De koffie en alcoholische versnaperingen staan altijd klaar op het werk van LH en je bent altijd welkom heb ik gehoordquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:29 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Daar moet ik volgende week zijn voor mn werk![]()
![]()
![]()
![]()
Of Uithoorn *insert denkende smiley*quote:
Yes.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:31 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Waar woon je eigenlijk in Hoorn? In de buurt van station Hoorn Kersie?
Ik gok zomaar Uithoorn, de meeste mensen op FOK! uit Hoorn ken ik welquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:31 schreef msacras het volgende:
[..]
Of uithoorn *insert denkende smiley*
Ik weet het niet meer.
Even wat specifieker op DMquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:32 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Euuhhh...euuhhh, dan is de kans groot dat wij elkaar ooit eens gezien hebben
Hoe zie je er uit?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:32 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Het staat ergens in een topic over woonplaatsen in JNG, maar waar...?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Yes.
[..]
Ik gok zomaar Uithoorn, de meeste mensen op FOK! uit Hoorn ken ik wel
Spatie is altijd in voor een datequote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:32 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
JNG / Waar woon jij?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:34 schreef msacras het volgende:
[..]
Het staat ergens in een topic over woonplaatsen in JNG, maar waar...?
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:34 schreef msacras het volgende:
[..]
Het staat ergens in een topic over woonplaatsen in JNG, maar waar...?
quote:
Volgens zijn gendericon nietquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik ben hetero, en hij is een man!
Hij is een leugenaar ik zou hem niet vertrouwen als ik jou wasquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh dus zo noemen ze dat, maar zijn gendericon liegt.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:40 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik ben een man maar omdat iedereen mij aandachtshoer noemt heb ik er een vrouwtje van gemaakt
Ha, ik heb goed gegokt!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:40 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik ben een man maar omdat iedereen mij aandachtshoer noemt heb ik er een vrouwtje van gemaakt
Sowieso dat je bij Etsu past danquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:40 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |