Omdat je even over dat 'KUT MOET SIGARET NUU' gevoel heen moet komen en dat lukt met afleidingquote:Op maandag 24 juni 2013 22:57 schreef Etsu het volgende:
crack omg ik heb net 3/4 zak chips op en nu is mn behoefte om te roken verdwenen.
straks komt t vast terug. MAAR WAAROM IS DAT
Skype staat uit hoor? ;squote:
Het was ook een dance-stage met daarvoor don diablo. dat konden ze wat beter hebben, maar ik kon gewoon zien dat de Don het wat minder vondquote:Op maandag 24 juni 2013 22:55 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee dat begrijp ik wel, die kom ik ook wel eens tegen op de plekken waar ik naar DnB feesten ga, maar op Lowlands komen weinig tjappies en mooiboys
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:57 schreef Crack_ het volgende:
Msacras, had je nog een liedje gevonden om te begeleidien op piano enzulks?
Komt er. Ik was echt positief verrast door je en de verwachtingen waren vrij hoogquote:
Make you popquote:Op maandag 24 juni 2013 22:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Door dat DJ-contest wat ik heb gewonnen had ik op Freshtival vorig jaar een meet & greet met Don Diablo. Zeer aardige dude. Down to earth, arrogantie is in de verste verte niet te vinden. Hij vroeg meer naar mij dan dat ik vragen stelde
Chillllquote:Op maandag 24 juni 2013 23:00 schreef msacras het volgende:
[..]![]()
uiteindelijk heb ik het maar gewoon met 3 andere in een band gedaanhet is Fly Away van Lenny Kravitz geworden. Heel simpel, die jongen deed gitaarlead als solo, had nog iemand nodig om te zingen, vroeg of ik dat wou doen, et voila, band gevormd
Mezellufquote:
Wanneer, over dertig jaar?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Komt er. Ik was echt positief verrast door je en de verwachtingen waren vrij hoog
mag ik niet zeggen hier.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:02 schreef msacras het volgende:
[..]
watdan?
ze was al zo opvallend weg ineens
hoezo is t mijn probleem?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mail forum@fok.nl voor al je problemen
Geen vervelende expeditiequote:Op maandag 24 juni 2013 23:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Op experditie naar zuidoost oesbekistan voor fok!
Zondag be ik vrijquote:Op maandag 24 juni 2013 23:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wanneer, over dertig jaar?schnellll, in juli heb ik het druk en kom ik amper in arnhem enzo
bij sommige bans kan je gerust een vraagteken achterzetten, gr gr.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
bans delen ze niet voor niets uit, gr gr
Ezoelllquote:Op maandag 24 juni 2013 23:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
bans delen ze niet voor niets uit, gr gr
Ik fix wel een kaartjequote:
Deze was zeer helder voor iedereen grgrquote:Op maandag 24 juni 2013 23:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
bij sommige bans kan je gerust een vraagteken achterzetten, gr gr.
dat vind jij.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Deze was zeer helder voor iedereen grgr
vind ik ook.quote:
zo zie ik t niet.quote:
Crisis hierquote:
Dat dit kan in Nederlandquote:
Weet ik niet. Ik zou het dv ook zelf kunnen zeggen, maar voor de tweede maal deze maand ben ik vanwege een ban van iemands facebook afgeknald. Ik hou geen vrienden over zoquote:Op maandag 24 juni 2013 23:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja maar is toch niet mijn ban, en dus ook niet mijn probleem?
Je weet dat ik de reden niet kan vertellen, maar jij bent de enige die het er niet mee eens zou zijnquote:
wat dan?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:04 schreef xcachet het volgende:
omg, ik typte een fok smiley naar die gozer
er zijn genoeg communicatiekanalen naast facebook.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik zou het dv ook zelf kunnen zeggen, maar voor de tweede maal deze maand ben ik vanwege een ban van iemands facebook afgeknald. Ik hou geen vrienden over zo![]()
Wat ik wilde zeggen: misschien wilde je wat doorgeven
Ik weet de reden wel hoor. Maar dat mag en kan ik hier niet vertellen.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je weet dat ik de reden niet kan vertellen, maar jij bent de enige die het er niet mee eens zou zijn
Hyves bijvoorbeeldquote:Op maandag 24 juni 2013 23:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
er zijn genoeg communicatiekanalen naast facebook.
Waarom doe jij die shit niet in het vervolg? Ik hou geen facebookvrienden meer overquote:
Wat is dit?quote:
Dit was de druppelquote:Op maandag 24 juni 2013 23:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
Waarom doe jij die shit niet in het vervolg? Ik hou geen facebookvrienden meer over
wie zegt dat jij hebt genotequote:Op maandag 24 juni 2013 23:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
Waarom doe jij die shit niet in het vervolg? Ik hou geen facebookvrienden meer over
Het is hier toch geen Noord Korea?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet de reden wel hoor. Maar dat mag en kan ik hier niet vertellen.
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is dit?alsof je een vreemde man bij de bakker tegenkomt zo koel
![]()
Alles goed?
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Het is hier toch geen Noord Korea?
Proletariers aller FOK! SC's verenigt u!
Bevrijd uzelf van de ketenen van de modjes!
Er wordt hier niet over mijn land gepostquote:Op maandag 24 juni 2013 23:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Het is hier toch geen Noord Korea?
Proletariers aller FOK! SC's verenigt u!
Bevrijd uzelf van de ketenen van de modjes!
jong-unquote:Op maandag 24 juni 2013 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er wordt hier niet over mijn land gepost
gr gr Kim jong-il
jaquote:
quote:
Who the flying fuck ben jij nou weer?quote:
Good cop, bad cop.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja hoor, ik vind d'r wel tof, ze heeft gewoon een andere manier van modden dan ara.
quote:
Ga weg Kim, je bent een broekiequote:Op maandag 24 juni 2013 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er wordt hier niet over mijn land gepost
gr gr Kim jong-il
quote:
Oh nicequote:Op maandag 24 juni 2013 23:08 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
Ja hoor, eventjes wat rustige dagen voordat de herkansingen beginnen. Dus even genieten van mijn vrijheid en dan knallen. Zit nu ook gezellig bij mijn ouders thuis.Daar?
Maar emo gif is ook wel stomquote:Op maandag 24 juni 2013 23:10 schreef msacras het volgende:
[..]daar moet ik mezelf ook soms van weerhouden.
Wel vaak, maar die werd al door iedereen gebruikt nog voordat ik fok kende dus dat was niet zo'n probleem
Ik zei ook niet dat ara een slechte mod is. Ik zei alleen dat hun manier van modden anders is.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:10 schreef msacras het volgende:
Ara is gewoon de goede moeder-mod, LB is de grappige TT-veranderende mod. Allebei goed ok?
Dat klopt, en daar gaf ik een beschrijving vanquote:Op maandag 24 juni 2013 23:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat ara een slechte mod is. Ik zei alleen dat hun manier van modden anders is.
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:10 schreef msacras het volgende:
Ara is gewoon de goede moeder-mod, LB is de grappige TT-veranderende mod. Allebei goed ok?
Jup. Mijn moeder probeert mij ook altijd over te halen om zo lang mogelijk te blijven.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nicezullen ze ook wel blij mee zijn zeker
?
Ja goed hoor moe, moest half 8 eruit en heb van half 9 tot half 12 bij het GGZ gezetenthe horror
Ik nooit, tot Fok!quote:Op maandag 24 juni 2013 23:11 schreef msacras het volgende:
[..]
emo gif is leuk
die gebruikt ik al in het tijdperk van msn, lol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schattigquote:Op maandag 24 juni 2013 23:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jup. Mijn moeder probeert mij ook altijd over te halen om zo lang mogelijk te blijven.![]()
Wat is GGZ?
Vermoeiend. And still no answersquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik nooit, tot Fok!Ja ik lees altijd dat iedereen doet alsof emo.gif iets van fok is, maar dat vind ik dus totaal niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oeh pics!
Ik kan niet zomaar een pic hier van hem postenquote:Op maandag 24 juni 2013 23:13 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja ik lees altijd dat iedereen doet alsof emo.gif iets van fok is, maar dat vind ik dus totaal niet.
oeh pics!
Kan nog weleens lang gaan durenquote:
Gewoon doen joh! Als hij moeilijk doet stuur ik de jongens wel op hem afquote:Op maandag 24 juni 2013 23:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik kan niet zomaar een pic hier van hem posten
dm dan?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik kan niet zomaar een pic hier van hem posten
Mja, wachten is gewoon kut. Maar gelukkig heb je niet zo'n heel ongeduldige houding. Lijkt dan.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan nog weleens lang gaan durenMaar het is ook gewoon moeilijk, dus ik snap ze wel. Ik heb me ogen erbij en dat maakt het voor hun alleen maar lastiger dingen uit te sluiten
Ik ben wel wat gewend na 23 jaarquote:Op maandag 24 juni 2013 23:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, wachten is gewoon kut. Maar gelukkig heb je niet zo'n heel ongeduldige houding. Lijkt dan.
Brohugquote:
tot zoquote:Op maandag 24 juni 2013 23:17 schreef Ezell het volgende:
Ik ga even wat afmaken voor school. Ben zo terug.
hihiihquote:Op maandag 24 juni 2013 23:18 schreef Etsu het volgende:
hhiihihhihi als je tot zo aan elkaar plakt en de 'z' weghaalt, krijg je toto
ihihihahihiaoahahiahiahohaiuauahoi
Illuminati!quote:Op maandag 24 juni 2013 23:18 schreef Etsu het volgende:
OMG HAHAHAHHA !!!!!!!!!!!!!!!!!!EINZ!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 24 juni 2013 23:18 schreef Etsu het volgende:
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:18 schreef Fok-it het volgende:
Thomas Berge vindt zichzelf 'pussy daddy'
Iedereen dit breaking news al gelezen
Shocking gewoon
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:19 schreef msacras het volgende:
[..]
OMG HAHAHAHHA !!!!!!!!!!!!!!!!!!EINZ!!!!!!!!!!!!!!!
IK LACH ME GEK
hhihihhihihi als je qwerty hebt en de q in een z veranderd krijg je zwertyquote:Op maandag 24 juni 2013 23:18 schreef Etsu het volgende:
ik moest lachenquote:Op maandag 24 juni 2013 23:19 schreef msacras het volgende:
[..]
OMG HAHAHAHHA !!!!!!!!!!!!!!!!!!EINZ!!!!!!!!!!!!!!!
IK LACH ME GEK
uhuhuahuahihiauaiiahohaauahuahhohohaoahiaihaiaohaooooooahHAHAHAhahahahahaquote:Op maandag 24 juni 2013 23:19 schreef nodig het volgende:
[..]
hhihihhihihi als je qwerty hebt en de q in een z veranderd krijg je zwerty
ihihahihaihohaohoahaohoaaiahiahia
Veel plezier met je fleshlight gr grquote:Op maandag 24 juni 2013 23:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wel verdomd, mijn dinnetje komt onverwachts op bezoek
Dit gaat nog een leuk nachtje worden
lievvquote:Op maandag 24 juni 2013 23:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
'dinnetje'quote:Op maandag 24 juni 2013 23:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
quote:
Waarvanquote:Op maandag 24 juni 2013 23:20 schreef xcachet het volgende:
Guten avond allemaal
Msacras ik stuur morgen een leuke pic
DITquote:Op maandag 24 juni 2013 23:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
'dinnetje'
Nikonlover napraten
Impliceren dat je hetero bent
Jij
Bye.
Anti-Hetero zijnquote:Op maandag 24 juni 2013 23:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
'dinnetje'
Nikonlover napraten
Impliceren dat je hetero bent
Jij
Bye.
Doe het veilig grquote:Op maandag 24 juni 2013 23:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
ik snap er geen drol vanquote:Op maandag 24 juni 2013 23:22 schreef msacras het volgende:
Hihihihihihihihihihih als je
etcetera voor mijn lieve woordenschat oh wat grappig dit kapatsu hebt
en je haalt cetera voor mijn lieve woordenschat oh wat grappig dit kapat weg
staat er etsu
HAHA!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:23 schreef msacras het volgende:
daarbij, dinnetjemannelijke synoniem voor dinnetje is DientjuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat probeer jij te suggereren?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:23 schreef msacras het volgende:
daarbij, dinnetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb medelijden met je hoor
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
mannelijke synoniem voor dinnetje is Dientjuh![]()
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
mannelijke synoniem voor dinnetje is Dientjuh![]()
ik deed jou na met je goeden totzo = toto grapquote:Op maandag 24 juni 2013 23:26 schreef Etsu het volgende:
msacras ga jij je grap eens even uitleggen, dan kan ik ook straks rustig slapen
ja maar daar zit logica in.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:26 schreef msacras het volgende:
[..]
ik deed jou na met je goeden totzo = toto grap
welquote:Op maandag 24 juni 2013 23:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja maar daar zit logica in.
in jouw grap zit geen logica
oh, het is niet sarcastisch hoor. ik zal even via DM toelichten.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Bring the bagger, I'll hold.
No way dat dit niet sarcastisch is.
Sterk, nu lig ik echt dubbel!!!quote:Op maandag 24 juni 2013 23:27 schreef msacras het volgende:
[..]
wel
het was om te laten zien hoe random jouw grap was
dat is de grap
snap je
oh nu snap ik t.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:27 schreef msacras het volgende:
[..]
wel
het was om te laten zien hoe random jouw grap was
dat is de grap
snap je
ik vind jouw grapjes ook altijd leukquote:Op maandag 24 juni 2013 23:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh nu snap ik t.
maar toch blijft mijn grap grappiger.
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
In mijn dromen, en dan heb ik ook echte goede conditie.
Spaar je ze?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh, het is niet sarcastisch hoor. ik zal even via DM toelichten.
Meen je dit nou? Even crtl+f-enquote:Op maandag 24 juni 2013 23:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
snap ik
ik praatte vanavond over je in de SC. tof he.
Wow, dat is echt supersnel!quote:Op maandag 24 juni 2013 23:32 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
450m in 10 minuten! Het was echt fantastisch!
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik ben toch niet bekend genoeg![]()
welquote:Op maandag 24 juni 2013 23:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]dat was makkelijk
maar ik doe niet stom
GARPIGquote:Op maandag 24 juni 2013 23:34 schreef LittleBrownie het volgende:
VoornaamAchternaam VoornaamAchternaam VoornaamAchternaam VoornaamAchternaam
Ik hou het niet echt bij, maar laatst had ik 5K in 25 minuten, dat vond ik toch wel vrij goed van mezelf. Ik was dan ook wel héél gefrustreerd en boos op dat moment dus barstte van de adrenaline.quote:
Jij loopt ziek hardquote:
Dat is zeker netjes, ik haalde dat pas na 3 maanden trainen.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:35 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik hou het niet echt bij, maar laatst had ik 5K in 25 minuten, dat vond ik toch wel vrij goed van mezelf. Ik was dan ook wel héél gefrustreerd en boos op dat moment dus barstte van de adrenaline.Normaal haal ik dat niet.
Wat een kutjoch is die VA, hopen dat hij Sherlock niet gebruikt ;squote:Op maandag 24 juni 2013 23:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben gewoon een toffe user. Ik ben daarom overtuigd dat iedereen louter positief over mij babbelt
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:37 schreef Etsu het volgende:
Zo, Paxje heeft z'n werk ook weer gedaan.
Goedzo Pax, ben trots op je.
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben gewoon een toffe user. Ik ben daarom overtuigd dat iedereen louter positief over mij babbelt
Als ik op VA zoek krijg ik 743896547386547893 keer het woord ''van''quote:Op maandag 24 juni 2013 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een kutjoch is die VA, hopen dat hij Sherlock niet gebruikt ;s
nee, gewoon neequote:Op maandag 24 juni 2013 23:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:38 schreef Paxcon het volgende:
Dat spytool
Nu ontgaat het me nooit meer als Etsu over mij roddelt
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hij roddelt waarschijnlijk niet alleen op internet over je....quote:Op maandag 24 juni 2013 23:38 schreef Paxcon het volgende:
Dat spytool
Nu ontgaat het me nooit meer als Etsu over mij roddelt
Ik vind jou wel een toffe user hoor. Veel dank nog voor de liedjesquote:
Is jouw met een w.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een toffe user hoor. Veel dank nog voor de liedjes
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan ik niet bij. Dus ik doe het bij jou.
Nee, nu gaat hij het natuurlijk stiekem in dm doenquote:Op maandag 24 juni 2013 23:39 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Hij roddelt waarschijnlijk niet alleen op internet over je....
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is jouw met een w.'Jouw' is met een w, 'jou' niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spatieboos
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is jouw met een w.ik schrok alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ik train dan ook al een maandje of 4 intensief. Ik loop al wel 2 jaar sporadisch hard, maar niet echt noemenswaardigquote:Op maandag 24 juni 2013 23:37 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Dat is zeker netjes, ik haalde dat pas na 3 maanden trainen.
Iedereen gaat volgens mij op mannen vallen na een paar weken Etsuquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iedereen gaat volgens mij op mannen vallen na een paar weken Etsu
Ik wil ook beginnen met hardlopenquote:Op maandag 24 juni 2013 23:42 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik train dan ook al een maandje of 4 intensief. Ik loop al wel 2 jaar sporadisch hard, maar niet echt noemenswaardigTrain nu voor de 10K, maar heb al 2 weken niet meer gelopen dankzij school
Sowieso.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:42 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Etsu de waan dat er meer homo's zijn hetero's zijn....
Juist niet, dan ben je voorlopig wel genezen.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Juist niet, dan ben je voorlopig wel genezen.
Was niet serieus.quote:
O, even checken.quote:
quote:
Mja, Etsu.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat hij dan naar de middelbare school?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je hebt nog 2 jaar om te bekeren tot homoseksualiteit.
Want daarna ben je weg?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je hebt nog 2 jaar om te bekeren tot homoseksualiteit.
Dan gaat hij naar groep 1.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:43 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Gaat hij dan naar de middelbare school?
Doeiquote:Op maandag 24 juni 2013 23:43 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Gaat hij dan naar de middelbare school?
Jij met je haar.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mijn haar is nu wel kort dus ik hoef niet steeds meer te stylenZal Tchock ook fijn vinden.
Een dom onbelangrijk vak bij een matige kutstudie waarbij je sommetjes moet oplossen en het vak wordt volgend jaar geschrapt. Dit kun je als indicatie voor de belangrijkheid beschouwen.quote:
Pax en ik zitten op dezelfde opleiding en hij haalt het hele jaar door hogere cijfers dan ik en voor het laatste tentamen dit jaar haal ik opeens een 8 en hij een 6.quote:
Nice, dat ga ik ook volgenquote:Op maandag 24 juni 2013 23:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Een dom onbelangrijk vak bij een matige kutstudie waarbij je sommetjes moet oplossen en het vak wordt volgend jaar geschrapt. Dit kun je als indicatie voor de belangrijkheid beschouwen.
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
godvergemiddeldes gaat het om. Een uitschieter is niet zo relevant.
Doei
Jaloers.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Een dom onbelangrijk vak bij een matige kutstudie waarbij je sommetjes moet oplossen en het vak wordt volgend jaar geschrapt. Dit kun je als indicatie voor de belangrijkheid beschouwen.
Doe maar. Wat studeer je nu?quote:
Moet jij 'ns opletten.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Doe maar. Wat studeer je nu?
Alhoewel: het wordt geschrapt, dus het kan niet meer
Zeker. Nederland gaat in de toekomst steeds meer problemen krijgen met de zee en dan is het essentieel dat er ook wiet op de dan zeebodem gekweekt kan worden voor als het land overstroomt.quote:
Heb maar eentje terug. Een voldoende, maar daar heb ik niks aan als ik voor een andere toets (zelfde vak) onvoldoende heb gehaald. Studiepunten gaan per twee.quote:
Klinkt onmogelijk. DUOquote:Op maandag 24 juni 2013 23:48 schreef Cerbiatto het volgende:
Hey.
OHHHH alles is geregeld met DUO! Ben blij.
Omg dat is echt stom.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heb maar eentje terug. Een voldoende, maar daar heb ik niks aan als ik voor een andere toets (zelfde vak) onvoldoende heb gehaald. Studiepunten gaan per twee.
Hoi. mevrouw, alles goed?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:48 schreef Cerbiatto het volgende:
Hey.
OHHHH alles is geregeld met DUO! Ben blij.
Dat moet je Tchock ook laten doen, anders wordt die jongen lui.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:49 schreef Crack_ het volgende:
Whut, ik ging afwassen en zo'n glas breekt in mn hand
Mja, weet niet wat ik daarvoor heb gehaald. Dus dat is nog afwachten.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omg dat is echt stom.En nu moet je dus die onvoldoende herkansen en dan is 't oke?
Spontanious combustion.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:49 schreef Crack_ het volgende:
Whut, ik ging afwassen en zo'n glas breekt in mn hand
Kan moeilijk mn afwas laten staan tot ik 'm weer zie.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat moet je Tchock ook laten doen, anders wordt die jongen lui.
Stel je voor.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:50 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Hallo dames heren jongens meisjes
Wow ben supertrotsquote:Op maandag 24 juni 2013 23:50 schreef Etsu het volgende:
trouwens paxje ik heb al vanaf 19:00 niet meer gerookt. ik ga nog 1tje nemen voordat ik ga slapen en morgen max 5 sigaretten nemen. en zo dus afbouwen naar 0 sigaretten, dan word ik geopereerd.
en jij maar denken dat je geen vertrouwen in me had![]()
HIHAHO
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:50 schreef koekjestrommel1 het volgende:
KOEEEEEEEEKKKKquote:Op maandag 24 juni 2013 23:50 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Nice!quote:Op maandag 24 juni 2013 23:42 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik train dan ook al een maandje of 4 intensief. Ik loop al wel 2 jaar sporadisch hard, maar niet echt noemenswaardigTrain nu voor de 10K, maar heb al 2 weken niet meer gelopen dankzij school
Booze, hallo zeg.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Waarom denk en praat ik heel veel in het engels als ik aan de booze ben?
Ik denk dat ik weer ga beginnen als ik je weer zie in september. Volop stress en shit.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wow ben supertrots
Maar na de operatie ga je weer volop bezig. Dus het wordt niks.
Om mij of omdat de cursus weer begint?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weer ga beginnen als ik je weer zie in september. Volop stress en shit.
Om jou.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Om mij of omdat de cursus weer begint?
Wat is daar no-life aan? Ik vind Fok!en no-liferiger.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:51 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Nice!
Ik dacht altijd dat ik de enige no-liver van 16 was die in zijn vrije tijd hardloopt, valt mee dus.
Ga aan de wiet, schijnt minder schadelijk te zijn voor je gezondheid en is veel leukerquote:Op maandag 24 juni 2013 23:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weer ga beginnen als ik je weer zie in september. Volop stress en shit.
Ik kan uitslapen en ben alleen thuis omdat mijn broertje in belgie zit met school en mijn ouders bij de achterburen zittenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |