Nee hoor, die zijn allang verwijderd . Voordat ik het topic sloot.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik richt mijn bericht juist naar paddy omdat die op dit moment juist wel online is, het topic is zelfs gesloten maar de reacties die ik heb aangegeven (op 2 manieren) staan er nog.
Loopt een mergeverzoekquote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:48 schreef Disana het volgende:
NWS / Nederlands stel in Jemen ontvoerd
NWS / Video van ontvoerde Nederlanders in Jemen
Beetje dubbel.
Was volgens mij gisteren al opgepiktquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:45 schreef Disana het volgende:
NWS / Kunsthal Rotterdam slachtoffer van aanzienlijke inbraak + diefstal.
NWS / Gestolen schilderijen Kunsthal verbrand
Alhoewel de tweede wel een bron heeft voor het laatste nieuws.
Eentje dicht, wel de titel overgenomen.quote:
Wat mij betreft kan het topic gesloten worden, het wordt gedomineerd door Life2.0, en die heeft inmiddels al wel aangetoond niet in discussie te willen gaan.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:19 schreef sp3c het volgende:
op de spam na zie ik er niet zo heel veel modbaars tbh
Ben je een kandidaat?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:44 schreef Jian het volgende:
Nog geen witte rook voor wat betreft een nieuwe mod? Gewoon nieuwsgierig..
Nee zeg, ik zou er nog een grotere rotzooi van maken dan Voorschrift, alhoewel ik die zelf wel goed vond als modquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee zeg, ik zou er nog een grotere rotzooi van maken dan Voorschrift, alhoewel ik die zelf wel goed vond als mod
Zodra het bekend is, ben jij de eerste die ik het laat weten!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:44 schreef Jian het volgende:
Nog geen witte rook voor wat betreft een nieuwe mod? Gewoon nieuwsgierig..
Voorlopig vind ik het eigenlijk best een geestig topic. Moet alles per se onomstotelijk bewezen zijn om een topic te rechtvaardigen? Gewoon een leuke discussie, die wellicht niet doorsnee is maar /carequote:Op vrijdag 19 juli 2013 06:25 schreef Specularium het volgende:
NWS / Astronaut Edgar Mitchell: de UFO cover-up moet beëindigd worden
Terechte klacht van mij.
Nog voor degene het zelf krijgt te horen heb ik met Yvonne afgesproken, ze vindt mijn mening hierin nogal belangrijk namelijkquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zodra het bekend is, ben jij de eerste die ik het laat weten!
Potverdikkeme, wat een connectiesquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Nog voor degene het zelf krijgt te horen heb ik met Yvonne afgesproken, ze vindt mijn mening hierin nogal belangrijk namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |