Zat ik ook al te denken, of verdroogd als je het in een boek legt.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:21 schreef alors het volgende:
Dat klavertje vier had al helemaal verlept moeten zijn
Ja cutequote:Op donderdag 25 juli 2013 19:04 schreef Karina het volgende:
Christian gaat wel even een vriendje voor hem zoeken
quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:08 schreef Karina het volgende:
Gokje: Abigail gaat wat met die jurk doen. Gat er in, vlek erop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:09 schreef alors het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zei ik? Series schrijven is een piece of cake.
Ja hopelijk wel anders is het zo een afknapper als ze nu stoppen. Al leek het wel een beetje een "einde".quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:25 schreef alors het volgende:
Wat een happy end
Hierna hopelijk seizoen 3.
Ja ik twijfel of er nog een aflevering komt waarin er nog wat losse eindjes aanbod komen, Kat, Sammy en ik dacht ook dat ik had gezien dat Christian met Tara meeging in de vakantie..quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja hopelijk wel anders is het zo een afknapper als ze nu stoppen. Al leek het wel een beetje een "einde".
Het Kat verhaal is inderdaad nog niet af, gaat ze verder dansen of toch met die zanger mee. En Sammy moet nog een vriendje vinden.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik twijfel of er nog een aflevering komt waarin er nog wat losse eindjes aanbod komen, Kat, Sammy en ik dacht ook dat ik had gezien dat Christian met Tara meeging in de vakantie..
Idd of de laatste van S2. Ik zag iig wel een nieuw gezicht dus ik denk dat ze sowieso S3 ook gaan doen.quote:
Ja tofquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:01 schreef Karina het volgende:
Ander beginfilmpje ook.
KatDie gaat bij de Moulin Rouge dansen lijkt wel.
Zulk iets ja, wtf.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:07 schreef Karina het volgende:
Sammy is niet meer gay en Abigail is gek geworden?
Iddquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:09 schreef Karina het volgende:
Dit is geen hotel, dat is een universele uitdrukking, ik hoor het mijn moeder zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |