spatieloos kuchquote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:56 schreef hazmat88 het volgende:
En tuurlijk kan het altijd erger met slijmbal etc.
ik ookquote:Op vrijdag 28 juni 2013 02:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..].
Ik was haar tepels nog aan het zoeken.
trustequote:Op vrijdag 28 juni 2013 02:03 schreef d4v1d het volgende:
Tijd om hard weg te rennen en te slapen.
Doei.
Daar gebruikte hij dan ook zo weinig mogelijk woorden voorquote:Op vrijdag 28 juni 2013 02:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij had het over de naam van het meisje van de openingspost
Ik voel Tjacka aanquote:Op vrijdag 28 juni 2013 02:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Daar gebruikte hij dan ook zo weinig mogelijk woorden voor.
Wist ik al. Maar zat in VBLquote:Op vrijdag 28 juni 2013 02:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Waarom voelde je dan niet aan dat 'ie weg ging? Hij is nu offline.
Oh, dus ze wil aandachtquote:Op vrijdag 28 juni 2013 03:00 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
als ze de vbl sc bedoelt dan willen ze daar dr tetten zien
Ik heb daar ook weleens gepost maar het enige wat ik daar als reactie kreeg is "wie ben jij en wat doe je hier?" en "pics van je tieten"quote:
ik moet maar is gaan lurken daarquote:Op vrijdag 28 juni 2013 03:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb daar ook weleens gepost maar het enige wat ik daar als reactie kreeg is "wie ben jij en wat doe je hier?" en "pics van je tieten".
Denk maar niet dat je die pics te zien krijgt daar hoor. Het is niet alsof er daar vaak een vrouw komt. En als ze er komen luisteren ze toch niet naar pic verzoeken.quote:
dat snap ik... ik zou zoiezo niet snel pics posten.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 03:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Denk maar niet dat je die pics te zien krijgt daar hoor. Het is niet alsof er daar vaak een vrouw komt. En als ze er komen luisteren ze toch niet naar pic verzoeken.
Maar ik heb geen zin om vrouw nummertje zoveel te zijn dus ik kom daar niet meer.
Sowieso: voetbalquote:Op vrijdag 28 juni 2013 03:08 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
dat snap ik... ik zou zoiezo niet snel pics posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |