Dat mag jij vinden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:22 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dat slaat natuurlijk nergens op. Dat is net zo'n onzin als wanneer ik zeg dat Hoesen niets met een bal kan. Die twee spelers zitten vrijwel op hetzelfde niveau en zijn allebei nog niet klaar voor een vaste plek in de basis. Neemt niet weg dat het ongelooflijke talenten zijn die gewoon geregeld moeten spelen.
quote:
Die van jou was beter idd.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed argument, zoals we van je gewend zijn.
Waar is je argument over Locadia?quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
We hoeven jouw totale gebrek aan inzicht toch niet te compenseren met argumenten, hoop ik? Dan zijn we de rest van de avond nog bezig.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Schiet ze van alle hoeken en standen erin, maar kan blijkbaar niks met de bal.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:30 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Waar is je argument over Locadia?
De mod ggmm was erg, maar deze variant is nog erger...
542 minuten, 6 goals 4 assistsquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, die was heel het seizoen zichtbaar.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Schiet ze van alle hoeken en standen erin
Hij kan geen gekookt ei 45.000 keer hooghouden met zijn neus. Als je dat niet kunt, dan kun je volgens een Ajax-supporter niets met een bal.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Schiet ze van alle hoeken en standen erin, maar kan blijkbaar niks met de bal.
Dus ook al maakt hij 35 intikkers nog kan hij niks met de bal? Volgens mij snap je de spits rol niet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
![]()
Hij heeft enkel intikkers gemaakt dit seizoen.
Precies. En het is ook nog eens eigen jeugd (volgens de ajax regel dan)quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Schiet ze van alle hoeken en standen erin, maar kan blijkbaar niks met de bal.
Ik ging in op je "vanuit alle hoeken en standen", blij dat je nu zelf toegeeft dat het allemaal intikkers waren.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus ook al maakt hij 35 intikkers nog kan hij niks met de bal? Volgens mij snap je de spits rol niet.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:34 schreef GGMM het volgende:
blij dat je nu zelf toegeeft dat het allemaal intikkers waren.
Misschien moet je maar eens zijn goals terug kijken en niet met je anti PSV bril kijken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Schiet ze van alle hoeken en standen erin
Wat haal je mij er nu bij, pipoquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
FileDurum, ClapClap, Elfjaar, J0rdiii, GGMM, wie vergeet ik?
DePel en Caland , als feyenoord leuk meedoet. Anders zie je ze niet..quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lijstje met vage figuren die alleen maar komen trollen. Weet jij nog iemand?quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wat haal je mij er nu bij, pipo
Hij probeert stellingen onderuit te halen door mij en j0rdiii tussen de namen van een aantal debielen te zetten (nofi)quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wat haal je mij er nu bij, pipo
quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lijstje met vage figuren die alleen maar komen trollen. Weet jij nog iemand?
Gozer.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zeg ook niet alleen op dit momentquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]__!!!
Ik ben hier voor het eerst sinds het einde van het seizoen en dat alleen om het nieuws van Jozefzoon te posten dus ga huilen aub
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |