quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:50 schreef xcachet het volgende:
Nee eigennaam is als er enkel en alleen je naam in staat toch?
Dit is daadwerkelijk sen titel.
Ik snap er niks vanquote:Op donderdag 27 juni 2013 02:50 schreef xcachet het volgende:
Nee eigennaam is als er enkel en alleen je naam in staat toch?
Dit is daadwerkelijk sen titel.
2 daar van heb ik al geluisterd!!!!quote:
Naam topic zie ik als ik enkel en alleen een naam van de persoon met lapo in de nieuwe TT zie staan. Dus dan had er xcachet moesten staan.quote:
Eh............... wat?quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Naam topic zie ik als ik enkel en alleen een naam van de persoon met lapo in de nieuwe TT zie staan. Dus dan had er xcachet moesten staan.
Hier staan twee namen en is het een hele zin.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:56 schreef xcachet het volgende:
Gewoon geen eigen naam topic en als LB dat wel vind morgen dan haalt ze mijn naam er naar perse uit en laat ze LMI staan
Wie is LMI nou weerquote:Op donderdag 27 juni 2013 02:56 schreef xcachet het volgende:
Gewoon geen eigen naam topic en als LB dat wel vind morgen dan haalt ze mijn naam er naar perse uit en laat ze LMI staan
quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:59 schreef xcachet het volgende:
TV / Ik heb HET nog nooit gedaan - IHHNNG-fok-meet?
Mijn post en zijn reactie hihaho
LETMEINquote:Op donderdag 27 juni 2013 02:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wie is LMI nou weer? Geef mij gewoon aandacht in plaats van een onbekende
.
LMI = LETMEINquote:Op donderdag 27 juni 2013 02:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
.
Mij een onbekende noemenquote:Op donderdag 27 juni 2013 02:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
.
En ik vannochtend... dus wie word het slachtoffer...quote:Op donderdag 27 juni 2013 03:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, wacht. Ik heb gisternacht al een naamtopic gehad.
Let Me Inquote:Op donderdag 27 juni 2013 03:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij bent LETMEIN, niet LMI. Ik ben heel slecht in afkortingen te herkennen.
Oh, ik wil best weer het slachtoffer zijn hoorquote:Op donderdag 27 juni 2013 03:01 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
En ik vannochtend... dus wie word het slachtoffer...
JNG / [JNG SC #1455] Adora's bilspleetquote:Op donderdag 27 juni 2013 03:02 schreef Spatieloos het volgende:
Ik had ook wel een soort van naamtopic vandaag :/
JNG / [JNG SC #1465] Tenga Eggs voor spatie
Moet dat nou? Ik ben geen dombo hoorquote:Op donderdag 27 juni 2013 03:03 schreef Spatieloos het volgende:
Spatieloos
Spatieloo
Spatielo
Spatiel
Spatie
Of anders
Spatieloos
SpatieLoos
S.........L......
SL
quote:Op donderdag 27 juni 2013 03:06 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Moet dat nou? Ik ben geen dombo hoor.
Is goed! Slaap lekkerquote:Op donderdag 27 juni 2013 03:09 schreef Spatieloos het volgende:
Maar ik word moe :/
Ik ga denk ik maar naar bed.
Okay byequote:Op donderdag 27 juni 2013 03:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Is goed! Slaap lekker.
Ik ga nog even Highlander afkijken.
weltrustenquote:Op donderdag 27 juni 2013 03:09 schreef Spatieloos het volgende:
Maar ik word moe :/
Ik ga denk ik maar naar bed.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 27 juni 2013 03:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik stuur u morgen dm want ga nu echt slapen![]()
trustequote:Op donderdag 27 juni 2013 03:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik stuur u morgen dm want ga nu echt slapen![]()
dat maakt het wel makkelijker ja hahaquote:Op donderdag 27 juni 2013 04:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er nog.
En hier is geen limiet qua tekens.
Wat ben jij verder aan het doen dan?quote:Op donderdag 27 juni 2013 04:10 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
dat maakt het wel makkelijker ja haha
ik lig lekker op de bank tv te kijken. En heb net gegeten. Wat ben jij aan het doen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 04:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat ben jij verder aan het doen dan?
Ik ben ondertussen nog Highlander aan het kijken, die film is nog steeds bezig. Ik heb inmiddels die kroketjes en frikandel in m'n buik nu.quote:Op donderdag 27 juni 2013 04:12 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
ik lig lekker op de bank tv te kijken. En heb net gegeten. Wat ben jij aan het doen?
ah lekker, ik heb nog steeds trek maar heb niks meer in huis... morgen eerst boodschappen doen denk ikquote:Op donderdag 27 juni 2013 04:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen nog Highlander aan het kijken, die film is nog steeds bezig. Ik heb inmiddels die kroketjes en frikandel in m'n buik nu.
Oh, dat is wel vervelendquote:Op donderdag 27 juni 2013 04:21 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
ah lekker, ik heb nog steeds trek maar heb niks meer in huis... morgen eerst boodschappen doen denk ik
dan heb je genoeg opquote:Op donderdag 27 juni 2013 04:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat is wel vervelend. Ik ben wel vol denk ik, ik heb in ieder geval geen behoefte aan meer.
Dat denk ik ook jaquote:Op donderdag 27 juni 2013 04:25 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
dan heb je genoeg opje moet zo weer kranten lopen zeker?
ah het is hier in ieder geval droog en niet te koud dus dat valt mee.quote:Op donderdag 27 juni 2013 04:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja.
En ja, de kranten kunnen hier ieder moment afgeleverd worden. Dan kan ik ze tellen en sorteren/vouwen en klaarleggen.
Volgens buienradar blijft het droog: http://www.buienradar.nl/verwachting-3-uurquote:Op donderdag 27 juni 2013 04:31 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
ah het is hier in ieder geval droog en niet te koud dus dat valt mee.
discriminatie!!!quote:Op donderdag 27 juni 2013 04:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Volgens buienradar blijft het droog: http://www.buienradar.nl/verwachting-3-uur
Ik vind het wel luxe dat ze de kranten hier voor de deur brengen. Blijkbaar doen ze dat alleen bij de vrouwen die krantenlopen ofzo... dat vind ik wel raar. Maar voor mij is het wel handig.
Ja, dat is het eigenlijk wel he?quote:Op donderdag 27 juni 2013 04:36 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
discriminatie!!!maar het is wel een voordeel ja
Gelijk heb jequote:Op donderdag 27 juni 2013 04:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, dat is het eigenlijk wel he?
Maar ik doe er m'n voordeel mee.
Hihiquote:Op donderdag 27 juni 2013 05:06 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
Gelijk heb jeik zou hetzelfde doen.
echt honger wil ik het niet noemen maar ik zou meer kunnen eten jaquote:Op donderdag 27 juni 2013 05:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hihi. Heb je nog steeds honger?
Heb je echt helemaal niks meer in huis dan?quote:Op donderdag 27 juni 2013 05:17 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
echt honger wil ik het niet noemen maar ik zou meer kunnen eten ja
ja koek maar ik heb geen trek in koek.quote:Op donderdag 27 juni 2013 05:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Heb je echt helemaal niks meer in huis dan?
Oh, ik begin nu met m'n krantenwijk. Ik ben er straks wel weer.
Oh, dat is lastig danquote:Op donderdag 27 juni 2013 05:27 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
ja koek maar ik heb geen trek in koek.
Succes en tot straks
dat heb je weer snel gedaanquote:Op donderdag 27 juni 2013 06:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat is lastig dan.
Ik ben er weer inmiddels.
je begint er aan gewend te raken denk ikquote:Op donderdag 27 juni 2013 06:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dankjewel. Ik vind het zelf ook wel knap.
Ja, inderdaad. Als je het eenmaal een beetje uit je hoofd weet dan gaat het een stuk snellerquote:Op donderdag 27 juni 2013 06:46 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
je begint er aan gewend te raken denk iken de route goed kennen.
toen ik kranten deed dumpte ik ze altijdquote:Op donderdag 27 juni 2013 06:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Als je het eenmaal een beetje uit je hoofd weet dan gaat het een stuk sneller.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:00 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
toen ik kranten deed dumpte ik ze altijdniemand die ze miste en alleen met de feestdagen bezorgde ik ze om geld te vangen
Oh, reclame ofzo?quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:05 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
het was maar een suf autokrantje en leverde me ook niet zoveel op
Aha. Ja, dan gaat het niet zo snel met de verdiensten.quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:13 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
geen idee. Ik heb hem nooit gelezenmaar hij kwam ook maar eens per twee weken
dat zijn jou woordenquote:Op donderdag 27 juni 2013 07:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, het zijn allemaal maar luilakjes.
zo goed als alles eigenlijk... in de auto heb ik altijd radio 538 aanstaan en als ik thuis buiten ga zitten luister ik ook radio. Op mn werk luister ik waar ik zin in heb via spotify. Waar luister jij meestal naar?quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:26 schreef AdoraBelle het volgende:
Wat voor muziek luister jij eigenlijk vooral, hazmat88?
Ik luister ook een hoop, maar vooral rock en 80's muziek.quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:30 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
zo goed als alles eigenlijk... in de auto heb ik altijd radio 538 aanstaan en als ik thuis buiten ga zitten luister ik ook radio. Op mn werk luister ik waar ik zin in heb via spotify. Waar luister jij meestal naar?
80's muziek is erg goed nog steeds trouwens. Luister je dan hard rock of wat meer normale rock?quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik luister ook een hoop, maar vooral rock en 80's muziek.
Ja, vind ik ookquote:Op donderdag 27 juni 2013 07:34 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
80's muziek is erg goed nog steeds trouwens. Luister je dan hard rock of wat meer normale rock?
Rijles met stijve tepels?quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:50 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb t koud en heb zo rijles muhhh
Succesquote:Op donderdag 27 juni 2013 07:50 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb t koud en heb zo rijles muhhh
Nee :Sssssssquote:Op donderdag 27 juni 2013 07:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Rijles met stijve tepels?
Flauw.
Danku dankuquote:
daar heb ik nog een album van liggen geloof ikquote:Op donderdag 27 juni 2013 07:56 schreef AdoraBelle het volgende:
Limp Bizkit vind ik trouwens ook goed, maar ik weet niet echt waar dat onder valt.
Welk album?quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:58 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
daar heb ik nog een album van liggen geloof ik
Oh, die is wel goedquote:Op donderdag 27 juni 2013 08:12 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
chocolate starfish and hotdog flavored water
Mwa redelijk, had graag nog wat langer blijven liggen maarjaquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mooi zo. Met mij ook hoor.
Lekker geslapen?
Oh, ja, dat kan ik me voorstellen. Wat zijn je plannen voor vandaag?quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:02 schreef nodig het volgende:
[..]
Mwa redelijk, had graag nog wat langer blijven liggen maarjaadora wel goed geslapen?
Werkenquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, ja, dat kan ik me voorstellen. Wat zijn je plannen voor vandaag?
En ik heb nog niet geslapen. Ik viel gisteren om 12:00 in slaap en werd rond 21:00 wakker dus mijn ritme is nu een beetje verneukt
.
Ohquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:17 schreef nodig het volgende:
[..]
Werken![]()
Heb je de hele avond niet geslapen?
Horecaquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh. Wat voor werk doe je?
Nee. Erg he
.
Nou, ik moet zo nog naar het gemeentehuis om te kijken of ze m'n sleutels gevonden hebben. En ik moet nog even naar de winkel voor wat eten. Dus in bed is eigenlijk geen optie nu, ook al zou ik dat wel graag willen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:25 schreef nodig het volgende:
[..]
Horeca
Dus het voelt nu avond en je duikt zo weer je bed in?
Echt? Ik vond het zonet wel meevallen.quote:
Ik ben het zonnetje xdxdquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:36 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
de zon schijnt altijd
nee maar hier niet dus
Eigenlijk moet je volhouden tot vanavond 22u dan zit je gelijk weer in het goede ritmequote:Op donderdag 27 juni 2013 09:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou, ik moet zo nog naar het gemeentehuis om te kijken of ze m'n sleutels gevonden hebben. En ik moet nog even naar de winkel voor wat eten. Dus in bed is eigenlijk geen optie nu, ook al zou ik dat wel graag willen.
[..]
Echt? Ik vond het zonet wel meevallen.
Gaat ie zingen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:39 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
vanavond musical van fred trouwens
hopelijk zijn ze gevonden, echt stom als je sleutels of pasjes kwijt bentquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou, ik moet zo nog naar het gemeentehuis om te kijken of ze m'n sleutels gevonden hebben. En ik moet nog even naar de winkel voor wat eten. Dus in bed is eigenlijk geen optie nu, ook al zou ik dat wel graag willen.
[..]
Echt? Ik vond het zonet wel meevallen.
Alsof me dat luktquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je volhouden tot vanavond 22u dan zit je gelijk weer in het goede ritme
Ja, ik hoop het ook. Maar ik voel me ook zo stom omdat het een beetje m'n eigen schuld isquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:41 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hopelijk zijn ze gevonden, echt stom als je sleutels of pasjes kwijt bent
ehm neequote:Op donderdag 27 juni 2013 09:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, ik hoop het ook. Maar ik voel me ook zo stom omdat het een beetje m'n eigen schuld is.
Ik weet niet of je het had mee gekregen?
Dan voor de 20u gaanquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Alsof me dat lukt. Maar ik ga het wel proberen want ik moet vanmiddag nog op visite bij een vriendin en haar helpen met een computer ofzo. Dus ik KAN niet in slaap vallen gewoon
.
Ohquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:43 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk wat z'n rol is![]()
Veel geld?quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ehm nee
maar ik was een paar maanden terug m'n portemonnee kwijt en iemand heeft waarschijnlijk het geld eruit gehaald en 'm weggegooid
moest ik alles opnieuw aanvragen
maar vertel
Werksequote:
Hahahaha komt dat door dat ie op carnaval opa was?quote:
Nee 5 euro, daarom is het ook zo jammerquote:
Oh, dat is wel lullig.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ehm nee
maar ik was een paar maanden terug m'n portemonnee kwijt en iemand heeft waarschijnlijk het geld eruit gehaald en 'm weggegooid
moest ik alles opnieuw aanvragen
maar vertel
Ik hoop dat het lukt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:45 schreef nodig het volgende:
[..]
Dan voor de 20u gaanGewoon doorzetten
Werkze!quote:
Ik had dus precies hetzelfde met m'n portemonnee op de fiets naar het station.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat is wel lullig.
Nouja ik ging dus te fietsen en had m'n sleutels in m'n broekzak gedaan. Terwijl ik ze daar normaal dus echt nooit in doe want ik draag skinny jeans dus die hebben maar hele kleine ondiepe zakjes, en die broeken zijn ook nog eens te klein dus daardoor zit het alleen maar nog strakker en is er minder ruimte. En ze zijn er onder het fietsen dus uit gevallen, en daar kwam ik later pas achter. Ik ben nog terug gefietst maar ik heb niks gevonden.
Maarja, wel een beetje eigen schuld dus.
Hier is de aangedikte versie trouwens te lezen:
KLB / Dwangarbeid door moeder
Ja inderdaad en goed in zn rol bleef blijkbaarquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Hahahaha komt dat door dat ie op carnaval opa was?
[..]
Nee 5 euro, daarom is het ook zo jammer
quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja inderdaad en goed in zn rol bleef blijkbaar
Precies hetzelfde met mn AH sleuteltjequote:Op donderdag 27 juni 2013 09:55 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik had dus precies hetzelfde met m'n portemonnee op de fiets naar het station.
M'n jas heeft 2 zakken aan elke kant, eigenlijk 2-in-een waarvan een met rits en een zonder.
En blijkbaar had ik 'm dus in die zonder rits gedaan
Een paar keer heen en weer gefietst en idd ook niks gevonden
Ghehe goede troll hijquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]ja
hahaha zo irritant dat ie zo langzaam praatte
Toevallig dat we zo alledrie iets kwijt zijn geraaktquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Precies hetzelfde met mn AH sleuteltjealleen heb ik bij de linkerkant 2 in 1 dus ik zet alles voortaan in mn rechterzak
quote:
Jaquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:01 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Toevallig dat we zo alledrie iets kwijt zijn geraakt
quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:55 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik had dus precies hetzelfde met m'n portemonnee op de fiets naar het station.
M'n jas heeft 2 zakken aan elke kant, eigenlijk 2-in-een waarvan een met rits en een zonder.
En blijkbaar had ik 'm dus in die zonder rits gedaan
Een paar keer heen en weer gefietst en idd ook niks gevonden
Stomme 2 in 1 zakkenquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Precies hetzelfde met mn AH sleuteltjealleen heb ik bij de linkerkant 2 in 1 dus ik zet alles voortaan in mn rechterzak
quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:01 schreef AdoraBelle het volgende:
Hmm... ik ben echt een helder licht vandaag.
Ik heb net maar even twee ibuprofen tabletten genomen omdat ik hoofdpijn had. En nu bedenk ik me dat ik waarschijnlijk hoofdpijn heb omdat ik nog niets heb gegeten.
ik ook nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik slik niet zo snel meds. Bijna nooit eigenlijk
Oh, ik heb soms last van hoofdpijn. En dan moet ik echt iets hebben anders word ik er gewoon gek van. Maar misschien is het handig als ik voortaan eerst even nadenk voordat ik iets doe.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik slik niet zo snel meds. Bijna nooit eigenlijk
Roze smartiesquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:04 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik ook niet
ibuprofen zijn van die roze smarties
oja in ierland heb je paracetamol met cafeïne
Ja, die roze smarties. Daarom heb ik ze juist, want die kan ik beter slikken dan paracetamol.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:04 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik ook niet
ibuprofen zijn van die roze smarties
oja in ierland heb je paracetamol met cafeïne codeine
maar het was dus codeïnequote:Op donderdag 27 juni 2013 10:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Roze smartieswat als je als kind eentje pakt :SSS
Ierland
Nee gewoon dan heb je zo'n pak op tafel bijv. en dan denkt die kind omnom snoepje :Squote:Op donderdag 27 juni 2013 10:06 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
maar het was dus codeïne![]()
die hebben we dus altijd in huis :S
ibuprofen tussen smarties doen?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:07 schreef LittleBrownie het volgende:
Wat voor hoofdpijn hebben ze nou weer in Ierland
quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee gewoon dan heb je zo'n pak op tafel bijv. en dan denkt die kind omnom snoepje :S
Sla jij je hoofd met een hamer?quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:09 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]dit soort?
[..]zal vast wel gebeuren ooit
moet je eens op paracetamol kauwenquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, die roze smarties. Daarom heb ik ze juist, want die kan ik beter slikken dan paracetamol.
Ik zal nooit kunnen deepthroaten ben ik bang.
En roze is.
Ja, dat heb ik al eens gehad toen het niet wou doorslikken. Toen had ik die smaak in m'n mond... bah!quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
moet je eens op paracetamol kauwenzo vies!
Je hebt nu sinas smaakquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik al eens gehad toen het niet wou doorslikken. Toen had ik die smaak in m'n mond... bah!
Of toen ik nog klein was en m'n moeder het door de roosvicee heen deed en het liet oplossen. Dat was alleen maar smeriger.
misschien omdat ze gemiddeld verder van de dokter/apotheek wonen dat ze sterkere paracetamols nodig hebbenquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Sla jij je hoofd met een hamer?![]()
Ja wie weet toch![]()
quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik al eens gehad toen het niet wou doorslikken. Toen had ik die smaak in m'n mond... bah!
Of toen ik nog klein was en m'n moeder het door de roosvicee heen deed en het liet oplossen. Dat was alleen maar smeriger.
Hm zou kunnen ja.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
misschien omdat ze gemiddeld verder van de dokter/apotheek wonen dat ze sterkere paracetamols nodig hebben
Ja, maar toen dus nog nietquote:
Daarom neem ik dus die roze smarties, slikt veel makkelijker. En het zorgt dat mijn hoofdpijn weggaatquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:14 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik slik meds met moeite dus daarom neem ik ze nooit
rt browniequote:Op donderdag 27 juni 2013 10:14 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik slik meds met moeite dus daarom neem ik ze nooit
Hoi sofquote:
Allemaal in Rusland zeker :Squote:Op donderdag 27 juni 2013 10:28 schreef EugeneKrabs het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Krokodil_(drug)
wat, 1 miljoen gebruikers terwijl je ervan wegrot
hoi lbquote:
leuke plaatjesquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:28 schreef EugeneKrabs het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Krokodil_(drug)
wat, 1 miljoen gebruikers terwijl je ervan wegrot
heb je trainspotting gezien?quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:33 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik vind docu's kijken over junks interessant
Ik vond naar jou kijken in TC wel interessantquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:33 schreef LittleBrownie het volgende:
Werkze!quote:
LittleJunkiequote:Op donderdag 27 juni 2013 10:33 schreef LittleBrownie het volgende:
Ja, zoiets kun je beter vroeg regelen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:46 schreef supersof het volgende:
Zal ik nu alvast iemand regelen die voor mij kan werken? voel me echt beroerd
quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Mogguh proletariers
Zometeen naar de Praxis van 13.00 tot 21.00![]()
Stuquote:
Zekerquote:
Het waren open vragen dus misschien wel wat goed.. maar het was iig echt niet wat ik had verwacht.. wel veel moeilijker jaquote:
En jij woont toch in een drukke stad?quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:54 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben echt helemaal klaar. Mn fiets heeft schijnbaar vanaf gisteren 3 uur 's middags tot vanochtend niet op slot gestaan![]()
Nee, gelukkig niet maar wel bijna.quote:
Jup, Den Haagquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:55 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En jij woont toch in een drukke stad?
Ooooh. Dat lijkt me helemaal nietsquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet maar wel bijna.
Dit ging over alternatieve voeding en die gekkies.
[..]
Jup, Den Haag![]()
![]()
Mij ook nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2013 11:00:21 ]
Ik vind het wel goed dat je nee durfde te zeggen. Dat zijn vaak toch de interessantere onderbouwingen vind ikzelfquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mij ook niet
Waren ook een paar vragen over mijn visie blabla.. een boekrecensie en in hoeverre ik mij daarin kan vinden en of ik 't zou gaan lezen..
Ik heb geen idee hoe leuk ze t vinden dat ik gewoon zeg ' nee, wetenschap is beter'. Want als je naar iemand zn visie vraagt is 't al gauw goed lijkt me![]()
.
Ik ehb wel wat meer uitgelegd hoor.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:00 schreef d4v1d het volgende:
Mogguh
Net een telefoontje gehad van een aardige mevrouw van Microsoft India, mijn computer is weer veiligMorningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Tja.. we zullen het zien of zij dat ook zo interessant vonden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed dat je nee durfde te zeggen. Dat zijn vaak toch de interessantere onderbouwingen vind ikzelf
Ja, dat is altijd maar afwachten. Neutraal zullen ze wel nooit zijnquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tja.. we zullen het zien of zij dat ook zo interessant vonden.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
...al een maand vakantie hebben en nog 2 maanden te gaan...
Ja, die tijd heb ik ook gehad. Geniet ervan want gaat echt vliegensvlug voorbijquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
...al een maand vakantie hebben en nog 2 maanden te gaan...
Waarom doen ze dat niet dan?quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:13 schreef LETMEIN het volgende:
Ik ga ff de Dixons bellen aangezien ze het vertikken om mijn pakketje (webcam) te versturen.
Ja, ik dacht eind mei: "3 maanden vakantie"quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, die tijd heb ik ook gehad. Geniet ervan want gaat echt vliegensvlug voorbij
Ik denk dat het te maken heeft met de staking van de pakketbezorgers hier in NL.quote:
Ik heb geloof ik nogal moeite met mensen die stakenquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik denk dat het te maken heeft met de staking van de pakketbezorgers hier in NL.
Alhoewel dat meer in het westen is.
Er zijn nu al zeker 48.000 pakketjes niet bezorgd dus iedereen is aan het wachten...quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik nogal moeite met mensen die staken![]()
Gewoon onbehoorlijk. En dan verontwaardigd zijn als mensen kiezen voor een andere bezorgdienstquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Er zijn nu al zeker 48.000 pakketjes niet bezorgd dus iedereen is aan het wachten...
Ja, als ik de keuze had om voor DHL/UPS/GLS/of wat dan ook te kiezen dan had ik dat zeker gedaan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gewoon onbehoorlijk. En dan verontwaardigd zijn als mensen kiezen voor een andere bezorgdienst
Crackjequote:Op donderdag 27 juni 2013 11:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, die tijd heb ik ook gehad. Geniet ervan want gaat echt vliegensvlug voorbij
Hopelijk komt het snel bij je aan. Dit is gewoon kut natuurlijkquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:16 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja, als ik de keuze had om voor DHL/UPS/GLS/of wat dan ook te kiezen dan had ik dat zeker gedaan.
Dat hoop ik ook, want nu kan ik niet cammenquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hopelijk komt het snel bij je aan. Dit is gewoon kut natuurlijk
Hoi LMIquote:
Hooiquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hopelijk komt het snel bij je aan. Dit is gewoon kut natuurlijk
Dat begrijp ik. Wat zou je er anders mee moetenquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, want nu kan ik niet cammen
Ik ben hier pas weer sinds 2 weekjes, dus je wend snelquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoi LMI. Ik dacht dat jij er al was, maar blijkbaar niet. Ik ben er zo aan gewend dat jij hier aanwezig bent
.
Snel afvallen is niet goedquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hooi.
En hopelijk val ik juist snel af.
Blijkbaarquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:18 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik ben hier pas weer sinds 2 weekjes, dus je wend snel
Stop motion lego filmpjes makenquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Wat zou je er anders mee moeten
Was een woordgrapje... sloeg op dat snel aankomenquote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:19 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Stop motion lego filmpjes maken
Hier alles goed thanksquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Was een woordgrapje... sloeg op dat snel aankomen.
En afvallen is beter dan aankomen, hihi.
Hoe is het daar in Scaryland?
Doet me hier aan denkenquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:19 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Stop motion lego filmpjes maken
Ja, ik woon in London en werk hier op een primary schoolquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:21 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij zit toch in de UK? Wat doe je daar eigenlijk
Als je om 03:00 uur gaat frituren dan heb je 's ochtends zeker geen zin meer in broodquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, de kroketjes smaakten goed, en de frikandel ook.
Wat voor werk doe je daar dan? En heb je ook in de UK op school gezeten?quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik woon in London en werk hier op een primary school
Oh, ik heb rond 10 uur (geloof ik) wat croissantjes in de oven gedaan. Dat smaakte wel lekkerquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:23 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als je om 03:00 uur gaat frituren dan heb je 's ochtends zeker geen zin meer in brood
Jij eet wel lekker zo te horenquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, ik heb rond 10 uur (geloof ik) wat croissantjes in de oven gedaan. Dat smaakte wel lekker.
Tja... ik houd van lekker eten. Helaas krijg ik er wel een dikke kont vanquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij eet wel lekker zo te horen![]()
Had ik al gevraagd wat je van mijn nieuwe UI vindt?
Wat versta jij onder een 'dikke' kont?quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Tja... ik houd van lekker eten. Helaas krijg ik er wel een dikke kont van.
Nee, dat had je niet.
Nouja, als ik zo doorga met eten pas ik straks echt niet meer in m'n broekenquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:26 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat versta jij onder een 'dikke' kont?
Niks mis met een mooie kontquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Tja... ik houd van lekker eten. Helaas krijg ik er wel een dikke kont van.
Nee, dat had je niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2013 11:28:47 ]
quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Niks mis met een mooie kontOh, gelukkig. Want hij past er nu al niet altijd helemaal in eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja, heb hier ook op school gezeten. Ik geef wiskunde, ook als tutor (bijles/privé).quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:23 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je daar dan? En heb je ook in de UK op school gezeten?
Allang maar ik dacht dat het grapje dubbelzinnig was en dat je ook daadwerkelijk wilde afvallenquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mooi zo. Snapte je m'n woordgrapje ook?.
Wat vind je van mijn UI?quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, gelukkig. Want hij past er nu al niet altijd helemaal in eigenlijk.
Ik wil ook daadwerkelijk afvallen...quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Allang maar ik dacht dat het grapje dubbelzinnig was en dat je ook daadwerkelijk wilde afvallen
Hoeveel weken zeg je dat al?quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik wil ook daadwerkelijk afvallen...
Dit.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2013 11:32:13 ]
Wat is er niet mooi aan die hond/poes dan?quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Grappig wel, maar ik vind het eigenlijk niet zo'n mooie hond en poes.
Ik voelde hetquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik wil ook daadwerkelijk afvallen...
Ze vind d'r eigen poes mooier.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:32 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat is er niet mooi aan die hond/poes dan?![]()
We kunnen eigenlijk pas oordelen als we een foto zien.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:35 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel een mooie poes? Wel één met haar.
Of klinkt dit nu verkeerd?
Weet ik niet, vind ik gewoon...quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:32 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat is er niet mooi aan die hond/poes dan?![]()
quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
We kunnen eigenlijk pas oordelen als we een foto zien.
Adora, ga je poes eens zoeken en maak een schattige foto
Die poes van mij kijkt nooit schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Die poes van mij kijkt nooit schattig.
Wat doe je ermee dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |