Die heb ik net zitten kijken.quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:26 schreef Tim86 het volgende:
Tof dat ze zulke goede acteurs voor de stemmen hebben. Naast de gebruikelijke "bekende" voice actors ook o.a. Jonathan Banks (Mike van Breaking Bad/Better Call Saul) en John Noble (o.a. bekend van Fringe, Lord of the Rings)
quote:Bats is back, folks!
Batman: Arkham Knight is set to be the game of the summer. The anticipated finale in Rocksteady's Batman series sees Bruce Wayne taking the fight to the Scarecrow and his army of supervillain chums for one last epic confrontation. This time though, he has help from an array of characters like Oracle, Nightwing, and Robin, not to mention the use of the awesome-looking Batmobile. It's going to be the must-have game of the summer!
BATMAN-ARKHAM-SAVE40
Now's the perfect time to pre-purchase, as you’ll also get to play as Harley Quinn and get 4 EXCLUSIVE Challenge Maps! Punch in the code above when you pre-purchase Batman: Arkham Knight or Batman: Arkham Knight Premium Edition and get a whopping 40%
off!*
*Voucher valid until [5th June 2015 and 5pm UTC].
Voucher only valid on Batman: Arkham Knight or Batman: Arkham Knight Premium Edition.
May not be used in conjunction with other vouchers or GMG credit.
User must be subscribed to newsletter to redeem voucher.
Hij is niet heel snel, maar dat is hij in het echt ook niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 15:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik zit nu op een kwart van Arkham City. Mooi spel, goede gameplay en een boeiend verhaal. Maar ik vind het in essentie gewoon een brawler met heel veel polish en hoge productiewaarden. Goed spel, absoluut, maar lang niet het meesterwerk dat ik verwachtte.
Ik had gehoopt dat Batman meer als Kratos zou spelen. Als hij loopt, is hij behoorlijk sloom en stijf.
Arkham Origins: Blackgate op de Vita vond ik ook leuk, beetje een throwback naar de Batman games die ik vroeger op de Mega Drive speelde.
originsquote:Op zondag 14 juni 2015 03:37 schreef topdeck het volgende:
Origins heeft de beste stem voor Batman
"WHERE IS HE!!??"
mensen die origins haten omdat de rest dat doet en niet willen erkennen dat voice acting,cinematics en animaties beter zijn dan in de vorige delenquote:
Origins is gewoon inferieur.quote:Op zondag 14 juni 2015 15:17 schreef topdeck het volgende:
[..]
mensen die origins haten omdat de rest dat doet en niet willen erkennen dat voice acting,cinematics en animaties beter zijn dan in de vorige delen
Dude....quote:Op zondag 14 juni 2015 03:37 schreef topdeck het volgende:
Origins heeft de beste stem voor Batman
"WHERE IS HE!!??"
Ik denk dat ik City de beste vond ik in de serie....quote:Op zondag 14 juni 2015 16:27 schreef ems. het volgende:
Ik vond Asylum echt heel tof. City ben ik nooit doorheen gekomen, misschien omdat ik toen ondertussen alweer een beetje verveeld was met de gameplay. Daarom ook origins nooit aangeraakt.
Ben wel benieuwd naar knight
Ik ook jaquote:Op zondag 14 juni 2015 21:18 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik City de beste vond ik in de serie....
Vooral omdat hij zo uitgebreid is en het verhaal is erg goed.quote:
Ok dus het lijkt er op dat Joker wordt gecremeerd....?quote:
Zou flauw zijn om hem weer terug te halen denk ik, hoe iconisch hij ook is. Maar goed, we weten ook nog weinig over de Arkham Knight. Ben benieuwd wat daar achter zal zittenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:57 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ok dus het lijkt er op dat Joker wordt gecremeerd....?
Of komt hij stiekem toch terug?
Ik zou het ook niet zo relaxt vinden. Het is dan net iets te ver gezocht. Zelfs voor Batman.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zou flauw zijn om hem weer terug te halen denk ik, hoe iconisch hij ook is. Maar goed, we weten ook nog weinig over de Arkham Knight. Ben benieuwd wat daar achter zal zitten
Rocksteady, noobquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:23 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet zo relaxt vinden. Het is dan net iets te ver gezocht. Zelfs voor Batman.
Maar die gast die de agent aanvalt ziet er ook beetje creapy uit. Net alsof hij verbrand is ofzo. Dat maakt me dan toch weer een beetje achterdochtig
Ik weet niet hoe het met die Arkham Knight zit, maar het klinkt allemaal niet echt heel erg "Batman". Ik ben benieuwd wat ze er van maken.
Nu staat Rockstar wel bekend om hun goede verhalen en waren de vorige Arkham games verhaal technisch ook prima dus het voordeel van de twijfel geef ik ze wel.
quote:
ik heb een ps4quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:27 schreef Komakie het volgende:
Fuck.
Mijn pc gaat AK niet trekken. Ik had het net uitgekiend dat ik een nieuwe computer zou hebben afgebouwd als hij er zou zijn, maar kom 2 weken te kort. Ik moet dus 2 weken extra wachten, maar dan kan ik hem wel met de settings op max spelen
Consolesquote:
Dat is gewoon een gevalletje Scarecrow toxin lijkt me.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:23 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet zo relaxt vinden. Het is dan net iets te ver gezocht. Zelfs voor Batman.
Maar die gast die de agent aanvalt ziet er ook beetje creapy uit. Net alsof hij verbrand is ofzo. Dat maakt me dan toch weer een beetje achterdochtig
Ik weet niet hoe het met die Arkham Knight zit, maar het klinkt allemaal niet echt heel erg "Batman". Ik ben benieuwd wat ze er van maken.
Nu staat Rockstar wel bekend om hun goede verhalen en waren de vorige Arkham games verhaal technisch ook prima dus het voordeel van de twijfel geef ik ze wel.
Verwacht ik ook aan de ene kant. Aan de andere kant.... Je weet nooitquote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is gewoon een gevalletje Scarecrow toxin lijkt me.
Jepquote:Op woensdag 17 juni 2015 09:43 schreef Phoenix78 het volgende:
Release is 23-06-2015 toch ? Nog maar 6 dagen !
Das niet moeilijk, want Originsquote:Op woensdag 17 juni 2015 10:36 schreef Phoenix78 het volgende:
Preorder premium edition gekocht voor ¤27,95 via mmoga.com staat al klaar in steam.
Deze gaat echt zo vet worden zeker na het teleurstellende origins.
zou leuk om daar eens argumenten bij te zien ipv alleen een smileyquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:49 schreef Minotarumon het volgende:
Arkham City vond ik een goede opvolger van Asylum. De gameplay werd naar een hoger niveau getild. Het enige nadeel van City was het verhaal. Die vond ik veel minder aangrijpend dan die van Asylum.
Bij Origins was de gameplay meer van hetzelfde t.o.v. van City en op sommige momenten zelfs minder. Glitches, bugs en het vechtsysteem die af en toe haperde. Het verhaal van Origins pakte mij daarentegen wel veel meer dan het verhaal van City.
Conclusie: veel zin in Arkham Knight
Op zich vond ik het verhaal van City juist heel erg goed. Het is de perfecte opvolger van Asylum.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:49 schreef Minotarumon het volgende:
Arkham City vond ik een goede opvolger van Asylum. De gameplay werd naar een hoger niveau getild. Het enige nadeel van City was het verhaal. Die vond ik veel minder aangrijpend dan die van Asylum.
Bij Origins was de gameplay meer van hetzelfde t.o.v. van City en op sommige momenten zelfs minder. Glitches bugs en het vechtsysteem die af en toe haperde. Het verhaal van Origins pakte mij daarentegen wel veel meer dan het verhaal van City.
Conclusie: veel zin in Arkham Knight
Hier nog wat meer beelden van een bossfight met Firefly en en het gaat ook nog over Joker in het interview met de game director:quote:Op woensdag 17 juni 2015 09:14 schreef Komakie het volgende:
[..]
Verwacht ik ook aan de ene kant. Aan de andere kant.... Je weet nooit
Die boss fight vind ik er niet zo boeiend uit zien eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 17 juni 2015 21:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hier nog wat meer beelden van een bossfight met Firefly en en het gaat ook nog over Joker in het interview met de game director:
goeie outfit heeft die chick aanquote:Op woensdag 17 juni 2015 21:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hier nog wat meer beelden van een bossfight met Firefly en en het gaat ook nog over Joker in het interview met de game director:
Dat veel fans twijfelden of hij wel echt dood was en dat ze met deze intro wilden Laten zien dat hij echt dood is.quote:Op donderdag 18 juni 2015 10:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
Die boss fight vind ik er niet zo boeiend uit zien eerlijk gezegd.
Alleen wat zegt hij over Joker?
Ik kan hier niet het geluid van de laptop even aanzetten
PS4?quote:Op maandag 22 juni 2015 11:22 schreef Komakie het volgende:
Op Kinguin.net staat hij nog een stuk goedkoper.
Dan heb je alleen geen hoesje enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |