ik vermoed dat die film met Tom Cruise, cocktail, er iets mee te maken heeft...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:23 schreef rubbereend het volgende:
Hoe zit dat trouwens met de Alabama Shakes?
Zelfs ik had inspiratie, dat zegt heel wat!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:24 schreef rubbereend het volgende:
iedereen wilde wel de TT van het nieuwe topic verzinnen volgens mij
Aan degene die de grap over 'Doe maar Blof' heeft bedacht.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:26 schreef 3rdRock het volgende:
en aan wie hebben jullie die prachtige TT deels te danken?
Sweet home Alabamaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:26 schreef 3rdRock het volgende:
en aan wie hebben jullie die prachtige TT deels te danken?
die ook natuurlijk!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Aan degene die de grap over 'Doe maar Blof' heeft bedacht.
Ik heb wel een Alabama Smoothie voor je..quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:23 schreef rubbereend het volgende:
Hoe zit dat trouwens met de Alabama Shakes?
quote:Alabama Snacky Smore
A twist on the Alabama Steamroller. When a chick puts marshmallows, chocolate syrup and graham crackers in her pussy. Once the marshmallows are nice and melty, the dude bangs her ... making sure to take time to feed the treat laden cock to her.
Alabama is gewoon en ranzige staatquote:
Ik hou het vanavond maar bij het eten (normaal!!) van een pond aardbeienquote:
Southern food gone wrongquote:
ja, jij hebt weer wat te vertellen bij de muziek!quote:
Wat zou een "Alabama snaredrum" inhouden?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, jij hebt weer wat te vertellen bij de muziek!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:39 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
BarfghghghghDa's klote om schoon te krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
quote:
Bestaat niet.. Wel een andere uitleg van gewoon 'snare drum':quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat zou een "Alabama snaredrum" inhouden?
quote:Snare Drum
To grab somebody, usually a person of the opposite sex, by the back of the head and press their face such that their nose is firmly sealed against your asshole. You then break wind, making a "snare drum" sensation that is pleasant for both parties.
Guy 1: Why does Cindy's have shit in her nostrils?
Guy 2: You didn't hear? We were pounding that loud-ass snare drum all night long.
Guy 1: Sweet-ass dude. I'm happy for both of you.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bestaat niet.. Wel een andere uitleg van gewoon 'snare drum':
[..]
Onprofessionele puberquote:
Met die capriolen behaal je in een klap zoveel tijgerpunten dat je twee Opel Tigra's kan halenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat een ranzigheid in dit en ut vorige topic. Zieke geesten die dit ook daadwerkelijk doen.
Ik ha mijn pandapunten wel opsparen voor de fiat panda.
twitter:Domien twitterde op vrijdag 28-06-2013 om 19:50:58@henkde_j Haha! Zo ontzettend met je oneens. Maar ik zal rekening met je houden, hoor! ;-) reageer retweet
niemand zal je verplichten dat allemaal uit te voeren. hoop ik...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat een ranzigheid in dit en ut vorige topic. Zieke geesten die dit ook daadwerkelijk doen.
Ik ha mijn pandapunten wel opsparen voor de fiat panda.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:53 schreef henkde_j het volgende:
twitter:Domien twitterde op vrijdag 28-06-2013 om 19:50:58@henkde_j Haha! Zo ontzettend met je oneens. Maar ik zal rekening met je houden, hoor! ;-) reageer retweet
quote:
twitter:Domien twitterde op dinsdag 16-04-2013 om 10:38:39Wereld Dag van de Stem, vandaag. Niet bij mij, lieve mensen. #3FM reageer retweet
twitter:Domien twitterde op zondag 30-12-2012 om 23:07:25Stem begint het weer een beetje te doen, geloof ik..
Woensdag weer op de radio! En komende vrijdagnacht vlammen in de #Freaknacht! #3FM reageer retweet
twitter:
twitter:Domien twitterde op vrijdag 21-12-2012 om 10:45:36Als iemand mijn stem gevonden heeft, wil hij/zij hem dan terug naar Enschede sturen? Mijn dank is eeuwig. reageer retweet
twitter:Domien twitterde op zondag 15-07-2012 om 23:48:47Wat een weekend, wát een weekend! Nu vooral hopen dat mijn stem morgen weer terug is.. Je hoort het vanaf 10 uur op #3FM! reageer retweet
twitter:Domien twitterde op zondag 21-04-2013 om 11:26:27Geen stem meer over, maar dit was echt heel erg leuk! RT @TjibbeTjibsma: En Club Fuse 2.0 was een feestje http://t.co/Rgq9FV0HuI reageer retweet
Tsja.twitter:
wie het wat???quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:04 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hebben ze het geweldige Carnation al gespeeld?
dit uur en het volgende uur een nummer van Paul Weller (of 1 van zijn bands) dus wie weetquote:
Pien, godsamme...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bestaat niet.. Wel een andere uitleg van gewoon 'snare drum':
[..]
Zo. Kan de resolutie nog hoger?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:08 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Over niet drinken gesproken... Ik maak hem openen.
Ouderwetse dopquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:08 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Over niet drinken gesproken... Ik maak hem openen.
Ik geloof dat ik een hoop resolutiequote:
Henk! Goeie tweet man. Domien is een goeie DJ, maar een fking kleuter.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:53 schreef henkde_j het volgende:
Godverdommequote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik een hoop resolutie
HI HA HO!
ga jij eens ff heel gauw op een paard zittenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
HI HA HO!
Val mij bijquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Henk! Goeie tweet man. Domien is een goeie DJ, maar een fking kleuter.
wolf! ik had een lekker pizza prosciuttoquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Henk! Goeie tweet man. Domien is een goeie DJ, maar een fking kleuter.
De tequilla vloeit weer rijkelijk?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
HI HA HO!
Ga eens naar de kroeg man!!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
HI HA HO!
grap heb ik al gemaakt. helaasquote:
Pfoe jahquote:
Goedzo! Ben benieuwd naar het verhaalquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:16 schreef SilentChaos het volgende:
M'n bus komt pas half 9, dus ff geduld, ben zo weg hoor
Met mijn grote wingman J.Z'n (nieuwe) vriendin is gelukkig op vakantie
Escalatienachtquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:16 schreef SilentChaos het volgende:
volblaffen zeker?quote:
Nee moet morgen vroeg op (half 7), dus wordt een rustig biertjequote:
Wat ga je doen zo vroeg dan?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee moet morgen vroeg op (half 7), dus wordt een rustig biertje
Weinig verhalen vermoed iken het is echt tyfusweer
hondenweer bedoel je?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee moet morgen vroeg op (half 7), dus wordt een rustig biertje
Weinig verhalen vermoed iken het is echt tyfusweer
in DECEMBER????? (zie henks post)quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:25 schreef Pino112 het volgende:
Ah, Domiens stemproblemen komen door hooikoorts.
Hij komt bij ons langs, ga je ook mee langs de weg staan om even te wuiven misschien?quote:
van de wintergroene pollenquote:
Naar onze oosterburen, gitaren kijken in een megawinkelquote:
Thomann.de?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Naar onze oosterburen, gitaren kijken in een megawinkel
Goed idee!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Hij komt bij ons langs, ga je ook mee langs de weg staan om even te wuiven misschien?
owjaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
SR-feestjes natuurlijk, dat valt dus onder de 25%.
Tof! Dan kunnen we mooi blijven staan voor de TT-uittocht morgenavondquote:
Musik produktivquote:
we4l gehoord, maar wist niet wat het wasquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:29 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ken je dit niet?
Fatboy Slim remix van Wildchild - Renegade Master
Hmm alleen voor UK?quote:
Hallo mevrouw Pinoquote:
quote:
twitter:erwblo twitterde op vrijdag 28-06-2013 om 18:21:10Met deze Chrome plugin gewoon alle Glastonbury via BBC iPlayer kijken https://t.co/t3yBfxtTl3 reageer retweet
Zijn reeds begonnen om 20.15.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:32 schreef MarijeH het volgende:
Butterfly![]()
Hoe laat moet rigby eigenlijk optreden?
Droogquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:35 schreef minthy het volgende:
Zo te horen hebben we hier nog aardig mazzel met het weer
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:35 schreef minthy het volgende:
Het regentquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:35 schreef minthy het volgende:
Preciesquote:
Doe mij maar spaanse slofjesquote:
Sorryquote:
zu spatquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:38 schreef Qunix het volgende:
[..]
PICS OR IT DIDN'T HAPPEN
Ik deed ook mee met mijn foto
wafoor pijama?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:38 schreef DeLuna het volgende:
Gewoon lekker asociaal in pyjama chocola vreten
Je bent veel te lief met je " voorzichtig met je stem hequote:
Gedverdemmequote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:38 schreef minthy het volgende:
allonfestijn een paar dorpen verderop, ik ben benieuwd of ze zo nog te zien zijn
[..]
Doe mij maar spaanse slofjes
Ohja ik lees het. Denk dat jij ze eerder ziet.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies![]()
Luchtballonfestijn een paar dorpen verderop, ik ben benieuwd of ze zo nog te zien zijn
Moet zo die kant nog even op, kom ze vast tegenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja ik lees het. Denk dat jij ze eerder ziet.
Grotere bullshit excuses zijn niet te verzinnenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je bent veel te lief met je " voorzichtig met je stem he![]()
" !!!
En goed bijgevallen Pino!!!1 Dat zal het boefje leren
Hooikoorts op maandagmorgen.
Nope, O - NO..quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Moet zo die kant nog even op, kom ze vast tegen![]()
Geen idee of de wind überhaupt deze kant op staat, ik hou me weinig met het weerbeeld bezig.
Hangoverquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:16 schreef SilentChaos het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Dank, dan gaan ze richting Duitse grens. Misschien een glimp in de vertequote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
[..]Oh oh, DM golf op komstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
[..]Lekker hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De chocolade. Ik doe het op een zoethoutstokje.
[..]jammer van dat shirtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Dat houden we ook zo.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja maar nog niet met alle lurkers enzo
Die kan ook nog wel uit hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die kan ook nog wel uit hoor.Pics.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die kan ook nog wel uit hoor.briljantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Neequote:
Dealquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wel gezellig dan kom ik er gewoon bij zitten
z'n faptop valt eraf!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:50 schreef wolfrolf het volgende:
Pino zijn bureau staat schuin jongens, opgepast!
Of hij ligt op de bank met zijn iPad, handig zo'n standaard.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:50 schreef wolfrolf het volgende:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Of hij ligt op de bank met zijn iPad, handig zo'n standaard.
kiest er toch nog iets het luchtruimquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik plaag alleen de mensen waarvan ik zielsveel houdquote:
Heldquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]twitter:erwblo twitterde op vrijdag 28-06-2013 om 18:21:10Met deze Chrome plugin gewoon alle Glastonbury via BBC iPlayer kijken https://t.co/t3yBfxtTl3 reageer retweet
die heeft het te druk met jou dm'en!quote:
Jong ik ben er nog. Ik kijk een waardeloos tv programma waar ze beweren dat er talent zingt!quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jong ik ben er nog. Ik kijk een waardeloos tv programma waar ze beweren dat er talent zingt!
talent dat zinkt lijkt me veel leukerquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jong ik ben er nog. Ik kijk een waardeloos tv programma waar ze beweren dat er talent zingt!
Ondanks de uitleg download chrome de plugin nietquote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hou op, ik ben al doof van het gillen.
Als het nou talent was, dan was het nog wat....quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
talent dat zinkt lijkt me veel leuker
Je moet hem ernaartoe slepen he?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:00 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ondanks de uitleg download chrome de plugin niet
Nou ik vind dit dan wel weer beter maar die gillende meisjes zijn zo irritant.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]Net zo erg als die Mainstreet-zooi zeker
doe jij ook als je Pino zietquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nou ik vind dit dan wel weer beter maar die gillende meisjes zijn zo irritant.
Die zijn dan ook hun stem kwijt, net als Domien.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nou ik vind dit dan wel weer beter maar die gillende meisjes zijn zo irritant.
Alweeeer?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die zijn dan ook hun stem kwijt, net als Domien.
Allemaal hooikoortsquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die zijn dan ook hun stem kwijt, net als Domien.
Het gaat om de X factorquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:03 schreef DeLuna het volgende:
Echt dan zie je die jury zo heel enthousiast en dan hoor je ze zingen, en dan neem je die mensen toch helemaal nooit serieus meer
Hij is het er ook gewoon niet mee eens dus.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neu maar Henkie en ik hadden het er met Domien even over op Twitter.
Het is de hooikoorts.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hij is het er ook gewoon niet mee eens dus.
December hooikoortsquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hij is het er ook gewoon niet mee eens dus.
Komt ie ook niet in een mapje Downloads (of waar de Chrome downloadse bij jou naartoe gaan)? Vanuit daar kun je hem ook in het extensiescherm slepen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:00 schreef Timo20 het volgende:
[..]
In Firefox wel geluktquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:00 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat ging niet, hij downloadde `m uberhaupt niet. Dus slepen ging ook nietquote:
ah, dat herken ikquote:
heb je adblock aan staan?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat ging niet, hij downloadde `m uberhaupt niet. Dus slepen ging ook niet
Wut?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:12 schreef Holenmens het volgende:
"Dit moet echt een keer afgelopen zijn." - Tjibbe
"Dat duurt niet lang meer Tjibbe, dat weet je." - Michiel
Gerard knikt "ja!" naar Michiel. ZE GAAN STOPPEN!!! SPANNEND!!!!11!!!
Al een half uur toch?quote:
top!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:28 schreef minthy het volgende:
M'n werkbegeleider heeft m'n verslagen diagonaal (?) doorgekeken en vond het er verdomd goed uitzien![]()
![]()
/dagboek
Ja maar eerst Alt-J gekeken hequote:
veel meer materiaal hebben ze ook niet..vond ze een beetje tegenvallen in een halflege A'dam ArenA, maar dat is op zich ook niet zo heel vreemd als je in NL maar 1 hit hebt en de zaal is en de venue is én te groot, én te leeg...quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:28 schreef minthy het volgende:
M'n werkbegeleider heeft m'n verslagen diagonaal (?) doorgekeken en vond het er verdomd goed uitzien![]()
![]()
/dagboek
Inderdaad. Klinkt niet slecht.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja maar eerst Alt-J gekeken he
De reacties bij Muse op Bastille waren niet zo goed volgens mij, maar ik vind dit dikke prima
B∆stillequote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:32 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Inderdaad. Klinkt niet slecht.
En er staan driehoekjes op het podium
Alles staat op Glastonburyquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:32 schreef 3rdRock het volgende:
enter Shikari staat ook op Glastonbury toch? die waren dit jaar in Groningen wel erg vetnog shirtje gekoopt.
die bank ken ik niet....quote:
Vanmiddag om 16.15 ja.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:32 schreef 3rdRock het volgende:
enter Shikari staat ook op Glastonbury toch? die waren dit jaar in Groningen wel erg vetnog shirtje gekoopt.
lekker bandje vind ik dat. beetje trancecore ofzo.:)quote:
mooi idd! bijna net zo mooi als kuikentje piepquote:
daar is dus mn bier gvdquote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:47 schreef Qunix het volgende:
Lang geleden dat het geheime woord als laatste item is
quote:
Welke hints heb je nog meer gehoord?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:50 schreef Holenmens het volgende:
Veel hints vandaag, nu zei Tjibbe al "over 3 maanden eruit" ofzo.
"Dit moet echt een keer afgelopen zijn." - Tjibbequote:
http://www.radioforum.nl/(...)783&p=404189#p404189quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:53 schreef Holenmens het volgende:
[..]
"Dit moet echt een keer afgelopen zijn." - Tjibbe
"Dat duurt niet lang meer Tjibbe, dat weet je." - Michiel
En toen moesten ze gniffelen naar elkaar
lol had al verwacht dat het daar besproken zou wordenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:57 schreef Evertjan het volgende:
[..]
http://www.radioforum.nl/(...)783&p=404189#p404189
die mag niet in Zeeland komen. straatverbod.quote:
Ochquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die mag niet in Zeeland komen. straatverbod.
ga naar de kroketterettequote:
He Spotify, bedanktquote:You haven't listened to Home Again by Kensington for a while. Play now?
dig je 'm openbaar of zeg je het lekker niet?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:52 schreef Qunix het volgende:
Bob jij of ik? Iedereen bobt want de beat is zo dik.
Brainpowerquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dig je 'm openbaar of zeg je het lekker niet?
nja, dat weet ik niet...in zijn hoogtijdagen was ie goed en had ie een flow. maar of ie de beste is...quote:
Mjah die zijn een beetje voor m'n tijd.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:56 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ghostbusters was tof, maar Extince in het begin vind ik ook tof, en Def P.
Voel me nu oudquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mjah die zijn een beetje voor m'n tijd.
Eén van de besten dan.
4e kaart vind ik erg goed...en "je moest waarschijnlijk gaan" is wel heel mooi. jinx is ook erg goed en door merg en brain.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mjah die zijn een beetje voor m'n tijd.
Eén van de besten dan.
Echt stom dat. Heel archief weg voor de zoveelste keerquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:19 schreef Pino112 het volgende:
Oh godver, dat stond natuurlijk op 3FMVid.
"Het YouTube-account 3FMVid is beëindigd omdat we meerdere meldingen van derden hebben ontvangen wegens auteursrechtschendingen van eisers als:quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:20 schreef Qunix het volgende:
[..]
Echt stom dat. Heel archief weg voor de zoveelste keer
Ban.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
"Het YouTube-account 3FMVid is beëindigd omdat we meerdere meldingen van derden hebben ontvangen wegens auteursrechtschendingen van eisers als:
VPRO_NL
VPRO / 3VOOR12"
VPROKutorganisatie. Sterf.
topplaat.quote:
absoluutquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:27 schreef Qunix het volgende:
Sinds de eerste keer horen vind ik het niks.
Ieder zo zijn smaak, dan maar.
Over Tim Kuik: zie post over VPRO, en dan laatste zinnetje.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:35 schreef Qunix het volgende:
Volgens Tim Kuik, "steelt" Rob nu muziek van Kane
I know.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Over Tim Kuik: zie post over VPRO, en dan laatste zinnetje.
Tim Kuik is ongeveer van het niveau zanger Rinus.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:35 schreef Qunix het volgende:
Volgens Tim Kuik, "steelt" Rob nu muziek van Kane
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Tim Kuik is ongeveer van het niveau zanger Rinus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |