maar jij weet gelukkig wel alles wat er speeltquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar ik me aan irriteer is sommigen die denken van alles te weten, zonder dat ze een flauw benul hebben wat er echt speelt.
Denk dat het de Red Arrows zijn. Britse show team.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:36 schreef JohnB52 het volgende:
Die vliegtuigen? Is dat ook brits? Zie de OP
Ik kijk ernaar, maar alleen als de BBC geen uitzending heeft.quote:Even een vraagje: moet ik Sport1 in de OP blijven zetten voor de uitzendingen? Zijn er nog kijkers?
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:40 schreef Sinister-D- het volgende:
Zie nu pas dat er in die laatste pic in de OP een hoop superhelden onderin de foto staan![]()
http://www.formule1.nl/me(...)es_1341760793.79.jpg
Dat heb ik dus niet expres gedaan toen ik de OP in elkaar knutselde
LOLquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:40 schreef Sinister-D- het volgende:
Zie nu pas dat er in die laatste pic in de OP een hoop superhelden onderin de foto staan![]()
http://www.formule1.nl/me(...)es_1341760793.79.jpg
Dat heb ik dus niet expres gedaan toen ik de OP in elkaar knutselde
5 minuten.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:41 schreef bambino het volgende:
Als Q2 is afgelopen hoe lang duurt het dan voor Q3 begint?
Steeds 5 min. pauze.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:41 schreef bambino het volgende:
Als Q2 is afgelopen hoe lang duurt het dan voor Q3 begint?
Dat is idd een goed begin van z'n sollicitatie richting RBRquote:
Blij dat ik in de FOK! F1-manager Ricciardo niet heb ingewisseld voor Bottasquote:
Die quote wil ik wel onthouden, lol. Massa niet naar Q3 dus!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:42 schreef Nattekat het volgende:
Massa is de laatste die kan, als hij eruit ligt ligt hij er aan het eind van het seizoen ook uit
quote:
Dankquote:
Weer een rampzalig slecht weekend. Ben benieuwd wanneer zij een paar daagjes extra mogen testen.quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:45 schreef ElmarO het volgende:
Ah, gelukkig sluiten we Q2 af met een klagende Button. Ik miste al iets.
YDT op Silverstone over ruim twee weken..quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Weer een rampzalig slecht weekend. Ben benieuwd wanneer zij een paar daagjes extra mogen testen.
Hoe bedoel je rampzalig. Ik zie ze in de races een paar plaatseb goed maken.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Weer een rampzalig slecht weekend. Ben benieuwd wanneer zij een paar daagjes extra mogen testen.
Nou is de huidige McLaren ook verre van een goede auto, dus hij heeft een goed excuus.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:45 schreef bambino het volgende:
[..]ligt natuurlijk nooit aan hem, dat is toch logisch
ik wilde eigenlijk de mclaren poster quotenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
idd, geen hitte en er vallen teams keihard door de mand
ik zei teamS, dus meervoudquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:47 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik wilde eigenlijk de mclaren poster quoten
11e en 14e bij de kwalificaties is voor een dergelijk team best rampzalig.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:46 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Hoe bedoel je rampzalig. Ik zie ze in de races een paar plaatseb goed maken.
Ik hou me juist totaal niet bezig met 'wat er allemaal speelt', wat betreft de onwetendheid moet je dus niet bij mij zijn.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:37 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
maar jij weet gelukkig wel alles wat er speelt![]()
mischien is het dan een goed idee om samen met weltschmerz een prive topic te openen zonder al die domme onwetenden hier erbij
Voor de huidige McLaren is dit een redelijke kwalificatie helaas.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
11e en 14e bij de kwalificaties is voor een dergelijk team best rampzalig.
Misschien kan hij wel naar Lotus, daar hebben ze doorgaans wel plek voor coureurs van zijn snelheid.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:42 schreef Nattekat het volgende:
Massa is de laatste die kan, als hij eruit ligt ligt hij er aan het eind van het seizoen ook uit
Slechts 4 tiende langzamer dan Alonso. Niet slechtquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:51 schreef Nattekat het volgende:
Volgens Rob Smedly was Massa's rondje helemaal niet zo slecht
vergeet force India niet...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:52 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Merc 1 en 2, daar achter de Red Bulls en Ricciardo.
Ze zitten nu al op 1:30,09 dus 1:29 komt er zeker welquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:55 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Pole tijd wordt 1:29,5 of 6 verwacht ik.
Die man is niet helemaal zuiver.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:51 schreef Nattekat het volgende:
Volgens Rob Smedly was Massa's rondje helemaal niet zo slecht
Volgorde van de tijden in Q2.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:57 schreef bambino het volgende:
Stel nummer 8 9 en 10 gaan nu niet naar buiten. Wie van de 3 komt dan op 8/9/10?
De snelste van Q2 wordt dan 8,9 en 10.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:57 schreef bambino het volgende:
Stel nummer 8 9 en 10 gaan nu niet naar buiten. Wie van de 3 komt dan op 8/9/10?
Heb ik toch gelijkquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:55 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Pole tijd wordt 1:29,5 of 6 verwacht ik.
Welke zender kijk jij?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:01 schreef THEFXR het volgende:
webber rijdt ontspannen en verslaat vettel
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:02 schreef Sally het volgende:
Hamilton wrs zo licht mogelijk gekwalificeerd als mogelijk.
Die dekselse Vettel toch nog net sneller, maakt er zo wel 8-0 van, Hamilton wel briljantquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:01 schreef THEFXR het volgende:
webber rijdt ontspannen en verslaat vettel
Zo, jij hebt onder een steen gelegenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:02 schreef Sally het volgende:
Hamilton wrs zo licht mogelijk gekwalificeerd als mogelijk. Eigen publiek, had wat goed te maken, dusch...
Hij heeft geluk dat Mercedes nu een goede kwalificatie bak heeft. In de race is het nog altijd minder..quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:03 schreef THEFXR het volgende:
toch een goede move om bij mclaren weg te gaan?
Hij heeft gescheten vóór de kwalificatie?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:02 schreef Sally het volgende:
Hamilton wrs zo licht mogelijk gekwalificeerd als mogelijk. Eigen publiek, had wat goed te maken, dusch...
jammer dat ze geen tank installatie hebben tijdens de racequote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:02 schreef Sally het volgende:
Het was meer een nuchtere conclusiequote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:04 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Zo, jij hebt onder een steen gelegen.
Dusch...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:02 schreef Sally het volgende:
Nou, verklap het nou niet voor Silly Sally!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:05 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
jammer dat ze geen tank installatie hebben tijdens de race
Silly Sally, thnxquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:07 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Nou, verklap het nou niet voor Silly Sally!
Dat had ik in mijn gedachten.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:08 schreef LWD-Godius het volgende:
Teams kunnen nog steeds spelen met brandstof al gaat het maar om een klein aantal liters. Je kan je wagen underfueled laten starten wat betekent dat je in het begin sneller bent maar je later in de race aan brandstofbesparing moet doen door bijv een lagere enigine/fuel-mix. Iets wat mercedes in Maleisië ook deed volgens mij.
Ja, maar die brandstof gaat er pas in na de kwalificatie.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:08 schreef LWD-Godius het volgende:
Teams kunnen nog steeds spelen met brandstof al gaat het maar om een klein aantal liters. Je kan je wagen underfueled laten starten wat betekent dat je in het begin sneller bent maar je later in de race aan brandstofbesparing moet doen door bijv een lagere enigine/fuel-mix. Iets wat mercedes in Maleisië ook deed volgens mij.
Je moet toch ergens op rijden TIJDENS de kwali?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:10 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ja, maar die brandstof gaat er pas in na de kwalificatie.
ok, dit was ik even vergeten waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:10 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ja, maar die brandstof gaat er pas in na de kwalificatie.
Ja, precies genoeg om je snelle rondje te rijden en terug naar de pits te rijden. Zelfde als alle andere coureurs.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Je moet toch ergens op rijden TIJDENS de kwali?
Dat ging vandaag dan net goedquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:12 schreef JohnB52 het volgende:
Laatste keer dat ze er bij Hamilton te weinig in hadden gedaan ging t ook niet helemaal goed
Dat bedoel ik maar.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:11 schreef sasquatsch het volgende:
Zelfs in de kwalificatie kan je op het randje rijden. Je moet 1 liter overhouden aan het eind, maar sommige teams / coureurs zullen op zeker spelen en er genoeg in doen, andere coureurs die wat te winnen hebben nemen soms de gok om er wat minder in te doen en te hopen dat het genoeg is. Elke kilo scheelt weer 1 a 2 tienden van een seconde per ronde.
Wie zegt dat er niet te weinig in zit. De controle moet nog gebeuren.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:12 schreef JohnB52 het volgende:
Laatste keer dat ze er bij Hamilton te weinig in hadden gedaan ging t ook niet helemaal goed
quote:
True, true.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:14 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Wie zegt dat er niet te weinig in zit. De controle moet nog gebeuren.
Alleen zag ik dat pas nadat de mijne geplaatst was.quote:
Ik heb ze allebei gequote hoor, jong'squote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:19 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Alleen zag ik dat pas nadat de mijne geplaatst was.
Nee Kimi en Fernando.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:18 schreef Toekito het volgende:
Button en Perez weer de lachers van het weekend tot nog toe
2 flessen coca colaquote:
RTL7quote:
mwah staan tenminste in de Top 10quote:Nee Kimi en Fernando.
RTL7quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:28 schreef Nober het volgende:
GP2 ook ergens te zien??
[..]
Nee Kimi en Fernando.
RTL? Goed bezig!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
RTL7
[..]
mwah staan tenminste in de Top 10
Oja kan je voor mij ook nog wat meenemen dan?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb ze allebei gequote hoor, jong's
Boodschappen doen
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
2 flessen coca cola
3 kg patat van aviko
2 biefstukken
7 liter tomatensoep
dank
Lolbroeken altijd ook he?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:33 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Oja kan je voor mij ook nog wat meenemen dan?
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:34 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Lolbroeken altijd ook he?
Heb je dan ook meteen de zak met geld die erbij hoort?
allard kalffquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:35 schreef JohnB52 het volgende:
Oja rtlgp live!
Wat een enthousiaste commentator in vergelijking met sport1
das echt balen, gegokt en verlorenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:08 schreef JohnB52 het volgende:
Had iemand nog Di Resta in zijn teammanager?
Dikke kans dat ie zijn P5 kwijt is.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/108424
FIA heeft zelfs de weegschaal nog gekalibreerd... Die bleek al af te wijken (599,5 ipv 600 kg), maar in de 2e weging was de auto van Di Resta 2 kg ipv een halve kg te licht.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:08 schreef JohnB52 het volgende:
Jammer, FI hoeft niet te cheaten om snel te zijn, dan zijn ze sowieso wel. Hoop dat het een foutje was en geen opzet.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:08 schreef JohnB52 het volgende:
twitter:SkySportsMike twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 20:51:45Di Resta penalty confirmed: #BritishGP stewards have sent him to the back of the grid for Sunday's race. His car was/is 1.5kg underweight reageer retweet
Formation lap @ 14:00quote:Op zondag 30 juni 2013 12:43 schreef maniack28 het volgende:
Begint de race 2 uur of 3 uur ned. tijd?
ga even zoeken, had er daarstraks eentje.quote:Op zondag 30 juni 2013 12:45 schreef Ermanon het volgende:
Iemand werkende stream via XBMC? Ik krijg Boxen ervoor
ty <3quote:Op zondag 30 juni 2013 12:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Formation lap @ 14:00
Start 14:04 Ned. tijd
Welke had jij dan?quote:Op zondag 30 juni 2013 12:47 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ga even zoeken, had er daarstraks eentje.
Een tussen mijn favorieten, weet niet in welk kanaal die zit. Ben aan het zoeken voor je.quote:
begint nagenoeg altijd 50 minuten voor de race startquote:Op zondag 30 juni 2013 13:02 schreef Dimauro het volgende:
[..]
ik ben opgelicht door het programmalijstje ja
Tegelijk? Dat is knapquote:
Ik hoop van niet.quote:Op zondag 30 juni 2013 12:47 schreef Tarado het volgende:
Het is toch te hopen dat Vettel uitvalt, anders gaat hij wel heel ver uitlopen
Gevonden!quote:
Daar heb je een script voor, Navi-X, die een hoop TV kanalen streamen via internet. Eigenlijk is er alles op te vinden wat je op satelliet of digitaal vindt.quote:
Dankje, beetje langzaam met laden, maar heb nog 39 mins tot startquote:Op zondag 30 juni 2013 13:15 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Gevonden!
Last viewed 7 days -> Hammy 35 streams -> 2de pagina staat Sky Sports F1.
Ik zou graag kijken, als ik niet zo'n onzinprogramma moest installeren. Ik hoor wel van de stakkers met Sport1 hoe het was.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:21 schreef Breaker.Faker het volgende:
Waar een aardig lijstje met streams om de formule1 te volgen.
http://www.wiziwig.tv/broadcast.php?matchid=204380&part=sports
Ook sport1 is te volgen voor wie Olav Mol wil zien tijdens de voorbeschouwing. Maar je heb wel acestream voor nodig. http://acestream.org/
Heul niet de vinger zal victorieus zijnquote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 13:33 schreef Breaker.Faker het volgende:
Sport1 met hun interview zonder ondertiteling![]()
Tja als je geen engels kan dan moet je het maar met pauper sport1 doenquote:Op zondag 30 juni 2013 13:33 schreef Breaker.Faker het volgende:
leer engelsquote:Op zondag 30 juni 2013 13:33 schreef Breaker.Faker het volgende:
Daar hebben ze geen tijd en/of geld voorquote:Op zondag 30 juni 2013 13:33 schreef Breaker.Faker het volgende:
Zie je wel, hij word echt oud en seniel.. nu is het wéér een kind in zijn 'alles is van mij' periode..quote:Op zondag 30 juni 2013 13:35 schreef Sinister-D- het volgende:
Bernie die een microfoon pikt bij de Sky crew en gewoon wegloopt![]()
quote:Op zondag 30 juni 2013 13:37 schreef Nattekat het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe vlaggetje? [ afbeelding ]
Heb ik weer gemistquote:Op zondag 30 juni 2013 13:35 schreef Sinister-D- het volgende:
Bernie die een microfoon pikt bij de Sky crew en gewoon wegloopt![]()
In de OP staat er eenquote:
Als Veronica nou nog dat van Olav overnam... kon ik er ook nog van genieten.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:39 schreef Breaker.Faker het volgende:
1 ding is zeker het is wel beter met Olav Mol tijdens de voorbeschouwing. Met de nieuws uit de pit straat is te vergelijken als wat RTL heeft gedaan in de jaren 90. Wel jammer dat Ronald en niet Olav de commentaar mag doen.
Was dat? De Zwitserse vlagquote:
Aah tuurlijkquote:
Is toch illegaal sinds dit jaar?quote:Op zondag 30 juni 2013 13:48 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Lotus gaat hun passieve DRS gebruiken in de race. Ik voorspel een Grosjean die downforce verliest in een high-speed bocht en een bandenstapel in knalt.
Kimi is toch de enige die hun systeem gebruikt dit weekend, tijdens de quali had Romain 't niet. En ze mogen toch niet meer aan die wagens sleutelen.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:48 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Lotus gaat hun passieve DRS gebruiken in de race. Ik voorspel een Grosjean die downforce verliest in een high-speed bocht en een bandenstapel in knalt.
Die zou ik zo doen.quote:
Want we weten allemaal dat contracten altijd waterdicht zijn in de F1quote:Op zondag 30 juni 2013 13:50 schreef Breaker.Faker het volgende:
Giedo meld op Sport1 dat hij een waterdicht contract heeft voor dit jaar en niet weg gaat bij het team.
Dacht Kimi ook...quote:Op zondag 30 juni 2013 13:50 schreef Breaker.Faker het volgende:
Giedo meld op Sport1 dat hij een waterdicht contract heeft voor dit jaar en niet weg gaat bij het team.
Oh ja, ik lees het verkeerd zie ik. Kimi zie ik zo'n verlies aan downforce nog wel uit de muur houden.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:49 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Kimi is toch de enige die hun systeem gebruikt dit weekend, tijdens de quali had Romain 't niet. En ze mogen toch niet meer aan die wagens sleutelen.
Niet dat ik weet?quote:
Dat ding van Mercedes vorig jaar, dat mechanisme of iets dat erop lijkt is verboden. Waarom mag Lotus dit wel?quote:
Buh, heb ze gevonden op een forum met een post van 2008. Dus 2008?quote:
Ah, een gentleman.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:42 schreef Zorro het volgende:
Nigel Mansell, een van de weinigen die zijn zonnebril afzet als hem wat gevraagd wordt
Geen taille, geen heupen, brede rug en nog een platte kont ook. Maar goed, ze heeft al voortanden nog dus in de UK is het een echte stunner.quote:
Jij bedoelt double DRS: het openzetten van de vleugel bij DRS gebruiken om luchtstromen door allerlei kanalen te leiden en vleugels te stallen.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ding van Mercedes vorig jaar, dat mechanisme of iets dat erop lijkt is verboden. Waarom mag Lotus dit wel?
Iets mis mee?quote:Op zondag 30 juni 2013 13:56 schreef LWD-Godius het volgende:
di resta start niet vanuit de pits maar vanaf de grid?
Regenkwali's en trainingen, race volgens mij nietquote:Op zondag 30 juni 2013 13:57 schreef Dos37 het volgende:
Is er dit jaar eigenlijk al een regen race gweest?
Das een goeie jaquote:Op zondag 30 juni 2013 13:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Waarom start Di Resta voor Van der Garde?
Blijkbaar vanwege een late wissel van de versnellingsbak.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Vroeg ik me ook net af. De straf van Di Resta is toch later uitgedeeld, dus zou die achteraan moeten staan?quote:Op zondag 30 juni 2013 13:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik kon het me ook niet herinneren normaal is Britse GP standaard regenquote:Op zondag 30 juni 2013 13:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Regenkwali's en trainingen, race volgens mij niet
Massa haalde net Grosjean inquote:Op zondag 30 juni 2013 14:05 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Massa en Alonso hebben van helm geruild
P.I. niet gezien, en de comment waar ik op reageerde?quote:
Wacht maar eens 3 ronden. Dan zullen die banden er wel weer doorheen zitten.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:13 schreef alwaysonhold het volgende:
Toch kan dit niet anders dan door de test komen. Wel leuk voor het kampioensschap een snelle Mercedes...
quote:Op zondag 30 juni 2013 14:13 schreef Breaker.Faker het volgende:
het gaat niet wie er sneller is maar om wie de beste zijn banden kan sparen
Hou nou eens op met dat gekanker over die test.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:13 schreef alwaysonhold het volgende:
Toch kan dit niet anders dan door de test komen. Wel leuk voor het kampioensschap een snelle Mercedes...
Hahahaquote:Op zondag 30 juni 2013 14:14 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Wacht maar eens 3 ronden. Dan zullen die banden er wel weer doorheen zitten.
Hij is wel sneller dan Buttonquote:Op zondag 30 juni 2013 14:15 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Perez rijd relatief langzame rondetijden voor de Option-band
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |