word volgende week geopereerd. moet op gesprek komen en dan gaan ze 5x vragen of ik allergieen heb, laatst ziek ben geweest, een alcoholist ben, een roker ben, of ik bepaalde ziektes heb en dat een uur lang.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wat moet je in Zoetermeer?niet bepaald the place to be
Oh bah!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
word volgende week geopereerd. moet op gesprek komen en dan gaan ze 5x vragen of ik allergieen heb, laatst ziek ben geweest, een alcoholist ben, een roker ben, of ik bepaalde ziektes heb en dat een uur lang.
amandelen moeten eruit. dus een week lang ijsjes etenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oh bah!beterschap alvast, niks ernstigs?
Vanaf nu voor mij waarschijnlijk ookquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:05 schreef nodig het volgende:
[..]
Het begint te wennen
En de tijd gaat te snel
Het zit je niet mee met deze winterse temperaturenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
amandelen moeten eruit. dus een week lang ijsjes eten
tja. ooit ga ik doodquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Het zit je niet mee met deze winterse temperaturen
Ik realiseerde mij dat 1/3 van de vakantie gewoon om isquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:06 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Vanaf nu voor mij waarschijnlijk ook
Nope, ben op vakantie geweest, heb gewerkt, huisje gescored, morgen festival, vandaag naar Rotterdam. Ik blijf bezig.quote:
Als je een baantje hebt gaat het nog sneller denk ikquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik realiseerde mij dat 1/3 van de vakantie gewoon om is![]()
Terwijl het nog niet eens zo voelt
Het voelt als een week
Klopt, dagen vliegen echt voorbijquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:09 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Als je een baantje hebt gaat het nog sneller denk ik
Welk festival?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nope, ben op vakantie geweest, heb gewerkt, huisje gescored, morgen festival, vandaag naar Rotterdam. Ik blijf bezig.
En ik slaap 10 tot 12 uur per dag
Ik ga maar vier dagen op vakantiequote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Klopt, dagen vliegen echt voorbij![]()
Over 3 weken krijg ik vakantie van het werk en heb ik eerst een week niks en dan op vakantie geloof ik
Mijn amandelen zijn er voor mijn 2e al uitgehaald. Succes daarmee!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
amandelen moeten eruit. dus een week lang ijsjes eten
Leukquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:10 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik ga maar vier dagen op vakantie
Wel London
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |