SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wordt het een stuk beter en zaten er wel echt veel supertoffe dingen in. Qua gameplay is er weinig anders eigenlijk. Dat is in principe positief voor mij omdat er gewoon niks mis mee was, maar ze hebben zich er ook wel erg makkelijk vanaf gemaakt zo door eigenlijk echt niks toe te voegen verder. Ook mis ik een beetje de verwijzingen en easter eggs die je vooral in City zoveel zag. Heb nog wel wat sidequests te gaan, al heb ik de belangrijkste daarvan ook al gedaan.
Viel me wel echt op hoe matig de lipsyncing was tov de vorige 2 delen..daar is het me echt nooit opgevallen, nu wel regelmatig.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Geen enkele glitch gezien hier op de xbox..behalve 1x een enemy die wat in de grond zakte..kleine graphics glitch.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:55 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
Is de spel wel waard om te halen? Ben zelf wel een fan van Batman en mijn favo karakter Deathstroke is er ook dus de storyline lijk wel bruut, maar hoorde ook dat er veel glitches waren.
Ik had er nog 2x zoveel pogingen voor nodig. Ik ben echt teveel een button-basher voor dat soort dingen en die counters van mij waren echt standaard te vroeg of te laatquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:00 schreef Dr.Pringles het volgende:
Na 5x toch Deathstroke kunnen verslaan.
die is echt zo fucking simpel 1x nodig gehad haalde hem meteen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
Jezusss, het gevecht tegen Copperhead. Nog erger dan Deathstroke. Counteren in een groepsgevecht gaar ook voor geen moer. Voorheen kreeg je nog de counter button te zien, nu niet meer. Daarom vaak counter mis.
En die camerahoeken zijn ook echt kut.
Zal denk ik de eerste batman game zijn die ik links laat liggen.
Ben ik het mee eens Tearsoftheriver! Multiplayer is beetje verspilling. Maar wil hem toch wel spelen. Ik zie hem op zavvi.nl staan, is het ergens anders ook goedkoper?quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:32 schreef Tearsoftheriver het volgende:
Ik had liever dat ze al het geld voor de multiplayer in de singleplayer zouden steken. Wie koopt de Batman games nou voor de multiplayer? Lijkt me ook niet echt een slimme zet, want ik vond bij Assassins Creed ook niet echt goed uitpakken.
Haha, mooi gedichtje.quote:the bigger they are, the harder they fall
try to resist & i'll kill them all
here's to gotham turned upside down
come x-mas day, i run this town!!
Bij die helikopter-view duurde het echt lang voor ik doorhad dat ik zelf aan het vechten wasquote:Op maandag 16 december 2013 00:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
Dat gevecht met Bane.Hij volgt je dodge gewoon. Werkt ook voor geen moer.
Je bedoelt hij 2de bane gevecht?quote:Op maandag 16 december 2013 00:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij die helikopter-view duurde het echt lang voor ik doorhad dat ik zelf aan het vechten was
Op die rooftop is dat..bij het hotel.quote:Op maandag 16 december 2013 00:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je bedoelt hij 2de bane gevecht?
Zonder twijfel. Maar dit was verder ook een prima game imo.quote:
Oh 1ste dus. Snap niet waarom er altijd 3/4 mannetjes bij moeten komen. Irritant!quote:Op maandag 16 december 2013 00:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op die rooftop is dat..bij het hotel.
Arkham Asylum was het tofst.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |