Ik wilde vroeger ballerina wordenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:07 schreef Karina het volgende:
Mijn tante deed ballet en heeft me ooit de 5 posities geleerd![]()
Ik weet ze niet meer.
Oh nee die discipline zou ik ook nooit gehad hebben. Dat eerste ook niet trouwensquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:09 schreef alors het volgende:
[..]
Ik wilde vroeger ballerina worden
Ik denk dat ik qua lenigheid en kracht wel een eind zou kunnen komen, qua discipline echter niet
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Nogal ja.
En Abigail herontdekt het leuke van het dansen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:17 schreef alors het volgende:
[..]Heb jij ze al gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk vind ik die meisjes er helemaal niet uitzien als ballerina's, maar misschien is dat mijn vooroordeel: dat ze superdun en klein moeten zijn.
Ik heb het grootste deel van seizoen 1 en 2 gezien ja. Hopelijk zenden ze nu meteen seizoen 3 er achter aan uit. Dat was vorig jaar nog niet uit.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb jij ze al gezien?
Eigenlijk vind ik die meisjes er helemaal niet uitzien als ballerina's, maar misschien is dat mijn vooroordeel: dat ze superdun en klein moeten zijn.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:22 schreef Karina het volgende:
Het wordt heus nog wel wat met Christian.
En nee ik heb het niet al gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:23 schreef alors het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach ja, het is net zo een bouquetreeks die ik vroeger wel las
die gingen ook altijd zo ongeveer.
word? word.
Team Christianquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:28 schreef Doler12 het volgende:
Straks komt die Ethan achter de foto en dan word het vechten!
Ja schoolreisje, was gisteren niks over te horen/zien hoor. Je hebt niks gemist.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:05 schreef Karina het volgende:
Angefangen. Gisteren wel gekeken hoor, maar even niet gepost.
Oh wat is dit? Schoolreisje. Of heb ik toch iets gemist gisteren?
Ja denk ik ook.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:18 schreef Karina het volgende:
Abigail doet dat toch denk ik? Met die foto's en zo.
Dat meisje zat volgens mij bij die groep opvangkinderen die Kat moest helpen een tijdje terug.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |