quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:50 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik heb altijd last van waar ben ik wat doe ik dit voelt verkeerd laat ik weer op bed gaan liggen virus
Jawel maar ik was er nooit op gekomen om hem te gaan luisteren nuquote:
Gewoon verlengsnoertje trekken tijdelijk en lekker kartenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:52 schreef msacras het volgende:
[..]Ja ik ook
![]()
Maar er moet arbeit verricht worden, grr. En ik heb zin om te Mario Karten, maar de Wii is nog niet aangesloten omdat we een nieuw tv-meubel hebben en er moet nog een gat in worden geboord voor de snoertjeshuilie
Als daar Etsu niet isquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:54 schreef Etsu het volgende:
Jeetje, nikonlover met z'n dinnetje is hier ook
Ik heb nog nooit van je gehoordquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:54 schreef Etsu het volgende:
Jeetje, nikonlover met z'n dinnetje is hier ook
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:54 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb omdat LB laatst een playlist van Foo fighters stuurde hier nogsteeds Foo fighters opstaan in spotify
Ja ik zou alleen niet weten hoe ik m moet aansluiten, en m'n vader is niet thuisquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:54 schreef nodig het volgende:
[..]
Gewoon verlengsnoertje trekken tijdelijk en lekker kartenIk moet ook nog steeds een gat maken voor mijn speakers
Wat een kabelellende
* msacras genietquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:55 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ga maar lekker liggen, ontbloot je voetjes ennnnn GENIETTTTTTT
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
oja ik kan dus steeds opnieuw spotify premium proberen met 1 van m'n 450 facebookaccounts
Ohquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:56 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja ik zou alleen niet weten hoe ik m moet aansluiten, en m'n vader is niet thuis
quote:
je kan afspeellijsten van je oude account toevoegen en dan luisterenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar dan verlies je je afspeellijsten steeds?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |