Dit.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat zegt hij nou verkeerd? Hij praat over meer blijdschap dan verbazing en dat hij een lekker seizoen heeft gedraaid en hoopte op een stap hoger. Die zin die jij nu typt hoor ik hem niet zeggen.
In de jeugd gespeeld, hoor ik net in het filmpje. Maar ik kan me nog herinneren dat hij ook een aantal wedstrijden in het eerste heeft gespeeld, in de tijd van El Hamdaoui. Dat zal dan onder Jol geweest zijn, uit het hoofd. Of ie basis heeft gestaan weet ik eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit.
Ik heb er een nacht over geslapen en wellicht is die aankoop zo slecht nog niet. Zeker als back-up niet. Kerel heeft i.i.g. de kwaliteiten, hopelijk kan PSV die maximaal benutten.
Stond toch ook id belangstelling van Ajax ?
1 keer 90 minuten in de beker. De Boer koos voor Ebecilio en Ozbiliz waardoor hij op huurbasis naar NAC mocht, daarna ging ie transfervrij naar RKC.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
In de jeugd gespeeld, hoor ik net in het filmpje. Maar ik kan me nog herinneren dat hij ook een aantal wedstrijden in het eerste heeft gespeeld, in de tijd van El Hamdaoui. Dat zal dan onder Jol geweest zijn, uit het hoofd. Of ie basis heeft gestaan weet ik eigenlijk niet.
Maar hij heeft onder Jol wel gespeeld toch? Invalbeurten dan?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
1 keer 90 minuten in de beker. De Boer koos voor Ebecilio en Ozbiliz waardoor hij op huurbasis naar NAC mocht, daarna ging ie transfervrij naar RKC.
Stijn ziet alles anders. Maher vindt hij ook geweldig maar nu PSV hem haalt is het een miskoop.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat zegt hij nou verkeerd? Hij praat over meer blijdschap dan verbazing en dat hij een lekker seizoen heeft gedraaid en hoopte op een stap hoger. Die zin die jij nu typt hoor ik hem niet zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar hij heeft onder Jol wel gespeeld toch? Invalbeurten dan?
Ok. Doe ik nooit wat mee.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
PI is posticon. Net had ik een vraagteken en nu een duimpje omhoog, links naast de post. Kun je eventueel aangeven hoe je een post bedoelt.
Iets als rust kan al terugkomen met een goede speler naast zich. Een hoop zaken waar hij zich niet meer mee bezig hoeft te houden. Het zou niet voo het eerst zijn dat een verdediger die in zijn eentje niet veel kan, opeens veel beter rendeert naast een goede partner.quote:Maar wat zijn de kwaliteiten van bijvoorbeeld Marcelo waarvan jij zegt dat die nog wel eens tot uiting kunnen komen, naast Bruma? Die kerel heeft de afgelopen seizoenen toch aangetoond er werkelijk waar he-le-maal niets van te kunnen. Echt 0 kwaliteit. Mandekking, opbouwen, passing, rust. Geen van allen zijn aanwezig bij die jongen.
Maar hij wordt gewoon niet beter. Hij heeft keer op keer bewezen fundamentele eigenschappen voor een verdediger gewoon totaal niet te hebben. Als je die wekelijks terugkerende kapitale blunders bekijkt is het hopen dat Bruma een halfgod is die zowel zijn eigen spel kan spelen, als de kapitale fouten van Marcelo of Derijck goed kan maken, maar uitgaan van ernstig goed verborgen kwaliteiten van Marcelo vind ik de overtreffende trap van wishfull thinking. Da's gewoon naïef.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:31 schreef Xaobotnik het volgende:
Iets als rust kan al terugkomen met een goede speler naast zich. Een hoop zaken waar hij zich niet meer mee bezig hoeft te houden. Het zou niet voo het eerst zijn dat een verdediger die in zijn eentje niet veel kan, opeens veel beter rendeert naast een goede partner.
Dat klinkt al heel wat anders dan een maand geledenquote:Brands: 'wij hebben deal met Norwich, het is nu aan Toivonen zelf'
28 juni 2013
In de Zweedse krant Aftonbladet maakte Marcel Brands de situatie van Ola Toivonen nog maar eens heel duidelijk. 'Wij hebben een deal met Norwich City. Het is nu aan Ola zelf. Hij moet besluiten waar hij naar toe wil.'
'De training van de selectie start op maandag. Ola heeft tot woensdag. Als het dan nog niet duidelijk is waar hij naar toe gaat, verwachten we hem weer op de training.' De techisch directeur gaf aan dat hij dan in ieder geval wel mee mag trainen met het eerste elftal. 'Ja. De transferperiode is open tot 1 september. Als hij niet vertrekt en zijn contract niet wil verlengen, zullen we zien wat de gevolgen zijn na 1 september. Dat moeten we nog bekijken.'
Als Bruma idd beter is dan wat we nu hebben zal Marcelo waarschijnlijk niet langer de laatste man zijn zoals hij dat dit seizoen meestal was. Dat zal al heel veel schelen in de perceptie vermoed ikquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar hij wordt gewoon niet beter. Hij heeft keer op keer bewezen fundamentele eigenschappen voor een verdediger gewoon totaal niet te hebben. Als je die wekelijks terugkerende kapitale blunders bekijkt is het hopen dat Bruma een halfgod is die zowel zijn eigen spel kan spelen, als de kapitale fouten van Marcelo of Derijck goed kan maken, maar uitgaan van ernstig goed verborgen kwaliteiten van Marcelo vind ik de overtreffende trap van wishfull thinking. Da's gewoon naïef.
Hij liep aan het begin van afgelopen seizoen tijdens RKC-PSV geregeld Hutchinson en Marcelo voorbij alsof ze er niet stonden. Niet dat dat nou zo'n prestatie is maar toch.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit.
Ik heb er een nacht over geslapen en wellicht is die aankoop zo slecht nog niet. Zeker als back-up niet. Kerel heeft i.i.g. de kwaliteiten, hopelijk kan PSV die maximaal benutten.
Klopt ja. RKC uit, nog steeds trauma van die avond. Was de eerste dag van mijn vakantie, wat een heerlijk avondje moest worden. Het weer was perfect, mooi tripje Waalwijk, Bommel terug bij PSV en dan zo'n uitermate kansloze nederlaag....quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij liep aan het begin van afgelopen seizoen tijdens RKC-PSV geregeld Hutchinson en Marcelo voorbij alsof ze er niet stonden. Niet dat dat nou zo'n prestatie is maar toch.
Het is geen kwestie van verborgen kwaliteiten, maar meer het kanaliseren van kwaliteiten die een dergelijke speler wel kan gebruiken. Simpelweg door hem dus op een heel andere manier te gebruiken. Ik zeg niet dat het logisch is dat hij het nu veel beter gaat doen oid. Alleen dat het mogelijk is dat wanneer je de druk voor een deel bij hem weg haalt, hij wellicht meer kan brengen. Bruma de leider, en bijv. Marcelo of Zanka als de stofzuiger.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar hij wordt gewoon niet beter. Hij heeft keer op keer bewezen fundamentele eigenschappen voor een verdediger gewoon totaal niet te hebben. Als je die wekelijks terugkerende kapitale blunders bekijkt is het hopen dat Bruma een halfgod is die zowel zijn eigen spel kan spelen, als de kapitale fouten van Marcelo of Derijck goed kan maken, maar uitgaan van ernstig goed verborgen kwaliteiten van Marcelo vind ik de overtreffende trap van wishfull thinking. Da's gewoon naïef.
Aantal spelers hebben in contract staan dat ze mee mogen trainen met eerste elftal. Toivonen ook dacht ik gehoord te hebben.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat klinkt al heel wat anders dan een maand geleden
Bruma moet eerst maar eens bewijzen niet een tweede marcelo te worden. Heb ik dezelfde fouten als marcelo zien maken.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:30 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van verborgen kwaliteiten, maar meer het kanaliseren van kwaliteiten die een dergelijke speler wel kan gebruiken. Simpelweg door hem dus op een heel andere manier te gebruiken. Ik zeg niet dat het logisch is dat hij het nu veel beter gaat doen oid. Alleen dat het mogelijk is dat wanneer je de druk voor een deel bij hem weg haalt, hij wellicht meer kan brengen. Bruma de leider, en bijv. Marcelo of Zanka als de stofzuiger.
Ik begrijp ook niet waar dat vertrouwen in Bruma vandaan komt. Die jongen heeft nergens wat laten zien.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:08 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Bruma moet eerst maar eens bewijzen niet een tweede marcelo te worden. Heb ik dezelfde fouten als marcelo zien maken.
Zie in een visioen hoe hij hoofdschuddend op het veld staat na een verloren wedstrijd bij een kutclubje als RKC.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:13 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet waar dat vertrouwen in Bruma vandaan komt. Die jongen heeft nergens wat laten zien.
Ik vind het prima hoor. Wordt ajax weer mooi kampioen. Maar vind wel interessant om de situatie te zien en de keuzes die men maakt. Nog weinig visie en structuur te zien.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:13 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet waar dat vertrouwen in Bruma vandaan komt. Die jongen heeft nergens wat laten zien.
Naar het schijnt heeft Chelsea interesse in hem, moet dus een goeie zijn!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:13 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
zoveel vertrouwen in Bruma lees ik hier ook niet. Gewoon bankzitten bij HSV..... en dat was geen hoogvlieger in Duitsland.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:13 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dat maakt toch ook weinig uit, HSV zou in de eredivisie gewoon een topclub zijn. Hij is slechts 21 jaar oud en heeft toch al 40 wedstrijden ervaring in de bundesliga. Mits het met de motivatie goed zit lijkt het me een goede aanvulling op de selectie.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zoveel vertrouwen in Bruma lees ik hier ook niet. Gewoon bankzitten bij HSV..... en dat was geen hoogvlieger in Duitsland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |