abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132569344
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 22:51 schreef MrDrako het volgende:
Heb nogal een enorm deja vu gevoel. Verhaal is dan wel anders, spel voelt bijna aan als een kopie van de vorige versies. Veel muisklikken als een gek in de gevechten, verhaal gaat niet bijzonder snel. Tot nu toe voor mij een enorme tegenvaller tov de verwachting die ik had.
Het is een beetje langzaam in het begin. Maar naarmate je vordert kan ik je vertellen dat deze versie van batman verruit de meest toffe is. Echt ongelofelijk vette acteerwerk en cut-scenes. Wil niet teveel spoilen maar je zult tevreden zijn als je wat doorzet.
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_132574181
Heb deel 1 en 2 ook prima op de pc kunnen spelen, full HD met alles op max ziet er toch een stuk beter uit dan op de consoles. Zal zo eens testen of mn xbox 360 controller op de pc beter werkt, want het gevecht met deathstroke is niet te doen.
pi_132575195
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 01:45 schreef MrDrako het volgende:
Heb deel 1 en 2 ook prima op de pc kunnen spelen, full HD met alles op max ziet er toch een stuk beter uit dan op de consoles. Zal zo eens testen of mn xbox 360 controller op de pc beter werkt, want het gevecht met deathstroke is niet te doen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Now fuck off, I need to meditate, or masturbate, or both... "
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 14:06:34 #54
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_132581020
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 01:45 schreef MrDrako het volgende:
PC ziet er altijd beter uit dan op een console. Gezien de mogelijke hardware updates van een PC ook niet zo vreemd.

Ik speel het ook op de PC en met een Xbox controller. Werkt echt perfect. De voordelen van een console (controller) met de graphische kwaliteiten van een PC.

Hoewel ik na een tijdje spelen wel begrijp wat je bedoelt wat betreft het spel op zich. Ik heb ook een beetje een deja-vu. Aan de andere kant vond ik AC echt fantastisch dus heel erg veel meer hoefde ik ook niet.
Het voelt voor mij voornamelijk een nieuw verhaal met dezelfde hoofdrol spelers en met hetzelfde uitgangspunt.

Ik ben er nog niet uit of ik de grotere stad nou echt fijn vindt of niet. Daar moet ik nog een beetje verder voor spelen. Het is wel weer zo dat er genoeg te doen is en de stad er echt goed uit ziet.
Wel gaaf trouwens dat je nu bij een heleboel punten kunt komen die je ook in AC tegen kwam, maar nu zijn het gewone gebouwen zoals normaal gesproken in een stad.
Ik had echt een paar keer zoiets van "hey dit ken ik"
Zoals het gedeelte waar de GCPD zit. Dat was altijd ondergestroomd, nu is dat gewoon nog in normale staat :)

Hoewel het verhaal me nog een beetje onduidelijk is. Ik snap wel dat er 8 huurmoordenaars zijn die hem willen vermoorden, maar het is me nog niet helemaal duidelijk wat ik de hele tijd aan het doen ben. Ik ga van punt naar punt om bepaalde dingen te doen, maar waarom is me niet altijd helemaal duidelijk.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_132581778
zit op 26% maar begin het spel een beetje beu te worden.lijkt wel alsof je bij elke missie verplicht bent 5x die kutbrug over te grappelen. :') :') :')
je kunt wel fasttravelen maar is niet de bedoeling van een spel lijkt me ;)
"Now fuck off, I need to meditate, or masturbate, or both... "
pi_132597523
Begin was meteen goed _O_
pi_132602531
Ik vind het spel stiekem wel tegenvallen. Het is heel subjectief, maar Arkham City voelde heel levendig. Dit spel, voelt doods. Er gebeurt weinig in de stad.

Ook is het grafisch minder. In Arkham City had je soms echt een wow moment. Hier zijn er veel kale textures.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_132603069
Komt er nog een demo uit van dit spel? Ik wil namelijk even testen of hij een beetje goed draait op mijn PC :@

Hier m'n specs:

Windows 7 64-bit
Intel Core i7 3720QM 2,6Ghz
12GB RAM DDR3
Nvidia GeForce GTX 675M met 2GB VRAM

Arkham City kan ik gewoon zonder problemen op de hoogste settings spelen met 60 FPS
pi_132603930
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 01:14 schreef LeaderRoel het volgende:
Komt er nog een demo uit van dit spel? Ik wil namelijk even testen of hij een beetje goed draait op mijn PC :@

Hier m'n specs:

Windows 7 64-bit
Intel Core i7 3720QM 2,6Ghz
12GB RAM DDR3
Nvidia GeForce GTX 675M met 2GB VRAM

Arkham City kan ik gewoon zonder problemen op de hoogste settings spelen met 60 FPS
Ik kan hem met een i7 3740qm, 32gb ram, en een overclockte Quadro K4000M met 4gb vram, op ultra en de hoogste physx spelen op 1440p. Alleen de anti-aliasing staat op fxaa high (al staat die op ultra standaard uit).

Ik heb echter geen idee hoe die Quadro zich verhoud tot een GTX 675M. Bij gpu-z zegt hij dat het 960 unified shaders heeft op een kloksnelheid van 980mhz. Misschien kan je dat vergelijken met jouw videokaart?

Aan de andere kant draait het hier toch op Quadro drivers, dus die zijn minder efficient. Is een torrent downloaden om te kijken een optie?
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_132610052
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 01:46 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Ik kan hem met een i7 3740qm, 32gb ram, en een overclockte Quadro K4000M met 4gb vram, op ultra en de hoogste physx spelen op 1440p. Alleen de anti-aliasing staat op fxaa high (al staat die op ultra standaard uit).

Ik heb echter geen idee hoe die Quadro zich verhoud tot een GTX 675M. Bij gpu-z zegt hij dat het 960 unified shaders heeft op een kloksnelheid van 980mhz. Misschien kan je dat vergelijken met jouw videokaart?

Aan de andere kant draait het hier toch op Quadro drivers, dus die zijn minder efficient. Is een torrent downloaden om te kijken een optie?
Kan ik even kijken ja idd ;)
  zondag 27 oktober 2013 @ 10:57:14 #61
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_132610086
Je kunt hem makkelijk draaien.
Mijn computer is zwakker en ik heb alleen aa op het laagste staan en nog 1 niet op maximaal. Draait prima.

Sowieso is het volgens mij graphisch niet bijster anders geworden.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_132655473
Ik ben geen batman fan maar arkham city vond ik fantastisch.
Is Origins het kopen waard? Had dit tppic in ieder geval drukker verwacht..
  maandag 28 oktober 2013 @ 16:22:11 #63
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_132659240
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 14:32 schreef Timo-Tea het volgende:
Ik vind het verhaal iets minder sterk en het is vrij veel van hetzelfde als AC. Ik vermaak me er in ieder geval prima mee :)
pi_132721617
Nog maar 2 uurtjes gespeeld of zo, maar ik vind hem erg leuk. Batman is wat opvliegender wat ik erg goed vind, en ik schiet af en toe in lach van die henchmen commentaren:

"Penguin called me a floppy noodle!"

_O-

Speel trouwens de PS3 versie, tot nu toe geen last van framedrops of glitches maar ik hoor een hoop slechte verhalen helaas.
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  woensdag 30 oktober 2013 @ 14:13:50 #65
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_132723837
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 13:00 schreef Cid het volgende:
Nog maar 2 uurtjes gespeeld of zo, maar ik vind hem erg leuk. Batman is wat opvliegender wat ik erg goed vind, en ik schiet af en toe in lach van die henchmen commentaren:

"Penguin called me a floppy noodle!"

_O-

Speel trouwens de PS3 versie, tot nu toe geen last van framedrops of glitches maar ik hoor een hoop slechte verhalen helaas.

Batman is wel iets meer bad ass inderdaad :D
pi_132782895
Pff ik ben nu bij Deathstroke..bijna niet te doen die gast joh. Ben echt al 6x ofzo dood gegaan nu en dat gevecht duurt zo fucking lang. Echt irritant dat je bij het begin moet starten steeds.

edit: eindelijk gelukt..echt langer dan een uur mee bezig geweest..zo lang ben ik bij de vorige Batman's met geen enkele bossfight bezig geweest. Misschien ben ik wel wat teveel een buttonbasher voor dit soort bossfights :P

[ Bericht 46% gewijzigd door Tim86 op 01-11-2013 00:59:17 ]
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_132783898
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 14:32 schreef Timo-Tea het volgende:
Op de PC bashen ze Origins echt kapot. Spel is nu dan ook gewoon voor 18 euro te koop.
  vrijdag 1 november 2013 @ 09:21:42 #68
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_132786026
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 02:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Op de PC bashen ze Origins echt kapot. Spel is nu dan ook gewoon voor 18 euro te koop.
http://www.bol.com/nl/p/batman-arkham-origins/9200000013720251/

Waar dan?
  vrijdag 1 november 2013 @ 14:07:51 #70
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_132792926
quote:
Een retailbox vergelijken met een digitale download :')
Als je bij de retails van je lijstje kijkt zijn ze net zo duur als bol.com.

en ja, ik weet heus wel dat bol.com niet de goedkoopste is. Het ging mij vooral om een grote aanbieder.
pi_132794901
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 14:07 schreef Komakie het volgende:

[..]

Een retailbox vergelijken met een digitale download :')
Als je bij de retails van je lijstje kijkt zijn ze net zo duur als bol.com.

en ja, ik weet heus wel dat bol.com niet de goedkoopste is. Het ging mij vooral om een grote aanbieder.
Oh ja vet belangrijk zo'n doosje. Daar gaat het natuurlijk om bij games. Er zitten natuurlijk oh zo veel extraatjes bij. Een stuk plastic met een dvd er in. Is natuurlijk die extra 30 euro waard.
  vrijdag 1 november 2013 @ 16:30:40 #72
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_132796936
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 15:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Oh ja vet belangrijk zo'n doosje. Daar gaat het natuurlijk om bij games. Er zitten natuurlijk oh zo veel extraatjes bij. Een stuk plastic met een dvd er in. Is natuurlijk die extra 30 euro waard.
Nee hoor, maar ik liet een retailbox zien van Bol.com en jij vergelijkt het met een digitale download.
Het ging er alleen om dat het prijsverschil een oneerlijke vergelijking is.

Even de discussie of 30 euro voor een hardcase het allemaal waard is.
pi_132797182
Ja lekker boeie of het een retail box is of niet. Het is niet alsof je de game kan doorverkopen en de retailbox voegt 0,0 toe. Vroeger kreeg je een hoop bij je extras bij zo'n doos maar dat is al meer dan 15 jaar geleden.

Als je de game voor 18 euro koopt bij g2play heb je binnen 30 minuten je code binnen en kan je gelijk beginnen met downloaden. Bij die bij bol.com moet je maar het geluk hebben dat die je die de volgende dag in huis hebt.
  Donald Duck held woensdag 6 november 2013 @ 00:13:39 #75
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_132948134
Voor degenen die de voorgangers nog moeten spelen: deze zijn nu als Humble Bundle verkrijgbaar (pay what you want)
https://www.humblebundle.com/
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')