vind ik ook.quote:
zo zie ik t niet.quote:
Crisis hierquote:
Dat dit kan in Nederlandquote:
Weet ik niet. Ik zou het dv ook zelf kunnen zeggen, maar voor de tweede maal deze maand ben ik vanwege een ban van iemands facebook afgeknald. Ik hou geen vrienden over zoquote:Op maandag 24 juni 2013 23:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja maar is toch niet mijn ban, en dus ook niet mijn probleem?
Je weet dat ik de reden niet kan vertellen, maar jij bent de enige die het er niet mee eens zou zijnquote:
wat dan?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:04 schreef xcachet het volgende:
omg, ik typte een fok smiley naar die gozer
er zijn genoeg communicatiekanalen naast facebook.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik zou het dv ook zelf kunnen zeggen, maar voor de tweede maal deze maand ben ik vanwege een ban van iemands facebook afgeknald. Ik hou geen vrienden over zo![]()
Wat ik wilde zeggen: misschien wilde je wat doorgeven
Ik weet de reden wel hoor. Maar dat mag en kan ik hier niet vertellen.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je weet dat ik de reden niet kan vertellen, maar jij bent de enige die het er niet mee eens zou zijn
Hyves bijvoorbeeldquote:Op maandag 24 juni 2013 23:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
er zijn genoeg communicatiekanalen naast facebook.
Waarom doe jij die shit niet in het vervolg? Ik hou geen facebookvrienden meer overquote:
Wat is dit?quote:
Dit was de druppelquote:Op maandag 24 juni 2013 23:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
Waarom doe jij die shit niet in het vervolg? Ik hou geen facebookvrienden meer over
wie zegt dat jij hebt genotequote:Op maandag 24 juni 2013 23:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
Waarom doe jij die shit niet in het vervolg? Ik hou geen facebookvrienden meer over
Het is hier toch geen Noord Korea?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet de reden wel hoor. Maar dat mag en kan ik hier niet vertellen.
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is dit?alsof je een vreemde man bij de bakker tegenkomt zo koel
![]()
Alles goed?
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Het is hier toch geen Noord Korea?
Proletariers aller FOK! SC's verenigt u!
Bevrijd uzelf van de ketenen van de modjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |