Precies. En kwam uiteindelijk niet in aanmerking voor een versnelde aanvraag van het paspoort volgens mij. Maar of ie 'm daarna nog gekregen heeft is me eigenlijk ontgaan..
Nee kreeg er de schijt van en is voor Ivoorkust gaan spelen
Even wat anders. Heeft Kalou nou nog nooit dat papiertje gekregen?
Nee. Heeft Verdonk persoonlijk voor gezorgd. En hoewel ik zeker geen fan van het zwart-wit beleid van Verdonk was, en de mate waarin ze feitelijk er bij de IND een puinhoop van heeft gemaakt, en meer bezig was met het maken van een statement dan goed beleid op het gebied van immigratie en integratie, was ik hier wel blij om, hetzelfde met Douglas. Het zijn geen Nederlanders, dus wil ik ze niet in Oranje zien. Oranje moet een exponent zijn van Nederland en het Nederlandse voetbal. Een Ola/Collins John, die op jonge leeftijd hier naar toe komen, vervolgens op voetbal gaan en een bepaald niveau halen dat ze in aanmerking laat komen voor Oranje, is een ander verhaal.
Nee. Heeft Verdonk persoonlijk voor gezorgd. En hoewel ik zeker geen fan van het zwart-wit beleid van Verdonk was, en de mate waarin ze feitelijk er bij de IND een puinhoop van heeft gemaakt, en meer bezig was met het maken van een statement dan goed beleid op het gebied van immigratie en integratie, was ik hier wel blij om, hetzelfde met Douglas. Het zijn geen Nederlanders, dus wil ik ze niet in Oranje zien. Oranje moet een exponent zijn van Nederland en het Nederlandse voetbal. Een Ola/Collins John, die op jonge leeftijd hier naar toe komen, vervolgens op voetbal gaan en een bepaald niveau halen dat ze in aanmerking laat komen voor Oranje, is een ander verhaal.
Douglas is wel een Nederlander. Gewoon volgens de normale procedure gegaan.
Helemaal mee eens.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Ga je mierenneuken? Ik heb zelf 0 met het Nederlands elftal, dus nee niet iedereen, ikzelf had er een broertje dood aan.
ik word gewoon doodziek van al dat gegeneraliseer steeds van "Iedereen" in het topic
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
hij was toe aan een nieuwe uitdaging en was klaar met de Eredivisie....
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Nee, zo ken ik hem totaal niet eigenlijk. Ik denk dat je in de war bent met iemand anders.
Oh, en Jozefzoon
Narsingh en Depay staan basis, hij zal hier en daar wat minuten pakken. Voor dat geld en uiteraard voor de breedte, waarom niet. Het is een minder grote gok dan Bruma of Maher.
Narsingh en Depay staan basis, hij zal hier en daar wat minuten pakken. Voor dat geld en uiteraard voor de breedte, waarom niet. Het is een minder grote gok dan Bruma of Maher.
helemaal mee eens!
Jozefzoon is een prima aankoop. Gewoon een speler voor in de breedte, Brands kon ook een topvleugelspeler halen voor een paar miljoen en veel salaris. Maar dan heb je hetzelfde als vorig seizoen, dat er een dure of spelers die in de basis horen op de bank zitten. Hiermee heeft hij gewoon goed gehandeld, iemand als backup en niet voor veel geld. Totaal niet verwacht dit.
Jij vond het wel logisch klinken? We kopen geen verdedigers omdat we er al teveel hebben, maar wel een breedteaankoop voor de flanken, waar al 2 man staan?
Jij vond het wel logisch klinken? We kopen geen verdedigers omdat we er al teveel hebben, maar wel een breedteaankoop voor de flanken, waar al 2 man staan?
Gini is ook een pure vleugelspeler namelijk... De transferperiode is nog niet afgelopen. Kom over een tijdje maar weer terug
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Wijnaldum had wel potentie om een echt goede rechtsbuiten te zijn, denk ik. Misschien is het ook een beetje wishful thinking, maar als hij zich over een aantal seizoenen had ontwikkeld aan de rechterkant dan had zijn loopbaan er anders uit kunnen zien. Door zijn eigen visie op de positie achter de spitsen te zetten is het vlees noch vis geworden.
Op donderdag 27 juni 2013 18:05 schreef Buitendam het volgende: Wijnaldum had wel potentie om een echt goede rechtsbuiten te zijn, denk ik. Misschien is het ook een beetje wishful thinking, maar als hij zich over een aantal seizoenen had ontwikkeld aan de rechterkant dan had zijn loopbaan er anders uit kunnen zien. Door zijn eigen visie op de positie achter de spitsen te zetten is het vlees noch vis geworden.
Bijna exact dezelfde post heb ik ook wel eens gemaakt. Ook toen hij net bij PSV. Dat viel allemaal wel bij te spijkeren was de algehele tendens
Zelfs een keer gelezen hier dat overzicht trainbaar is
Waarschijnlijk omdat dat het ultieme symboliek van een falend beleid zou zijn.
Rare actie eigenlijk als je er goed over nadenkt. Ja Jozefzoon is goedkoop en leuk als 12e/13e man, maar voor evenveel geld had je Mokthar die veel beter is.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Gaat dit dan het middenveld worden? En waarom is Hiljemark dan gehaald?
Ik denk dat Wijnaldum helemaal niet zeker is van zijn basisplaats en voor die stek zal moeten concurreren met Hiljemark. Het probleem is niet dat Hiljemark gekocht is, het probleem is het totale gebrek aan zelfreflectie bij Wijnaldum. Hij denkt een '10' te zijn en wil niet op de rechterflank spelen, terwijl dat de enige plek is waar hij nog iets kan.
Dus wordt het op de half, maar daar zal hij toch echt van goede huizen moeten komen om Hiljemark uit de basis te houden. Overigens, Hiljemark is natuurlijk ooit gehaald als vervanger van Strootman. Want die zou voor 20 miljoen naar Manchester gaan.
Rare actie eigenlijk als je er goed over nadenkt. Ja Jozefzoon is goedkoop en leuk als 12e/13e man, maar voor evenveel geld had je Mokthar die veel beter is.
Maar daarmee zou Brands wel indirect toegeven dat hij er eigenlijk geen verstand van heeft. Een jongen weg sturen omdat er geen toekomst in zit en daarna weer terug kopen. Dat doen ze alleen in Amsterdam.
Ben benieuwd hoe het loopt, ik heb ook weinig zicht op wat we nou eigenlijk van Hiljemark moeten verwachten. De keren dat ik hem zag spelen vond ik er weinig aan.
Maar ik zie overal dat Brands al akkoord is met Maher, maar nog niet met AZ. Maar waarom onderhandeld Brands niet met Maher over zijn percentage bij het transfer, in plaats alleen maar met AZ over hun deel van het transfersom? Ik vind dat zo raar. Ik zie AZ echt geen krimp geven, want zij hoeven niet, terwijl Maher héél graag weg wilt.
waarom zou je die terug halen? Op basis van een paar leuke wedstrijden met wat geinige acties?
Op donderdag 27 juni 2013 18:58 schreef mrstylo het volgende: Maar ik zie overal dat Brands al akkoord is met Maher, maar nog niet met AZ. Maar waarom onderhandeld Brands niet met Maher over zijn percentage bij het transfer, in plaats alleen met maar AZ over hun deel van het transfersom? Ik vind dat zo raar. Ik zie AZ echt geen krimp geven, want zij hoeven niet, terwijl Maher héél graag weg wilt.
Mokthar was vroeger toch een heel vervelend ventje toen hij nog bij PSV zat, staat me zoiets van bij.
Alleen om zulk soort reacties hoef ik hem eigenlijk niet meer. Wanneer na een jaar Real Madrid ofzo komt, dan gaat hij ook zulke vieze acties doen. Ze gaan echt niet ineens veranderen ofzo. Zie bijvoorbeeld Suarez bij Groningen en nu weer bij Liverpool.
Op donderdag 27 juni 2013 18:58 schreef mrstylo het volgende: Maar ik zie overal dat Brands al akkoord is met Maher, maar nog niet met AZ. Maar waarom onderhandeld Brands niet met Maher over zijn percentage bij het transfer, in plaats alleen met maar AZ over hun deel van het transfersom? Ik vind dat zo raar. Ik zie AZ echt geen krimp geven, want zij hoeven niet, terwijl Maher héél graag weg wilt.
Ja dat snap ik ook niet. Als Maher zo graag wil mag hij best wat van die royale bonus inleveren.
Op donderdag 27 juni 2013 19:00 schreef rubbereend het volgende: Mokthar was vroeger toch een heel vervelend ventje toen hij nog bij PSV zat, staat me zoiets van bij.
Dat zijn al die spelers van Marokkaanse komaf. En nu staat Brands op het punt weer een nieuwe aan te trekken
Op donderdag 27 juni 2013 19:00 schreef rubbereend het volgende: Mokthar was vroeger toch een heel vervelend ventje toen hij nog bij PSV zat, staat me zoiets van bij.
Ik heb die herinnering ook. Hij is in ieder geval niet weggestuurd op louter voetbaltechnische gronden. Maher lijkt me ook een pisventje, maar die komt in ieder geval nog vriendelijk en gebalanceerd over op TV.
Behalve dan na de bekerfinale. Toen was hij bloedvervelend.
Alleen om zulk soort reacties hoef ik hem eigenlijk niet meer. Wanneer na een jaar Real Madrid ofzo komt, dan gaat hij ook zulke vieze acties doen. Ze gaan echt niet ineens veranderen ofzo. Zie bijvoorbeeld Suarez bij Groningen en nu weer bij Liverpool.
Oh dat is niet erg, als Real Madrid komt dan komen ze meestal met veel geld
Ik heb die herinnering ook. Hij is in ieder geval niet weggestuurd op louter voetbaltechnische gronden. Maher lijkt me ook een pisventje, maar die komt in ieder geval nog vriendelijk en gebalanceerd over op TV.
Mede ook dankzij Eredivisie Live, dankzij hen kreeg ik ook een hekel aan Kwidetti
Heb ik wat gemist?
Toen had hij zo'n gelul dat hij wilde laten zien de bepalende speler te zijn bij AZ en dat dat gelukt was. Zo arrogant, het was net Aissatti in zijn Ajax-tijd.
Toen had hij zo'n gelul dat hij wilde laten zien de bepalende speler te zijn bij AZ en dat dat gelukt was. Zo arrogant, het was net Aissatti in zijn Ajax-tijd.
Na 1 wedstrijd ook echt . Echt, veel plezier ermee.
Tering.
Op donderdag 27 juni 2013 19:10 schreef mrstylo het volgende: Maar gaat die Matavz nog weg? Ik heb toch liever Locadia basis en dan een ervaren pinchhitter op de bank.
Op donderdag 27 juni 2013 19:10 schreef mrstylo het volgende: Maar gaat die Matavz nog weg? Ik heb toch liever Locadia basis en dan een ervaren pinchhitter op de bank.
Mwaa. Met Narsingh erbij zie ik het wel in Matavz. Ik zou ook niet weten welke ervaren pinchhitter op dit moment haalbaar is en iets toe kan voegen.
Op donderdag 27 juni 2013 19:13 schreef Knalerwtje het volgende: Ik zou ook niet weten welke ervaren pinchhitter op dit moment haalbaar is en iets toe kan voegen.
En wat doen we met Locadia? Hij verdient het meer dan Matavz.
Op basis waarvan? Het feit dat hij eigen jeugd is?
Matavz maakt altijd een wat slome ongeïnteresseerde indruk, maar dat wil niet zeggen dat hij ook echt zo is. Als hij na deze zomer gewoon fit in Eindhoven verschijnt, dan wil ik gewoon dat de beste van de twee speelt. 2 gelijkwaardige spitsen is helemaal niet zo gek, zeker niet nu Lens weg is en Toivonen waarschijnlijk ook gaat, daarmee zijn al je nood-spitsen ook weg.
Op basis waarvan? Het feit dat hij eigen jeugd is?
Matavz maakt altijd een wat slome ongeïnteresseerde indruk, maar dat wil niet zeggen dat hij ook echt zo is. Als hij na deze zomer gewoon fit in Eindhoven verschijnt, dan wil ik gewoon dat de beste van de twee speelt. 2 gelijkwaardige spitsen is helemaal niet zo gek, zeker niet nu Lens weg is en Toivonen waarschijnlijk ook gaat, daarmee zijn al je nood-spitsen ook weg.
Vorig jaar heeft Locadia het veel beter gedaan dan Matavz. Kan me weinig goede wedstrijden van Matavz herinneren eigenlijk.
Vorig jaar heeft Locadia het veel beter gedaan dan Matavz. Kan me weinig goede wedstrijden van Matavz herinneren eigenlijk.
Ik kan me van Locadia exact 3 goede wedstrijden herinneren. Allemaal tegen hele, hele slechte tegenstanders. Begrijp me niet verkeerd, die jongen kan echt wel wat, maar op basis van vorig seizoen zeggen dat hij beter is dan Matavz vind ik nergens op slaan.
en verder geen reserve spits?
Ik kan me van Locadia exact 3 goede wedstrijden herinneren. Allemaal tegen hele, hele slechte tegenstanders. Begrijp me niet verkeerd, die jongen kan echt wel wat, maar op basis van vorig seizoen zeggen dat hij beter is dan Matavz vind ik nergens op slaan.
Dat slaat natuurlijk nergens op. Dat is net zo'n onzin als wanneer ik zeg dat Hoesen niets met een bal kan. Die twee spelers zitten vrijwel op hetzelfde niveau en zijn allebei nog niet klaar voor een vaste plek in de basis. Neemt niet weg dat het ongelooflijke talenten zijn die gewoon geregeld moeten spelen.
Dat slaat natuurlijk nergens op. Dat is net zo'n onzin als wanneer ik zeg dat Hoesen niets met een bal kan. Die twee spelers zitten vrijwel op hetzelfde niveau en zijn allebei nog niet klaar voor een vaste plek in de basis. Neemt niet weg dat het ongelooflijke talenten zijn die gewoon geregeld moeten spelen.
Wat vinden we van de terugkeer van Manolev? Gaan we niet meer kwijtraken ben ik bang. Zal Brands nog een rechtsback zoeken voor Cocu, of moet Manolev gaan spelen?
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Op donderdag 27 juni 2013 19:50 schreef RubenSosa het volgende: Wat vinden we van de terugkeer van Manolev? Gaan we niet meer kwijtraken ben ik bang. Zal Brands nog een rechtsback zoeken voor Cocu, of moet Manolev gaan spelen?
Niet veel slechter dan die Hutchison + Manolev komt tenminst nog wel eens mee naar voren om een voorzet te geven. Denk niet dat je er op achteruit gaat eigenlijk.
Niet veel slechter dan die Hutchison + Manolev komt tenminst nog wel eens mee naar voren om een voorzet te geven. Denk niet dat je er op achteruit gaat eigenlijk.
Denk ik eigenlijk ook.
Loopt ie waarschijnlijk Narsingh in de weg.... als hij mee op komt.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
De Colombiaanse rechtsback Santiago Arias hoopt nog steeds op een mogelijke overgang naar PSV. De Colombiaan komt bij Sporting Lissabon niet aan speeltijd in het eerste elftal toe en wil daarom vertrekken. Volgens de zaakwaarnemer blijft PSV geïnteresseerd al lijkt PSV deze zomer in tegenstelling tot afgelopen winter nog niet concreet geworden. De zaakwaarnemer geeft aan dat het wachten is op Sporting dat de selectie nu evalueert en vervolgens zal besluiten welke spelers het wil laten gaan en tegen welke voorwaarden.
Hoe de fuck werkt die scouting van jullie dan ? of wordt die genegeerd ?
Ik vond dat Typisch het goed zei.
quote:
Op donderdag 27 juni 2013 17:54 schreef Typisch het volgende: Ik denk dat PSV Jozefzoon niet gekocht had als Boëtius fit was geweest, dan was Jozefzoon namelijk niet mee gegaan naar dat EK.
PSV hofleverancier met 7 spelers in voorlopige selectie Oranje onder 19 voor EK in juli
quote:
27 juni 2013
KNVB-coach Wim van Zwam heeft donderdag de voorlopige selectie van het Nederlands elftal voor spelers onder 19 jaar van 35 spelers bekend gemaakt. Het team neemt van 20 juli tot en met 1 augustus deel aan het Europees kampioenschap in Litouwen.
Onder 19 neemt het in Litouwen op tegen achtereenvolgens het gastland, Portugal en Spanje. Om goed voorbereid op het toernooi aan te komen, zal de selectie op 10 juli bij elkaar komen voor een trainingsstage in Hoenderloo. Een week voor deze stage zal Van Zwam zijn definitieve selectie bekend maken.
Zeven spelers van PSV zijn opgenomen in de voorlopige selectie. Indien zij in de definitieve selectie worden opgenomen zullen zij dus een behoorlijk deel van de voorbereiding moeten missen. Diverse talenten zullen de voorbereiding starten bij de A-selectie komende maandag.
De voorlopige selectie bestaat uit de volgende spelers:
Mickey van der Hart (Ajax), Nils den Hartog (RKC Waalwijk), Boy de Jong (Excelsior), Peter Leeuwenburgh (Ajax), Sven van Beek (Feyenoord), Peet Bijen (FC Twente), Daan Disveld (NEC), Danzell Gravenberch (Ajax), Sander Heesakkers (PSV), Jorrit Hendrix (PSV), Wesley Hoedt (AZ), Menno Koch (PSV), Terence Kongolo (Feyenoord), Rewien Ramlal (FC Oss), Karim Rekik (Manchester City), Kenny Tete (Ajax), Lucas Woudenberg (Feyenoord), Nathan Aké (Chelsea), Yassine Ayoub (FC Utrecht), Michael Chacon (SC Heerenveen), Huseyin Dogan (Sparta Rotterdam), Kyle Ebecilio (FC Twente), Thom Haye (AZ), Thomas Horsten (PSV), Clint Leemans (PSV), Joris van Overeem (AZ), Rai Vloet (PSV), Anass Achahbar (Feyenoord), Bilal Basacikoglu (SC Heerenveen), Nick de Bondt (Ajax), Brahim Darri (Vitesse), Arjen Hagenauw (FC Groningen), Mimoun Mahi (Sparta Rotterdam), Elvio van Overbeek (PSV), Roy Talsma (Vitesse).
Hoezo geen jeugd...
Op donderdag 27 juni 2013 20:19 schreef RubenSosa het volgende: PSV hofleverancier met 7 spelers in voorlopige selectie Oranje onder 19 voor EK in juli
[..]
Hoezo geen jeugd...
En dan hadden Depay en Locadia ook nog geselecteerd mogen worden. Brenet zit er trouwens helemaal niet blij. Misschien toch niet zo'n groot talent als veel mensen denken.
Op donderdag 27 juni 2013 20:19 schreef RubenSosa het volgende: PSV hofleverancier met 7 spelers in voorlopige selectie Oranje onder 19 voor EK in juli
[..]
Hoezo geen jeugd...
Maar zijn dit ook spelers die een bijdrage aan PSV 1 kunnen leveren?
Klopt wel ja. Koch misschien ook iets eerder. Denk dat Cocu het goed kan inschatten.
Ben heel benieuwd welke jongens uit de jeugd meteen sterk bij het eerste elftal worden betrokken. Cocu zou na een jaar A1 toch heel goed in moeten kunnen schatten wie potentie hebben om (snel) door te stromen.
Vloet speelt geen basis in dit elftal. De wedstrijden die hij laatst speelde was met o18.
Je hebt gelijk, dit was de laatste kwalificatiewedstrijd de basis: Opstelling Nederland: Boy de Jong, Joshua Brenet, Terence Kongolo, Karim Rekik, Sven van Beek, Nathan Aké, Yassine Ayoub, Kyle Ebecilio (78. Thom Haye), Brahim Darri, Anass Achahbar (46. Mimoun Mahi), Nick de Bondt.
Op donderdag 27 juni 2013 19:50 schreef RubenSosa het volgende: Wat vinden we van de terugkeer van Manolev? Gaan we niet meer kwijtraken ben ik bang. Zal Brands nog een rechtsback zoeken voor Cocu, of moet Manolev gaan spelen?
aan Manolev zitten we vast ben ik bang
gelukkig is er verlengd voor behoud van de transferwaarde
Tsja, heb je gelijk in. Alleen vertegenwoordigt Manolev eigenlijk geen transferwaarde. PSV zou al blij zijn als hij voor een paar ton te slijten is volgens mij. Toivonen en Pieters vertegenwoordigen miljoenen, dus het zou te begrijpen zijn.
Op donderdag 27 juni 2013 21:27 schreef Rob_La_Chouffe het volgende: Tsja, heb je gelijk in. Alleen vertegenwoordigt Manolev eigenlijk geen transferwaarde. PSV zou al blij zijn als hij voor een paar ton te slijten is volgens mij. Toivonen en Pieters vertegenwoordigen miljoenen, dus het zou te begrijpen zijn.
je mag al blij zijn als hij voor niks gaat en je een enorm salaris bespaard.
Omdat het om best een flink bedrag gaat dat Brands niet zomaar op tafel moet smakken. En Stewart wil ook niet zomaar zakken met de prijs zo vroeg in de transferperiode. Onderhandelingstactiek van beide zijden.
Omdat het om best een flink bedrag gaat dat Brands niet zomaar op tafel moet smakken. En Stewart wil ook niet zomaar zakken met de prijs zo vroeg in de transferperiode. Onderhandelingstactiek van beide zijden.
Stewart hoeft alleen maar te zeggen dat ze Maher toch wel kunnen verkopen aan een ander. Dan knijpt Brands 'm wel hoor. Ook al wil Maher eerst nog in NL een stap hogerop, als hij het contract ziet van bijvoorbeeld een middenmoot club in Engeland, denkt ie nog wel een keer na over zijn eerdere standpunt.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Adam Maher zegt geen weet te hebben van zijn contractuele recht op een percentage van de transfersom, als hij vertrekt bij AZ. De zeer getalenteerde middenvelder is een doelwit van PSV, dat al enkele malen met zijn club gesproken heeft over een overstap. Recent kwam naar buiten dat AZ een vraagprijs hanteert van zeven miljoen euro en daarnaast wil dat de kopende club Maher een miljoen euro betaalt.
De Oranje-international zou volgens afspraak recht hebben op een percentage van de transfersom. Hoe hoog dat percentage precies ligt is onduidelijk, maar bij een transfer van zeven miljoen euro zou het om een miljoen euro gaan en dat staat gelijk aan ruim veertien procent. Maher zelf wacht rustig af of hij AZ gaat verlaten voor PSV, of dat hij maandag gewoon weer in Alkmaar begint.
Het eerder verschenen bericht van Voetbal International, waarin melding werd gemaakt van zijn recht op een percentage van de koopsom, doet Maher af als onzin. “Daar klopt helemaal niets van”, zegt de spelmaker. Ajax haakte in een eerder stadium af als gegadigde voor Maher. Dat had niets met de financiën te maken, zeiden Marc Overmars en Frank de Boer.
PSV en Norwich City hebben elkaar gevonden in een transfersom voor Ola Toivonen. De schaduwspits onderbrak recent zijn vakantie om te luisteren naar wat de Engelsen hem te zeggen hadden en bij PSV hoopt men dat het gesprek tussen club en speler positief zal verlopen. De Eredivisionist is er namelijk al uit met Norwich City, geeft technisch manager Marcel Brands aan.
Wij hebben een akkoord gesloten, het is nu helemaal aan Ola, geeft Brands aan tegen het Zweedse Aftonbladet. Dat medium weet dat er zon 5,6 miljoen euro gemoeid zou zijn met de overgang, maar Brands wenst dat niet te bevestigen.
Op vrijdag 28 juni 2013 09:40 schreef BeamofLight het volgende: Ons kapitaal staat dalijk niet meer op het veld. Nu maar hopen dat dhr. Brands er verstandig mee omgaat.
Alleen Strootman nog. En Narsingh misschien als hij heel is. De rest is samen nog geen 5 miljoen waard.
Matavz, Willems en Wijnaldum vertegenwoordigen ook nog wel enig kapitaal
PSV blijft bijzonder actief op de transfermarkt. De Eindhovenaren zagen Jeremain Lens (Dinamo Kiev) en Dries Mertens (Napoli) voor de nodige miljoenen euro's vertrekken en hopen ook een vleugelaanvaller binnen te halen: volgens de Daily Mirror staat Oussama Assaidi op het verlanglijstje. De Marokkaans international is vorig seizoen niet doorgebroken bij Liverpool en kan zich bij PSV weer in de kijker spelen.
Als het aan PSV ligt, gaat het niet om een definitieve overname; de runner-up van de Eredivisie hoopt Assaidi te huren. Liverpool ziet de 24-jarige aanvaller echter liever permanent vertrekken. Een jaar geleden werd de buitenspeler voor een kleine drie miljoen euro binnengehaald, maar in de Premier League mocht Assaidi slechts viermaal invallen. Om (een deel van) de transfersom terug te krijgen, hoopt Liverpool naar verluidt op een verkoop.
Nadat The Reds zich versterkten met Luis Alberto en Iago Aspas, is Assaidi nog verder gedaald op de rangorde. Daardoor staat trainer Brendan Rodgers open voor een (tijdelijk) afscheid. Assaidi kwam vorig jaar over van sc Heerenveen, waar hij geregeld uitblonk en gevaar stichtte op de flanken. Bij Liverpool heeft hij zijn draai echter niet gevonden; naast de vier Premier League-optredens mocht hij af en toe opdraven in de bekertoernooien.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende: ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg PieAir Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat Marcelo en Zanka kunnen naast Bruma. Misschien dat het dan beter gaat, en de investeringen alsnog terug te verdienen zijn.
Ik bedoel, ze zijn beiden gescout op het hebben van bepaalde kwaliteiten, dat moet er op een bepaalde manier uit te halen zijn...
Op vrijdag 28 juni 2013 13:16 schreef Xaobotnik het volgende: Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat Marcelo en Zanka kunnen naast Bruma. Misschien dat het dan beter gaat, en de investeringen alsnog terug te verdienen zijn.
Ik bedoel, ze zijn beiden gescout op het hebben van bepaalde kwaliteiten, dat moet er op een bepaalde manier uit te halen zijn...
De PI verraad het niet, maar ben je nou echt serieus?
De PI verraad het niet, maar ben je nou echt serieus?
Ik zou niet weten wat een 'PI' is. Maar ja. En ik denk dat ze niet de enige spelers zijn die door velen afgeschreven worden, maar beter kunnen renderen in een meer uitgebalanceerd team.
Ik zou niet weten wat een 'PI' is. Maar ja. En ik denk dat ze niet de enige spelers zijn die door velen afgeschreven worden, maar beter kunnen renderen in een meer uitgebalanceerd team.
PI is posticon. Net had ik een vraagteken en nu een duimpje omhoog, links naast de post. Kun je eventueel aangeven hoe je een post bedoelt.
Maar wat zijn de kwaliteiten van bijvoorbeeld Marcelo waarvan jij zegt dat die nog wel eens tot uiting kunnen komen, naast Bruma? Die kerel heeft de afgelopen seizoenen toch aangetoond er werkelijk waar he-le-maal niets van te kunnen. Echt 0 kwaliteit. Mandekking, opbouwen, passing, rust. Geen van allen zijn aanwezig bij die jongen.
PI is posticon. Net had ik een vraagteken en nu een duimpje omhoog, links naast de post. Kun je eventueel aangeven hoe je een post bedoelt.
Maar wat zijn de kwaliteiten van bijvoorbeeld Marcelo waarvan jij zegt dat die nog wel eens tot uiting kunnen komen, naast Bruma? Die kerel heeft de afgelopen seizoenen toch aangetoond er werkelijk waar he-le-maal niets van te kunnen. Echt 0 kwaliteit. Mandekking, opbouwen, passing, rust. Geen van allen zijn aanwezig bij die jongen.
Door hem naast Bruma te zetten lijkt Bruma veel beter. Dat is zijn kwaliteit.
''Ik was niet verrast toen PSV zich meldde, dit is een goede stap in mijn carrière''
Wat zegt hij nou verkeerd? Hij praat over meer blijdschap dan verbazing en dat hij een lekker seizoen heeft gedraaid en hoopte op een stap hoger. Die zin die jij nu typt hoor ik hem niet zeggen.
Wat zegt hij nou verkeerd? Hij praat over meer blijdschap dan verbazing en dat hij een lekker seizoen heeft gedraaid en hoopte op een stap hoger. Die zin die jij nu typt hoor ik hem niet zeggen.
Dit.
Ik heb er een nacht over geslapen en wellicht is die aankoop zo slecht nog niet. Zeker als back-up niet. Kerel heeft i.i.g. de kwaliteiten, hopelijk kan PSV die maximaal benutten.
Ik heb er een nacht over geslapen en wellicht is die aankoop zo slecht nog niet. Zeker als back-up niet. Kerel heeft i.i.g. de kwaliteiten, hopelijk kan PSV die maximaal benutten.
Stond toch ook id belangstelling van Ajax ?
In de jeugd gespeeld, hoor ik net in het filmpje. Maar ik kan me nog herinneren dat hij ook een aantal wedstrijden in het eerste heeft gespeeld, in de tijd van El Hamdaoui. Dat zal dan onder Jol geweest zijn, uit het hoofd. Of ie basis heeft gestaan weet ik eigenlijk niet.
In de jeugd gespeeld, hoor ik net in het filmpje. Maar ik kan me nog herinneren dat hij ook een aantal wedstrijden in het eerste heeft gespeeld, in de tijd van El Hamdaoui. Dat zal dan onder Jol geweest zijn, uit het hoofd. Of ie basis heeft gestaan weet ik eigenlijk niet.
1 keer 90 minuten in de beker. De Boer koos voor Ebecilio en Ozbiliz waardoor hij op huurbasis naar NAC mocht, daarna ging ie transfervrij naar RKC.
Stijn ziet alles anders. Maher vindt hij ook geweldig maar nu PSV hem haalt is het een miskoop.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok. Doe ik nooit wat mee.
quote:
Iets als rust kan al terugkomen met een goede speler naast zich. Een hoop zaken waar hij zich niet meer mee bezig hoeft te houden. Het zou niet voo het eerst zijn dat een verdediger die in zijn eentje niet veel kan, opeens veel beter rendeert naast een goede partner.
Iets als rust kan al terugkomen met een goede speler naast zich. Een hoop zaken waar hij zich niet meer mee bezig hoeft te houden. Het zou niet voo het eerst zijn dat een verdediger die in zijn eentje niet veel kan, opeens veel beter rendeert naast een goede partner.
Maar hij wordt gewoon niet beter. Hij heeft keer op keer bewezen fundamentele eigenschappen voor een verdediger gewoon totaal niet te hebben. Als je die wekelijks terugkerende kapitale blunders bekijkt is het hopen dat Bruma een halfgod is die zowel zijn eigen spel kan spelen, als de kapitale fouten van Marcelo of Derijck goed kan maken, maar uitgaan van ernstig goed verborgen kwaliteiten van Marcelo vind ik de overtreffende trap van wishfull thinking. Da's gewoon naïef.
Brands: 'wij hebben deal met Norwich, het is nu aan Toivonen zelf'
28 juni 2013
In de Zweedse krant Aftonbladet maakte Marcel Brands de situatie van Ola Toivonen nog maar eens heel duidelijk. 'Wij hebben een deal met Norwich City. Het is nu aan Ola zelf. Hij moet besluiten waar hij naar toe wil.'
'De training van de selectie start op maandag. Ola heeft tot woensdag. Als het dan nog niet duidelijk is waar hij naar toe gaat, verwachten we hem weer op de training.' De techisch directeur gaf aan dat hij dan in ieder geval wel mee mag trainen met het eerste elftal. 'Ja. De transferperiode is open tot 1 september. Als hij niet vertrekt en zijn contract niet wil verlengen, zullen we zien wat de gevolgen zijn na 1 september. Dat moeten we nog bekijken.'
Dat klinkt al heel wat anders dan een maand geleden
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Jozefzoon is toch wel een sympathieke jongen hoor. Ik denk dat het ook wel goed zit met zijn motivatie, hoop dat dit invloed geeft op de 'kabel-spelers'
Maar hij wordt gewoon niet beter. Hij heeft keer op keer bewezen fundamentele eigenschappen voor een verdediger gewoon totaal niet te hebben. Als je die wekelijks terugkerende kapitale blunders bekijkt is het hopen dat Bruma een halfgod is die zowel zijn eigen spel kan spelen, als de kapitale fouten van Marcelo of Derijck goed kan maken, maar uitgaan van ernstig goed verborgen kwaliteiten van Marcelo vind ik de overtreffende trap van wishfull thinking. Da's gewoon naïef.
Als Bruma idd beter is dan wat we nu hebben zal Marcelo waarschijnlijk niet langer de laatste man zijn zoals hij dat dit seizoen meestal was. Dat zal al heel veel schelen in de perceptie vermoed ik
Als hij zou leren om op tijd te gaan rennen zou dat ook al veel schelen, dat is nog wel aan te leren hoop ik.
Dat is dan wel zo'n beetje het meest optimistische scenario, na drie slechte seizoenen mogen we wel concluderen dat hij nooit de verdedigingsleider zal worden die destijds in hem gezien werd. Waterdrager naast iemand die (veel) beter is, meer lijkt er gewoon niet in te zitten.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Hij liep aan het begin van afgelopen seizoen tijdens RKC-PSV geregeld Hutchinson en Marcelo voorbij alsof ze er niet stonden. Niet dat dat nou zo'n prestatie is maar toch.
Hij liep aan het begin van afgelopen seizoen tijdens RKC-PSV geregeld Hutchinson en Marcelo voorbij alsof ze er niet stonden. Niet dat dat nou zo'n prestatie is maar toch.
Klopt ja. RKC uit, nog steeds trauma van die avond. Was de eerste dag van mijn vakantie, wat een heerlijk avondje moest worden. Het weer was perfect, mooi tripje Waalwijk, Bommel terug bij PSV en dan zo'n uitermate kansloze nederlaag....
Het is geen kwestie van verborgen kwaliteiten, maar meer het kanaliseren van kwaliteiten die een dergelijke speler wel kan gebruiken. Simpelweg door hem dus op een heel andere manier te gebruiken. Ik zeg niet dat het logisch is dat hij het nu veel beter gaat doen oid. Alleen dat het mogelijk is dat wanneer je de druk voor een deel bij hem weg haalt, hij wellicht meer kan brengen. Bruma de leider, en bijv. Marcelo of Zanka als de stofzuiger.
Het is geen kwestie van verborgen kwaliteiten, maar meer het kanaliseren van kwaliteiten die een dergelijke speler wel kan gebruiken. Simpelweg door hem dus op een heel andere manier te gebruiken. Ik zeg niet dat het logisch is dat hij het nu veel beter gaat doen oid. Alleen dat het mogelijk is dat wanneer je de druk voor een deel bij hem weg haalt, hij wellicht meer kan brengen. Bruma de leider, en bijv. Marcelo of Zanka als de stofzuiger.
Bruma moet eerst maar eens bewijzen niet een tweede marcelo te worden. Heb ik dezelfde fouten als marcelo zien maken.
Kein gewalt! Wir sind das volk! Steps taken forwards but sleepwalking back again.
Ik begrijp ook niet waar dat vertrouwen in Bruma vandaan komt. Die jongen heeft nergens wat laten zien.
Ik vind het prima hoor. Wordt ajax weer mooi kampioen. Maar vind wel interessant om de situatie te zien en de keuzes die men maakt. Nog weinig visie en structuur te zien.
Kein gewalt! Wir sind das volk! Steps taken forwards but sleepwalking back again.
Ik begrijp ook niet waar dat vertrouwen in Bruma vandaan komt. Die jongen heeft nergens wat laten zien.
zoveel vertrouwen in Bruma lees ik hier ook niet. Gewoon bankzitten bij HSV..... en dat was geen hoogvlieger in Duitsland.
Pietertje schijnt heel dichtbij een overgang naar Stoke te zijn. Hopelijk wordt er snel een nieuwe verdediger aangetrokken. Alleen baart het me zorgen dat er nog nauwelijks nieuwe namen voorbij zijn gekomen voor de belangrijkste linie, waarvan het langste duidelijk is dat er versterkingen voor nodig zijn. Arias, komt er maar in!
zoveel vertrouwen in Bruma lees ik hier ook niet. Gewoon bankzitten bij HSV..... en dat was geen hoogvlieger in Duitsland.
Dat maakt toch ook weinig uit, HSV zou in de eredivisie gewoon een topclub zijn. Hij is slechts 21 jaar oud en heeft toch al 40 wedstrijden ervaring in de bundesliga. Mits het met de motivatie goed zit lijkt het me een goede aanvulling op de selectie.
Op vrijdag 28 juni 2013 18:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende: Pietertje schijnt heel dichtbij een overgang naar Stoke te zijn. Hopelijk wordt er snel een nieuwe verdediger aangetrokken. Alleen baart het me zorgen dat er nog nauwelijks nieuwe namen voorbij zijn gekomen voor de belangrijkste linie, waarvan het langste duidelijk is dat er versterkingen voor nodig zijn. Arias, komt er maar in!
Er mag wel wat meer activiteit komen rond de rechtsback positie inderdaad Maar we hebben 3 linksbacks, waarvan er 1 lijkt te vertrekken, en wat de centrale plekken betreft is al duidelijk gemaakt dat er eerst spelers verkocht moeten worden.