Beetje scheelquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Niemand zin om etappe 2 te openen?
Die moet net geopend zijn? ik beweer dat er daarjuist geen topic wasquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beetje scheel
TDF / [Etappe 2] Bastia - Ajaccio #1 Over 156km
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die moet net geopend zijn? ik beweer dat er daarjuist geen topic was
dan ben ik scheelquote:
Gastquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die moet net geopend zijn? ik beweer dat er daarjuist geen topic was
quote:
quote:
Hehe. Mooie filmpjes zijn dit wel.quote:Op zondag 30 juni 2013 08:55 schreef marcodej het volgende:
"Are they moving the finish line?"
"Yeah, because our bus is blocking the finish line.... ah fruit!"
Idd ja, leuk gedaan.quote:Op zondag 30 juni 2013 09:09 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Sowieso zijn de filmpjes van Orica altijd het kijken wel waard
Cav mist natuurlijk punten.twitter:MarkCavendish twitterde op zondag 30-06-2013 om 11:07:38I'd love an explanation from @UCI_cycling as to why time was neutralised on yesterday's stage, but not points. Were only GC riders affected? reageer retweet
Hahahaquote:Op zondag 30 juni 2013 08:55 schreef marcodej het volgende:
"Are they moving the finish line?"
"Yeah, because our bus is blocking the finish line.... ah fruit!"
Probleem is dat ze op 6 km voor de finish geen meetpunt hebben om te registreren wie op achterstand ligt. Het kan overigens zijn dat Hesjedal al weer terug was aangehaakt, hoewel dat niet heel waarschijnlijk is. Maar toon maar eens aan dat het niet zo was.quote:Op zondag 30 juni 2013 11:54 schreef Alrac4 het volgende:
[..]
Er was voor de grote valpartij ook nog een kleinere val met onder meer Hesjedal, al weet ik niet zeker of dit binnen de 6 km viel.
Verder kan ik me inderdaad best indenken dat ze het zichzelf niet al te moeilijk willen maken en gewoon iedereen dezelfde tijd geven, maar dan kan ik me het commentaar van Cavendish wel voorstellen.
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op zondag 30 juni 2013 12:02 schreef Wombcat het volgende:
Even naar het topic van de etappe waar het over gaat
[..]
Probleem is dat ze op 6 km voor de finish geen meetpunt hebben om te registreren wie op achterstand ligt. Het kan overigens zijn dat Hesjedal al weer terug was aangehaakt, hoewel dat niet heel waarschijnlijk is. Maar toon maar eens aan dat het niet zo was.
Cavendish heeft altijd wel wat te mekkeren als 'ie niet gewonnen heeft. Die moet niet zo zeuren. Punten voor groen worden nooit geneutraliseerd met valpartijen.
Overigens vind ik wel dat de hele etappe geneutraliseerd had moeten worden toen die bus op de streep stond. Ze hadden beter ff kunnen stillegen en daarna herstarten. Tijdens de wedstrijd de finish 2x verplaatsen slaat nergens op. Bovendien lag er geen streep op 3 km voor de finish, dus wordt de eindsprint lastig: wanneer plaats je je jump? Om nog maar te zwijgen over de chicane op die plek.
Dat is toch nooit? Waarom zouden ze dat nu dan wel doen?quote:Op zondag 30 juni 2013 11:08 schreef Pino112 het volgende:
Cav mist natuurlijk punten.twitter:MarkCavendish twitterde op zondag 30-06-2013 om 11:07:38I'd love an explanation from @UCI_cycling as to why time was neutralised on yesterday's stage, but not points. Were only GC riders affected? reageer retweet
Wat klopt er niet?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:55 schreef TheArt het volgende:
Zo te zien heeft de jury de uitslag nog op heel veel plekken aangepast, maar sommige dingen kloppen nog steeds niet.
Mollema op de fiets van Tankink binnengekomen en zo waren er nog meer. Zie dat er vannacht/vanochtend weer wat veranderingen zijn doorgevoerd, maar weer nog niet alles.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |