Jij met je haar.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mijn haar is nu wel kort dus ik hoef niet steeds meer te stylenZal Tchock ook fijn vinden.
Een dom onbelangrijk vak bij een matige kutstudie waarbij je sommetjes moet oplossen en het vak wordt volgend jaar geschrapt. Dit kun je als indicatie voor de belangrijkheid beschouwen.quote:
Pax en ik zitten op dezelfde opleiding en hij haalt het hele jaar door hogere cijfers dan ik en voor het laatste tentamen dit jaar haal ik opeens een 8 en hij een 6.quote:
Nice, dat ga ik ook volgenquote:Op maandag 24 juni 2013 23:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Een dom onbelangrijk vak bij een matige kutstudie waarbij je sommetjes moet oplossen en het vak wordt volgend jaar geschrapt. Dit kun je als indicatie voor de belangrijkheid beschouwen.
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
godvergemiddeldes gaat het om. Een uitschieter is niet zo relevant.
Doei
Jaloers.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Een dom onbelangrijk vak bij een matige kutstudie waarbij je sommetjes moet oplossen en het vak wordt volgend jaar geschrapt. Dit kun je als indicatie voor de belangrijkheid beschouwen.
Doe maar. Wat studeer je nu?quote:
Moet jij 'ns opletten.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Doe maar. Wat studeer je nu?
Alhoewel: het wordt geschrapt, dus het kan niet meer
Zeker. Nederland gaat in de toekomst steeds meer problemen krijgen met de zee en dan is het essentieel dat er ook wiet op de dan zeebodem gekweekt kan worden voor als het land overstroomt.quote:
Heb maar eentje terug. Een voldoende, maar daar heb ik niks aan als ik voor een andere toets (zelfde vak) onvoldoende heb gehaald. Studiepunten gaan per twee.quote:
Klinkt onmogelijk. DUOquote:Op maandag 24 juni 2013 23:48 schreef Cerbiatto het volgende:
Hey.
OHHHH alles is geregeld met DUO! Ben blij.
Omg dat is echt stom.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heb maar eentje terug. Een voldoende, maar daar heb ik niks aan als ik voor een andere toets (zelfde vak) onvoldoende heb gehaald. Studiepunten gaan per twee.
Hoi. mevrouw, alles goed?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:48 schreef Cerbiatto het volgende:
Hey.
OHHHH alles is geregeld met DUO! Ben blij.
Dat moet je Tchock ook laten doen, anders wordt die jongen lui.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:49 schreef Crack_ het volgende:
Whut, ik ging afwassen en zo'n glas breekt in mn hand
Mja, weet niet wat ik daarvoor heb gehaald. Dus dat is nog afwachten.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omg dat is echt stom.En nu moet je dus die onvoldoende herkansen en dan is 't oke?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |