Fok!ken op de fiets is dat niet gevaarlijk?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 03:16 schreef msacras het volgende:
Fok!ken op de fiets. En het wás een mooie avond!
Ik ben nu thuis, en leef nog! Valt mee dusquote:Op vrijdag 28 juni 2013 03:18 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
Fok!ken op de fiets is dat niet gevaarlijk?
gelukkig en je hebt een leuke avond gehad. Wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 03:30 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ben nu thuis, en leef nog! Valt mee dus
Eerst uit eten geweest, daarna nog even ergens wat drinken met mensen, en bleven plakken wat eindigde in een avondje stappenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 03:32 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
gelukkig en je hebt een leuke avond gehad. Wat heb je gedaan?
dat klinkt zeker gezellig ja en het blijven plakken ken ik... het is donderdagavond/nacht he dus studentennacht hier. Altijd gezelligquote:Op vrijdag 28 juni 2013 03:41 schreef msacras het volgende:
[..]
Eerst uit eten geweest, daarna nog even ergens wat drinken met mensen, en bleven plakken wat eindigde in een avondje stappentevens hele leuke mensen ontmoet
goede avond!
Moet je zo werken of kun je nog verder slapen?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 07:04 schreef nodig het volgende:
5 uur slaap is toch een beetje weinig :s :s
Werkenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 07:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Moet je zo werken of kun je nog verder slapen?
Vandaag thuis mijn vader helpen dus zo heel fit hoef ik er niet bij te lopenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 07:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Aww....
Sterkte dan maar. Wat deed je ook alweer voor werk?
Oh, dan valt het gelukkig nog een beetje meequote:Op vrijdag 28 juni 2013 07:26 schreef nodig het volgende:
[..]
Vandaag thuis mijn vader helpen dus zo heel fit hoef ik er niet bij te lopen
Iddquote:Op vrijdag 28 juni 2013 07:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dan valt het gelukkig nog een beetje mee.
Ditquote:
Werkze!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
* SgtPorkbeans gaat weer naar de Praxis (werken)
Dan wens ik je nog snel even welterustenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:33 schreef arachide. het volgende:
Ik zit nu in de trein. Ik zweer, ik ga zo in slaap donderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |