verplichtquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Eigenlijk moet Kittel nu absoluut winnen.
Eens!!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:11 schreef PirE het volgende:
Dat met die bus is wel een leuke toevoeging, moeten ze vaker doen
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:11 schreef PirE het volgende:
Finishboog bam op hun kop.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:11 schreef JamFlava het volgende:
Maar de finish is wel veilig? Bij de NOS zeiden ze dat de boel in elkaar zou storten als de bus weg was.
"NOS"quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:11 schreef JamFlava het volgende:
Maar de finish is wel veilig? Bij de NOS zeiden ze dat de boel in elkaar zou storten als de bus weg was.
Vorig jaar met spijkers op de weg.. pakte niet zo spannend uit als ditquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:11 schreef PirE het volgende:
Jaquote:
Moeten ze maar niet vooraan willen fietsen, dom gedoe altijdquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Geen Greipel, geen Cavendish, geen Goss, geen Sagan, geen Bouhanni, hoeveel geluk kan de rest hebben?
901 doet het!!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar sporza opgezet, want alleen Ned. 1 is groen.
Denk dat het door de enorme chaos komt, niet omdat het binnen de 3 km wasquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:16 schreef Zorro het volgende:
Metsjfiksing, Contador valt BUITEN de 3 km, worden de tijdsverschillen ineens niet gerekend
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:16 schreef marcodej het volgende:
Ben benieuwd wie die Belkinees was die er zo hard overheen vloog.
Ik zou niet weten waarom.quote:
Ja, want verder heeft niemand Contador en Sagan waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:16 schreef Ferdii het volgende:
contador kansloos
sagan ook voor morgen kansloos gok ik door stijve spieren
dag poultje
Contador op 2:30 toch?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:16 schreef Pedroso het volgende:
Ben benieuwd hoe groot de schade gaat worden voor de klassementsrenners,
Wel van Poppel toch een grote sprintersnaamquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Geen Greipel, geen Cavendish, geen Goss, geen Sagan, geen Bouhanni, hoeveel geluk kan de rest hebben?
Gesink.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:16 schreef marcodej het volgende:
Binnen 5km (dacht ik) is toch iedereen zelfde tijdquote:
Omdat de Belgen allang verteld hebben dat de orgamisatie dat besloten heeft.quote:
Omdat de Tour anders zo goed als voorbij is. Naast Contador is er geen uitdaging voor Froome helaasquote:
3km normaal gesproken.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:17 schreef PirE het volgende:
[..]
Binnen 5km (dacht ik) is toch iedereen zelfde tijd
Het was überhaupt niet duidelijk waar de finish lag. Toen ze vielen lag het nog op 3km van de eigenlijke finish toch?quote:
Onduidelijkheid waar de eindstreep nou lag.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:17 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
want?
regels zijn regels, behalve als er heel grote namen bijliggen?
Laatste 3 km.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:17 schreef PirE het volgende:
[..]
Ivm finish 3 km eerder...en toen weer nietquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:17 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
want?
regels zijn regels, behalve als er heel grote namen bijliggen?
Ik ook niet, maar de jury zal wel wat weten te vinden, met die berichtgeving dat de finish naar voren was gelegd. Je weet ook niet hoe dat is doorgekomen in het peloton...quote:
Terpstra...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:16 schreef TheFastOne het volgende:
Hollands hoogtepunt is ook weer geweestBoom & van Poppel.
Was Tankink denk ik, die zag je in een shot daarna erbij staan.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:16 schreef marcodej het volgende:
3 km maar er lagen klassementsleiders bij en er was chaos ivm finishstreep dus zal idd wel.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:17 schreef PirE het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat ooit officieel was?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:18 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Onduidelijkheid waar de eindstreep nou lag.
Alsof je naar een Paint kijktquote:
ik woon in vburg, hequote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:17 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Ik heb ziggo en geen beeld (groen scherm).
quote:
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 17:17:54Ik mag hopen dat de jury de tijdsverschillen annuleert. Veranderende finishes, vastgelopen bussen, linke finale: dit sloeg echt nergens op. reageer retweet
Koen de Kortquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:19 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat ooit officieel was?
Die van Boogerd ook tijdens de valpartij. OHHHHH AHHHHHH OHH AHH AHHHHH!!!!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:16 schreef TheFastOne het volgende:
Hollands hoogtepunt is ook weer geweestBoom & van Poppel.
Vanwege de chaos. Eerst wordt verteld dat de finish op 3 km van de streep is. Een minuut later ligt 'ie toch op de streep.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:18 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar de jury zal wel wat weten te vinden, met die berichtgeving dat de finish naar voren was gelegd. Je weet ook niet hoe dat is doorgekomen in het peloton...
Die zal de groene trui wel mogen dragen, die van Kittel is.quote:
twitter:letour twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 17:11:07All riders will get same time http://t.co/eoLCOHrdUe #TDF reageer retweet
Dat zou ook mijn reden zijn jaquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Vanwege de chaos. Eerst wordt verteld dat de finish op 3 km van de streep is. Een minuut later ligt 'ie toch op de streep.
Lijkt me nogal logisch in dit verband.
Dat.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:19 schreef Ereinion het volgende:
Contador reed alsof hij zich geen zorgen maakte over de tijd. Zou belachelijk zijn als er een generaal pardon komt, is geen enkele aanleiding toe.
gohquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:20 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:letour twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 17:11:07All riders will get same time http://t.co/eoLCOHrdUe #TDF reageer retweet
Als de wedstrijdleiding eerst heeft gezegd dat de finish 3 km is verplaats, om vervolgens de finish weer terug te verplaatsen, is dat de aanleiding.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:19 schreef Ereinion het volgende:
Contador reed alsof hij zich geen zorgen maakte over de tijd. Zou belachelijk zijn als er een generaal pardon komt, is geen enkele aanleiding toe.
Lijkt me ook niet meer dan normaal.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Vanwege de chaos. Eerst wordt verteld dat de finish op 3 km van de streep is. Een minuut later ligt 'ie toch op de streep.
Is dezelfde discussie als vorig jaar met Wiggins. Het feit dat er een regel is dat je na 3km voor de finish geen tijd meer kan verliezen door val of lek, betekent niet dat je dan bij het minste of geringste mag gaan freewheelen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Niet verwacht op die plek. Bocht op twee km was veel linker.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:20 schreef marcodej het volgende:
Val gebeurde gewoon op een rechte, brede weg, op meer dan 3km van de finish.
moeten met hand maken, systeem is tielt geslagen..quote:
en wat zien we, beter voor de rest van de tourquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:20 schreef Gramulanion het volgende:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:21 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Gewoon weer er als eerst binnenkwamen.
Met handig paaltjes die voor de reclameborden neergezet waren.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:20 schreef marcodej het volgende:
Val gebeurde gewoon op een rechte, brede weg, op meer dan 3km van de finish.
twitter:julienpretotRTR twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 17:19:26Contador looks hurt - left shoulder #tdf reageer retweet
Bweuh... matigquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:20 schreef Gramulanion het volgende:
Mij ook. De wedstrijdleiding zorgt voor verwarring.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet meer dan normaal.
Als ze hier tijd gaan doorrekenen, dan mogen ze zich verwachten aan een peloton-staking.
Kittel heeft geel, groen en wit.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:22 schreef Marcoss het volgende:
Kittel heeft ook wit toch? (al mag van Poppel hem dan morgen dragen ja)
Een Omega pharma renner.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:22 schreef Panthera. het volgende:
Altijd jammer trouwens, zo'n sprint.
Wie was die idioot die eerst viel, volgens mij zonder enige reden.
Gossquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:22 schreef Panthera. het volgende:
Altijd jammer trouwens, zo'n sprint.
Wie was die idioot die eerst viel, volgens mij zonder enige reden.
Kristoff is ook nog geen 26 maar wordt dat wel over een week. Geen idee of hij dan nog meetelt.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:22 schreef Marcoss het volgende:
Kittel heeft ook wit toch? (al mag van Poppel hem dan morgen dragen ja)
Digitaal ziggo nederland 1 lag er uit.quote:
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 17:21:50Dit was Jackass. Geen wielrennen. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |