ik vermoed dat die film met Tom Cruise, cocktail, er iets mee te maken heeft...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:23 schreef rubbereend het volgende:
Hoe zit dat trouwens met de Alabama Shakes?
Zelfs ik had inspiratie, dat zegt heel wat!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:24 schreef rubbereend het volgende:
iedereen wilde wel de TT van het nieuwe topic verzinnen volgens mij
Aan degene die de grap over 'Doe maar Blof' heeft bedacht.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:26 schreef 3rdRock het volgende:
en aan wie hebben jullie die prachtige TT deels te danken?
Sweet home Alabamaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:26 schreef 3rdRock het volgende:
en aan wie hebben jullie die prachtige TT deels te danken?
die ook natuurlijk!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Aan degene die de grap over 'Doe maar Blof' heeft bedacht.
Ik heb wel een Alabama Smoothie voor je..quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:23 schreef rubbereend het volgende:
Hoe zit dat trouwens met de Alabama Shakes?
quote:Alabama Snacky Smore
A twist on the Alabama Steamroller. When a chick puts marshmallows, chocolate syrup and graham crackers in her pussy. Once the marshmallows are nice and melty, the dude bangs her ... making sure to take time to feed the treat laden cock to her.
Alabama is gewoon en ranzige staatquote:
Ik hou het vanavond maar bij het eten (normaal!!) van een pond aardbeienquote:
Southern food gone wrongquote:
ja, jij hebt weer wat te vertellen bij de muziek!quote:
Wat zou een "Alabama snaredrum" inhouden?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, jij hebt weer wat te vertellen bij de muziek!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:39 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
BarfghghghghDa's klote om schoon te krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
quote:
Bestaat niet.. Wel een andere uitleg van gewoon 'snare drum':quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat zou een "Alabama snaredrum" inhouden?
quote:Snare Drum
To grab somebody, usually a person of the opposite sex, by the back of the head and press their face such that their nose is firmly sealed against your asshole. You then break wind, making a "snare drum" sensation that is pleasant for both parties.
Guy 1: Why does Cindy's have shit in her nostrils?
Guy 2: You didn't hear? We were pounding that loud-ass snare drum all night long.
Guy 1: Sweet-ass dude. I'm happy for both of you.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bestaat niet.. Wel een andere uitleg van gewoon 'snare drum':
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |