quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij vond het wel logisch klinken? We kopen geen verdedigers omdat we er al teveel hebben, maar wel een breedteaankoop voor de flanken, waar al 2 man staan?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Linksvoor:
Depay, Bakkali (16 jaar) en nu ook Jozefzoon
Spits:
Locadia en Matavz
Rechtsvoor:
Narsingh, Wijnaldum, Overbeek (maar is eigenlijk meer voor jong) en nu ook Jozefzoon.
Voorin is nu PSV klaar, dus daar komen geen mutaties meer. Behalve natuurlijk als iemand verkocht wordt.
Gini is ook een pure vleugelspeler namelijk... De transferperiode is nog niet afgelopen. Kom over een tijdje maar weer terugquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij vond het wel logisch klinken? We kopen geen verdedigers omdat we er al teveel hebben, maar wel een breedteaankoop voor de flanken, waar al 2 man staan?
Bijna exact dezelfde post heb ik ook wel eens gemaakt. Ook toen hij net bij PSV. Dat viel allemaal wel bij te spijkeren was de algehele tendensquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:05 schreef Buitendam het volgende:
Wijnaldum had wel potentie om een echt goede rechtsbuiten te zijn, denk ik. Misschien is het ook een beetje wishful thinking, maar als hij zich over een aantal seizoenen had ontwikkeld aan de rechterkant dan had zijn loopbaan er anders uit kunnen zien. Door zijn eigen visie op de positie achter de spitsen te zetten is het vlees noch vis geworden.
Ja, die mening had ik ook. Achteraf blijkt het complete onzin te zijn, helaas.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Bijna exact dezelfde post heb ik ook wel eens gemaakt. Ook toen hij net bij PSV. Dat viel allemaal wel bij te spijkeren was de algehele tendens
Zelfs een keer gelezen hier dat overzicht trainbaar is
Time will tell.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:27 schreef Morendo het volgende:
Strootman-Maher-Wijnaldum
Gaat dit dan het middenveld worden? En waarom is Hiljemark dan gehaald?
Omdat je ook reservespelers nodig hebt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:27 schreef Morendo het volgende:
Een paar miljoen neerleggen voor een reservespeler zie ik niet bepaald als sterk beleid.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:28 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Omdat je ook reservespelers nodig hebt.
Wie weet speelt hij gewoon in de basis volgend jaar.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:32 schreef Morendo het volgende:
[..]
Een paar miljoen neerleggen voor een reservespeler zie ik niet bepaald als sterk beleid.
Zijn hierdoor niet bij de voorbereiding.twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 27-06-2013 om 18:14:58De #PSV'ers Leemans, Vloet, Hendrix, V. Overbeek, Koch, Heesakkers en Horsten maken kans op het EK U19. reageer retweet
Waarschijnlijk omdat dat het ultieme symboliek van een falend beleid zou zijn.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:47 schreef mrstylo het volgende:
Maar waarom eigenlijk niet gewoon Mokthar terug gehaald?
Ach, als hij Maher haalt is hij weer de held van Eindhoven en omstreken.quote:
Rare actie eigenlijk als je er goed over nadenkt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:49 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat dat het ultieme symboliek van een falend beleid zou zijn.
True, die fans snappen er ook geen reet van.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:51 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ach, als hij Maher haalt is hij weer de held van Eindhoven en omstreken.
Als Toivonen weg is, dan is het een logische aankoop hoor.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:51 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik denk dat Wijnaldum helemaal niet zeker is van zijn basisplaats en voor die stek zal moeten concurreren met Hiljemark. Het probleem is niet dat Hiljemark gekocht is, het probleem is het totale gebrek aan zelfreflectie bij Wijnaldum. Hij denkt een '10' te zijn en wil niet op de rechterflank spelen, terwijl dat de enige plek is waar hij nog iets kan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:27 schreef Morendo het volgende:
Als je een beetje had meegelezen hier, dan had je geweten dat er genoeg mensen helemaal niet om Maher zitten te springen....quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:51 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja ik wil hem ook hoor, maar niet voor 7,5 - 8 miljoen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als Toivonen weg is, dan is het een logische aankoop hoor.
Wijnaldum is toch de '10' in dat geval? Maher zou dan meer een opvolger van Van Bommel zijn.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als Toivonen weg is, dan is het een logische aankoop hoor.
Wijnaldum is een nummer 13 als je begrijpt wat ik bedoel. Hiljemark zal (denk ik) dit seizoen de plek van vBommel overnemen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wijnaldum is toch de '10' in dat geval? Maher zou dan meer een opvolger van Van Bommel zijn.
Ik hoop het.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hiljemark zal (denk ik) dit seizoen de plek van vBommel overnemen.
Maar daarmee zou Brands wel indirect toegeven dat hij er eigenlijk geen verstand van heeft. Een jongen weg sturen omdat er geen toekomst in zit en daarna weer terug kopen. Dat doen ze alleen in Amsterdam.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Rare actie eigenlijk als je er goed over nadenkt.
Ja Jozefzoon is goedkoop en leuk als 12e/13e man, maar voor evenveel geld had je Mokthar die veel beter is.
waarom zou je die terug halen? Op basis van een paar leuke wedstrijden met wat geinige acties?quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:47 schreef mrstylo het volgende:
Maar waarom eigenlijk niet gewoon Mokthar terug gehaald?
Als Toivonen een baas is gaat hij volgend jaar transfervrij weg en een mega-tekenpremie opstrijken ergens in het oost-blok.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wijnaldum is een nummer 13 als je begrijpt wat ik bedoel. Hiljemark zal (denk ik) dit seizoen de plek van vBommel overnemen.
Maher hier:quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:58 schreef mrstylo het volgende:
Maar ik zie overal dat Brands al akkoord is met Maher, maar nog niet met AZ. Maar waarom onderhandeld Brands niet met Maher over zijn percentage bij het transfer, in plaats alleen met maar AZ over hun deel van het transfersom? Ik vind dat zo raar. Ik zie AZ echt geen krimp geven, want zij hoeven niet, terwijl Maher héél graag weg wilt.
Op basis waarvan is Jozefzoon gehaald dan?quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom zou je die terug halen? Op basis van een paar leuke wedstrijden met wat geinige acties?
Als ik moest kiezen tussen Jozefzoon en Mokthar, dan koos ik voor Mokthar.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom zou je die terug halen? Op basis van een paar leuke wedstrijden met wat geinige acties?
Alleen om zulk soort reacties hoef ik hem eigenlijk niet meer. Wanneer na een jaar Real Madrid ofzo komt, dan gaat hij ook zulke vieze acties doen. Ze gaan echt niet ineens veranderen ofzo. Zie bijvoorbeeld Suarez bij Groningen en nu weer bij Liverpool.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maher hier:
http://www.voetbalcentraa(...)eler-wel-iets-gunnen
Lever die miljoen dan in lul
Ja dat snap ik ook niet. Als Maher zo graag wil mag hij best wat van die royale bonus inleveren.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:58 schreef mrstylo het volgende:
Maar ik zie overal dat Brands al akkoord is met Maher, maar nog niet met AZ. Maar waarom onderhandeld Brands niet met Maher over zijn percentage bij het transfer, in plaats alleen met maar AZ over hun deel van het transfersom? Ik vind dat zo raar. Ik zie AZ echt geen krimp geven, want zij hoeven niet, terwijl Maher héél graag weg wilt.
Dat zijn al die spelers van Marokkaanse komaf. En nu staat Brands op het punt weer een nieuwe aan te trekkenquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:00 schreef rubbereend het volgende:
Mokthar was vroeger toch een heel vervelend ventje toen hij nog bij PSV zat, staat me zoiets van bij.
Als ik dat zo lees gaat dat nog genieten worden als hij "klaar is voor de volgende stap".quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maher hier:
http://www.voetbalcentraa(...)eler-wel-iets-gunnen
Lever die miljoen dan in lul
Ik heb die herinnering ook. Hij is in ieder geval niet weggestuurd op louter voetbaltechnische gronden. Maher lijkt me ook een pisventje, maar die komt in ieder geval nog vriendelijk en gebalanceerd over op TV.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:00 schreef rubbereend het volgende:
Mokthar was vroeger toch een heel vervelend ventje toen hij nog bij PSV zat, staat me zoiets van bij.
Oh dat is niet erg, als Real Madrid komt dan komen ze meestal met veel geldquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alleen om zulk soort reacties hoef ik hem eigenlijk niet meer. Wanneer na een jaar Real Madrid ofzo komt, dan gaat hij ook zulke vieze acties doen. Ze gaan echt niet ineens veranderen ofzo. Zie bijvoorbeeld Suarez bij Groningen en nu weer bij Liverpool.
Mede ook dankzij Eredivisie Live, dankzij hen kreeg ik ook een hekel aan Kwidettiquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:04 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik heb die herinnering ook. Hij is in ieder geval niet weggestuurd op louter voetbaltechnische gronden. Maher lijkt me ook een pisventje, maar die komt in ieder geval nog vriendelijk en gebalanceerd over op TV.
Behalve dan na de bekerfinale. Toen was hij bloedvervelend.
Heb ik wat gemist?quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:04 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik heb die herinnering ook. Hij is in ieder geval niet weggestuurd op louter voetbaltechnische gronden. Maher lijkt me ook een pisventje, maar die komt in ieder geval nog vriendelijk en gebalanceerd over op TV.
Behalve dan na de bekerfinale. Toen was hij bloedvervelend.
Toen had hij zo'n gelul dat hij wilde laten zien de bepalende speler te zijn bij AZ en dat dat gelukt was. Zo arrogant, het was net Aissatti in zijn Ajax-tijd.quote:
Na 1 wedstrijd ook echtquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:06 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Toen had hij zo'n gelul dat hij wilde laten zien de bepalende speler te zijn bij AZ en dat dat gelukt was. Zo arrogant, het was net Aissatti in zijn Ajax-tijd.
Tering.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:06 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Toen had hij zo'n gelul dat hij wilde laten zien de bepalende speler te zijn bij AZ en dat dat gelukt was. Zo arrogant, het was net Aissatti in zijn Ajax-tijd.
Dat doet Brands toch altijd?quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
terughalen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |