Goed gelukt!quote:Op maandag 24 juni 2013 22:23 schreef msacras het volgende:
http://becauseilikebirds.(...)ds-on-sunday-morning
kijk welke foto ik gisterochtend maakte. met m'n telefoon (!), was echt trots, ik vind 'm mooi.
okequote:Op maandag 24 juni 2013 22:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou dan rook je er dan nog ééntje, ééntje ja. Niet meer.. Kun je wel.
Achja, kan de monnie wel beter gebruikenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:22 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Toen ik buitengevallen las moest ik lachen![]()
![]()
Nee maar ff serieus, volgend jaar nieuwe kansen.
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:24 schreef Etsu het volgende:
Tering, wat zijn jullie kansloos zeg. Flikker nou eens op met je eigen naamTT's.
en ditquote:Op maandag 24 juni 2013 22:24 schreef Etsu het volgende:
Tering, wat zijn jullie kansloos zeg. Flikker nou eens op met je eigen naamTT's.
Gewoon lekker werkenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Achja, kan de monnie wel beter gebruiken
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Als ik bij Gordon etc zou moeten zitten, had ik mezelf gepijnigd, echt waar
Ohoho vreselijkvooral die relnicht van een Gordon
x1000
fixedquote:Op maandag 24 juni 2013 22:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
LB verandert hem ff, supermodje
Ik ga wel even met de hond lopenquote:
ook lekkerquote:
Met roken?quote:
quote:
Jeetje. Hoe doe jij datquote:Op maandag 24 juni 2013 22:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Met roken?
Sinds woensdag (of misschien wel dinsdag?) geen sigaret meer aangeraakt.
Haha goed bezig! Heb jij nog tips voor mij?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:26 schreef duranduran332 het volgende:
Ik heb zojuist ff alle namen opgeschreven die ik van jullie moet beluisteren
Thank you !![]()
![]()
![]()
![]()
ga je je nog een keer fatsoenlijk voorstellen ook?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:26 schreef duranduran332 het volgende:
Thank you !![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:26 schreef duranduran332 het volgende:
Thank you !![]()
![]()
![]()
![]()
Het slaat iets harder aan dan ik dachtquote:
Van wat ik hoor dan ja.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jeetje. Hoe doe jij dat![]()
Zouden die nicotinepleisers helpen trouwens?
Klappen hebbenquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het slaat iets harder aan dan ik dacht
ik zeg TC
quote:
Haha ik heb zo'n gevoel dat alles wat ik beluister jij ook beluisterd hahaquote:Op maandag 24 juni 2013 22:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Haha goed bezig! Heb jij nog tips voor mij?
morgen maar eens even kijken dan.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Van wat ik hoor dan ja.
En ik kocht gewoon geen sigaretten.
Als zondag de winkels open waren had ik wel gekocht hoor.. maar ze waren al dicht
Don't stop believing, because I know Journeyquote:Op maandag 24 juni 2013 22:27 schreef duranduran332 het volgende:
[..]
Haha ik heb zo'n gevoel dat alles wat ik beluister jij ook beluisterd haha![]()
Misschien ken je Journey nog niet ?
Die is niet zo bekend in Nederland volgensmij
Oh, net zo'n prutser als mijn ex. Hij beweerde dat Handsome Poets vet goed waren live op Lowlands. Wel jammer dat ik daadwerkelijk in de tent stond, en hij thuis achter zijn laptopje zat.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:22 schreef msacras het volgende:
[..]
Oké, dan mag je er over oordelen.
Had laatst ook een discussie met iemand er over, die beweerde dat Sziget beter was dan Lowlands, maar hij was op allebei nog nooit geweestecht, wat een bullshit dan.
Ik was ook 9 10 11 appelpop.. Ga je dit jaar?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oh, net zo'n prutser als mijn ex. Hij beweerde dat Handsome Poets vet goed waren live op Lowlands. Wel jammer dat ik daadwerkelijk in de tent stond, en hij thuis achter zijn laptopje zat.
Maar ik zeg niet snel iets over een festival als ik er niet ben geweest.
Hier mijn karige lijstje:
Pinkpop 10, 11, lowlands 11, sziget 12, flashtival 11 (telt half)
Parkpop 11, appelpop 8,9,10,11, bevrijdingsgebeuren
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
met mannen bovenaan en vrouwen in spoiler.
En ze waren niet vet goed?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oh, net zo'n prutser als mijn ex. Hij beweerde dat Handsome Poets vet goed waren live op Lowlands. Wel jammer dat ik daadwerkelijk in de tent stond, en hij thuis achter zijn laptopje zat.
Maar ik zeg niet snel iets over een festival als ik er niet ben geweest.
Hier mijn karige lijstje:
Pinkpop 10, 11, lowlands 11, sziget 12, flashtival 11 (telt half)
Parkpop 11, appelpop 8,9,10,11, bevrijdingsgebeuren
haha zie je nou wel, ik heb niks nieuws voor je ;Pquote:Op maandag 24 juni 2013 22:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Don't stop believing, because I know Journey
AHWWWWWWW, LIEEEEEEEEEEEEFquote:Op maandag 24 juni 2013 22:29 schreef duranduran332 het volgende:
Oké dan ;p
Haha
Nou,, ik ben Lindsey
Misschien verwacht je dit niet, maar ik ben nogmaar 14 haha
Mijn muziek smaak is dus totaal niet zoiets als One Direction.. of, Justin Beaver, of Nicki Minaj (trauma) maar, 70s, 80s, 90s enzo, en ehm..
Ja wat moet ik zeggen?
Haha welkom, je muzieksmaak is in ieder geval top en dat je nog maar 14 bent maakt niet uit, genoeg mensen hier die zich onvolwassen gedragen (zoals ikquote:Op maandag 24 juni 2013 22:29 schreef duranduran332 het volgende:
Oké dan ;p
Haha
Nou,, ik ben Lindsey
Mijn muziek smaak is dus totaal niet zoiets als One Direction.. of, Justin Beaver, of Nicki Minaj (trauma) maar, 70s, 80s, 90s enzo, en ehm..
Ja wat moet ik zeggen?
en ben je echt of ben je een troll?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:29 schreef duranduran332 het volgende:
Oké dan ;p
Haha
Nou,, ik ben Lindsey
Ja wat moet ik zeggen?
hoi wat zijn je hobby;squote:Op maandag 24 juni 2013 22:29 schreef duranduran332 het volgende:
Oké dan ;p
Haha
Nou,, ik ben Lindsey
Ja wat moet ik zeggen?
Vast wel iets?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:29 schreef duranduran332 het volgende:
[..]
haha zie je nou wel, ik heb niks nieuws voor je ;P
quote:
iedereen gedraagt zich onvolwassen behalve ikquote:Op maandag 24 juni 2013 22:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Haha welkom, je muzieksmaak is in ieder geval top en dat je nog maar 14 bent maakt niet uit, genoeg mensen hier die zich onvolwassen gedragen (zoals ik)
Beide in spoilersquote:Op maandag 24 juni 2013 22:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
met mannen bovenaan en vrouwen in spoiler.
Well that's kind of a bold statementquote:Op maandag 24 juni 2013 22:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
iedereen gedraagt zich onvolwassen behalve ik
Leukquote:Op maandag 24 juni 2013 22:31 schreef duranduran332 het volgende:
Hobby's;
Letterlijk de hele dag muziek luisteren, voetballen, ehmm...
voetballen?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:31 schreef duranduran332 het volgende:
Hobby's;
Letterlijk de hele dag muziek luisteren, voetballen, ehmm...
Leuk je te ontmoetten. Je hebt een goede muzieksmaak. En ik had echt niet verwacht dat je nog maar 14 wasquote:Op maandag 24 juni 2013 22:29 schreef duranduran332 het volgende:
Oké dan ;p
Haha
Nou,, ik ben Lindsey
Ja wat moet ik zeggen?
en ikquote:Op maandag 24 juni 2013 22:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
iedereen gedraagt zich onvolwassen behalve ik
LOLWATquote:Op maandag 24 juni 2013 22:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Leuk je te ontmoetten. Je hebt een goede muzieksmaak. En ik had echt niet verwacht dat je nog maar 14 was
Zou je misschien een keertje willen afspreken ofsoiets?
helloquote:
fok-itquote:
haha super super tof!quote:Op maandag 24 juni 2013 22:32 schreef duranduran332 het volgende:
[..]
Haha soms wel ;p
Toen ik klein was zat ik op voetbal, en ik doe het soms nu nog met vrienden
Blauwniequote:
spatieloos is een beetje wanhopig, die moet je maar gewoon negerenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:32 schreef duranduran332 het volgende:
[..]
Haha soms wel ;p
Toen ik klein was zat ik op voetbal, en ik doe het soms nu nog met vrienden
quote:
Jij spoort echt niet he?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Leuk je te ontmoetten. Je hebt een goede muzieksmaak. En ik had echt niet verwacht dat je nog maar 14 was
Zou je misschien een keertje willen afspreken ofsoiets?
Teauuu heb je nog gewonnen?quote:
Oke, nu ben je like ziek into klassiekers enzo en waaarschijnlijk waardeer je nu niks elektronisch zoals deadmau5, netsky, dat soort rommel. Maar dat gaat ooit komen, gok ikquote:Op maandag 24 juni 2013 22:29 schreef duranduran332 het volgende:
Oké dan ;p
Haha
Nou,, ik ben Lindsey
Ja wat moet ik zeggen?
Scheelt maar 2 jaarquote:Op maandag 24 juni 2013 22:33 schreef duranduran332 het volgende:
#spatie, je weet wel dat ik nog 14 ben ?
Maakt hem niks uitquote:Op maandag 24 juni 2013 22:33 schreef duranduran332 het volgende:
NEEquote:Op maandag 24 juni 2013 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij spoort echt niet he?
[..]
Teauuu heb je nog gewonnen?
Let maar niet op hemquote:Op maandag 24 juni 2013 22:33 schreef duranduran332 het volgende:
zo was ik ookquote:Op maandag 24 juni 2013 22:33 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oke, nu ben je like ziek into klassiekers enzo en waaarschijnlijk waardeer je nu niks elektronisch zoals deadmau5, netsky, dat soort rommel. Maar dat gaat ooit komen, gok ik
Straks is dit een gast van 50quote:Op maandag 24 juni 2013 22:33 schreef duranduran332 het volgende:
Speeltip 450: Niet spelen als het seizoen gestopt isquote:Op maandag 24 juni 2013 22:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maakt hem niks uit
[..]
NEESPANJE 1-0 en PORTUGAL 2-2
kikkerlikkers
sowieso een trollquote:Op maandag 24 juni 2013 22:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Straks is dit een gast van 50
eeeeerst pics
Daft Punk is nogwel vet ;p of de Gorillazquote:Op maandag 24 juni 2013 22:33 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oke, nu ben je like ziek into klassiekers enzo en waaarschijnlijk waardeer je nu niks elektronisch zoals deadmau5, netsky, dat soort rommel. Maar dat gaat ooit komen, gok ik
uhuquote:Op maandag 24 juni 2013 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Speeltip 450: Niet spelen als het seizoen gestopt is
Dubstebquote:Op maandag 24 juni 2013 22:34 schreef msacras het volgende:
Niet van netsky houden
Ik ben fan van oude meuk, maar ik zou niet kunnen leven zonder mn dnb dubstep elektro en (deep)house feestjes
Ik wilde sziget 11, rw en pukkelpop er ook graag bij hebben staan. Volgend jaar hopenlijk exit en pukkelpopquote:Op maandag 24 juni 2013 22:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik was ook 9 10 11 appelpop.. Ga je dit jaar?
En shit, dat noem ik geen karig lijstje
Zo is iedereen. Je ziet de verandering echt wanneer mensen ouder worden.quote:
steb ja?quote:
quote:
dubstep en drum n bass mwaquote:Op maandag 24 juni 2013 22:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo is iedereen. Je ziet de verandering echt wanneer mensen ouder worden.
En dan is het ineen keer dubstep whoeehoehoeho drum n bass vet cooooooooooool.
Ja, komt welquote:Op maandag 24 juni 2013 22:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik wilde sziget 11, rw en pukkelpop er ook graag bij hebben staan. Volgend jaar hopenlijk exit en pukkelpop
echt hequote:Op maandag 24 juni 2013 22:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
ik ben 14
Op die leeftijd zou ik zeggen ik ben 18
Oude of nieuwe gorillaz? En wat vind je van Muse?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:34 schreef duranduran332 het volgende:
[..]
Daft Punk is nogwel vet ;p of de Gorillaz
Maar als je elke week uitgaat zul je waarschijnlijk ook wel meer dat soort muziek waarderen gok ik?quote:
Dit.quote:
Dat valt wel mee, bij mij s 't geleidelijk gegaan en ik hou nog steeds van oude meuk. en van klassiek. en van slechte 4-akkoorden-popmuziek. elektronische muziek zegmaar vind ik gewoon nice tijdens uitgaan, goeie feestjes enzoquote:Op maandag 24 juni 2013 22:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo is iedereen. Je ziet de verandering echt wanneer mensen ouder worden.
En dan is het ineen keer dubstep whoeehoehoeho drum n bass vet cooooooooooool.
Jup, wil dit jaar wel appelpop checken. Gewoon omdat gratisquote:Op maandag 24 juni 2013 22:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, komt wel.
Dit is iig echt al heel wat
Inderdaad, helemaal ondervragenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:36 schreef Crack_ het volgende:
Doe eens even normaal man. Ga ergens anders lopen janken of ze nep is ja of nee, ze doet iig niet fucking irritant dus doe dat zelf ook niet.
quote:
Ja, zoals zeg maar iedereen zowat die is begonnen met die standaard beetje alternatieve muziek.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:36 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, bij mij s 't geleidelijk gegaan en ik hou nog steeds van oude meuk. en van klassiek. en van slechte 4-akkoorden-popmuziek. elektronische muziek zegmaar vind ik gewoon nice tijdens uitgaan, goeie feestjes enzo
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad, helemaal ondervragenHoe triest
Muse heb ik allang niet meer geluisterd, maar ik ken ze welquote:Op maandag 24 juni 2013 22:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oude of nieuwe gorillaz? En wat vind je van Muse?
kiss suddenly alive, happyess arrive, hunger like a storm, how do i beginnnnquote:Op maandag 24 juni 2013 22:34 schreef duranduran332 het volgende:
[..]
Daft Punk is nogwel vet ;p of de Gorillaz
hoiquote:
ik ga niet elke week naar zulke feesten, dat kan m'n portomonnee niet aanquote:Op maandag 24 juni 2013 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar als je elke week uitgaat zul je waarschijnlijk ook wel meer dat soort muziek waarderen gok ik?
Ben benieuwd wie deze troll isquote:Op maandag 24 juni 2013 22:35 schreef msacras het volgende:
[..]
echt he
ik ben 14 en hou niet van justin beaver maar wel van voetballen HIHIHIHIHIHI
Volgens mij ben jij ook nep. Ik zag die man op je UI namelijk op tv dus denk niet dat jij dat bentquote:Op maandag 24 juni 2013 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is ook mijn enige redenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jup, wil dit jaar wel appelpop checken. Gewoon omdat gratis
heeeee wij zouden terug kijkenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:36 schreef TienVingers het volgende:
Haha Marcel past niet in het karretje
kappenquote:
De vorige, xheartlondon (zoiets?) had exact hetzelfde taalgebruik en dat was ook FL_Freak, dus ach.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:36 schreef Crack_ het volgende:
Doe eens even normaal man. Ga ergens anders lopen janken of ze nep is ja of nee, ze doet iig niet fucking irritant dus doe dat zelf ook niet.
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ook nep. Ik zag die man op je UI namelijk op tv dus denk niet dat jij dat bent.
Ohja, laat je niet wegjagen door de kibbelende kinders hier. Ze worden wild van tetten. Etsu ook, maar das meer de spontane tietenallergie.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:37 schreef duranduran332 het volgende:
[..]
Muse heb ik allang niet meer geluisterd, maar ik ken ze wel
Ja ik hou ook wel af en toe van House en Club-muziek maar weet niet Dubstep en D&B nooit echt gewaardeerd, gewoon soort elektronische geluid wat me niet aanstaat denk ikquote:Op maandag 24 juni 2013 22:37 schreef msacras het volgende:
[..]
ik ga niet elke week naar zulke feesten, dat kan m'n portomonnee niet aan
ga ook vaak genoeg naar 'gewone' (lol) clubs en ergens wat drinken.
Maar ja, dat kan ik zeker waarderen. Maar niet omdat het cool is of wat, gewoon omdat het lekker is op op te dansen.
[..]
Ja, zoals zeg maar iedereen zowat die is begonnen met die standaard beetje alternatieve muziek.
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ohja, laat je niet wegjagen door de kibbelende kinders hier. Ze worden wild van tetten. Etsu ook, maar das meer de spontane tietenallergie.
En toffe muzieksmaak. Blijf openminded
[..]
Volgens mij ben jij ook nep. Ik zag die man op je UI namelijk op tv dus denk niet dat jij dat bent.
[..]
Dat is ook mijn enige reden.
Misschien zie ik je wel.
hahahha. Link van aflevering?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:36 schreef TienVingers het volgende:
Haha Marcel past niet in het karretje
Dat kan, ieder z'n eigen meuk toch?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik hou ook wel af en toe van House en Club-muziek maar weet niet Dubstep en D&B nooit echt gewaardeerd, gewoon soort elektronische geluid wat me niet aanstaat denk ik
Ja, maar ja, dat weet je toch nooit. zo kan je bij iedereen wel aan de gang blijvenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:38 schreef msacras het volgende:
[..]
De vorige, xheartlondon (zoiets?) had exact hetzelfde taalgebruik en dat was ook FL_Freak, dus ach.
Je hebt het gewonnen of ga je het winnen?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:39 schreef xcachet het volgende:
Ik ga ook zo'n angry bird in Walibi gewonnen
Aldoquote:
AppelCake is ook 14.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar ja, dat weet je toch nooit. zo kan je bij iedereen wel aan de gang blijven
maar 14 is wel verdacht jong ja
Daaromquote:
Ja, je zegt dat je oude meuk leuk vindt.. dat valt bij mij al in alternatief. Eigenlijk alles wat niet in de top 40 zitquote:Op maandag 24 juni 2013 22:38 schreef msacras het volgende:
[..]ik ben nooit echt alternatief geweest. zitten wat hipsterbandjes tussen, maar die kwamen juist pas later
Ach, ik vind gewoon haar taalgebruik niet erbij passen, 14-jarigen praten helemaal niet zo. Alleen mensen die proberen 14 te lijken. Maar ze kan best gewoon echt zijn hoor, dat ik er helemaal naast zit, alleen geloof ik het niet zo op het moment.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar ja, dat weet je toch nooit. zo kan je bij iedereen wel aan de gang blijven
maar 14 is wel verdacht jong ja
editquote:Op maandag 24 juni 2013 22:39 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Je hebt het gewonnen of ga je het winnen?
Nee hoor, trek je er niks van aan. Iedereen hier is nep blijkbaar.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:40 schreef duranduran332 het volgende:
Moet ik dan gaan liegen om mijn leeftijd?
15, en hij is geestelijk niet in staat om ook maar een beetje naar zijn leeftijd te functioneren.quote:
Damn, dan ben ik een alternatieve hippie van jewelstequote:Op maandag 24 juni 2013 22:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, je zegt dat je oude meuk leuk vindt.. dat valt bij mij al in alternatief. Eigenlijk alles wat niet in de top 40 zit.
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
15, en hij is geestelijk niet in staat om ook maar een beetje naar zijn leeftijd te functioneren.
* SgtPorkbeans Salueert terug en zegt: Welkom corporaal Aldoquote:
ik ben nepquote:Op maandag 24 juni 2013 22:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee hoor, trek je er niks van aan. Iedereen hier is nep blijkbaar.
pwned wiene noobquote:Op maandag 24 juni 2013 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
15, en hij is geestelijk niet in staat om ook maar een beetje naar zijn leeftijd te functioneren.
iehwquote:Op maandag 24 juni 2013 22:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Damn, dan ben ik een alternatieve hippie van jewelste
Ik moest hardop lachen.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:39 schreef xcachet het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/e54dd840-1310-453d-8e4e-1553575e530f
quote:
Luitenantquote:Op maandag 24 juni 2013 22:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
* SgtPorkbeans Salueert terug en zegt: Welkom corporaal Aldo
djoek hem kaolo hard vieze killquote:
brent ;s ;squote:Op maandag 24 juni 2013 22:42 schreef supersof het volgende:
ik noemde mijn vader net een oude Hindoestaan :S :S
Nee. Ben nu mezelf aan het volvreten omdat ik wil stoppen met roken (afbouwen). Ik mag er pas weer een als ik ga slapen. En ik ben moe. En ik verveel me.quote:
Ah oké. Nja dat komt meer door m'n vader, diehard Beatles fan dus dat is bij mij ook zo gegroeidquote:Op maandag 24 juni 2013 22:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, je zegt dat je oude meuk leuk vindt.. dat valt bij mij al in alternatief. Eigenlijk alles wat niet in de top 40 zit.
netsky, deadmau5quote:Op maandag 24 juni 2013 22:33 schreef arachide. het volgende:
[..]
Perfecte oplossing: ga gewoon alvast slapenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Ben nu mezelf aan het volvreten omdat ik wil stoppen met roken (afbouwen). Ik mag er pas weer een als ik ga slapen. En ik ben moe. En ik verveel me.
Met jou?
Goed, ook moe. half 8 opgestaanquote:Op maandag 24 juni 2013 22:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Ben nu mezelf aan het volvreten omdat ik wil stoppen met roken (afbouwen). Ik mag er pas weer een als ik ga slapen. En ik ben moe. En ik verveel me.
Met jou?
Sorry Luitenant meneerquote:
ooit bij noisia geweest?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:34 schreef msacras het volgende:
Niet van netsky houden
Ik ben fan van oude meuk, maar ik zou niet kunnen leven zonder mn dnb dubstep elektro en (deep)house feestjes
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:42 schreef supersof het volgende:
ik noemde mijn vader net een oude Hindoestaan :S :S
Jij luistert zo'n beetje alles dusquote:Op maandag 24 juni 2013 22:42 schreef msacras het volgende:
[..]
Ah oké. Nja dat komt meer door m'n vader, diehard Beatles fan dus dat is bij mij ook zo gegroeidBest leuk aangezien The Beatles eigenlijk hartstikke "mainstream" zijn, maar heel veel mensen zien dat niet zo. Maar ik luister niet standaard alleen oude meuk. Op het moment voornamelijk singer-songwriters, mannelijke. En ik heb ook heel even een One Direction periode gehad
. En mijn Green Day-fanperiode, in 2009 was dat. Maar standaard muziek vind ik stiekem ook leuk hoor. Ik luister gewoon heel breed, top40 muziek, maar ook niet-top40, oke?
Ik ben ook pas om half 2 ontwaakt uit mn slaap vanmiddag.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Perfecte oplossing: ga gewoon alvast slapen
Echt?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed, ook moe. half 8 opgestaan![]()
Je moet lolly`s etendat schijnt te helpen
Wat een baas is het gewoonquote:Op maandag 24 juni 2013 22:43 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Hij blijft tenminste wel binnen zijn 'league'
Ja, heb je beetje dat zelfde effectquote:
Noisia lijkt me niks. Veels te hard zeg moarquote:Op maandag 24 juni 2013 22:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ooit bij noisia geweest?
Ik heb niet heel veel gehad ofzo, maar die zijn awesomeForeign beggars zijn ook tof
Hahahaquote:Op maandag 24 juni 2013 22:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben ook pas om half 2 ontwaakt uit mn slaap vanmiddag.
Met mij gaat het lekker eigenlijkquote:Op maandag 24 juni 2013 22:42 schreef arachide. het volgende:
En, dussss, hoe is het verder met iedereen?
U weird Paki girl ;squote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ooit bij noisia geweest?
Ik heb niet heel veel gehad ofzo, maar die zijn awesomeForeign beggars zijn ook tof
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:44 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Gezellig ook in zo'n Oldtimer. Je moet wat als je niet in de achtbaan past.
Ieder zijn ding natuurlijk. Ik hou wel van een moshpit of 2, wall of death er bij en dat met een tof publiek dat open is en haast iedereen accepteertquote:Op maandag 24 juni 2013 22:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Noisia lijkt me niks. Veels te hard zeg moar.
[..]
Hahaha.
ja, dat zei ik tochquote:
hihiquote:Op maandag 24 juni 2013 22:45 schreef msacras het volgende:
[..]
ja, dat zei ik toch
en ik ben niet iemand van "hihi ik ben alternatief" "hihi dubstep is cool hihi"
hihi ik ben hipsterquote:Op maandag 24 juni 2013 22:45 schreef msacras het volgende:
[..]
ja, dat zei ik toch
en ik ben niet iemand van "hihi ik ben alternatief" "hihi dubstep is cool hihi"
Oh echt?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ieder zijn ding natuurlijk. Ik hou wel van een moshpit of 2, wall of death er bij en dat met een tof publiek dat open is en haast iedereen accepteert
waah ik?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:46 schreef Fok-it het volgende:
Moet wel zeggen dat ze opeens verdacht stil is
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:46 schreef AldoTheApache het volgende:
Weet iemand hoe je canvas gemist kunt bekijken?
Ik heb ze op Noisia Invites #7 gezien (en achteraf Thijs gesproken onder het genot van een peuk) in groningen. Ik denk dat ze dan wua publiek en venue beter tot zijn recht komen dan een festival. Maar dat heb ik met heel veel artiesten en DJ'squote:
Jij jaquote:
weet ik nietquote:
ok ;s; s ;squote:Op maandag 24 juni 2013 22:47 schreef duranduran332 het volgende:
[..]
wtf ik zet geen foto's zomaar op internet ;s
ook geen fb dus?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:47 schreef duranduran332 het volgende:
[..]
je mag ook dm sturenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:48 schreef duranduran332 het volgende:
[..]
dat wel xd maar niet zomaar op forums zoals hier
seequote:Op maandag 24 juni 2013 22:46 schreef Fok-it het volgende:
Moet wel zeggen dat ze opeens verdacht stil is
FB is ook internet.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:48 schreef duranduran332 het volgende:
[..]
Ben naar de IKEA geweest, heb fantastische glazen gekocht. Ben ook even naar de leenbakker geweest. De nieuwe bank is een feit!quote:Op maandag 24 juni 2013 22:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Met mij gaat het lekker eigenlijk
Sterk biertje, dus weer iets vrolijker omdat ik morgen laat begin.
En moet jou na vanmiddag?
fora*quote:Op maandag 24 juni 2013 22:48 schreef duranduran332 het volgende:
[..]
Ahh vet! Ach, maakt niet uit toch. Op festivals, vooral lowlands, zijn juist veel mensen die overal voor openstaan dus dat heeft ook wel z'n charmequote:Op maandag 24 juni 2013 22:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb ze op Noisia Invites #7 gezien (en achteraf Thijs gesproken onder het genot van een peuk) in groningen. Ik denk dat ze dan wua publiek en venue beter tot zijn recht komen dan een festival. Maar dat heb ik met heel veel artiesten en DJ's
trollquote:Op maandag 24 juni 2013 22:47 schreef duranduran332 het volgende:
[..]
De remix van smack my bitch up live, NOHHHHHquote:Op maandag 24 juni 2013 22:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh echt?
Ik vind dat alleen leuk om naar te kijken
Iedereen wat andersquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
FB is ook internet.
Net zei je dat je geen foto's op het internet plaatst.
Dus. Wat is 't nu?
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ew
[..]
De remix van smack my bitch up live, NOHHHHH
Kan er geen beelden van vinden, maar het was euforisch
van wie ben jij een troll?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:49 schreef duranduran332 het volgende:
Zoek maar op fb; Lindsey
dan zie je me wel
Pax een optie?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:50 schreef Etsu het volgende:
ik heb zin in seks.
maar rez is slapen.
wie biedt zich aan?
Jij gelukkig nietquote:
niet hier plaatsen gekkie!quote:Op maandag 24 juni 2013 22:49 schreef duranduran332 het volgende:
Zoek maar op fb; Lindsey
dan zie je me wel
Hier ga je op latere leeftijd spijt van krijgen.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:49 schreef duranduran332 het volgende:
Zoek maar op fb; Lindsey
dan zie je me wel
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hier ga je op latere leeftijd spijt van krijgen.
Speltip 1: vertel nooit je hele naam
[..]
Jaa, die mensen denken dat ik nep ben ;squote:
[..]
WTF GA DAN TERUG LEZEN OFZOquote:Op maandag 24 juni 2013 22:51 schreef msacras het volgende:
ik wil 'lindsey' (net was het nog lindsay, beter onthouden wat je verzint) op TC, ik wil weten van wie ze een troll is
Niet naar ze luisteren hoor, ze willen gewoon weten of je wel echt een 14 jarig meisje bent ipv een 50 jarige oude vent, maar natuurlijk ben je gewoon een meisje. Je kan anders wel een foto naar mij via dm sturen, dan zeg ik wel of het kloptquote:
Wat was het ook alweer?quote:
jouw? JOUW?!quote:Op maandag 24 juni 2013 22:51 schreef msacras het volgende:
Ik zie jouw overigens wel vaak op FB voorbij komen ara, bij "ken je ..." misschien? omdat we veel mutual friends hebben
HAHA GVDquote:Op maandag 24 juni 2013 22:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet naar ze luisteren hoor, ze willen gewoon weten of je wel echt een 14 jarig meisje bent ipv een 50 jarige oude vent, maar natuurlijk ben je gewoon een meisje. Je kan anders wel een foto naar mij via dm sturen, dan zeg ik wel of het klopt
Tip 2: neem mensen niet al te serieus op het internetquote:Op maandag 24 juni 2013 22:51 schreef duranduran332 het volgende:
[..]
Jaa, die mensen denken dat ik nep ben ;s
Ik had mezelf niet moeten voorstellen.. dan was dit gewoon niet gebeurd ;s
Pleur jij ook ff gauw opquote:Op maandag 24 juni 2013 22:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet naar ze luisteren hoor, ze willen gewoon weten of je wel echt een 14 jarig meisje bent ipv een 50 jarige oude vent, maar natuurlijk ben je gewoon een meisje. Je kan anders wel een foto naar mij via dm sturen, dan zeg ik wel of het klopt
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:52 schreef duranduran332 het volgende:
omg ik word hier dus niet gerespecteerd, doei dan.
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pleur jij ook ff gauw opHopeloos rukkertje
Is ie zacht en waardig voor een green day?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ben naar de IKEA geweest, heb fantastische glazen gekocht. Ben ook even naar de leenbakker geweest. De nieuwe bank is een feit!
Brief: niet af
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:52 schreef Crack_ het volgende:
Jongens, die Lindsey Minten is dat meisje die die huidziekte heeft ze er ouder uit ziet.
schatje, zelfs 14-jarige meisjes zijn slim genoeg om niet hun volledige naam op een forum te zetten, alleen mensen die doen alsof ze een 14-jarige zijn doen dat.quote:
zonder osuchi is de vrede weg hé.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:53 schreef Etsu het volgende:
het valt me wel op dat hier laatste tijd veel discussie/ruzie/rellen zijn, waarom is dat?
he schatjequote:Op maandag 24 juni 2013 22:53 schreef msacras het volgende:
[..]
schatje, zelfs 14-jarige meisjes zijn slim genoeg om niet hun volledige naam op een forum te zetten, alleen mensen die doen alsof ze een 14-jarige zijn doen dat.
Doe jij dat ook ff toto, ff foto va je penerquote:Op maandag 24 juni 2013 22:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
he schatjedm een foto misschien ben je echt ik zeg of t klopt
![]()
nee ik zet niet zomaar foto's op het internet van meselluf hoowr :s :squote:Op maandag 24 juni 2013 22:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
he schatjedm een foto misschien ben je echt ik zeg of t klopt
![]()
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe jij dat ook ff toto, ff foto va je penerkan ik zeggen of de lengte wel klopt
Normaal gesproken vlak na 22.30, maar staat er nu nog niet opquote:Op maandag 24 juni 2013 22:52 schreef DrNick het volgende:
Hoe laat komt de nieuwe aflevering van IHHNNG online?
We zijn ongesteldquote:Op maandag 24 juni 2013 22:53 schreef Etsu het volgende:
het valt me wel op dat hier laatste tijd veel discussie/ruzie/rellen zijn, waarom is dat?
Dus je hebt een woning?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ben naar de IKEA geweest, heb fantastische glazen gekocht. Ben ook even naar de leenbakker geweest. De nieuwe bank is een feit!
Brief: niet af
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:54 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Normaal gesproken vlak na 22.30, maar staat er nu nog niet op
Ik was op de Zwarte Cross bij Modestep ( niet het beste festival er voor misschien) en dat is een dubstep DnB band. Heel veel sjappies daar die er niks van begrepenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:49 schreef msacras het volgende:
[..]
Ahh vet! Ach, maakt niet uit toch. Op festivals, vooral lowlands, zijn juist veel mensen die overal voor openstaan dus dat heeft ook wel z'n charme
Vind ik geen ramp. Jullie mogen er op die manier achter komen wie ik ben, maar ik wil geen klasgenoten die gelijk kunnen lezen: ah, dus zij is dat grietjequote:Op maandag 24 juni 2013 22:51 schreef msacras het volgende:
Ik zie jouw overigens wel vaak op FB voorbij komen ara, bij "ken je ..." misschien? omdat we veel mutual friends hebben
Nee dat begrijp ik wel, die kom ik ook wel eens tegen op de plekken waar ik naar DnB feesten ga, maar op Lowlands komen weinig tjappies en mooiboysquote:Op maandag 24 juni 2013 22:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik was op de Zwarte Cross bij Modestep ( niet het beste festival er voor misschien) en dat is een dubstep DnB band. Heel veel sjappies daar die er niks van begrepenBen maar afgehaakt na een half uur, allemaal zeikende mooiboys dat je losgaat
Wil je vrienden worden?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Vind ik geen ramp. Jullie mogen er op die manier achter komen wie ik ben, maar ik wil geen klasgenoten die gelijk kunnen lezen: ah, dus zij is dat grietje
Vandaar ieder zijn ding. Maar hou je van wat ruigere muziek en daar bij behorend publiek en feesten, ga naar noisia invitesquote:Op maandag 24 juni 2013 22:50 schreef Crack_ het volgende:
[..].
Vriendje gaat ook wel eens naar Noisia invites.. maar lijkt me niks. Sommige dingen wel tof hoor.. maar niks voor de hele avond.
Nee klopt, snap ik, doe ik ook niet.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Vind ik geen ramp. Jullie mogen er op die manier achter komen wie ik ben, maar ik wil geen klasgenoten die gelijk kunnen lezen: ah, dus zij is dat grietje
Helemaal primaquote:Op maandag 24 juni 2013 22:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is ie zacht en waardig voor een green day?
En komt wel. Relax, hele verhuizen is natuurlijk ook een stressfactortje
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |