In de OP staat er eenquote:
Als Veronica nou nog dat van Olav overnam... kon ik er ook nog van genieten.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:39 schreef Breaker.Faker het volgende:
1 ding is zeker het is wel beter met Olav Mol tijdens de voorbeschouwing. Met de nieuws uit de pit straat is te vergelijken als wat RTL heeft gedaan in de jaren 90. Wel jammer dat Ronald en niet Olav de commentaar mag doen.
Was dat? De Zwitserse vlagquote:
Aah tuurlijkquote:
Is toch illegaal sinds dit jaar?quote:Op zondag 30 juni 2013 13:48 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Lotus gaat hun passieve DRS gebruiken in de race. Ik voorspel een Grosjean die downforce verliest in een high-speed bocht en een bandenstapel in knalt.
Kimi is toch de enige die hun systeem gebruikt dit weekend, tijdens de quali had Romain 't niet. En ze mogen toch niet meer aan die wagens sleutelen.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:48 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Lotus gaat hun passieve DRS gebruiken in de race. Ik voorspel een Grosjean die downforce verliest in een high-speed bocht en een bandenstapel in knalt.
Die zou ik zo doen.quote:
Want we weten allemaal dat contracten altijd waterdicht zijn in de F1quote:Op zondag 30 juni 2013 13:50 schreef Breaker.Faker het volgende:
Giedo meld op Sport1 dat hij een waterdicht contract heeft voor dit jaar en niet weg gaat bij het team.
Dacht Kimi ook...quote:Op zondag 30 juni 2013 13:50 schreef Breaker.Faker het volgende:
Giedo meld op Sport1 dat hij een waterdicht contract heeft voor dit jaar en niet weg gaat bij het team.
Oh ja, ik lees het verkeerd zie ik. Kimi zie ik zo'n verlies aan downforce nog wel uit de muur houden.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:49 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Kimi is toch de enige die hun systeem gebruikt dit weekend, tijdens de quali had Romain 't niet. En ze mogen toch niet meer aan die wagens sleutelen.
Niet dat ik weet?quote:
Dat ding van Mercedes vorig jaar, dat mechanisme of iets dat erop lijkt is verboden. Waarom mag Lotus dit wel?quote:
Buh, heb ze gevonden op een forum met een post van 2008. Dus 2008?quote:
Ah, een gentleman.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:42 schreef Zorro het volgende:
Nigel Mansell, een van de weinigen die zijn zonnebril afzet als hem wat gevraagd wordt
Geen taille, geen heupen, brede rug en nog een platte kont ook. Maar goed, ze heeft al voortanden nog dus in de UK is het een echte stunner.quote:
Jij bedoelt double DRS: het openzetten van de vleugel bij DRS gebruiken om luchtstromen door allerlei kanalen te leiden en vleugels te stallen.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ding van Mercedes vorig jaar, dat mechanisme of iets dat erop lijkt is verboden. Waarom mag Lotus dit wel?
Iets mis mee?quote:Op zondag 30 juni 2013 13:56 schreef LWD-Godius het volgende:
di resta start niet vanuit de pits maar vanaf de grid?
Regenkwali's en trainingen, race volgens mij nietquote:Op zondag 30 juni 2013 13:57 schreef Dos37 het volgende:
Is er dit jaar eigenlijk al een regen race gweest?
Das een goeie jaquote:Op zondag 30 juni 2013 13:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Waarom start Di Resta voor Van der Garde?
Blijkbaar vanwege een late wissel van de versnellingsbak.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Vroeg ik me ook net af. De straf van Di Resta is toch later uitgedeeld, dus zou die achteraan moeten staan?quote:Op zondag 30 juni 2013 13:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik kon het me ook niet herinneren normaal is Britse GP standaard regenquote:Op zondag 30 juni 2013 13:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Regenkwali's en trainingen, race volgens mij niet
Massa haalde net Grosjean inquote:Op zondag 30 juni 2013 14:05 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Massa en Alonso hebben van helm geruild
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |