Waar dacht je aan? Demouge?quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:10 schreef mrstylo het volgende:
Maar gaat die Matavz nog weg? Ik heb toch liever Locadia basis en dan een ervaren pinchhitter op de bank.
Mwaa. Met Narsingh erbij zie ik het wel in Matavz. Ik zou ook niet weten welke ervaren pinchhitter op dit moment haalbaar is en iets toe kan voegen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:10 schreef mrstylo het volgende:
Maar gaat die Matavz nog weg? Ik heb toch liever Locadia basis en dan een ervaren pinchhitter op de bank.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:13 schreef Knalerwtje het volgende:
Ik zou ook niet weten welke ervaren pinchhitter op dit moment haalbaar is en iets toe kan voegen.
Bulykinquote:
En wat doen we met Locadia? Hij verdient het meer dan Matavz.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:13 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Mwaa. Met Narsingh erbij zie ik het wel in Matavz. Ik zou ook niet weten welke ervaren pinchhitter op dit moment haalbaar is en iets toe kan voegen.
Hoeren flikker wat steel je mijn grap.quote:
met zijn geklap de hele tijd.quote:
Nou nou, rustig.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoeren flikker wat steel je mijn grap.![]()
Ja sorry. Liet me ff gaan.quote:
Op basis waarvan? Het feit dat hij eigen jeugd is?quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bulykin
[..]
En wat doen we met Locadia? Hij verdient het meer dan Matavz.
Geeft niet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja sorry. Liet me ff gaan.
Excuses.
Ik snap niet dat spelers nog steeds zulk soort afspraken maken, want het levert iedere keer gezeik op bij een transfer.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet. Als Maher zo graag wil mag hij best wat van die royale bonus inleveren.
Vorig jaar heeft Locadia het veel beter gedaan dan Matavz. Kan me weinig goede wedstrijden van Matavz herinneren eigenlijk.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:17 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Op basis waarvan? Het feit dat hij eigen jeugd is?
Matavz maakt altijd een wat slome ongeïnteresseerde indruk, maar dat wil niet zeggen dat hij ook echt zo is. Als hij na deze zomer gewoon fit in Eindhoven verschijnt, dan wil ik gewoon dat de beste van de twee speelt. 2 gelijkwaardige spitsen is helemaal niet zo gek, zeker niet nu Lens weg is en Toivonen waarschijnlijk ook gaat, daarmee zijn al je nood-spitsen ook weg.
Ja, daar zag ik destijds ook zo'n filmpje over Evander Sno.quote:
Makkelijke oplossing.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:18 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ik snap niet dat spelers nog steeds zulk soort afspraken maken, want het levert iedere keer gezeik op bij een transfer.
Ik kan me van Locadia exact 3 goede wedstrijden herinneren. Allemaal tegen hele, hele slechte tegenstanders. Begrijp me niet verkeerd, die jongen kan echt wel wat, maar op basis van vorig seizoen zeggen dat hij beter is dan Matavz vind ik nergens op slaan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vorig jaar heeft Locadia het veel beter gedaan dan Matavz. Kan me weinig goede wedstrijden van Matavz herinneren eigenlijk.
en verder geen reserve spits?quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:10 schreef mrstylo het volgende:
Precies, zit een aantal klassen verschil tussen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:20 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik kan me van Locadia exact 3 goede wedstrijden herinneren. Allemaal tegen hele, hele slechte tegenstanders. Begrijp me niet verkeerd, die jongen kan echt wel wat, maar op basis van vorig seizoen zeggen dat hij beter is dan Matavz vind ik nergens op slaan.
Waarom zou een speler niet zulke afspraken maken. Extra geld.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:18 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ik snap niet dat spelers nog steeds zulk soort afspraken maken, want het levert iedere keer gezeik op bij een transfer.
Dat slaat natuurlijk nergens op. Dat is net zo'n onzin als wanneer ik zeg dat Hoesen niets met een bal kan. Die twee spelers zitten vrijwel op hetzelfde niveau en zijn allebei nog niet klaar voor een vaste plek in de basis. Neemt niet weg dat het ongelooflijke talenten zijn die gewoon geregeld moeten spelen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |