Kan me een wedstrijd herinneren van hem tegen Werder Bremen. Toen was hij ook echt slecht. Niet normaal gewoon.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Was toen zelfs nog slechter dan Marcelo in zijn slechtste dagen
Overschat talent die zonder Chelsea bij een club als RKC of Cambuur speeltquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan me een wedstrijd herinneren van hem tegen Werder Bremen. Toen was hij ook echt slecht. Niet normaal gewoon.
Daarom denk ik ook dat Brands hem niet eens heeft zien spelen, maar alleen op naam hem heeft gekocht.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Overschat talent die zonder Chelsea bij een club als RKC of Cambuur speelt
Hoe de fuck werkt die scouting van jullie dan ? of wordt die genegeerd ?quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Daarom denk ik ook dat Brands hem niet eens heeft zien spelen, maar alleen op naam hem heeft gekocht.
heel hsv tegen bayern bedoel je.quote:
Bruma speelde zelfs bij jong Oranje niet. Fijn staaltje scouting heur.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:07 schreef Devv het volgende:
Het valt me mee dat PSV heel jong Oranje nog niet gekocht heeft.
Hoessen hoeven we niet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:07 schreef Devv het volgende:
Het valt me mee dat PSV heel jong Oranje nog niet gekocht heeft.
Ik vond dat Typisch het goed zei.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoe de fuck werkt die scouting van jullie dan ? of wordt die genegeerd ?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:54 schreef Typisch het volgende:
Ik denk dat PSV Jozefzoon niet gekocht had als Boëtius fit was geweest, dan was Jozefzoon namelijk niet mee gegaan naar dat EK.
Oke hij was schuldig aan 9 tegendoelpunten. Zo goed?quote:
jaquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:12 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Oke hij was schuldig aan 9 tegendoelpunten. Zo goed?
Ja, dat had onze vrolijke vriend eerder mogen bedenken ipv voor de knaken bij Sporting te kiezenquote:
Hoezo geen jeugd...quote:27 juni 2013
KNVB-coach Wim van Zwam heeft donderdag de voorlopige selectie van het Nederlands elftal voor spelers onder 19 jaar van 35 spelers bekend gemaakt. Het team neemt van 20 juli tot en met 1 augustus deel aan het Europees kampioenschap in Litouwen.
Onder 19 neemt het in Litouwen op tegen achtereenvolgens het gastland, Portugal en Spanje. Om goed voorbereid op het toernooi aan te komen, zal de selectie op 10 juli bij elkaar komen voor een trainingsstage in Hoenderloo. Een week voor deze stage zal Van Zwam zijn definitieve selectie bekend maken.
Zeven spelers van PSV zijn opgenomen in de voorlopige selectie. Indien zij in de definitieve selectie worden opgenomen zullen zij dus een behoorlijk deel van de voorbereiding moeten missen. Diverse talenten zullen de voorbereiding starten bij de A-selectie komende maandag.
De voorlopige selectie bestaat uit de volgende spelers:
Mickey van der Hart (Ajax), Nils den Hartog (RKC Waalwijk), Boy de Jong (Excelsior), Peter Leeuwenburgh (Ajax), Sven van Beek (Feyenoord), Peet Bijen (FC Twente), Daan Disveld (NEC), Danzell Gravenberch (Ajax), Sander Heesakkers (PSV), Jorrit Hendrix (PSV), Wesley Hoedt (AZ), Menno Koch (PSV), Terence Kongolo (Feyenoord), Rewien Ramlal (FC Oss), Karim Rekik (Manchester City), Kenny Tete (Ajax), Lucas Woudenberg (Feyenoord), Nathan Aké (Chelsea), Yassine Ayoub (FC Utrecht), Michael Chacon (SC Heerenveen), Huseyin Dogan (Sparta Rotterdam), Kyle Ebecilio (FC Twente), Thom Haye (AZ), Thomas Horsten (PSV), Clint Leemans (PSV), Joris van Overeem (AZ), Rai Vloet (PSV), Anass Achahbar (Feyenoord), Bilal Basacikoglu (SC Heerenveen), Nick de Bondt (Ajax), Brahim Darri (Vitesse), Arjen Hagenauw (FC Groningen), Mimoun Mahi (Sparta Rotterdam), Elvio van Overbeek (PSV), Roy Talsma (Vitesse).
En dan hadden Depay en Locadia ook nog geselecteerd mogen worden. Brenet zit er trouwens helemaal niet blij. Misschien toch niet zo'n groot talent als veel mensen denken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:19 schreef RubenSosa het volgende:
PSV hofleverancier met 7 spelers in voorlopige selectie Oranje onder 19 voor EK in juli
[..]
Hoezo geen jeugd...
Maar zijn dit ook spelers die een bijdrage aan PSV 1 kunnen leveren?quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:19 schreef RubenSosa het volgende:
PSV hofleverancier met 7 spelers in voorlopige selectie Oranje onder 19 voor EK in juli
[..]
Hoezo geen jeugd...
is nog 19, dus lijkt me wel.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:26 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Locadia niet toch? Maar dat weet ik niet zeker.
Depay in ieder geval wel. Die was eerder ook daarvoor geselecteerd.
Nog lang niet. Maar er zit dus wel wat aan te komen. over 2-3 jaar kijken wie de stap kan maken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maar zijn dit ook spelers die een bijdrage aan PSV 1 kunnen leveren?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:19 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Hoezo geen jeugd...
Hendrix kan die stap wel eerder maken denk ik.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:28 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Nog lang niet. Maar er zit dus wel wat aan te komen. over 2-3 jaar kijken wie de stap kan maken.
Zal voor de meeste spelers uit die selectie gelden dat ze niet bij een topclub de basis halen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maar zijn dit ook spelers die een bijdrage aan PSV 1 kunnen leveren?
Klopt wel ja. Koch misschien ook iets eerder. Denk dat Cocu het goed kan inschatten.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hendrix kan die stap wel eerder maken denk ik.
Ben heel benieuwd welke jongens uit de jeugd meteen sterk bij het eerste elftal worden betrokken. Cocu zou na een jaar A1 toch heel goed in moeten kunnen schatten wie potentie hebben om (snel) door te stromen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:30 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Klopt wel ja. Koch misschien ook iets eerder. Denk dat Cocu het goed kan inschatten.
Vloet speelt geen basis in dit elftal. De wedstrijden die hij laatst speelde was met o18.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:29 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Zal voor de meeste spelers uit die selectie gelden dat ze niet bij een topclub de basis halen.
Iemand die in kan schatten wat het basisteam wordt?
Hendrix, Rekik in het centrum (of Kongolo ipv een van die 2)
Ake. Ebecilio, Vloet op het middenveld
Achahbar voorin
Verder kom ik niet. Ken een hoop jongens niet goed.
Je hebt gelijk, dit was de laatste kwalificatiewedstrijd de basis:quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vloet speelt geen basis in dit elftal. De wedstrijden die hij laatst speelde was met o18.
aan Manolev zitten we vast ben ik bangquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:50 schreef RubenSosa het volgende:
Wat vinden we van de terugkeer van Manolev? Gaan we niet meer kwijtraken ben ik bang. Zal Brands nog een rechtsback zoeken voor Cocu, of moet Manolev gaan spelen?
Nog 1 jaar.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aan Manolev zitten we vast ben ik bang
gelukkig is er verlengd voor behoud van de transferwaardequote:
Zal hij ook naar Jong PSV moeten, omdat hij maar 1 jarige contract heeft en niet wilt verlengen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gelukkig is er verlengd voor behoud van de transferwaarde
Dat zou inconsequent zijn. Of Brands moet al een contractverlenging voor hem klaar hebben liggen aanstaande maandag op de eerste trainingquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:21 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Voorlopig in de basis met daarachter Brenet
je mag al blij zijn als hij voor niks gaat en je een enorm salaris bespaard.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:27 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Tsja, heb je gelijk in. Alleen vertegenwoordigt Manolev eigenlijk geen transferwaarde. PSV zou al blij zijn als hij voor een paar ton te slijten is volgens mij. Toivonen en Pieters vertegenwoordigen miljoenen, dus het zou te begrijpen zijn.
Ze mogen eerst eens een RB halen want Brenet is nog een heel stuk minder als Manolev.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je mag al blij zijn als hij voor niks gaat en je een enorm salaris bespaard.
Vraag mij af waarom het zo lang duurt.twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 27-06-2013 om 22:11:24Tussen #PSV en #AZ is vandaag weer contact geweest over #Maher. Geen deal nog, sfeer van gesprekken is prima vindt Stewart. Update: ed.nl zo reageer retweet
Omdat het om best een flink bedrag gaat dat Brands niet zomaar op tafel moet smakken. En Stewart wil ook niet zomaar zakken met de prijs zo vroeg in de transferperiode. Onderhandelingstactiek van beide zijden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vraag mij af waarom het zo lang duurt.twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 27-06-2013 om 22:11:24Tussen #PSV en #AZ is vandaag weer contact geweest over #Maher. Geen deal nog, sfeer van gesprekken is prima vindt Stewart. Update: ed.nl zo reageer retweet
Brands: Wij geven 6 miljoen voor Maherquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:57 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik vraag me dan toch altijd af hoe die gesprekken gaan.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Brands: Wij geven 6 miljoen voor Maher
Stewart: Wij willen 8 miljoen.
Brands: Oke
Stewart: Oke tot volgende week
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 28-06-2013 om 07:08:43#PSV bevestigt via Brands dat een concreet bod op #Pieters van #Stoke City binnen is. Verkoop 3 nadert. reageer retweet
Stewart hoeft alleen maar te zeggen dat ze Maher toch wel kunnen verkopen aan een ander. Dan knijpt Brands 'm wel hoor. Ook al wil Maher eerst nog in NL een stap hogerop, als hij het contract ziet van bijvoorbeeld een middenmoot club in Engeland, denkt ie nog wel een keer na over zijn eerdere standpunt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:56 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Omdat het om best een flink bedrag gaat dat Brands niet zomaar op tafel moet smakken. En Stewart wil ook niet zomaar zakken met de prijs zo vroeg in de transferperiode. Onderhandelingstactiek van beide zijden.
Brands wil 10 betalen maar AZ wil maar 8 hebben.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Adam Maher zegt geen weet te hebben van zijn contractuele recht op een percentage van de transfersom, als hij vertrekt bij AZ. De zeer getalenteerde middenvelder is een doelwit van PSV, dat al enkele malen met zijn club gesproken heeft over een overstap. Recent kwam naar buiten dat AZ een vraagprijs hanteert van zeven miljoen euro en daarnaast wil dat de kopende club Maher een miljoen euro betaalt.
De Oranje-international zou volgens afspraak recht hebben op een percentage van de transfersom. Hoe hoog dat percentage precies ligt is onduidelijk, maar bij een transfer van zeven miljoen euro zou het om een miljoen euro gaan en dat staat gelijk aan ruim veertien procent. Maher zelf wacht rustig af of hij AZ gaat verlaten voor PSV, of dat hij maandag gewoon weer in Alkmaar begint.
Het eerder verschenen bericht van Voetbal International, waarin melding werd gemaakt van zijn recht op een percentage van de koopsom, doet Maher af als onzin. “Daar klopt helemaal niets van”, zegt de spelmaker. Ajax haakte in een eerder stadium af als gegadigde voor Maher. Dat had niets met de financiën te maken, zeiden Marc Overmars en Frank de Boer.
En misschien nog 1quote:Op vrijdag 28 juni 2013 07:58 schreef Ajacied422 het volgende:
kans groot dat transfer pieters vandaag al rond komttwitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 28-06-2013 om 07:08:43#PSV bevestigt via Brands dat een concreet bod op #Pieters van #Stoke City binnen is. Verkoop 3 nadert. reageer retweet
quote:PSV en Norwich City hebben elkaar gevonden in een transfersom voor Ola Toivonen. De schaduwspits onderbrak recent zijn vakantie om te luisteren naar wat de Engelsen hem te zeggen hadden en bij PSV hoopt men dat het gesprek tussen club en speler positief zal verlopen. De Eredivisionist is er namelijk al uit met Norwich City, geeft technisch manager Marcel Brands aan.
Wij hebben een akkoord gesloten, het is nu helemaal aan Ola, geeft Brands aan tegen het Zweedse Aftonbladet. Dat medium weet dat er zon 5,6 miljoen euro gemoeid zou zijn met de overgang, maar Brands wenst dat niet te bevestigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |