vergeet force India niet...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:52 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Merc 1 en 2, daar achter de Red Bulls en Ricciardo.
Ze zitten nu al op 1:30,09 dus 1:29 komt er zeker welquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:55 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Pole tijd wordt 1:29,5 of 6 verwacht ik.
Die man is niet helemaal zuiver.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:51 schreef Nattekat het volgende:
Volgens Rob Smedly was Massa's rondje helemaal niet zo slecht
Volgorde van de tijden in Q2.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:57 schreef bambino het volgende:
Stel nummer 8 9 en 10 gaan nu niet naar buiten. Wie van de 3 komt dan op 8/9/10?
De snelste van Q2 wordt dan 8,9 en 10.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:57 schreef bambino het volgende:
Stel nummer 8 9 en 10 gaan nu niet naar buiten. Wie van de 3 komt dan op 8/9/10?
Heb ik toch gelijkquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:55 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Pole tijd wordt 1:29,5 of 6 verwacht ik.
Welke zender kijk jij?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:01 schreef THEFXR het volgende:
webber rijdt ontspannen en verslaat vettel
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:02 schreef Sally het volgende:
Hamilton wrs zo licht mogelijk gekwalificeerd als mogelijk.
Die dekselse Vettel toch nog net sneller, maakt er zo wel 8-0 van, Hamilton wel briljantquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:01 schreef THEFXR het volgende:
webber rijdt ontspannen en verslaat vettel
Zo, jij hebt onder een steen gelegenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:02 schreef Sally het volgende:
Hamilton wrs zo licht mogelijk gekwalificeerd als mogelijk. Eigen publiek, had wat goed te maken, dusch...
Hij heeft geluk dat Mercedes nu een goede kwalificatie bak heeft. In de race is het nog altijd minder..quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:03 schreef THEFXR het volgende:
toch een goede move om bij mclaren weg te gaan?
Hij heeft gescheten vóór de kwalificatie?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:02 schreef Sally het volgende:
Hamilton wrs zo licht mogelijk gekwalificeerd als mogelijk. Eigen publiek, had wat goed te maken, dusch...
jammer dat ze geen tank installatie hebben tijdens de racequote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:02 schreef Sally het volgende:
Het was meer een nuchtere conclusiequote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:04 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Zo, jij hebt onder een steen gelegen.
Dusch...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:02 schreef Sally het volgende:
Nou, verklap het nou niet voor Silly Sally!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:05 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
jammer dat ze geen tank installatie hebben tijdens de race
Silly Sally, thnxquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:07 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Nou, verklap het nou niet voor Silly Sally!
Dat had ik in mijn gedachten.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:08 schreef LWD-Godius het volgende:
Teams kunnen nog steeds spelen met brandstof al gaat het maar om een klein aantal liters. Je kan je wagen underfueled laten starten wat betekent dat je in het begin sneller bent maar je later in de race aan brandstofbesparing moet doen door bijv een lagere enigine/fuel-mix. Iets wat mercedes in Maleisië ook deed volgens mij.
Ja, maar die brandstof gaat er pas in na de kwalificatie.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:08 schreef LWD-Godius het volgende:
Teams kunnen nog steeds spelen met brandstof al gaat het maar om een klein aantal liters. Je kan je wagen underfueled laten starten wat betekent dat je in het begin sneller bent maar je later in de race aan brandstofbesparing moet doen door bijv een lagere enigine/fuel-mix. Iets wat mercedes in Maleisië ook deed volgens mij.
Je moet toch ergens op rijden TIJDENS de kwali?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:10 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ja, maar die brandstof gaat er pas in na de kwalificatie.
ok, dit was ik even vergeten waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:10 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ja, maar die brandstof gaat er pas in na de kwalificatie.
Ja, precies genoeg om je snelle rondje te rijden en terug naar de pits te rijden. Zelfde als alle andere coureurs.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Je moet toch ergens op rijden TIJDENS de kwali?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |