Volgens mij wel...quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:48 schreef Toverheks het volgende:
Chuffi is bij jou nog vrij parkeren voor de deur?
Ik erger me soms. En soms laat ik het maarquote:
Echt je zal me nooit in een Franse auto zien. Duits of Japquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:52 schreef sig000 het volgende:
Ik heb een zwak voor Citroen.![]()
Een GS, 3x een DS, een CX en een BX.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:48 schreef Toverheks het volgende:
Chuffi is bij jou nog vrij parkeren voor de deur?
Geen ruzie om een parkeer garage onder in mn flat met eigen plaats, maar daarnaast is het bij mij nog steeds gratis parkeren idd ... Dus als je nog geen vergunning hebt en je je auto nog kwijt moet...quote:
Oeh, een DS.... maar dan wel een echte, die nieuwe reeks met die nummers erachter heb ik weer niets mee.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:52 schreef sig000 het volgende:
Ik heb een zwak voor Citroen.![]()
Een GS, 3x een DS, een CX en een BX.
Ja naar die DS heb ik oop al lopen kijken ... Maar idd wat een gelijkenisquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:50 schreef Leandra het volgende:
Dit is trouwens wel heel opvallend:
Citroën DS 3:
[ afbeelding ]
Renault Captur:
[ afbeelding ]
Traction toch?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:55 schreef sig000 het volgende:
En deze ga ik nog een keer kopen.![]()
[ afbeelding ]
Fransen ... rare mensenquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, een DS.... maar dan wel een echte, die nieuwe reeks met die nummers erachter heb ik weer niets mee.
DS spreek je in het frans overigens net zo uit als déesse, het franse woord voor godin.
Mijn mooiste was een DS21 Pallas.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, een DS.... maar dan wel een echte, die nieuwe reeks met die nummers erachter heb ik weer niets mee.
DS spreek je in het frans overigens net zo uit als déesse, het franse woord voor godin.
Mijn buurman heeft/had sinds vorig jaar ineens een prachtige DS, dus ik had al geroepen dat we die graag als trouwauto wilden... is er brand geweest bij de winterstalling; enorme schadequote:Op donderdag 27 juni 2013 23:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn mooiste was een DS21 Pallas.![]()
[ afbeelding ]
Zie het plaatje niet maar dat is de ouderwetse Snoekquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn mooiste was een DS21 Pallas.![]()
[ afbeelding ]
nee geen parkeerplek nodig, vroeg het me gewoon af omdat het hier ook nog gratis parkeren voor de deur is, maar voor hoelangquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Geen ruzie om een parkeer garage onder in mn flat met eigen plaats, maar daarnaast is het bij mij nog steeds gratis parkeren idd ... Dus als je nog geen vergunning hebt en je je auto nog kwijt moet...
Een DS is nooit klaar. Het rijdt wel altijd, zonder startmotor kun je aanzwengelen met slinger en 1 achterwiel minder lukt ook gewoon.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn buurman heeft/had sinds vorig jaar ineens een prachtige DS, dus ik had al geroepen dat we die graag als trouwauto wilden... is er brand geweest bij de winterstalling; enorme schade![]()
Vorige week zei hij dat hij hoopte dat hij over 2 maanden wel weer klaar was, dus met een beetje mazzel kunnen we hem toch nog als trouwauto gebruiken, maar ik reken er nog niet op.
Hij was helemaal gerestaureerd en liep perfect, het probleem is dan ook vooral de brand die er geweest isquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een DS is nooit klaar. Het rijdt wel altijd, zonder startmotor kun je aanzwengelen met slinger en 1 achterwiel minder lukt ook gewoon.
Toffe auto. En anders maar op de fietsquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn buurman heeft/had sinds vorig jaar ineens een prachtige DS, dus ik had al geroepen dat we die graag als trouwauto wilden... is er brand geweest bij de winterstalling; enorme schade![]()
Vorige week zei hij dat hij hoopte dat hij over 2 maanden wel weer klaar was, dus met een beetje mazzel kunnen we hem toch nog als trouwauto gebruiken, maar ik reken er nog niet op.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zwart pak aan, zwarte hoed, zonnebril en gaan.
De allereerste keer met mijn ouders op vakantie naar zeeland toen zat ik zo'n ding.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:04 schreef Soury het volgende:
Deze zou ik ook wel willen hebben.
Gewoon voor de heb en een weekeindje weg
[ afbeelding ]
Ja doei, dan kom ik helemaal bezweet aan.... het is zo'n 17 km.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Toffe auto. En anders maar op de fiets
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:04 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Die van boer zoekt vrouw stond te koop waar wij de Saab kochten, volgens mij moest die zo'n 20K kosten.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]Ja erg populair onder 40+ En niet goedkoop meer volgens mij..
Paard danquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja doei, dan kom ik helemaal bezweet aan.... het is zo'n 17 km.
En als het die dag 37 graden is verbaast het me ook niet
Dat kan alle kanten op, maar ik ga niet fietsen![]()
Als het nodig is haal ik de Saab gewoon een keer extra door de wasstraat
Een DS overleeft alles en staat stil bij 1 lekje in de hoge druk slang.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij was helemaal gerestaureerd en liep perfect, het probleem is dan ook vooral de brand die er geweest is
Ook altijd al mooi gevonden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:04 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind ze prachtig, er staat er één om de hoek hier. Ook met zo'n gespleten voorruit.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
De allereerste keer met mijn ouders op vakantie naar zeeland toen zat ik zo'n ding.
Toen was dat machtig interessant, echt een grote ervaring waar ik me nog dingen van kan herinneren terwijl ik jaar of 6 oud was.
Staat op Fok nog wel mooi topic over een Braziliaanse import.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die van boer zoekt vrouw stond te koop waar wij de Saab kochten, volgens mij moest die zo'n 20K kosten.
Zolang ze maar gekoesterd blijven en onderhouden. Prima, al zet je er hoeren in die mannen blijken te zijnquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:16 schreef drakin het volgende:
Die VW busjes zie ik ook vaak gebruikt voor trouwauto of voor verkoopdingen zoals thhe koffie of andere catering.
Leukste zag ik vorig jaar met hele kitscherige theekopjes en cupcakes en muffins te koop en dan kon je op een picknickkleedje en kussentjes in het gras je cakeje en thee nemen.
Die heeft een karakter kopquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:20 schreef sig000 het volgende:
Ik was mijn HY nog vergeten.![]()
[ afbeelding ]
De motor was wat minder krachtig, de A50 omhoog richting Apeldoorn met 2 knollen erin dat was 60 in zijn 2 bij het laatste stuk.quote:
Dat is best wel leuk zo met een span door de bossen heen.quote:
Maar je ziet er wel leuk uitquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
De motor was wat minder krachtig, de A50 omhoog richting Apeldoorn met 2 knollen erin dat was 60 in zijn 2 bij het laatste stuk.
18 keer overvallen, man vermoord en dan toch gewoon open blijvenquote:Sigarenzaak Hartman weer overvallen
Sigarenzaak A.J. Hartman, waar twintig jaar geleden de eigenaar nog bij een overval om het leven kwam, is donderdagmiddag opnieuw overvallen.
De politie heeft Burgernet ingezet om de dader van de overval op de winkel op de Molukkenstraat in Amsterdam Oost op te sporen. De dader is na de overval te voet vandoor gegaan in de richting van de Celebesstraat.
Er wordt gezocht naar een man van rond de 18 jaar met een Pakistaans uiterlijk, type junk. De man zou 1.75/1.80 meter lang zijn en droeg een zwarte capuchon over zijn hoofd. Verder draagt hij een blauwe leren jas, een vale spijkerbroek met daaronder grijze schoenen.
André Hartman kwam op 6 november 1993 in de zaak om het leven bij een overval. De brug tegenover de winkel is in 2007 naar hem vernoemd.
De sigarenwinkel, pal voor de brug, werd maar liefst achttien keer overvallen. Bij de vijftiende overval in 1993 kwam de winkelier om het leven.
Bron.
Braddiequote:Op donderdag 27 juni 2013 23:30 schreef sig000 het volgende:
*btw, verkoop nooit je auto op Fok!. V&A / [TK] Mooie Fiat Cinquecento 900s met werk.
En uiteindelijk bracht het ding me overal totdat de roest te erg werd en daarna nog jarenlang prima kippenhok en fietsenopslag geweest.quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat is best wel leuk zo met een span door de bossen heen.
Ken er nu nog weinig van maar wil het wel gaal leren.
Alweer ....quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:31 schreef APK het volgende:
Ik fietste vanmiddag langs de zaak waar ik wekelijks mijn twee pakjes 'gezonde' sigaretten koop en er stonden een paar politiewagens voor de deur:
[..]
18 keer overvallen, man vermoord en dan toch gewoon open blijven
Die laatste, geweldig vind ik dat, gelijk 4 lijkt me wat veel maar heb er zo 2 staan, ook wit en prima geschikt.quote:
Nee, zeker niet als ze al dusdanig vaak zijn overvallen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Alweer ....Ik reed daar vroeger richting je werk altijd langs ... Triest blijft het om die paar centen ... Want veel meer valt er meestal niet te halen
Wat dan, de handdoek in de ring gooien. Opgeven door die idioten, soms hebben de slachtoffers niet eens de keus, het zijn je inkomsten, wat moet je dan inééns.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:31 schreef APK het volgende:
Ik fietste vanmiddag langs de zaak waar ik wekelijks mijn twee pakjes 'gezonde' sigaretten koop en er stonden een paar politiewagens voor de deur:
[..]
Dat is een hard besluit en lukt eigenlijk alleen maar bij verkoop van de zaak of genoeg om ermee te kappen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat dan, de handdoek in de ring gooien. Opgeven door die idioten, soms hebben de slachtoffers niet eens de keus, het zijn je inkomsten, wat moet je dan inééns.
Mijn ouders hadden een juwelierszaak, genoeg ellende mee gemaakt. Je stopt ook niet zomaar voor die misbaksels met je zaak.
Nou weet ik zeker dat ik te weinig in de grote stad kom;quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:31 schreef APK het volgende:
[..]
Geen flauw idee hoe iemand met een Pakistaans uiterlijk, type junk er uitzietquote:Er wordt gezocht naar een man van rond de 18 jaar met een Pakistaans uiterlijk, type junk.
Een tijdje geleden zat hij te patsen over een oom die in de bak gezeten had, en had er nog een linkje bij gezet ook.... die had dus een vriendin van een vriendin van mij vermoordquote:
APK gooit wat in de groep en doet een Fannetjequote:Op donderdag 27 juni 2013 23:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou weet ik zeker dat ik te weinig in de grote stad kom;
[..]
Geen flauw idee hoe iemand met een Pakistaans uiterlijk, type junk er uitziet![]()
Maar triest....
Maar dat is niet waar mag ik hopenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een tijdje geleden zat hij te patsen over een oom die in de bak gezeten had, en had er nog een linkje bij gezet ook.... die had dus een vriendin van een vriendin van mij vermoord
Goh raar eind juniquote:
Nou dan heb je het morgenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Eindelijk een brief, maar op mn rekening ho maar...
Er waren penalties bij Spanje - Italiequote:Op donderdag 27 juni 2013 23:47 schreef Soury het volgende:
[..]
APK gooit wat in de groep en doet een Fannetje
Mijn accountant zou de aangifte dit jaar echt in juni doen.quote:
Jawel.quote:
Boeiend, jij pleurt wat neer en dan Pringles ???quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:53 schreef APK het volgende:
[..]
Er waren penalties bij Spanje - Italie
Over die sigarenzaak: Ik kom daar dus wekelijks -er hangt ook zo'n bord met een waarschuwing mbt 'DNA-spray' voor de deur, maar de sfeer is daar altijd gemoedelijk en redelijk ontspannen.
Dat viel mij altijd op, hoewel ik het verleden van de zaak ken.
Wat een raar verhaalquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jawel.
Het enige wat dan niet waar zou zijn, zou het gegeven zijn dat het zijn oom was.... en ik vermoed dat dat toch echt wel waar is.
Ga je bellenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:56 schreef Leandra het volgende:
N heeft nog steeds geen brief van de belastingdienst trouwens, en vervelender; ook geen geld![]()
En dat heb ik nodig, want ik wil een parketvloer
Dat maak ik lekker zelf wel uit.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Boeiend, jij pleurt wat neer en dan Pringles ???
Doe dat dan niet of wacht even
Nee kut, zo werkt dat niet dat weet je zelf ook wel. En dat is mod huhuhuquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:58 schreef APK het volgende:
[..]
Dat maak ik lekker zelf wel uit.
Ik zit niet 24/7 verbonden aan een SC en ik kan ook 10 minuten later antwoord geven.
Ja verdomme, dit is de bejaardenafdeling, we zijn hier dement aan het worden, je denkt toch niet dat we 10 minuten later nog weten waar het over ging?!quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:58 schreef APK het volgende:
[..]
Dat maak ik lekker zelf wel uit.
Ik zit niet 24/7 verbonden aan een SC en ik kan ook 10 minuten later antwoord geven.
Dat was ik alweer vergetenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat? Dat hij stoer loopt te doen met z'n oom die in de bak heeft gezeten?
Ik heb het sinds gister pas ontvangen en ik zat echt te springen eromquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als er maandag nog geen geld en/of brief is wel ja....
Ach kan er wel bij, En was terechtquote:
Àhh ik zat ze ook te kijken maar dacht geld te lezen...quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:53 schreef APK het volgende:
[..]
Er waren penalties bij Spanje - Italie
Over die sigarenzaak: Ik kom daar dus wekelijks -er hangt ook zo'n bord met een waarschuwing mbt 'DNA-spray' voor de deur, maar de sfeer is daar altijd gemoedelijk en redelijk ontspannen.
Dat viel mij altijd op, hoewel ik het verleden van de zaak ken.
Ik krijg denk ik ook wel wat terug wegens een te optimistische kijk op mijn jaarinkomen waardoor alle toeslagen stoptenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het sinds gister pas ontvangen en ik zat echt te springen erom
Je was ongesteld en had geen tampons bij je?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:03 schreef sig000 het volgende:
Ik heb ook weleens in de bak gezeten paar dagen. Op een zeer ongelukkig moment ook nog.
Ik wel in in politie busje achter het gaasquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:03 schreef sig000 het volgende:
Ik heb ook weleens in de bak gezeten paar dagen. Op een zeer ongelukkig moment ook nog.
Nee, ik moest mijn vrouw ophalen die net bevallen was.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je was ongesteld en had geen tampons bij je?
Ik ben weer even rijkquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:04 schreef APK het volgende:
[..]
Ik krijg denk ik ook wel wat terug wegens een te optimistische kijk op mijn jaarinkomen waardoor alle toeslagen stopten
Wij hebben de komende tijd ook even wat kosten (makelaar, verhuisbedrijf, parketvloer), en ik zou het wel fijn vinden als ik het belastinggeld daar ook voor zou kunnen gebruiken eigenlijk...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het sinds gister pas ontvangen en ik zat echt te springen erom
Grappig jij ging nogal te keer in dat BD topic.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wij hebben de komende tijd ook even wat kosten (makelaar, verhuisbedrijf, parketvloer), en ik zou het wel fijn vinden als ik het belastinggeld daar ook voor zou kunnen gebruiken eigenlijk...
Klinkt juist als een heel gunstig moment.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee, ik moest mijn vrouw ophalen die net bevallen was.
Ik weet niet hoeveel ik er heb. Dus maakt het niet uitquote:
Kan er wel bij iddquote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klinkt juist als een heel gunstig moment.
Jankend mormel plus een PND missen....smart move sig!
quote:
Als ik je een positieve note geef ga je waarschijnlijk weer in de gordijnen omdat je geen abo hebt om mee te lezenquote:
Helemaal correctquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:09 schreef APK het volgende:
[..]
Kan er wel bij idd
En voor de rest ben je blijkbaar een debiel als je even voetballen gaat kijken ipv tegelijkertijd posten op FOK! (Hetgeen normaal schijnt te zijn tegenwoordig) om dan dus 75% van wat je op tv ziet te missen
Nee, als jij me zegt dat je een positieve note geeft dan geloof ik dat.... binnenkort toch maar weer eens een abo, dus dan zie ik de inhoud welquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:11 schreef APK het volgende:
[..]
Als ik je een positieve note geef ga je waarschijnlijk weer in de gordijnen omdat je geen abo hebt om mee te lezen
Krijg ik dat ook als dat zeg over BIEB en BIEB die BIEB gedaan heeftquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, als jij me zegt dat je een positieve note geeft dan geloof ik dat.... binnenkort toch maar weer eens een abo, dus dan zie ik de inhoud wel
Toch voelde dat niet fijn, eerst, 8 rechercheurs om me heen, daarna 2 dagen vastzitten en paar uur te laat om je vrouw op te halen die net na zware bevalling moeder is geworden.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klinkt juist als een heel gunstig moment.
Jankend mormel plus een PND missen....smart move sig!
Je hebt de bevalling daardoor ook gemist?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Toch voelde dat niet fijn, eerst, 8 rechercheurs om me heen, daarna 2 dagen vastzitten en paar uur te laat om je vrouw op te halen die net na zware bevalling moeder is geworden.
Daarna heb ik mijn leven gebeterd en ben ik niet meer gepakt.
Oh dat klinkt wel heftig ja.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Toch voelde dat niet fijn, eerst, 8 rechercheurs om me heen, daarna 2 dagen vastzitten en paar uur te laat om je vrouw op te halen die net na zware bevalling moeder is geworden.
Daarna heb ik mijn leven gebeterd en ben ik niet meer gepakt.
Nee die was wat eerder dan gepland en toen was ik aan het zwemmen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt de bevalling daardoor ook gemist?
sig heeft geen schoon verleden .. detaik\ls weet ik niet ... Maar als ie er over heen is maakt het niet uit en wie weet laat ie het weten ...quote:
Gelukkig was er toevallig een vrouw van een kroegbaas die stuk sneller was en die had Champagne op de gang.quote:
Tuurlijk dat had jij weer... Bij mij ligt het in de ijskoelkastquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
Gelukkig was er toevallig een vrouw van een kroegbaas die stuk sneller was en die had Champagne op de gang.
Ik vraag toch geen detailsquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
sig heeft geen schoon verleden .. detaik\ls weet ik niet ... Maar als ie er over heen is maakt het niet uit en wie weet laat ie het weten ...
Zoals nu maar dan in een ander topic of zo ...
Het verhaal over die Turk die dochter kreeg, wil je vast niet horen?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Tuurlijk dat had jij weer... Bij mij ligt het in de ijskast
Vast niet , maar de dames vast wel...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het verhaal over die Turk die dochter kreeg, wil je vast niet horen?
Nou nee en doe niet zo wijs met je dames.quote:
Die is er wel de hele dag bij geweest, maar meepuffen was niet echt een optie, het was niet bepaald een bevalling volgens het boekjequote:
OK dat verhaal heb ik gemist ooit.. En hoef je niet meer op te rakelen ...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die is er wel de hele dag bij geweest, maar meepuffen was niet echt een optie, het was niet bepaald een bevalling volgens het boekje
Dat klinkt best wel raar en grappigquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dat verhaal heb ik gemist ooit.. En hoef je niet meer op te rakelen ...
En wat houdt de vuurdoop in Sig?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:42 schreef sig000 het volgende:
Nog dit jaar krijgt mijn schoonzoon de vuurdoop.
Meestal melk ik door maar vooruit, zeg dan niks ofzo. dan krijg je datquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Zullen we het hiermee bij laten... Case closed
Was ik ook niet van plan, het staat wel ergens in december 2010 in de bevallingsverhalen in OUD.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dat verhaal heb ik gemist ooit.. En hoef je niet meer op te rakelen ...
Ineens kan ik 't me toch weer erg goed herinneren, de menselijke geest werkt soms vreemd.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah dat. ja true, maar alweer zolang geleden ... 1990
Je rakelt het zelf wel opquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was ik ook niet van plan, het staat wel ergens in december 2010 in de bevallingsverhalen in OUD.
Ik denk dat sommige dingen bijna letterlijk in je geheugen gegrift worden.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ineens kan ik 't me toch weer erg goed herinneren, de menselijke geest werkt soms vreemd.
Ja, en je kunt ook niet zelf bepalen welke.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat sommige dingen bijna letterlijk in je geheugen gegrift worden.
Tuurlijk staan zulke time markers in je geheugen ...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat sommige dingen bijna letterlijk in je geheugen gegrift worden.
Ja dat was mijn schuld...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee dat deed ik niet, Chufi vroeg of N ook stond mee te puffen.
Jij komt met reply Waar en wanneerquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee dat deed ik niet, Chufi vroeg of N ook stond mee te puffen.
Ja, hoef het hier 2,5 jaar na dato toch niet te vertellen als het daar staat?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij komt met reply Waar en wanneer![]()
Het zal allemaal wel.
Welk jaar was het Sig,, Je eerste?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ineens kan ik 't me toch weer erg goed herinneren, de menselijke geest werkt soms vreemd.
Mijn 1e ruzie op de kleuterschool om een schepje in de zandbak kan ik me nog steeds herinneren.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, maar meestal zijn het de indrukwekkende situaties.
Mijn allereerste herinnering was op een 3 wieler om een paaltje en grote vogelkooi van mijn opa, 3 jaar ongeveer en woonde we erboven.quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn 1e ruzie op de kleuterschool om een schepje in de zandbak kan ik me nog steeds herinneren.
Sloeg een andere op zijn kop ermee en moest op het matje komen.
Nou nee ik ga oud niet uitspitten, dat is ook niet nodig. Wel lullig die reactie richting Chuffiequote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, hoef het hier 2,5 jaar na dato toch niet te vertellen als het daar staat?
De luxe van 2 oma's en opa's heb ik nog gekend alhoewel toen je wat ouder werd er toch wat dingen niet helemaal aan het mooie beeld beantwoorden.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:01 schreef Leandra het volgende:
[..]je begon al vroeg
Mijn oma en ik kwamen in ons huis en op de tafel stond een grote doos, we hebben samen stiekem in die doos gekeken, er zat een klok in.
Daarna gingen we naar het ziekenhuis en daar mocht ik kiezen of ik rode of oranje limonade wilde.
Mijn zusje was geboren.
Ik was dus 3 jaar en 3 maanden oud, die klok was een kerstcadeau van de baas van m'n vader.
Die klok gaat ook maar m'n zusje trouwens, voor mij hoort die klok bij haar (geboorte).
?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee ik ga oud niet uitspitten, dat is ook niet nodig. Wel lullig die reactie richting Chuffie
Tegenwoordig moet alles overdreven vriendelijk, Chufi die ken prima voor zichzelf opkomen toch?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
?
Wat heb ik nou weer lullig tegen Chufi gereageerd?
Mijn moeders vader overleed toen m'n moeder 16 was, en haar moeder overleed 3 weken voordat ik geboren werd, ik heb ze dus niet gekend, en ik ben het enige kleinkind aan mijn vaderskant die zich mijn oma nog kan herinneren, mijn zusje was daar te jong voor.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
De luxe van 2 oma's en opa's heb ik nog gekend alhoewel toen je wat ouder werd er toch wat dingen niet helemaal aan het mooie beeld beantwoorden.
GVD, het zal toch nietquote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet alles overdreven vriendelijk, Chufi die ken prima voor zichzelf opkomen toch?
En vaders en opa's en oma's dan ook uiteraard, blijft er weinig over volgens mijquote:
Ik heb alleen het idee niet die van jouquote:
Die borden kon ik niet vinden in het Nederlands, dan maar in het Engels....beter zo?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:02 schreef Margo37 het volgende:
[..]
En vaders en opa's en oma's dan ook uiteraard, blijft er weinig over volgens mij
Ieder kind heeft toch zo'n fase waarin ze "verbodsbordjes" op hun slaapkamerdeur gaan plakken?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Speelde jij als kind ook altijd de baas?
Nee, ik heb helaas geen mams meer...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb alleen het idee niet die van jou
Wel haar herinnering toch? Dus toch een klein beetje.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik heb helaas geen mams meer...
quote:
Wel de herinnering uiteraard.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Wel haar herinnering toch? Dus toch een klein beetje.
Maar ja helaas worden ook mamsen ouder en hebben ze niet het euwige leven.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:25 schreef sig000 het volgende:
Dood vallen gaat nog wel ff duren, 80 is normaal met uitschieters naar de 100 in mijn genen.
Dat is al even terug, hoeveel jaar heeft ze er wel mogen zijn?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel de herinnering uiteraard.
Helaas is ze niet zo oud geworden (ze is al bijna 18 jaar geleden overleden)...
53 jaar...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is al even terug, hoeveel jaar heeft ze er wel mogen zijn?
Kennelijk is het bij mij precies andersom, als ik het zo overzie.quote:Bij mij worden de vrouwen wel oud in de familie, alleen de mannen gaan wat jonger.
Geen opa's gekend daardoor, wel een oma gehad en nu nog steeds een Beppe (al kan dat elk moment voorbij zijn)
Stairway to heavenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
53 jaar...
[..]
Kennelijk is het bij mij precies andersom, als ik het zo overzie.
Opa's en oma's heb ik al eeuwen niet meer, ouders allebei redelijk vroeg overleden, tante's en oom's zijn er ook nauwelijks meer.
Zal maar vast op gaan schijven wat ik wil horen bij mijn uitvaart...
Ja, zoiets.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:36 schreef drakin het volgende:
Je kan bijna opschrijven wat je nog wel hebt![]()
Nee, U2 met Where The Streets Have No Name en in ieder geval Rammstein met Wollt Ihr Das Bett In Flammen Sehen. Wil daarbij dan de kist brandend omhoog laten komen, maar dat schijnt niet te mogen...quote:
Je wilt niet weten welke er op de deur van de kamer van mijn oudste zoon zit (nu dus de kamer van mijn jongste zoon)quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:55 schreef Kingstown het volgende:
Ieder kind heeft toch zo'n fase waarin ze "verbodsbordjes" op hun slaapkamerdeur gaan plakken?
Die fase ben ik nooit ontgroeid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh jemig, dat is wel heel erg jong nogquote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
. Wil daarbij dan de kist brandend omhoog laten komen, maar dat schijnt niet te mogen...
Ik kan soms ook een soort van jaloers zijn op personen in mijn omgeving die nog wel hun ouders kunnen bezoeken...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh jemig, dat is wel heel erg jong nog
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je wilt niet weten welke er op de deur van de kamer van mijn oudste zoon zit (nu dus de kamer van mijn jongste zoon)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Biblebelt invloeden? (meende gelezen te hebben dat je daar in die buurt woont)
I know the feelingquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan soms ook een soort van jaloers zijn op personen in mijn omgeving die nog wel hun ouders kunnen bezoeken...
Nou, dat kan ik me heel goed voorstellen! Zelfs ik heb dat, en mijn moeder leeft nog, maar ik kan haar niet bezoeken wanneer ik wil, uiteraard omdat ik in Ierland woon en zij in Nederland. Eigen keuze hoor, en daar heb ik in principe vrede mee. Maar soms knaagt het wel eens heel even als ik mensen hoor zeggen dat ze met moeders naar de stad gaan of koffie drinken, of weet ik veel wat gaan doen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan soms ook een soort van jaloers zijn op personen in mijn omgeving die nog wel hun ouders kunnen bezoeken...
Of klagen dat ze naar hun moeder toe "moeten"quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:49 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nou, dat kan ik me heel goed voorstellen! Zelfs ik heb dat, en mijn moeder leeft nog, maar ik kan haar niet bezoeken wanneer ik wil, uiteraard omdat ik in Ierland woon en zij in Nederland. Eigen keuze hoor, en daar heb ik in principe vrede mee. Maar soms knaagt het wel eens heel even als ik mensen hoor zeggen dat ze met moeders naar de stad gaan of koffie drinken, of weet ik veel wat gaan doen.
Dit.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn pakketje nog niet ....quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:35 schreef MadMaster het volgende:
![]()
De door de stakingen gestrande koffie is net bezorgd door meneer Post!
Nee, die GPS-app (Endomondo) die Leadra laatst noemde.quote:
Hahaha en je batterij is niet leeg?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:32 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, die GPS-app (Endomondo) die Leadra laatst noemde.
Heb 'em af en toe aan het infuus gehangen als ik het even tijd vond voor enig licht administratief werkquote:
Dat was ikquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:32 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, die GPS-app (Endomondo) die Leadra laatst noemde.
Dat zullen de weinige vrijgezelle milfen die hier posten je in dank af nemenquote:
I know....ik ben te aardig voor deze wereld.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zullen de weinige vrijgezelle milfen die hier posten je in dank af nemen
Nou ja, misschien komt het hosseltopic dan wel weer tot leven.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
I know....ik ben te aardig voor deze wereld.
Ik dacht zelf meer aan dit topic:quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ja, misschien komt het hosseltopic dan wel weer tot leven.
Dat was mij duidelijk, maar ik zie daar geen 40+er reagerenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik dacht zelf meer aan dit topic:
40+ / Sex met jonger iemand
Zo dan de mod herself is er. Vast een reden voorquote:
Via het hiervoor genoemde topic kwam ik draaiend hier weer eens terechtquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo dan de mod herself is er. Vast een reden voor
gaat ook al weer over de vrouwen ... Niets voor ons mannen?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik dacht zelf meer aan dit topic:
40+ / Sex met jonger iemand
Zou eens tijd wordenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Via het hiervoor genoemde topic kwam ik draaiend hier weer eens terecht
Misschien is ts ook wel geinteresseerd in een dilf.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:59 schreef chufi het volgende:
[..]
gaatook al weer over de vrouwen ... Niets voor ons mannen?
Dat is inderdaad lang geledenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Via het hiervoor genoemde topic kwam ik draaiend hier weer eens terecht
Dat hoort er een beetje bij.quote:
Dat deed ik al veel eerder hoor, maar dan bewustquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je op een bepaalde leeftijd, he? Dan ga je dingen vergeten
Dat was een vent toch .. Dick was zn naam waarschijnlijkquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien is ts ook wel geinteresseerd in een dilf.
Ik ben ook altijd een warhoofd geweest, maar volgens mij wordt het wel wat erger met de jaren.... (Of vergeet ik dat het vroeger ook al zo wasquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat deed ik al veel eerder hoor, maar dan bewust
Als je weet wat milf betekent kan je ook bedenken wat een dilf is, toch?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was een vent toch .. Dick was zn naam waarschijnlijk
Moro Islamic Liberation Frontquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je weet wat milf betekent kan je ook bedenken wat een dilf is, toch?
Gids zegt Wimbledonquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:11 schreef Karina het volgende:
Kan het toch niet laten om een tvtip te geven, aangezien ik bijna alles kijk
BBC2 Jake Bugg & Rita Ora @ Glastonbury
Wou je tennis kijken?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Op tvgids.nl staat WImbledon om 9 uur op BBC2 en op BBC1 nu Wimbledon.
vanavond 11 uur ook weer op BBC2quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:16 schreef chufi het volgende:
Is het dit weekend dat festival?\\Laat maar
morgen om 22:30 UK dus om half twaalf...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, de Stones zijn zo langzamerhand wel rijp voor opname...
Ik dacht meer aan een opname in een verzorgingstehuis...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:29 schreef chufi het volgende:
[..]
morgen om 22:30 UK dus om half twaalf...
MUZ / Het grote Dit is mijn DodeBandquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een opname in een verzorgingstehuis...
Ik postte net in het topic ervan: daar word je toch helemaal gek vanquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:34 schreef chufi het volgende:
http://www.glastonburyfestivals.co.uk/line-up/
Mijn god wat een lijst en podias ....
Ja giga lijst maar nu X-factor toch..quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik postte net in het topic ervan: daar word je toch helemaal gek vanWat moet je in hemelsnaam kiezen, zoveel en ook zoveel tegelijkertijd.
Je moet die extension downloaden en daarna installeren door het onder settings/extensions naar dat veld te slepen/plakkenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Tour du jourIk ga in de reclame die stream eens even proberen van Glastonbury.
Ik zag het, straks even proberen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet die extension downloaden en daarna installeren door het onder settings/extensions naar dat veld te slepen/plakken
Ik probeerde eerst die livestream link van de BBC, maar niet werken, met extension wel... Zal wel ergens een UK ip-address spoofen of zo ...quote:
Ja wij mogen niet meekijken van de BBCquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik probeerde eerst die livestream link van de BBC, maar niet werken, met extension wel... Zal wel ergens een UK ip-address spoofen of zo ...
Dat is bij veel omroepen zo ...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja wij mogen niet meekijken van de BBCMaar altijd wel iemand die er iets slims op weet te verzinnen.
Ja nu voor elk land zo'n extensie vinden waar je van zou willen streamen ... of misschien werkt het oook met deze...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:41 schreef sig000 het volgende:
Met die extensie werken ineens alle BBC zenders.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms, maar Karina is daar modje, die dus zeker
Misschien live in elkaar storten.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:29 schreef chufi het volgende:
[..]
morgen om 22:30 UK dus om half twaalf...
Zou wel een spektakel zijn ... Het optreden kan ook een uurtje eerder zijn... Volgens het programma boekje is het 2130... Maar vanavond op BBC scrollde onderlangs dat het 22:30 was...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:15 schreef sacha het volgende:
paaaaaaaaaaarty!
Nu party?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Mijn dochter zit daar in de zaal en is al een paar keer duidelijk in beeld geweest, omdat ze in het VIP-vak zitquote:
zaptquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn dochter zit daar in de zaal en is al een paar keer duidelijk in beeld geweest, omdat ze in het VIP-vak zit
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:15 schreef sacha het volgende:
paaaaaaaaaaarty!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de aanhouder wint, gefeli
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
Alfabetisch op titelquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:28 schreef MadMaster het volgende:
Even promoten:
De komende 2 weken via KX radio (www.kxradio.nl) het Basispakket, de verzameling platen die je minstens eens in je leven gehoord moet hebben...
Ik luister geen ander station meer, lang leve de streaming radio!
Ik zat nog even met X-factor in mijn hoofd. En ik denk dat mijn dochter ontdekt is, hoe vaak ze in beeld is geweestquote:
Ik heb weinig gekeken dus geen idee... Maar je laat het ons wel weten denk ik zo....quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zat nog even met X-factor in mijn hoofd. En ik denk dat mijn dochter ontdekt is, hoe vaak ze in beeld is geweest
Echt hequote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:55 schreef chufi het volgende:
Ah net een foto gezien... Sprekend dr moeder
Als geheelonthouder waardeer ik het zeer dat er ook aan de niet alcohol drinkende medemens wordt gedacht!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:24 schreef sacha het volgende:
en nog wat frisjes voor de blauwe knoopjes![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |