Ah ik dacht al dat ik de enige was die nog keekquote:Op maandag 1 juli 2013 19:14 schreef Karina het volgende:
Klein stukje gemist, ik zat nog even een film af te kijken.
Nee hoor, maar die film duurde nog maar 10 min. of zo, wilde ik echt even afkijken.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:14 schreef alors het volgende:
[..]
Ah ik dacht al dat ik de enige was die nog keek
Ja idd, ze wil geen tieten hebbenquote:Op maandag 1 juli 2013 19:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor, maar die film duurde nog maar 10 min. of zo, wilde ik echt even afkijken.
Oh zij heeft dat figuurcorrectie ding aan?
Misschien omdat hij een paar jaar ouder is? Wel raar dat ze meteen een gerucht geloven, dat wel.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:20 schreef alors het volgende:
Wat is dit nou voor aanstelleritus dat ze op het matje moet komen omdat er een gerucht is dat ze wat hebben, like WTF
Ja beetje Justin Timberlake sound ookquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:24 schreef Karina het volgende:
Hele low budget clip dat.
Het nummer klinkt soort van bekend, maar zal wel van alles en nog wat door elkaar gehusseld zijn.
Okay. Christian had een foute vriend uit het verleden die langskwam en Abigail molde de spiegel van Tara omdat ze zichzelf een dikkerdje vindt. Toen gingen ze samen naar de winkel om een nieuwe te kopen en toen ging Abigail wat jatten, toen werden ze opgesloten maar kwamen ze met wat geslijm weer vrij.quote:
Ik weet niet, maar je moet het ook niet willen, wat een sukkel is die gast.quote:
Dankjequote:Op donderdag 4 juli 2013 19:02 schreef alors het volgende:
[..]
Okay. Christian had een foute vriend uit het verleden die langskwam en Abigail molde de spiegel van Tara omdat ze zichzelf een dikkerdje vindt. Toen gingen ze samen naar de winkel om een nieuwe te kopen en toen ging Abigail wat jatten, toen werden ze opgesloten maar kwamen ze met wat geslijm weer vrij.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op maandag 8 juli 2013 19:17 schreef alors het volgende:
[..]Dat was mijn 2e gedachte inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is zooo Enid Blyton![]()
Ik wilde vroeger ballerina wordenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:07 schreef Karina het volgende:
Mijn tante deed ballet en heeft me ooit de 5 posities geleerd![]()
Ik weet ze niet meer.
Oh nee die discipline zou ik ook nooit gehad hebben. Dat eerste ook niet trouwensquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:09 schreef alors het volgende:
[..]
Ik wilde vroeger ballerina worden
Ik denk dat ik qua lenigheid en kracht wel een eind zou kunnen komen, qua discipline echter niet
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Nogal ja.
En Abigail herontdekt het leuke van het dansen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:17 schreef alors het volgende:
[..]Heb jij ze al gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk vind ik die meisjes er helemaal niet uitzien als ballerina's, maar misschien is dat mijn vooroordeel: dat ze superdun en klein moeten zijn.
Ik heb het grootste deel van seizoen 1 en 2 gezien ja. Hopelijk zenden ze nu meteen seizoen 3 er achter aan uit. Dat was vorig jaar nog niet uit.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb jij ze al gezien?
Eigenlijk vind ik die meisjes er helemaal niet uitzien als ballerina's, maar misschien is dat mijn vooroordeel: dat ze superdun en klein moeten zijn.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:22 schreef Karina het volgende:
Het wordt heus nog wel wat met Christian.
En nee ik heb het niet al gezien
word? word.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:23 schreef alors het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach ja, het is net zo een bouquetreeks die ik vroeger wel las
die gingen ook altijd zo ongeveer.
word? word.
Team Christianquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:28 schreef Doler12 het volgende:
Straks komt die Ethan achter de foto en dan word het vechten!
Ja schoolreisje, was gisteren niks over te horen/zien hoor. Je hebt niks gemist.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:05 schreef Karina het volgende:
Angefangen. Gisteren wel gekeken hoor, maar even niet gepost.
Oh wat is dit? Schoolreisje. Of heb ik toch iets gemist gisteren?
Ja denk ik ook.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:18 schreef Karina het volgende:
Abigail doet dat toch denk ik? Met die foto's en zo.
Dat meisje zat volgens mij bij die groep opvangkinderen die Kat moest helpen een tijdje terug.quote:
ik zal er eens op letten.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:08 schreef Karina het volgende:
En is hij niet ook uit H2O? Die footballhooligan hier?
Hij speelde het vriendje van dat meisje wat van de week meespeelde.
word? word.
Dat pruilmondje ookquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:21 schreef Karina het volgende:
Moeders vindt het maar niks, wat een zure kop.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:21 schreef alors het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu is het nog enger eigenlijk, nu ik het weet.
Viel wel mee tochquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:23 schreef Karina het volgende:
[..]nu is het nog enger eigenlijk, nu ik het weet.
Ja idd, maar je gaat erop zitten wachten hequote:Op woensdag 17 juli 2013 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
ja ze rolde meer dan dat ze keihard viel.
precies, je denkt: oe nu komt het en dan toch onverwacht.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:26 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, maar je gaat erop zitten wachten heEn die ene lange trap was wel eng.
Van voetbal hebben we iig niks gemist
Dat is nog van die beroving van dat tankstation wat ooit aan de orde kwam, de rechtszaak daarvoor is nu blijkbaar pas.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:04 schreef Karina het volgende:
Oh wat dit is met die advocaat heb ik dan weer even gemist zeker.
Oh dat heb ik dus idd niet meegekregen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:06 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is nog van die beroving van dat tankstation wat ooit aan de orde kwam, de rechtszaak daarvoor is nu blijkbaar pas.
Daarom doet hij het ook, de rebel.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:17 schreef Karina het volgende:
Skateboarden en hamburgers vreten is niet zo handig als ballerino.
I knowquote:
Ja mij ook, die omgeving daar is sowieso supertofquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:18 schreef Karina het volgende:
[..]
I knowLijkt me wel tof dat rotsen springen.
Oh Abigail en Sammy zouden "het" gisteren doen maar op het laatst wilde Sammy toch niet, het voelde niet goed.
Ja dat dacht ik ook al, of het heeft met zijn joods zijn te maken misschien?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:21 schreef Karina het volgende:
Misschien is Sammy toch gay. Dat hij daarom niet wilde.
Mmm dat laatste niet denk ik. Toen die jongen vorige keer een afspraakje wilde maken, ging hij heeel uitgebreid Abigail staan zoenen, zo van "kijk ik ben niet gay".quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:22 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook al, of het heeft met zijn joods zijn te maken misschien?
Ja dat is ook zo.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm dat laatste niet denk ik. Toen die jongen vorige keer een afspraakje wilde maken, ging hij heeel uitgebreid Abigail staan zoenen, zo van "kijk ik ben niet gay".
word? word.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:27 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo.Ach ze willen het vooroordeel over balletdansers waarschijnlijk bevestigen in de serieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ballet = gay.
Had je het begin gemist? Met die bloemen.quote:
Ditquote:Op maandag 22 juli 2013 19:19 schreef Karina het volgende:
Christian in zijn nette pak. Ziet er niet verkeerd uit.
Die is echt zo irritant omdat die in je hoofd blijft zitten.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:58 schreef alors het volgende:
Halleee haleee hey waar zijn die engeltjes?'
Jup.quote:
Lolquote:
Ik ben een fotootje aan het zoekenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:09 schreef alors het volgende:
[..]
Jup.
[..]
Loldat wist ik niet, daar heb ik heel weinig van meegekregen.
Je verwacht het niet hequote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:23 schreef Karina het volgende:
Mmm ik dacht toch dat Tara wel een grote rol zou krijgen.
Oh daar komt het! toch
Wat zei ze? Ik was net even weg..quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:07 schreef Karina het volgende:
Goh Kat is ook niet erg slim he. Als iemand zoiets zegt dan weet je toch meteen wat er aan de hand is.
Hij belde en zei tegen haar: misschien moet je maar even naar buiten gaan, zei: waarom dan? En toen stond hij natuurlijk buiten.quote:
Aah zoquote:Op woensdag 24 juli 2013 19:09 schreef Karina het volgende:
Hij belde en zei tegen haar: misschien moet je maar even naar buiten gaan, zei: waarom dan? En toen stond hij natuurlijk buiten.
Zat ik ook al te denken, of verdroogd als je het in een boek legt.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:21 schreef alors het volgende:
Dat klavertje vier had al helemaal verlept moeten zijn
Ja cutequote:Op donderdag 25 juli 2013 19:04 schreef Karina het volgende:
Christian gaat wel even een vriendje voor hem zoeken
quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:08 schreef Karina het volgende:
Gokje: Abigail gaat wat met die jurk doen. Gat er in, vlek erop.
word? word.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:09 schreef alors het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zei ik? Series schrijven is een piece of cake.
Ja hopelijk wel anders is het zo een afknapper als ze nu stoppen. Al leek het wel een beetje een "einde".quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:25 schreef alors het volgende:
Wat een happy end
Hierna hopelijk seizoen 3.
Ja ik twijfel of er nog een aflevering komt waarin er nog wat losse eindjes aanbod komen, Kat, Sammy en ik dacht ook dat ik had gezien dat Christian met Tara meeging in de vakantie..quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja hopelijk wel anders is het zo een afknapper als ze nu stoppen. Al leek het wel een beetje een "einde".
Het Kat verhaal is inderdaad nog niet af, gaat ze verder dansen of toch met die zanger mee. En Sammy moet nog een vriendje vinden.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik twijfel of er nog een aflevering komt waarin er nog wat losse eindjes aanbod komen, Kat, Sammy en ik dacht ook dat ik had gezien dat Christian met Tara meeging in de vakantie..
Idd of de laatste van S2. Ik zag iig wel een nieuw gezicht dus ik denk dat ze sowieso S3 ook gaan doen.quote:
Ja tofquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:01 schreef Karina het volgende:
Ander beginfilmpje ook.
KatDie gaat bij de Moulin Rouge dansen lijkt wel.
Zulk iets ja, wtf.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:07 schreef Karina het volgende:
Sammy is niet meer gay en Abigail is gek geworden?
Iddquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:09 schreef Karina het volgende:
Dit is geen hotel, dat is een universele uitdrukking, ik hoor het mijn moeder zeggen
Ik wilde precies hetzelfde zeggenquote:
Niet gezienquote:Op maandag 29 juli 2013 19:08 schreef Karina het volgende:
Je zag net heel even dat het Christian niet was maar een stand in.
Let maar op het haar.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:10 schreef alors het volgende:
[..]
Niet gezienals ik het zondag niet vergeet zal ik er eens op letten
Ja ik heb het ooit gewetenquote:Op maandag 29 juli 2013 19:07 schreef Karina het volgende:
Heej dat is zo een beestje, hoe heten die ook alweer.
Het gaat ook nooit mis he? Dat is zo jammer.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:17 schreef alors het volgende:
in één dag getransformeerd tot professionele dansers
Hij was altijd al een arrogante zak stront. Die vader probeert hem wat realiteitszin bij te brengen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:14 schreef Karina het volgende:
Al vind ik Ethan een lul, pa zet hem wel voor schut af en toe, vandaar waarschijnlijk dat hij een lul is geworden.
Mm ik dacht dat het compensatie was.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:15 schreef alors het volgende:
[..]
Hij was altijd al een arrogante zak stront. Die vader probeert hem wat realiteitszin bij te brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |