Vind ik een beetje kromme vergelijking, een stel games van al een paar jaar oud vs een game die net een dag uit is.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat is nog steeds 5 keer zoveel als wat ik voor vier Batman Arkham-spellen heb betaald. Gezien de kwaliteit van Asylum en City alleen al, zie ik dan nog steeds niet wat de meerwaarde is van Arkham Knight, buiten de Batmobile-levels en betere graphics.
Op G2A: is hij 20-25 euro overigens: https://www.g2a.com/batman-arkham-knight-steam-cd-key-global.html
Op Kinguin is hij ook zoiets voor 20 euro.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat is nog steeds 5 keer zoveel als wat ik voor vier Batman Arkham-spellen heb betaald. Gezien de kwaliteit van Asylum en City alleen al, zie ik dan nog steeds niet wat de meerwaarde is van Arkham Knight, buiten de Batmobile-levels en betere graphics.
Op G2A: is hij 20-25 euro overigens: https://www.g2a.com/batman-arkham-knight-steam-cd-key-global.html
Dat snap ik wel. Ook snap ik wel dat dit spel er beter uitziet en dat de gameplay beter getweakt is. Het was ook niet een kwestie van kwaliteit. Het is alleen dat het spel kopen voor full price voor mij niet aantrekkelijk is nadat ik de vier andere games voor minder dan een tientje heb kunnen kopen. Sure, dat zijn oudere spellen. Maar als je ze nog nooit hebt gespeeld, zijn dat nog steeds kwalitatief goede spellen, zeker de eerste twee, waar je veel plezier aan kunt beleven. Dat Arkham Knight wellicht een betere game is, doet daar niets aan af.quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:35 schreef Komakie het volgende:
[..]
Op Kinguin is hij ook zoiets voor 20 euro.
Maar meerwaarde
Het is een nieuwe game met een nieuw verhaal waar je dan weer meer plezier aan kunt beleven. Het zal geen wereld van verschil zijn in gameplay, maar wel meer gameplay.
Tja, dan koop je dus gewoon nooit nieuwe producten als je die zelfde afweging overal maakt. Is allemaal prima verder, maar dat is gewoon persoonlijke voorkeur.quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Ook snap ik wel dat dit spel er beter uitziet en dat de gameplay beter getweakt is. Het was ook niet een kwestie van kwaliteit. Het is alleen dat het spel kopen voor full price voor mij niet aantrekkelijk is nadat ik de vier andere games voor minder dan een tientje heb kunnen kopen. Sure, dat zijn oudere spellen. Maar als je ze nog nooit hebt gespeeld, zijn dat nog steeds kwalitatief goede spellen, zeker de eerste twee, waar je veel plezier aan kunt beleven. Dat Arkham Knight wellicht een betere game is, doet daar niets aan af.
Het is een beetje hetzelfde verhaal als ik een tijd geleden had met de Rayman games. Rayman Jungle Run en Rayman Fiesta Run heb ik voor pakweg vier euro in totaal gekocht en met veel plezier gespeeld. Rayman Legends en Origins moesten voor de Vita al snel 30+ euro kosten. Nu zijn ook dat veel uitgebreidere spellen met meer gameplay, maar bieden voor mij niet het tienvoudige aan spelplezier. Toen ze voor 4,99 in de sale voorbij kwamen, heb ik ze echter wel gekocht.
Jawel hoor, regelmatig zelfs. Maar in het geval van games maak ik die overweging wel, ja. Als ik 60 euro per spel wil betalen, koop ik wel een PS4.quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tja, dan koop je dus gewoon nooit nieuwe producten als je die zelfde afweging overal maakt. Is allemaal prima verder, maar dat is gewoon persoonlijke voorkeur.
Wat heb je nu dan?quote:Op woensdag 24 juni 2015 17:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Jawel hoor, regelmatig zelfs. Maar in het geval van games maak ik die overweging wel, ja. Als ik 60 euro per spel wil betalen, koop ik wel een PS4.
Ik heb een laptop waarop ik game.quote:Op donderdag 25 juni 2015 10:13 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wat heb je nu dan?
Gezien de prijzen had ik verwacht dat je een console hebt.
20 euro ben je kwijt bij Kinguin.quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik heb een laptop waarop ik game.
Ik zag het, ja. Dat is inderdaad wel te overzien. Eerst maar eens de andere drie spelen. Ik ben nu nog bezig met Shadow of Mordor.quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:31 schreef Komakie het volgende:
[..]
20 euro ben je kwijt bij Kinguin.
Is nog wel te overzienBeter dan 50 euro iig.
nee, verpest zelfs de game voor mijquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:19 schreef Scorpie het volgende:
Ben ik de enige die de batmobile kut vind?
Ben er al mee gestopt toen ik iets te veel tanks moest kapotknallenquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:25 schreef VixenFromHell het volgende:
Voor mij helaas ook ja. Heb hem wel redelijk uitgespeeld nu (op Riddler na), maar denk niet dat ik hem nog vaak opnieuw ga spelen. Met de andere games wel gedaan maar ik vind die batmobile echt zwaar ruk
Op de youtube video ziet het er best cool uit die battlequote:Op zondag 12 juli 2015 17:47 schreef OMG het volgende:
Godver, welke mongool dacht dat die Cloudburst battle een goed idee was?
Hoewel ik de Batmobile in eerste instantie leuk vond (die Riddler dingen, bijvoorbeeld) kan ik me nu volledig vinden in alle klachten. Wat een bagger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |