Ik kom alleen dit tegen:quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Was jij dat niet die schijtlollig naar het Ajax topic kwam om niet grappige vragen over de interesse van Jozefzoon te stellen?
Is toch niet zo erg?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar gaan jullie die Jozefzoon echt terughalen?
Jordi kan niet tegen lastige vragen. Weet je toch welquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik kom alleen dit tegen:
[..]
Is toch niet zo erg?
ja, is een verkrachting van het nationale voetbalquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oké, met als reden dat hij hier niet geboren is?
Ik kan eigenlijk overal tegen. Het maakt verder ook niks uit, vroeg het mij alleen even af.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Jordi kan niet tegen lastige vragen. Weet je toch wel
Nee, zo ken ik hem totaal niet eigenlijk. Ik denk dat je in de war bent met iemand anders.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Jordi kan niet tegen lastige vragen. Weet je toch wel
Je zei al eerder dat je het verkeerd had opgeschreven, dan ga ik je post niet nog eens lezen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:47 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Lees mijn post... Zijn Ola en Colins John hier wel geboren?
Je hebt je punt duidelijk gemaakt. Je verdient een notequote:Op donderdag 27 juni 2013 17:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, zo ken ik hem totaal niet eigenlijk. Ik denk dat je in de war bent met iemand anders.
Oh, en Jozefzoon
wat ben je dwarsquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je zei al eerder dat je het verkeerd had opgeschreven, dan ga ik je post niet nog eens lezen.
Rot op met hem man.quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ga je mierenneuken? Ik heb zelf 0 met het Nederlands elftal, dus nee niet iedereen, ikzelf had er een broertje dood aan.
hij was toe aan een nieuwe uitdaging en was klaar met de Eredivisie....quote:
Narsingh en Depay staan basis, hij zal hier en daar wat minuten pakken. Voor dat geld en uiteraard voor de breedte, waarom niet. Het is een minder grote gok dan Bruma of Maher.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, zo ken ik hem totaal niet eigenlijk. Ik denk dat je in de war bent met iemand anders.
Oh, en Jozefzoon
helemaal mee eens!quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Narsingh en Depay staan basis, hij zal hier en daar wat minuten pakken. Voor dat geld en uiteraard voor de breedte, waarom niet. Het is een minder grote gok dan Bruma of Maher.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, en Jozefzoon
quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:29 schreef Doublepain het volgende:
Wat een gehaat
Jozefzoon is een prima aankoop. Gewoon een speler voor in de breedte, Brands kon ook een topvleugelspeler halen voor een paar miljoen en veel salaris. Maar dan heb je hetzelfde als vorig seizoen, dat er een dure of spelers die in de basis horen op de bank zitten. Hiermee heeft hij gewoon goed gehandeld, iemand als backup en niet voor veel geld. Totaal niet verwacht dit.
Depay/Bakkali--Matavz/Locadia--Narsingh/Jozefzoon/Gini
----------------Maher/Gini
Nu nog Pieters en Toivonen verkopen en dan nog een fatsoenlijke back halen. Hopelijk nog een verdediger als het kan
Neem jij het toch letterlijk, joh. Kan mij het ook jeuken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik word gewoon doodziek van al dat gegeneraliseer steeds van "Iedereen" in het topic
Je dacht dat hij voor basis was?quote:
Zo dom is GGMM toch niet?quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je dacht dat hij voor basis was?
Dan ben je nog dommer, dan dat je eruit ziet.
omdat 'iedereen overtuigd' en 'veel kritiek/scepsis' niet eens op elkaar lijkenquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Neem jij het toch letterlijk, joh. Kan mij het ook jeuken.
Aha.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Ik bedoelde meer dat ik het een belachelijk argument vind.
Jij vond het wel logisch klinken? We kopen geen verdedigers omdat we er al teveel hebben, maar wel een breedteaankoop voor de flanken, waar al 2 man staan?quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:58 schreef Adames het volgende:
[..]
omdat 'iedereen overtuigd' en 'veel kritiek/scepsis' niet eens op elkaar lijken
Waar je al 2 man verkocht hebt bedoelquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij vond het wel logisch klinken? We kopen geen verdedigers omdat we er al teveel hebben, maar wel een breedteaankoop voor de flanken, waar al 2 man staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |