ik zal er eens op letten.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:08 schreef Karina het volgende:
En is hij niet ook uit H2O? Die footballhooligan hier?
Hij speelde het vriendje van dat meisje wat van de week meespeelde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Dat pruilmondje ookquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:21 schreef Karina het volgende:
Moeders vindt het maar niks, wat een zure kop.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:21 schreef alors het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu is het nog enger eigenlijk, nu ik het weet.
Viel wel mee tochquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:23 schreef Karina het volgende:
[..]nu is het nog enger eigenlijk, nu ik het weet.
Ja idd, maar je gaat erop zitten wachten hequote:Op woensdag 17 juli 2013 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
ja ze rolde meer dan dat ze keihard viel.
precies, je denkt: oe nu komt het en dan toch onverwacht.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:26 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, maar je gaat erop zitten wachten heEn die ene lange trap was wel eng.
Van voetbal hebben we iig niks gemist
Dat is nog van die beroving van dat tankstation wat ooit aan de orde kwam, de rechtszaak daarvoor is nu blijkbaar pas.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:04 schreef Karina het volgende:
Oh wat dit is met die advocaat heb ik dan weer even gemist zeker.
Oh dat heb ik dus idd niet meegekregen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:06 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is nog van die beroving van dat tankstation wat ooit aan de orde kwam, de rechtszaak daarvoor is nu blijkbaar pas.
Daarom doet hij het ook, de rebel.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:17 schreef Karina het volgende:
Skateboarden en hamburgers vreten is niet zo handig als ballerino.
I knowquote:
Ja mij ook, die omgeving daar is sowieso supertofquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:18 schreef Karina het volgende:
[..]
I knowLijkt me wel tof dat rotsen springen.
Oh Abigail en Sammy zouden "het" gisteren doen maar op het laatst wilde Sammy toch niet, het voelde niet goed.
Ja dat dacht ik ook al, of het heeft met zijn joods zijn te maken misschien?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:21 schreef Karina het volgende:
Misschien is Sammy toch gay. Dat hij daarom niet wilde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |