Succesquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:45 schreef msacras het volgende:
Tijd om een poging te doen tot uit bed komen... Wish me luck.
Good luck.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:45 schreef msacras het volgende:
Lol! Sterktequote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:45 schreef msacras het volgende:
En steeds een minuut uitstellen zeker?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:47 schreef Spatieloos het volgende:
Zet gewoon je wekker en laat hem over een minuut afgaan, dan kan je er misschien makkelijker uit.
Nooit van ghoordquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:48 schreef nodig het volgende:
[..]
Een relnicht uit deze sc]
wacht..
DE relnicht van deze sc
al 1000x geluisterd! :/quote:
Gewoon telkens een halfuur later, yoloquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:48 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
En steeds een minuut uitstellen zeker?
Ik heb altijd last van waar ben ik wat doe ik dit voelt verkeerd laat ik weer op bed gaan liggen virusquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:48 schreef msacras het volgende:
Ach ik ben klaarwakker hoor, maar na het stappen uit bed komen valt me altijd zwaar. Altijd pijn aan m'n voetzolen om de een of andere reden
Dit is beter:quote:
Zal ik je een voetmassage geven?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:48 schreef msacras het volgende:
Ach ik ben klaarwakker hoor, maar na het stappen uit bed komen valt me altijd zwaar. Altijd pijn aan m'n voetzolen om de een of andere reden
Voetbal is kutquote:Op vrijdag 28 juni 2013 03:14 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
ik kan er ook niks aan doen dat vrouwen het niks vinden.
Voetbal is gwn leuk
Kende je die nog niet?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:51 schreef nodig het volgende:
Youtube kan wel muziek aanraden zeg![]()
hopakee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |