Iedereen kent de
27 Club. En niet alleen hen maar ook onder andere Michael Jackson, Elvis, John Lennon en Freddie Mercury zijn al een tijdje van de aardbodem verdwenen. Wat achter bleef is hun muziek.
Nou lijkt het mij leuk als FOK!kers een band formeren met alleen maar overleden artiesten. En of je nou wel een drummer neemt of geen pianist. Dat mag je allemaal zelf weten als je maar motiveert waarom ze in je band opgenomen zijn.
TS begint:
The ToeksOp piano
Freddie Mercury omdat die met Bohemian Rhapsody bewees wat vele toen al wisten
Op gitaar
John Lennon omdat ik denk dat hij in mijn band een soort bindende factor kan spelen ondanks dat hij niet de beste gitarist ooit was.
Achter de drums treffen we
Chris Götte puur omdat ik een BLØF -fan ben en zijn dood iets magisch lijkt gedaan te hebben met een band die tot zijn overlijden goed bezig was. En ik geloof dat het de 'hand' van Chris is.
Op basgitaar speelt
Jimi Hendrix zijn noten mee. Deze man heeft zoveel voor de muziek betekend dat ik hem niet naast het podium wil laten staan.
En wat is een band zonder zanger? Helemaal niks en dus stel ik
Jim Morrison a.k.a. Mr. Mojo Risin' aan als leadzanger van de band. Deze geniale gek heeft niet alleen een mooie stem maar weet ook het publiek te bespelen ondanks dat die in het begin de fans niet aan keek.
Met dit zooitje ongeregeld denk ik dat je hele filosofische en geschifte songteksten krijgt en dat je muzikaal een enorme streling van het gehoor krijgt. Mits niet iedereen de ster in 1 en hetzelfde liedje wil zijn.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia