Dat klopt, en daar gaf ik een beschrijving vanquote:Op maandag 24 juni 2013 23:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat ara een slechte mod is. Ik zei alleen dat hun manier van modden anders is.
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:10 schreef msacras het volgende:
Ara is gewoon de goede moeder-mod, LB is de grappige TT-veranderende mod. Allebei goed ok?
Jup. Mijn moeder probeert mij ook altijd over te halen om zo lang mogelijk te blijven.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nicezullen ze ook wel blij mee zijn zeker
?
Ja goed hoor moe, moest half 8 eruit en heb van half 9 tot half 12 bij het GGZ gezetenthe horror
Ik nooit, tot Fok!quote:Op maandag 24 juni 2013 23:11 schreef msacras het volgende:
[..]
emo gif is leuk
die gebruikt ik al in het tijdperk van msn, lol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schattigquote:Op maandag 24 juni 2013 23:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jup. Mijn moeder probeert mij ook altijd over te halen om zo lang mogelijk te blijven.![]()
Wat is GGZ?
Vermoeiend. And still no answersquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik nooit, tot Fok!Ja ik lees altijd dat iedereen doet alsof emo.gif iets van fok is, maar dat vind ik dus totaal niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oeh pics!
Ik kan niet zomaar een pic hier van hem postenquote:Op maandag 24 juni 2013 23:13 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja ik lees altijd dat iedereen doet alsof emo.gif iets van fok is, maar dat vind ik dus totaal niet.
oeh pics!
Kan nog weleens lang gaan durenquote:
Gewoon doen joh! Als hij moeilijk doet stuur ik de jongens wel op hem afquote:Op maandag 24 juni 2013 23:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik kan niet zomaar een pic hier van hem posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |