Spontanious combustion.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:49 schreef Crack_ het volgende:
Whut, ik ging afwassen en zo'n glas breekt in mn hand
Kan moeilijk mn afwas laten staan tot ik 'm weer zie.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat moet je Tchock ook laten doen, anders wordt die jongen lui.
Stel je voor.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:50 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Hallo dames heren jongens meisjes
Wow ben supertrotsquote:Op maandag 24 juni 2013 23:50 schreef Etsu het volgende:
trouwens paxje ik heb al vanaf 19:00 niet meer gerookt. ik ga nog 1tje nemen voordat ik ga slapen en morgen max 5 sigaretten nemen. en zo dus afbouwen naar 0 sigaretten, dan word ik geopereerd.
en jij maar denken dat je geen vertrouwen in me had![]()
HIHAHO
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:50 schreef koekjestrommel1 het volgende:
KOEEEEEEEEKKKKquote:Op maandag 24 juni 2013 23:50 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Nice!quote:Op maandag 24 juni 2013 23:42 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik train dan ook al een maandje of 4 intensief. Ik loop al wel 2 jaar sporadisch hard, maar niet echt noemenswaardigTrain nu voor de 10K, maar heb al 2 weken niet meer gelopen dankzij school
Booze, hallo zeg.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Waarom denk en praat ik heel veel in het engels als ik aan de booze ben?
Ik denk dat ik weer ga beginnen als ik je weer zie in september. Volop stress en shit.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wow ben supertrots
Maar na de operatie ga je weer volop bezig. Dus het wordt niks.
Om mij of omdat de cursus weer begint?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weer ga beginnen als ik je weer zie in september. Volop stress en shit.
Om jou.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Om mij of omdat de cursus weer begint?
Wat is daar no-life aan? Ik vind Fok!en no-liferiger.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:51 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Nice!
Ik dacht altijd dat ik de enige no-liver van 16 was die in zijn vrije tijd hardloopt, valt mee dus.
Ga aan de wiet, schijnt minder schadelijk te zijn voor je gezondheid en is veel leukerquote:Op maandag 24 juni 2013 23:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weer ga beginnen als ik je weer zie in september. Volop stress en shit.
Ik kan uitslapen en ben alleen thuis omdat mijn broertje in belgie zit met school en mijn ouders bij de achterburen zittenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |