abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133259139
Waarvoor is die 2e disc eigenlijk bij de xbox versie? Ben nu al bijna aan het einde en heb hem niet nodig gehad?

edit: als ik dit nou eerst even google voor ik het post :')
Is online stuff blijkbaar :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_133270527
En uitgespeeld. Waar Arkham Asylum en City voor mij allebei een 9 waard waren zou ik dit een 8 geven denk ik. Het idee van de 8 assassins vond ik niet echt super, maar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wordt het een stuk beter en zaten er wel echt veel supertoffe dingen in. Qua gameplay is er weinig anders eigenlijk. Dat is in principe positief voor mij omdat er gewoon niks mis mee was, maar ze hebben zich er ook wel erg makkelijk vanaf gemaakt zo door eigenlijk echt niks toe te voegen verder. Ook mis ik een beetje de verwijzingen en easter eggs die je vooral in City zoveel zag. Heb nog wel wat sidequests te gaan, al heb ik de belangrijkste daarvan ook al gedaan.

Viel me wel echt op hoe matig de lipsyncing was tov de vorige 2 delen..daar is het me echt nooit opgevallen, nu wel regelmatig.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 20 november 2013 @ 14:48:52 #78
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_133446957
En mijn game is gecrashed op 87% storyline.

Op dit moment heb ik als objective "Stop the Joker" en zit ik in BlackGate Prison. Dan moet ik één of andere deur door naar "Cell Block B Access" en dan bevriest mijn spel. Inmiddels al zo'n 10x opnieuw opgestart, maar het beeld blijft stil staan. Muziek speelt door, maar kan niets, behalve control-alt-delete doen en afsluiten -O-.

Dus in deze ruimte:

pi_133725261
Is de spel wel waard om te halen? Ben zelf wel een fan van Batman en mijn favo karakter Deathstroke is er ook dus de storyline lijk wel bruut, maar hoorde ook dat er veel glitches waren.
pi_133727309
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 21:55 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
Is de spel wel waard om te halen? Ben zelf wel een fan van Batman en mijn favo karakter Deathstroke is er ook dus de storyline lijk wel bruut, maar hoorde ook dat er veel glitches waren.
Geen enkele glitch gezien hier op de xbox..behalve 1x een enemy die wat in de grond zakte..kleine graphics glitch.

Verder niks mis mee. Mijn mening over de rest van het spel staat 2 posts naar boven.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_133863920
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_134233828
Na 5x toch Deathstroke kunnen verslaan. :')
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_134233923
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:00 schreef Dr.Pringles het volgende:
Na 5x toch Deathstroke kunnen verslaan. :')
Ik had er nog 2x zoveel pogingen voor nodig. Ik ben echt teveel een button-basher voor dat soort dingen en die counters van mij waren echt standaard te vroeg of te laat :D

Was echt frustrerend toen, al was het eigenlijk wel de meest toffe bossfight :D

Jammer dat er nu alleen die challange maps DLC is. Die singleplayer DLC met Robin vorig jaar was veel toffer.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_134235166
Eerste paar keer was m'n timing met counteren ook klote. Laatste keer had ik echt nauwelijks damage. :D
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  Donald Duck held vrijdag 13 december 2013 @ 20:29:14 #85
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_134238055
Snel erbij zijn, tot 2100u kost arkham origins op ps3/360 nu maar 28 euro op bartsmit.com
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_134259626
Jezusss, het gevecht tegen Copperhead. Nog erger dan Deathstroke. Counteren in een groepsgevecht gaar ook voor geen moer. Voorheen kreeg je nog de counter button te zien, nu niet meer. Daarom vaak counter mis.

En die camerahoeken zijn ook echt kut.

Zal denk ik de eerste batman game zijn die ik links laat liggen.

[ Bericht 12% gewijzigd door Dr.Pringles op 14-12-2013 14:40:15 ]
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_134260081
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 14:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
Jezusss, het gevecht tegen Copperhead. Nog erger dan Deathstroke. Counteren in een groepsgevecht gaar ook voor geen moer. Voorheen kreeg je nog de counter button te zien, nu niet meer. Daarom vaak counter mis.

En die camerahoeken zijn ook echt kut.

Zal denk ik de eerste batman game zijn die ik links laat liggen.
die is echt zo fucking simpel 1x nodig gehad haalde hem meteen.
"Now fuck off, I need to meditate, or masturbate, or both... "
pi_134260091
Die vond ik ook echt makkelijk ja :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_134261000
Nou op hard was ie best hard. :P Frustratie uiten op FOK helpt wel, meteen na die post Copperhead verslagen met maar een kwart van mn health af. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Dr.Pringles op 14-12-2013 15:42:51 ]
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_134261414
Ik ben het wel met je eens mbt de vage camera's overigens. Dat is echt irritant af en toe en dat was nooit het geval in de vorige games. Maar het is wel de moeite waard om het gewoon af te maken hoor :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 14 december 2013 @ 22:37:23 #91
418003 Prudence19
speel altijd nieuwste games
pi_134274207
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 20:32 schreef Tearsoftheriver het volgende:
Ik had liever dat ze al het geld voor de multiplayer in de singleplayer zouden steken. Wie koopt de Batman games nou voor de multiplayer? Lijkt me ook niet echt een slimme zet, want ik vond bij Assassins Creed ook niet echt goed uitpakken.
Ben ik het mee eens Tearsoftheriver! Multiplayer is beetje verspilling. Maar wil hem toch wel spelen. Ik zie hem op zavvi.nl staan, is het ergens anders ook goedkoper?
pi_134297044
Ik vind de navigatie/aanwijzingen ook echt minder. Je bent gewoon geneigd om dan een walkthrough op internet te zoeken. Moet nu met de remote batarang een fuse box raken. Waar de hell is dat ding. Zou best handig zijn als dat wordt aangegeven.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_134297988
quote:
the bigger they are, the harder they fall
try to resist & i'll kill them all
here's to gotham turned upside down
come x-mas day, i run this town!!
Haha, mooi gedichtje. :D
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_134315037
Dat gevecht met Bane. :') Hij volgt je dodge gewoon. Werkt ook voor geen moer.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_134315401
quote:
18s.gif Op maandag 16 december 2013 00:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
Dat gevecht met Bane. :') Hij volgt je dodge gewoon. Werkt ook voor geen moer.
Bij die helikopter-view duurde het echt lang voor ik doorhad dat ik zelf aan het vechten was :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_134316500
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 00:16 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Bij die helikopter-view duurde het echt lang voor ik doorhad dat ik zelf aan het vechten was :')
Je bedoelt hij 2de bane gevecht?
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_134316529
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 00:49 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

Je bedoelt hij 2de bane gevecht?
Op die rooftop is dat..bij het hotel.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_134316596
Toch vond ik de vorige 2 beter
pi_134316929
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 00:53 schreef Zolder het volgende:
Zonder twijfel. Maar dit was verder ook een prima game imo.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_134317328
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 00:50 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Op die rooftop is dat..bij het hotel.
Oh 1ste dus. Snap niet waarom er altijd 3/4 mannetjes bij moeten komen. Irritant!

quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 00:53 schreef Zolder het volgende:
Arkham Asylum was het tofst.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')