 schreef Komakie het volgende:

[..]

Op Kinguin is hij ook zoiets voor 20 euro.

Maar meerwaarde :?
Het is een nieuwe game met een nieuw verhaal waar je dan weer meer plezier aan kunt beleven. Het zal geen wereld van verschil zijn in gameplay, maar wel meer gameplay.
Dat snap ik wel. Ook snap ik wel dat dit spel er beter uitziet en dat de gameplay beter getweakt is. Het was ook niet een kwestie van kwaliteit. Het is alleen dat het spel kopen voor full price voor mij niet aantrekkelijk is nadat ik de vier andere games voor minder dan een tientje heb kunnen kopen. Sure, dat zijn oudere spellen. Maar als je ze nog nooit hebt gespeeld, zijn dat nog steeds kwalitatief goede spellen, zeker de eerste twee, waar je veel plezier aan kunt beleven. Dat Arkham Knight wellicht een betere game is, doet daar niets aan af.

Het is een beetje hetzelfde verhaal als ik een tijd geleden had met de Rayman games. Rayman Jungle Run en Rayman Fiesta Run heb ik voor pakweg vier euro in totaal gekocht en met veel plezier gespeeld. Rayman Legends en Origins moesten voor de Vita al snel 30+ euro kosten. Nu zijn ook dat veel uitgebreidere spellen met meer gameplay, maar bieden voor mij niet het tienvoudige aan spelplezier. Toen ze voor 4,99 in de sale voorbij kwamen, heb ik ze echter wel gekocht.
pi_153807633
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2015 16:10 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Dat snap ik wel. Ook snap ik wel dat dit spel er beter uitziet en dat de gameplay beter getweakt is. Het was ook niet een kwestie van kwaliteit. Het is alleen dat het spel kopen voor full price voor mij niet aantrekkelijk is nadat ik de vier andere games voor minder dan een tientje heb kunnen kopen. Sure, dat zijn oudere spellen. Maar als je ze nog nooit hebt gespeeld, zijn dat nog steeds kwalitatief goede spellen, zeker de eerste twee, waar je veel plezier aan kunt beleven. Dat Arkham Knight wellicht een betere game is, doet daar niets aan af.

Het is een beetje hetzelfde verhaal als ik een tijd geleden had met de Rayman games. Rayman Jungle Run en Rayman Fiesta Run heb ik voor pakweg vier euro in totaal gekocht en met veel plezier gespeeld. Rayman Legends en Origins moesten voor de Vita al snel 30+ euro kosten. Nu zijn ook dat veel uitgebreidere spellen met meer gameplay, maar bieden voor mij niet het tienvoudige aan spelplezier. Toen ze voor 4,99 in de sale voorbij kwamen, heb ik ze echter wel gekocht.
Tja, dan koop je dus gewoon nooit nieuwe producten als je die zelfde afweging overal maakt. Is allemaal prima verder, maar dat is gewoon persoonlijke voorkeur.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 24 juni 2015 @ 17:11:12 #257
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_153808369
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 16:43 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Tja, dan koop je dus gewoon nooit nieuwe producten als je die zelfde afweging overal maakt. Is allemaal prima verder, maar dat is gewoon persoonlijke voorkeur.
Jawel hoor, regelmatig zelfs. Maar in het geval van games maak ik die overweging wel, ja. Als ik 60 euro per spel wil betalen, koop ik wel een PS4.
  donderdag 25 juni 2015 @ 10:13:15 #258
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_153825216
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 17:11 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Jawel hoor, regelmatig zelfs. Maar in het geval van games maak ik die overweging wel, ja. Als ik 60 euro per spel wil betalen, koop ik wel een PS4.
Wat heb je nu dan?
Gezien de prijzen had ik verwacht dat je een console hebt.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_153826849
Vette game hoor, de batmobile _O_
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 25 juni 2015 @ 12:25:28 #261
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_153827900
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 10:13 schreef Komakie het volgende:

[..]

Wat heb je nu dan?
Gezien de prijzen had ik verwacht dat je een console hebt.
Ik heb een laptop waarop ik game.
pi_153829005
Hoor van veel mensen + gamesites dat de game zwaar dramatisch is en regelmatig glitched op PC. Ik heb nergens last van, draait allemaal lekker! Eén keer een glitch gehad maar goed is te overzien. Vind het een erg leuke game, vooral dat stunten met die kabel _O- _O- _O-
.
  donderdag 25 juni 2015 @ 16:31:32 #263
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_153833363
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 12:25 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ik heb een laptop waarop ik game.
20 euro ben je kwijt bij Kinguin.
Is nog wel te overzien ;) Beter dan 50 euro iig.
  donderdag 25 juni 2015 @ 16:37:43 #264
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_153833491
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 16:31 schreef Komakie het volgende:

[..]

20 euro ben je kwijt bij Kinguin.
Is nog wel te overzien ;) Beter dan 50 euro iig.
Ik zag het, ja. Dat is inderdaad wel te overzien. Eerst maar eens de andere drie spelen. Ik ben nu nog bezig met Shadow of Mordor.

Heel vet spel overigens, al is het verhaal wat zwakjes. Ligt wel in dezelfde lijn als de Batman-spellen. Goede graphics ook.

[ Bericht 4% gewijzigd door Splackavellie02 op 25-06-2015 16:52:12 ]
pi_154015091
Arkham Knight nog steeds niet binnen van Amazon g#dvrd&mme
pi_154015341
When in doubt, batmobile.
pi_154015438
Ben ik de enige die de batmobile kut vind?
  donderdag 2 juli 2015 @ 21:20:10 #268
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_154015463
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 21:19 schreef Scorpie het volgende:
Ben ik de enige die de batmobile kut vind?
nee, verpest zelfs de game voor mij
RED ONS HENNIEGOD
pi_154015628
Voor mij helaas ook ja. Heb hem wel redelijk uitgespeeld nu (op Riddler na), maar denk niet dat ik hem nog vaak opnieuw ga spelen. Met de andere games wel gedaan maar ik vind die batmobile echt zwaar ruk :N
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_154015685
Ben ik dan de enige die de batmobile niet volledig kut vind? Okay, je kunt er niet echt subtiel mee rijden, maar achter APC aan scheuren vind ik best leuk. Ook die Riddler races vind ik tot nu toe best leuk, al soms frustrerend vanwege de obstakels.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  donderdag 2 juli 2015 @ 21:53:15 #271
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_154016554
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 21:25 schreef VixenFromHell het volgende:
Voor mij helaas ook ja. Heb hem wel redelijk uitgespeeld nu (op Riddler na), maar denk niet dat ik hem nog vaak opnieuw ga spelen. Met de andere games wel gedaan maar ik vind die batmobile echt zwaar ruk :N
Ben er al mee gestopt toen ik iets te veel tanks moest kapotknallen
Heeft echt helemaal niks met Batman te maken en het is gewoon te gepusht
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 2 juli 2015 @ 21:54:59 #272
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_154016616
De nieuwe pc zit in elkaar, Windows en benodigdheden staan er op en AK gedownload.
Gisteren voor het eerst een half uurtje gespeeld.

Het ziet er allemaal rete strak uit en bij mij draait het zooitje als een tierelier. Ik heb 0,0 problemen :)
Het haperen heb ik geen last van en mijn framerate zit op een gemiddelde van 62fps met uitschieters naar 41 en 122 :D
  maandag 6 juli 2015 @ 14:13:02 #273
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_154113310
Verhaal is best wel goed tot nu toe. Ik zit nu op 12% totaal.
Ik ben wel benieuwd wie uiteindelijk de Arkham Knight is. Hij zei dat hij wraak wil dus het is een bekende van Batman.

Het rijden met de Batmobiel is op zich wel leuk, maar op een gegeven moment wel enigzins eentonig. Gelukkig kun je ook boven de hele stad zweven zodat je op die manier van a naar b gaat. Volgens mij gaat het niet eens veel langzamer dan met de Batmobiel. Sowieso is vliegen echt zoooooo mooi. De manier waarop de cape wappert in de wind, zoals de stad er dan uit ziet. Te ziek voor woorden :9~
Als je vliegt hoef je ook niet zo vaak tegen de tanks te vechten om ergens langs te komen. Scheelt ook weer. Anders is hij wel een beetje overkill.
Hij is ook een beetje vergelijkbaar ingezet als de electriciteitshandschoenen in Origins. Een klein beetje overkill.

Vanavond snel weer verder spelen :D
pi_154274559
Godver, welke mongool dacht dat die Cloudburst battle een goed idee was?

Hoewel ik de Batmobile in eerste instantie leuk vond (die Riddler dingen, bijvoorbeeld) kan ik me nu volledig vinden in alle klachten. Wat een bagger.
pi_154276905
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 17:47 schreef OMG het volgende:
Godver, welke mongool dacht dat die Cloudburst battle een goed idee was?

Hoewel ik de Batmobile in eerste instantie leuk vond (die Riddler dingen, bijvoorbeeld) kan ik me nu volledig vinden in alle klachten. Wat een bagger.
Op de youtube video ziet het er best cool uit die battle
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')