Moeten ze maar niet vooraan willen fietsen, dom gedoe altijdquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Geen Greipel, geen Cavendish, geen Goss, geen Sagan, geen Bouhanni, hoeveel geluk kan de rest hebben?
901 doet het!!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar sporza opgezet, want alleen Ned. 1 is groen.
Denk dat het door de enorme chaos komt, niet omdat het binnen de 3 km wasquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:16 schreef Zorro het volgende:
Metsjfiksing, Contador valt BUITEN de 3 km, worden de tijdsverschillen ineens niet gerekend
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:16 schreef marcodej het volgende:
Ben benieuwd wie die Belkinees was die er zo hard overheen vloog.
Ik zou niet weten waarom.quote:
Ja, want verder heeft niemand Contador en Sagan waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:16 schreef Ferdii het volgende:
contador kansloos
sagan ook voor morgen kansloos gok ik door stijve spieren
dag poultje
Contador op 2:30 toch?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:16 schreef Pedroso het volgende:
Ben benieuwd hoe groot de schade gaat worden voor de klassementsrenners,
Wel van Poppel toch een grote sprintersnaamquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Geen Greipel, geen Cavendish, geen Goss, geen Sagan, geen Bouhanni, hoeveel geluk kan de rest hebben?
Gesink.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:16 schreef marcodej het volgende:
Ben benieuwd wie die Belkinees was die er zo hard overheen vloog.
Binnen 5km (dacht ik) is toch iedereen zelfde tijdquote:
Omdat de Belgen allang verteld hebben dat de orgamisatie dat besloten heeft.quote:
Omdat de Tour anders zo goed als voorbij is. Naast Contador is er geen uitdaging voor Froome helaasquote:
3km normaal gesproken.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:17 schreef PirE het volgende:
[..]
Binnen 5km (dacht ik) is toch iedereen zelfde tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |