ik vermoed dat die film met Tom Cruise, cocktail, er iets mee te maken heeft...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:23 schreef rubbereend het volgende:
Hoe zit dat trouwens met de Alabama Shakes?
Zelfs ik had inspiratie, dat zegt heel wat!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:24 schreef rubbereend het volgende:
iedereen wilde wel de TT van het nieuwe topic verzinnen volgens mij
Aan degene die de grap over 'Doe maar Blof' heeft bedacht.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:26 schreef 3rdRock het volgende:
en aan wie hebben jullie die prachtige TT deels te danken?
Sweet home Alabamaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:26 schreef 3rdRock het volgende:
en aan wie hebben jullie die prachtige TT deels te danken?
die ook natuurlijk!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Aan degene die de grap over 'Doe maar Blof' heeft bedacht.
Ik heb wel een Alabama Smoothie voor je..quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:23 schreef rubbereend het volgende:
Hoe zit dat trouwens met de Alabama Shakes?
quote:Alabama Snacky Smore
A twist on the Alabama Steamroller. When a chick puts marshmallows, chocolate syrup and graham crackers in her pussy. Once the marshmallows are nice and melty, the dude bangs her ... making sure to take time to feed the treat laden cock to her.
Alabama is gewoon en ranzige staatquote:
Ik hou het vanavond maar bij het eten (normaal!!) van een pond aardbeienquote:
Southern food gone wrongquote:
ja, jij hebt weer wat te vertellen bij de muziek!quote:
Wat zou een "Alabama snaredrum" inhouden?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, jij hebt weer wat te vertellen bij de muziek!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:39 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
BarfghghghghDa's klote om schoon te krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
quote:
Bestaat niet.. Wel een andere uitleg van gewoon 'snare drum':quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat zou een "Alabama snaredrum" inhouden?
quote:Snare Drum
To grab somebody, usually a person of the opposite sex, by the back of the head and press their face such that their nose is firmly sealed against your asshole. You then break wind, making a "snare drum" sensation that is pleasant for both parties.
Guy 1: Why does Cindy's have shit in her nostrils?
Guy 2: You didn't hear? We were pounding that loud-ass snare drum all night long.
Guy 1: Sweet-ass dude. I'm happy for both of you.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bestaat niet.. Wel een andere uitleg van gewoon 'snare drum':
[..]
Onprofessionele puberquote:
Met die capriolen behaal je in een klap zoveel tijgerpunten dat je twee Opel Tigra's kan halenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat een ranzigheid in dit en ut vorige topic. Zieke geesten die dit ook daadwerkelijk doen.
Ik ha mijn pandapunten wel opsparen voor de fiat panda.
twitter:Domien twitterde op vrijdag 28-06-2013 om 19:50:58@henkde_j Haha! Zo ontzettend met je oneens. Maar ik zal rekening met je houden, hoor! ;-) reageer retweet
niemand zal je verplichten dat allemaal uit te voeren. hoop ik...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat een ranzigheid in dit en ut vorige topic. Zieke geesten die dit ook daadwerkelijk doen.
Ik ha mijn pandapunten wel opsparen voor de fiat panda.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:53 schreef henkde_j het volgende:
twitter:Domien twitterde op vrijdag 28-06-2013 om 19:50:58@henkde_j Haha! Zo ontzettend met je oneens. Maar ik zal rekening met je houden, hoor! ;-) reageer retweet
quote:
twitter:Domien twitterde op dinsdag 16-04-2013 om 10:38:39Wereld Dag van de Stem, vandaag. Niet bij mij, lieve mensen. #3FM reageer retweet
twitter:Domien twitterde op zondag 30-12-2012 om 23:07:25Stem begint het weer een beetje te doen, geloof ik..
Woensdag weer op de radio! En komende vrijdagnacht vlammen in de #Freaknacht! #3FM reageer retweet
twitter:
twitter:Domien twitterde op vrijdag 21-12-2012 om 10:45:36Als iemand mijn stem gevonden heeft, wil hij/zij hem dan terug naar Enschede sturen? Mijn dank is eeuwig. reageer retweet
twitter:Domien twitterde op zondag 15-07-2012 om 23:48:47Wat een weekend, wát een weekend! Nu vooral hopen dat mijn stem morgen weer terug is.. Je hoort het vanaf 10 uur op #3FM! reageer retweet
twitter:Domien twitterde op zondag 21-04-2013 om 11:26:27Geen stem meer over, maar dit was echt heel erg leuk! RT @TjibbeTjibsma: En Club Fuse 2.0 was een feestje http://t.co/Rgq9FV0HuI reageer retweet
Tsja.twitter:
wie het wat???quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:04 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hebben ze het geweldige Carnation al gespeeld?
dit uur en het volgende uur een nummer van Paul Weller (of 1 van zijn bands) dus wie weetquote:
Pien, godsamme...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bestaat niet.. Wel een andere uitleg van gewoon 'snare drum':
[..]
Zo. Kan de resolutie nog hoger?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:08 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Over niet drinken gesproken... Ik maak hem openen.
Ouderwetse dopquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:08 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Over niet drinken gesproken... Ik maak hem openen.
Ik geloof dat ik een hoop resolutiequote:
Henk! Goeie tweet man. Domien is een goeie DJ, maar een fking kleuter.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:53 schreef henkde_j het volgende:
Godverdommequote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik een hoop resolutie
HI HA HO!
ga jij eens ff heel gauw op een paard zittenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
HI HA HO!
Val mij bijquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Henk! Goeie tweet man. Domien is een goeie DJ, maar een fking kleuter.
wolf! ik had een lekker pizza prosciuttoquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Henk! Goeie tweet man. Domien is een goeie DJ, maar een fking kleuter.
De tequilla vloeit weer rijkelijk?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
HI HA HO!
Ga eens naar de kroeg man!!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
HI HA HO!
grap heb ik al gemaakt. helaasquote:
Pfoe jahquote:
Goedzo! Ben benieuwd naar het verhaalquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:16 schreef SilentChaos het volgende:
M'n bus komt pas half 9, dus ff geduld, ben zo weg hoor
Met mijn grote wingman J.Z'n (nieuwe) vriendin is gelukkig op vakantie
Escalatienachtquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:16 schreef SilentChaos het volgende:
M'n bus komt pas half 9, dus ff geduld, ben zo weg hoor
Met mijn grote wingman J.Z'n (nieuwe) vriendin is gelukkig op vakantie
volblaffen zeker?quote:
Nee moet morgen vroeg op (half 7), dus wordt een rustig biertjequote:
Wat ga je doen zo vroeg dan?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee moet morgen vroeg op (half 7), dus wordt een rustig biertje
Weinig verhalen vermoed iken het is echt tyfusweer
hondenweer bedoel je?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee moet morgen vroeg op (half 7), dus wordt een rustig biertje
Weinig verhalen vermoed iken het is echt tyfusweer
in DECEMBER????? (zie henks post)quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:25 schreef Pino112 het volgende:
Ah, Domiens stemproblemen komen door hooikoorts.
Hij komt bij ons langs, ga je ook mee langs de weg staan om even te wuiven misschien?quote:
van de wintergroene pollenquote:
Naar onze oosterburen, gitaren kijken in een megawinkelquote:
Thomann.de?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Naar onze oosterburen, gitaren kijken in een megawinkel
Goed idee!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Hij komt bij ons langs, ga je ook mee langs de weg staan om even te wuiven misschien?
owjaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
SR-feestjes natuurlijk, dat valt dus onder de 25%.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |