begint nagenoeg altijd 50 minuten voor de race startquote:Op zondag 30 juni 2013 13:02 schreef Dimauro het volgende:
[..]
ik ben opgelicht door het programmalijstje ja
Tegelijk? Dat is knapquote:
Ik hoop van niet.quote:Op zondag 30 juni 2013 12:47 schreef Tarado het volgende:
Het is toch te hopen dat Vettel uitvalt, anders gaat hij wel heel ver uitlopen
Gevonden!quote:
Daar heb je een script voor, Navi-X, die een hoop TV kanalen streamen via internet. Eigenlijk is er alles op te vinden wat je op satelliet of digitaal vindt.quote:
Dankje, beetje langzaam met laden, maar heb nog 39 mins tot startquote:Op zondag 30 juni 2013 13:15 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Gevonden!
Last viewed 7 days -> Hammy 35 streams -> 2de pagina staat Sky Sports F1.
Ik zou graag kijken, als ik niet zo'n onzinprogramma moest installeren. Ik hoor wel van de stakkers met Sport1 hoe het was.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:21 schreef Breaker.Faker het volgende:
Waar een aardig lijstje met streams om de formule1 te volgen.
http://www.wiziwig.tv/broadcast.php?matchid=204380&part=sports
Ook sport1 is te volgen voor wie Olav Mol wil zien tijdens de voorbeschouwing. Maar je heb wel acestream voor nodig. http://acestream.org/
Heul niet de vinger zal victorieus zijnquote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 13:33 schreef Breaker.Faker het volgende:
Sport1 met hun interview zonder ondertiteling![]()
Tja als je geen engels kan dan moet je het maar met pauper sport1 doenquote:Op zondag 30 juni 2013 13:33 schreef Breaker.Faker het volgende:
leer engelsquote:Op zondag 30 juni 2013 13:33 schreef Breaker.Faker het volgende:
Daar hebben ze geen tijd en/of geld voorquote:Op zondag 30 juni 2013 13:33 schreef Breaker.Faker het volgende:
Zie je wel, hij word echt oud en seniel.. nu is het wéér een kind in zijn 'alles is van mij' periode..quote:Op zondag 30 juni 2013 13:35 schreef Sinister-D- het volgende:
Bernie die een microfoon pikt bij de Sky crew en gewoon wegloopt![]()
quote:Op zondag 30 juni 2013 13:37 schreef Nattekat het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe vlaggetje? [ afbeelding ]
Heb ik weer gemistquote:Op zondag 30 juni 2013 13:35 schreef Sinister-D- het volgende:
Bernie die een microfoon pikt bij de Sky crew en gewoon wegloopt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |