Mmm dat laatste niet denk ik. Toen die jongen vorige keer een afspraakje wilde maken, ging hij heeel uitgebreid Abigail staan zoenen, zo van "kijk ik ben niet gay".quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:22 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook al, of het heeft met zijn joods zijn te maken misschien?
Ja dat is ook zo.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm dat laatste niet denk ik. Toen die jongen vorige keer een afspraakje wilde maken, ging hij heeel uitgebreid Abigail staan zoenen, zo van "kijk ik ben niet gay".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:27 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo.Ach ze willen het vooroordeel over balletdansers waarschijnlijk bevestigen in de serieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ballet = gay.
Had je het begin gemist? Met die bloemen.quote:
Ditquote:Op maandag 22 juli 2013 19:19 schreef Karina het volgende:
Christian in zijn nette pak. Ziet er niet verkeerd uit.
Die is echt zo irritant omdat die in je hoofd blijft zitten.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:58 schreef alors het volgende:
Halleee haleee hey waar zijn die engeltjes?'
Jup.quote:
Lolquote:
Ik ben een fotootje aan het zoekenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:09 schreef alors het volgende:
[..]
Jup.
[..]
Loldat wist ik niet, daar heb ik heel weinig van meegekregen.
Je verwacht het niet hequote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:23 schreef Karina het volgende:
Mmm ik dacht toch dat Tara wel een grote rol zou krijgen.
Oh daar komt het! toch
Wat zei ze? Ik was net even weg..quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:07 schreef Karina het volgende:
Goh Kat is ook niet erg slim he. Als iemand zoiets zegt dan weet je toch meteen wat er aan de hand is.
Hij belde en zei tegen haar: misschien moet je maar even naar buiten gaan, zei: waarom dan? En toen stond hij natuurlijk buiten.quote:
Aah zoquote:Op woensdag 24 juli 2013 19:09 schreef Karina het volgende:
Hij belde en zei tegen haar: misschien moet je maar even naar buiten gaan, zei: waarom dan? En toen stond hij natuurlijk buiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |