welquote:Op maandag 24 juni 2013 23:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]dat was makkelijk
maar ik doe niet stom
GARPIGquote:Op maandag 24 juni 2013 23:34 schreef LittleBrownie het volgende:
VoornaamAchternaam VoornaamAchternaam VoornaamAchternaam VoornaamAchternaam
Ik hou het niet echt bij, maar laatst had ik 5K in 25 minuten, dat vond ik toch wel vrij goed van mezelf. Ik was dan ook wel héél gefrustreerd en boos op dat moment dus barstte van de adrenaline.quote:
Jij loopt ziek hardquote:
Dat is zeker netjes, ik haalde dat pas na 3 maanden trainen.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:35 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik hou het niet echt bij, maar laatst had ik 5K in 25 minuten, dat vond ik toch wel vrij goed van mezelf. Ik was dan ook wel héél gefrustreerd en boos op dat moment dus barstte van de adrenaline.Normaal haal ik dat niet.
Wat een kutjoch is die VA, hopen dat hij Sherlock niet gebruikt ;squote:Op maandag 24 juni 2013 23:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben gewoon een toffe user. Ik ben daarom overtuigd dat iedereen louter positief over mij babbelt
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:37 schreef Etsu het volgende:
Zo, Paxje heeft z'n werk ook weer gedaan.
Goedzo Pax, ben trots op je.
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben gewoon een toffe user. Ik ben daarom overtuigd dat iedereen louter positief over mij babbelt
Als ik op VA zoek krijg ik 743896547386547893 keer het woord ''van''quote:Op maandag 24 juni 2013 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een kutjoch is die VA, hopen dat hij Sherlock niet gebruikt ;s
nee, gewoon neequote:Op maandag 24 juni 2013 23:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:38 schreef Paxcon het volgende:
Dat spytool
Nu ontgaat het me nooit meer als Etsu over mij roddelt
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hij roddelt waarschijnlijk niet alleen op internet over je....quote:Op maandag 24 juni 2013 23:38 schreef Paxcon het volgende:
Dat spytool
Nu ontgaat het me nooit meer als Etsu over mij roddelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |