maar jij weet gelukkig wel alles wat er speeltquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar ik me aan irriteer is sommigen die denken van alles te weten, zonder dat ze een flauw benul hebben wat er echt speelt.
Denk dat het de Red Arrows zijn. Britse show team.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:36 schreef JohnB52 het volgende:
Die vliegtuigen? Is dat ook brits? Zie de OP
Ik kijk ernaar, maar alleen als de BBC geen uitzending heeft.quote:Even een vraagje: moet ik Sport1 in de OP blijven zetten voor de uitzendingen? Zijn er nog kijkers?
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:40 schreef Sinister-D- het volgende:
Zie nu pas dat er in die laatste pic in de OP een hoop superhelden onderin de foto staan![]()
http://www.formule1.nl/me(...)es_1341760793.79.jpg
Dat heb ik dus niet expres gedaan toen ik de OP in elkaar knutselde
LOLquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:40 schreef Sinister-D- het volgende:
Zie nu pas dat er in die laatste pic in de OP een hoop superhelden onderin de foto staan![]()
http://www.formule1.nl/me(...)es_1341760793.79.jpg
Dat heb ik dus niet expres gedaan toen ik de OP in elkaar knutselde
5 minuten.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:41 schreef bambino het volgende:
Als Q2 is afgelopen hoe lang duurt het dan voor Q3 begint?
Steeds 5 min. pauze.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:41 schreef bambino het volgende:
Als Q2 is afgelopen hoe lang duurt het dan voor Q3 begint?
Dat is idd een goed begin van z'n sollicitatie richting RBRquote:
Blij dat ik in de FOK! F1-manager Ricciardo niet heb ingewisseld voor Bottasquote:
Die quote wil ik wel onthouden, lol. Massa niet naar Q3 dus!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:42 schreef Nattekat het volgende:
Massa is de laatste die kan, als hij eruit ligt ligt hij er aan het eind van het seizoen ook uit
quote:
Dankquote:
Weer een rampzalig slecht weekend. Ben benieuwd wanneer zij een paar daagjes extra mogen testen.quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:45 schreef ElmarO het volgende:
Ah, gelukkig sluiten we Q2 af met een klagende Button. Ik miste al iets.
YDT op Silverstone over ruim twee weken..quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Weer een rampzalig slecht weekend. Ben benieuwd wanneer zij een paar daagjes extra mogen testen.
Hoe bedoel je rampzalig. Ik zie ze in de races een paar plaatseb goed maken.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Weer een rampzalig slecht weekend. Ben benieuwd wanneer zij een paar daagjes extra mogen testen.
Nou is de huidige McLaren ook verre van een goede auto, dus hij heeft een goed excuus.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:45 schreef bambino het volgende:
[..]ligt natuurlijk nooit aan hem, dat is toch logisch
ik wilde eigenlijk de mclaren poster quotenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
idd, geen hitte en er vallen teams keihard door de mand
ik zei teamS, dus meervoudquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:47 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik wilde eigenlijk de mclaren poster quoten
11e en 14e bij de kwalificaties is voor een dergelijk team best rampzalig.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:46 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Hoe bedoel je rampzalig. Ik zie ze in de races een paar plaatseb goed maken.
Ik hou me juist totaal niet bezig met 'wat er allemaal speelt', wat betreft de onwetendheid moet je dus niet bij mij zijn.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:37 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
maar jij weet gelukkig wel alles wat er speelt![]()
mischien is het dan een goed idee om samen met weltschmerz een prive topic te openen zonder al die domme onwetenden hier erbij
Voor de huidige McLaren is dit een redelijke kwalificatie helaas.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
11e en 14e bij de kwalificaties is voor een dergelijk team best rampzalig.
Misschien kan hij wel naar Lotus, daar hebben ze doorgaans wel plek voor coureurs van zijn snelheid.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:42 schreef Nattekat het volgende:
Massa is de laatste die kan, als hij eruit ligt ligt hij er aan het eind van het seizoen ook uit
Slechts 4 tiende langzamer dan Alonso. Niet slechtquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:51 schreef Nattekat het volgende:
Volgens Rob Smedly was Massa's rondje helemaal niet zo slecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |