spatieloos kuchquote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:56 schreef hazmat88 het volgende:
En tuurlijk kan het altijd erger met slijmbal etc.
ik ookquote:Op vrijdag 28 juni 2013 02:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..].
Ik was haar tepels nog aan het zoeken.
trustequote:Op vrijdag 28 juni 2013 02:03 schreef d4v1d het volgende:
Tijd om hard weg te rennen en te slapen.
Doei.
Daar gebruikte hij dan ook zo weinig mogelijk woorden voorquote:Op vrijdag 28 juni 2013 02:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij had het over de naam van het meisje van de openingspost
Ik voel Tjacka aanquote:Op vrijdag 28 juni 2013 02:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Daar gebruikte hij dan ook zo weinig mogelijk woorden voor.
Wist ik al. Maar zat in VBLquote:Op vrijdag 28 juni 2013 02:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Waarom voelde je dan niet aan dat 'ie weg ging? Hij is nu offline.
Oh, dus ze wil aandachtquote:Op vrijdag 28 juni 2013 03:00 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
als ze de vbl sc bedoelt dan willen ze daar dr tetten zien
Ik heb daar ook weleens gepost maar het enige wat ik daar als reactie kreeg is "wie ben jij en wat doe je hier?" en "pics van je tieten"quote:
ik moet maar is gaan lurken daarquote:Op vrijdag 28 juni 2013 03:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb daar ook weleens gepost maar het enige wat ik daar als reactie kreeg is "wie ben jij en wat doe je hier?" en "pics van je tieten".
Denk maar niet dat je die pics te zien krijgt daar hoor. Het is niet alsof er daar vaak een vrouw komt. En als ze er komen luisteren ze toch niet naar pic verzoeken.quote:
dat snap ik... ik zou zoiezo niet snel pics posten.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 03:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Denk maar niet dat je die pics te zien krijgt daar hoor. Het is niet alsof er daar vaak een vrouw komt. En als ze er komen luisteren ze toch niet naar pic verzoeken.
Maar ik heb geen zin om vrouw nummertje zoveel te zijn dus ik kom daar niet meer.
Sowieso: voetbalquote:Op vrijdag 28 juni 2013 03:08 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
dat snap ik... ik zou zoiezo niet snel pics posten.
Fok!ken op de fiets is dat niet gevaarlijk?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 03:16 schreef msacras het volgende:
Fok!ken op de fiets. En het wás een mooie avond!
Ik ben nu thuis, en leef nog! Valt mee dusquote:Op vrijdag 28 juni 2013 03:18 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
Fok!ken op de fiets is dat niet gevaarlijk?
gelukkig en je hebt een leuke avond gehad. Wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 03:30 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ben nu thuis, en leef nog! Valt mee dus
Eerst uit eten geweest, daarna nog even ergens wat drinken met mensen, en bleven plakken wat eindigde in een avondje stappenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 03:32 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
gelukkig en je hebt een leuke avond gehad. Wat heb je gedaan?
dat klinkt zeker gezellig ja en het blijven plakken ken ik... het is donderdagavond/nacht he dus studentennacht hier. Altijd gezelligquote:Op vrijdag 28 juni 2013 03:41 schreef msacras het volgende:
[..]
Eerst uit eten geweest, daarna nog even ergens wat drinken met mensen, en bleven plakken wat eindigde in een avondje stappentevens hele leuke mensen ontmoet
goede avond!
Moet je zo werken of kun je nog verder slapen?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 07:04 schreef nodig het volgende:
5 uur slaap is toch een beetje weinig :s :s
Werkenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 07:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Moet je zo werken of kun je nog verder slapen?
Vandaag thuis mijn vader helpen dus zo heel fit hoef ik er niet bij te lopenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 07:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Aww....
Sterkte dan maar. Wat deed je ook alweer voor werk?
Oh, dan valt het gelukkig nog een beetje meequote:Op vrijdag 28 juni 2013 07:26 schreef nodig het volgende:
[..]
Vandaag thuis mijn vader helpen dus zo heel fit hoef ik er niet bij te lopen
Iddquote:Op vrijdag 28 juni 2013 07:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dan valt het gelukkig nog een beetje mee.
Ditquote:
Werkze!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
* SgtPorkbeans gaat weer naar de Praxis (werken)
Dan wens ik je nog snel even welterustenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:33 schreef arachide. het volgende:
Ik zit nu in de trein. Ik zweer, ik ga zo in slaap donderen.
word volgende week geopereerd. moet op gesprek komen en dan gaan ze 5x vragen of ik allergieen heb, laatst ziek ben geweest, een alcoholist ben, een roker ben, of ik bepaalde ziektes heb en dat een uur lang.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wat moet je in Zoetermeer?niet bepaald the place to be
Oh bah!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
word volgende week geopereerd. moet op gesprek komen en dan gaan ze 5x vragen of ik allergieen heb, laatst ziek ben geweest, een alcoholist ben, een roker ben, of ik bepaalde ziektes heb en dat een uur lang.
amandelen moeten eruit. dus een week lang ijsjes etenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oh bah!beterschap alvast, niks ernstigs?
Vanaf nu voor mij waarschijnlijk ookquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:05 schreef nodig het volgende:
[..]
Het begint te wennen
En de tijd gaat te snel
Het zit je niet mee met deze winterse temperaturenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
amandelen moeten eruit. dus een week lang ijsjes eten
tja. ooit ga ik doodquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Het zit je niet mee met deze winterse temperaturen
Ik realiseerde mij dat 1/3 van de vakantie gewoon om isquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:06 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Vanaf nu voor mij waarschijnlijk ook
Nope, ben op vakantie geweest, heb gewerkt, huisje gescored, morgen festival, vandaag naar Rotterdam. Ik blijf bezig.quote:
Als je een baantje hebt gaat het nog sneller denk ikquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik realiseerde mij dat 1/3 van de vakantie gewoon om is![]()
Terwijl het nog niet eens zo voelt
Het voelt als een week
Klopt, dagen vliegen echt voorbijquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:09 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Als je een baantje hebt gaat het nog sneller denk ik
Welk festival?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nope, ben op vakantie geweest, heb gewerkt, huisje gescored, morgen festival, vandaag naar Rotterdam. Ik blijf bezig.
En ik slaap 10 tot 12 uur per dag
Ik ga maar vier dagen op vakantiequote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Klopt, dagen vliegen echt voorbij![]()
Over 3 weken krijg ik vakantie van het werk en heb ik eerst een week niks en dan op vakantie geloof ik
Mijn amandelen zijn er voor mijn 2e al uitgehaald. Succes daarmee!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
amandelen moeten eruit. dus een week lang ijsjes eten
Leukquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:10 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik ga maar vier dagen op vakantie
Wel London
Leukquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
Rosrock. Klein festival in een boomgaard
Ik zie de afgelopen als een pre-vakantie. Nu begint de eckte vakantiequote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik realiseerde mij dat 1/3 van de vakantie gewoon om is![]()
Terwijl het nog niet eens zo voelt
Het voelt als een week
Ik werk vaak avonden. Is wel prettigquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:12 schreef nodig het volgende:
S' ochtends werken heeft wel iets magisch
S' avonds en s' nachts werken ook
Voor mij begint die pas over 3 wekenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zie de afgelopen als een pre-vakantie. Nu begint de eckte vakantie
Klopt jaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik werk vaak avonden. Is wel prettig
Mijn moeder gaat altijd op de koopjes af en mijn vader vindt het wel prima geloof ikquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:14 schreef nodig het volgende:
[..]
Word een last-minute.
Of uiteindelijk helemaal niks
Mijn vader boeit het ook helemaal niks en hij vind alles bestquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:16 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Mijn moeder gaat altijd op de koopjes af en mijn vader vindt het wel prima geloof ik
Hee fris en fruitig meisjequote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben wakker hoor.
Maar inmiddels ook gedoucht en fris en fruitig.
Goed hoor. Ik ga zo eindelijk naar het gemeentehuis om te kijken of m'n sleutels daar zijn. En daarna maar even naar de winkel voor wat eten en dergelijke. En als die sleutels er niet zijn moet ik dus ook langs de sleutelmaker om sleutels te laten maken.quote:
Succes!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:35 schreef nodig het volgende:
Ik doe ondertussen nog een poging om wakker te worden
Van wat ben je je sleutel kwijtgeraakt danquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Goed hoor. Ik ga zo eindelijk naar het gemeentehuis om te kijken of m'n sleutels daar zijn. En daarna maar even naar de winkel voor wat eten en dergelijke. En als die sleutels er niet zijn moet ik dus ook langs de sleutelmaker om sleutels te laten maken.
Alles eigenlijk. M'n hele sleutelbos, zat alles aan behalve m'n fietssleutelquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:37 schreef nodig het volgende:
[..]
Van wat ben je je sleutel kwijtgeraakt dan
Bah, koffiequote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:38 schreef nodig het volgende:
[..]
het koffieapparaat horen pruttelen maakt mij meer wakker
Dat ben ikquote:Op maandag 24 juni 2013 23:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Anti-Hetero zijn
Wie is Nikonlover?
Adios
Hallo, ik ben Ryan, nice to meetcha.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:15 schreef timmmmm het volgende:
Jngens: een vergiet is ook maar een wok met gaatjes
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:15 schreef timmmmm het volgende:
Jij ook hier?quote:
Gezelligquote:
Denken dat je grappig bent....quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En een boom ook maar een paal met takken en blaadjes
Hij is groenquote:
Ja, zou kunnenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Misschien ging het wel over iemand anders, zoals LH of ara!
Ben ik ookquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat je een man bent, ondanks je hihi!
Ben een manquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nu geloof er ik er niks meer van, je bent gewoon een vrouw toch?
En als ze niet cool en liev is dan is ze wel neukbaar xDquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En als ze niet cool is dan is ze wel liev.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:23 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
En als ze niet cool en liev is dan is ze wel neukbaar xD
Goedquote:
Maar wie is LB eigenlijk ?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:23 schreef nodig het volgende:
Soms is LB een krabs en soms is krabs een LB
#krabsenlbfeitjes
Ging jij niet werken?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:24 schreef nodig het volgende:
Soms verveeld nodig zich, zoals nu
#nodigfeitjes
WTF XD Nooit van gehoordquote:
Sorry maar ik ben geen nerdquote:
Hier ook haha. Al heb ik nu meer gesocialized met iemand die wel bij me op school zit, maar die ik tot vanavond niet echt kende haha. En met zn broer en zijn vrienden, wel studenten. Ook leuk.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 03:46 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
dat klinkt zeker gezellig ja en het blijven plakken ken ik... het is donderdagavond/nacht he dus studentennacht hier. Altijd gezellig
Ooh die!!! Dat is mijn nichtjequote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:25 schreef nodig het volgende:
[..]
Spatieloos lulde maar wat
LB is LittleBrownie
Waar woont u dan?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:28 schreef LompeHork het volgende:
Nikonlover woont vlak bij mij, ben ik bang voor
Nee, ik hoef geen neger te zijn om haar neef te zijnquote:
Daar moet ik volgende week zijn voor mn werkquote:
OMGquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:15 schreef timmmmm het volgende:
Nou bijzonder, ik ga het hele land door voor m'n werkquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:29 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Daar moet ik volgende week zijn voor mn werk![]()
![]()
![]()
![]()
Was maar een vraag.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:28 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Nee, ik hoef geen neger te zijn om haar neef te zijn
Lief poesjequote:
De koffie en alcoholische versnaperingen staan altijd klaar op het werk van LH en je bent altijd welkom heb ik gehoordquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:29 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Daar moet ik volgende week zijn voor mn werk![]()
![]()
![]()
![]()
Waar woon je eigenlijk in Hoorn? In de buurt van station Hoorn Kersie?quote:
Of Uithoorn *insert denkende smiley*quote:
Yes.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:31 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Waar woon je eigenlijk in Hoorn? In de buurt van station Hoorn Kersie?
Ik gok zomaar Uithoorn, de meeste mensen op FOK! uit Hoorn ken ik welquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:31 schreef msacras het volgende:
[..]
Of uithoorn *insert denkende smiley*
Ik weet het niet meer.
Euuhhh...euuhhh, dan is de kans groot dat wij elkaar ooit eens gezien hebbenquote:
Even wat specifieker op DMquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:32 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Euuhhh...euuhhh, dan is de kans groot dat wij elkaar ooit eens gezien hebben
Hoe zie je er uit?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:32 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Het staat ergens in een topic over woonplaatsen in JNG, maar waar...?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Yes.
[..]
Ik gok zomaar Uithoorn, de meeste mensen op FOK! uit Hoorn ken ik wel
Spatie is altijd in voor een datequote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:32 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
JNG / Waar woon jij?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:34 schreef msacras het volgende:
[..]
Het staat ergens in een topic over woonplaatsen in JNG, maar waar...?
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:34 schreef msacras het volgende:
[..]
Het staat ergens in een topic over woonplaatsen in JNG, maar waar...?
quote:
Volgens zijn gendericon nietquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik ben hetero, en hij is een man!
Hij is een leugenaar ik zou hem niet vertrouwen als ik jou wasquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh dus zo noemen ze dat, maar zijn gendericon liegt.
Ik ben een man maar omdat iedereen mij aandachtshoer noemt heb ik er een vrouwtje van gemaaktquote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:40 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik ben een man maar omdat iedereen mij aandachtshoer noemt heb ik er een vrouwtje van gemaakt
Ha, ik heb goed gegokt!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:40 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik ben een man maar omdat iedereen mij aandachtshoer noemt heb ik er een vrouwtje van gemaakt
quote:
Wij voelen elkaar aanquote:
Sowieso dat je bij Etsu past danquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:40 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Succesquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:45 schreef msacras het volgende:
Tijd om een poging te doen tot uit bed komen... Wish me luck.
Wie is dat dan?quote:
Good luck.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:45 schreef msacras het volgende:
Lol! Sterktequote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:45 schreef msacras het volgende:
En steeds een minuut uitstellen zeker?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:47 schreef Spatieloos het volgende:
Zet gewoon je wekker en laat hem over een minuut afgaan, dan kan je er misschien makkelijker uit.
Nooit van ghoordquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:48 schreef nodig het volgende:
[..]
Een relnicht uit deze sc]
wacht..
DE relnicht van deze sc
al 1000x geluisterd! :/quote:
Gewoon telkens een halfuur later, yoloquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:48 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
En steeds een minuut uitstellen zeker?
Ik heb altijd last van waar ben ik wat doe ik dit voelt verkeerd laat ik weer op bed gaan liggen virusquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:48 schreef msacras het volgende:
Ach ik ben klaarwakker hoor, maar na het stappen uit bed komen valt me altijd zwaar. Altijd pijn aan m'n voetzolen om de een of andere reden
Dit is beter:quote:
Zal ik je een voetmassage geven?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:48 schreef msacras het volgende:
Ach ik ben klaarwakker hoor, maar na het stappen uit bed komen valt me altijd zwaar. Altijd pijn aan m'n voetzolen om de een of andere reden
Voetbal is kutquote:Op vrijdag 28 juni 2013 03:14 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
ik kan er ook niks aan doen dat vrouwen het niks vinden.
Voetbal is gwn leuk
Kende je die nog niet?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:51 schreef nodig het volgende:
Youtube kan wel muziek aanraden zeg![]()
hopakee
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:50 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik heb altijd last van waar ben ik wat doe ik dit voelt verkeerd laat ik weer op bed gaan liggen virus
Jawel maar ik was er nooit op gekomen om hem te gaan luisteren nuquote:
Gewoon verlengsnoertje trekken tijdelijk en lekker kartenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:52 schreef msacras het volgende:
[..]Ja ik ook
![]()
Maar er moet arbeit verricht worden, grr. En ik heb zin om te Mario Karten, maar de Wii is nog niet aangesloten omdat we een nieuw tv-meubel hebben en er moet nog een gat in worden geboord voor de snoertjeshuilie
Ga maar lekker liggen, ontbloot je voetjes ennnnn GENIETTTTTTTquote:
Als daar Etsu niet isquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:54 schreef Etsu het volgende:
Jeetje, nikonlover met z'n dinnetje is hier ook
Ik heb nog nooit van je gehoordquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:54 schreef Etsu het volgende:
Jeetje, nikonlover met z'n dinnetje is hier ook
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:54 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb omdat LB laatst een playlist van Foo fighters stuurde hier nogsteeds Foo fighters opstaan in spotify
Ja ik zou alleen niet weten hoe ik m moet aansluiten, en m'n vader is niet thuisquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:54 schreef nodig het volgende:
[..]
Gewoon verlengsnoertje trekken tijdelijk en lekker kartenIk moet ook nog steeds een gat maken voor mijn speakers
Wat een kabelellende
* msacras genietquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:55 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ga maar lekker liggen, ontbloot je voetjes ennnnn GENIETTTTTTT
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
oja ik kan dus steeds opnieuw spotify premium proberen met 1 van m'n 450 facebookaccounts
Ohquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:56 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja ik zou alleen niet weten hoe ik m moet aansluiten, en m'n vader is niet thuis
Geakkiequote:
quote:
je kan afspeellijsten van je oude account toevoegen en dan luisterenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar dan verlies je je afspeellijsten steeds?
Ohquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
je kan afspeellijsten van je oude account toevoegen en dan luisteren
Dit, werkt prima en daar betaal ik graag een paar Euro voorquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Oh
Ik betaal hier elke maand 5 euroOp Zich niet een groot probleem
Geen platenspeler met LP's hebben ok muziek naar te luisterenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je muziek niet op cassettebandjes bewaren
Pickup heet zoietsquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:02 schreef msacras het volgende:
[..]
Geen platenspeler met LP's hebben ok muziek naar te luisteren
Geen live-muziek in je huis hebbenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:02 schreef msacras het volgende:
[..]
Dan zit ik verplicht aan de platen van mijn moeder.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:02 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb platen van The Beatles en de Stones en The Eagles en meerquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:03 schreef nodig het volgende:
[..]
Dan zit ik verplicht aan de platen van mijn moeder.
Of terwijl justin bieber en one direction muziek van 30 jaar geleden
Hehequote:
wacht ik ga even naar zolder even snel kijken of er wat bekends tussen zitquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:06 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb platen van The Beatles en de Stomes en The Eagles en meer
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:08 schreef nodig het volgende:
[..]
wacht ik ga even naar zolder even snel kijken of er wat bekends tussen zit
Hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:08 schreef Spatieloos het volgende:
Mijn pink slaapt al een paar dagen, is dit ernstig/gevaarlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |