Het is een beetje langzaam in het begin. Maar naarmate je vordert kan ik je vertellen dat deze versie van batman verruit de meest toffe is. Echt ongelofelijk vette acteerwerk en cut-scenes. Wil niet teveel spoilen maar je zult tevreden zijn als je wat doorzet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:51 schreef MrDrako het volgende:
Heb nogal een enorm deja vu gevoel. Verhaal is dan wel anders, spel voelt bijna aan als een kopie van de vorige versies. Veel muisklikken als een gek in de gevechten, verhaal gaat niet bijzonder snel. Tot nu toe voor mij een enorme tegenvaller tov de verwachting die ik had.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:45 schreef MrDrako het volgende:
Heb deel 1 en 2 ook prima op de pc kunnen spelen, full HD met alles op max ziet er toch een stuk beter uit dan op de consoles. Zal zo eens testen of mn xbox 360 controller op de pc beter werkt, want het gevecht met deathstroke is niet te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now fuck off, I need to meditate, or masturbate, or both... "
PC ziet er altijd beter uit dan op een console. Gezien de mogelijke hardware updates van een PC ook niet zo vreemd.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:45 schreef MrDrako het volgende:
Heb deel 1 en 2 ook prima op de pc kunnen spelen, full HD met alles op max ziet er toch een stuk beter uit dan op de consoles. Zal zo eens testen of mn xbox 360 controller op de pc beter werkt, want het gevecht met deathstroke is niet te doen.
Ik kan hem met een i7 3740qm, 32gb ram, en een overclockte Quadro K4000M met 4gb vram, op ultra en de hoogste physx spelen op 1440p. Alleen de anti-aliasing staat op fxaa high (al staat die op ultra standaard uit).quote:Op zondag 27 oktober 2013 01:14 schreef LeaderRoel het volgende:
Komt er nog een demo uit van dit spel? Ik wil namelijk even testen of hij een beetje goed draait op mijn PC
Hier m'n specs:
Windows 7 64-bit
Intel Core i7 3720QM 2,6Ghz
12GB RAM DDR3
Nvidia GeForce GTX 675M met 2GB VRAM
Arkham City kan ik gewoon zonder problemen op de hoogste settings spelen met 60 FPS
Kan ik even kijken ja iddquote:Op zondag 27 oktober 2013 01:46 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik kan hem met een i7 3740qm, 32gb ram, en een overclockte Quadro K4000M met 4gb vram, op ultra en de hoogste physx spelen op 1440p. Alleen de anti-aliasing staat op fxaa high (al staat die op ultra standaard uit).
Ik heb echter geen idee hoe die Quadro zich verhoud tot een GTX 675M. Bij gpu-z zegt hij dat het 960 unified shaders heeft op een kloksnelheid van 980mhz. Misschien kan je dat vergelijken met jouw videokaart?
Aan de andere kant draait het hier toch op Quadro drivers, dus die zijn minder efficient. Is een torrent downloaden om te kijken een optie?
Ik vind het verhaal iets minder sterk en het is vrij veel van hetzelfde als AC. Ik vermaak me er in ieder geval prima meequote:Op maandag 28 oktober 2013 14:32 schreef Timo-Tea het volgende:
Ik ben geen batman fan maar arkham city vond ik fantastisch.
Is Origins het kopen waard? Had dit tppic in ieder geval drukker verwacht..
Batman is wel iets meer bad ass inderdaadquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:00 schreef Cid het volgende:
Nog maar 2 uurtjes gespeeld of zo, maar ik vind hem erg leuk. Batman is wat opvliegender wat ik erg goed vind, en ik schiet af en toe in lach van die henchmen commentaren:
"Penguin called me a floppy noodle!"
Speel trouwens de PS3 versie, tot nu toe geen last van framedrops of glitches maar ik hoor een hoop slechte verhalen helaas.
Op de PC bashen ze Origins echt kapot. Spel is nu dan ook gewoon voor 18 euro te koop.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:32 schreef Timo-Tea het volgende:
Ik ben geen batman fan maar arkham city vond ik fantastisch.
Is Origins het kopen waard? Had dit tppic in ieder geval drukker verwacht..
http://www.bol.com/nl/p/batman-arkham-origins/9200000013720251/quote:Op vrijdag 1 november 2013 02:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Op de PC bashen ze Origins echt kapot. Spel is nu dan ook gewoon voor 18 euro te koop.
https://www.g2play.net/store/Batman-Arkham-Origins-Steam-Key.htmlquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:21 schreef Komakie het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/batman-arkham-origins/9200000013720251/
Waar dan?
Een retailbox vergelijken met een digitale downloadquote:Op vrijdag 1 november 2013 13:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
https://www.g2play.net/store/Batman-Arkham-Origins-Steam-Key.html
Denken dat bol.com goedkoop is
Nog meer linkjes
http://www.dlcompare.com/games/buy-batman-arkham-origins-550
Oh ja vet belangrijk zo'n doosje. Daar gaat het natuurlijk om bij games. Er zitten natuurlijk oh zo veel extraatjes bij. Een stuk plastic met een dvd er in. Is natuurlijk die extra 30 euro waard.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:07 schreef Komakie het volgende:
[..]
Een retailbox vergelijken met een digitale download
Als je bij de retails van je lijstje kijkt zijn ze net zo duur als bol.com.
en ja, ik weet heus wel dat bol.com niet de goedkoopste is. Het ging mij vooral om een grote aanbieder.
Nee hoor, maar ik liet een retailbox zien van Bol.com en jij vergelijkt het met een digitale download.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Oh ja vet belangrijk zo'n doosje. Daar gaat het natuurlijk om bij games. Er zitten natuurlijk oh zo veel extraatjes bij. Een stuk plastic met een dvd er in. Is natuurlijk die extra 30 euro waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |