trustequote:Op donderdag 27 juni 2013 03:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik stuur u morgen dm want ga nu echt slapen![]()
dat maakt het wel makkelijker ja hahaquote:Op donderdag 27 juni 2013 04:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er nog.
En hier is geen limiet qua tekens.
Wat ben jij verder aan het doen dan?quote:Op donderdag 27 juni 2013 04:10 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
dat maakt het wel makkelijker ja haha
ik lig lekker op de bank tv te kijken. En heb net gegeten. Wat ben jij aan het doen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 04:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat ben jij verder aan het doen dan?
Ik ben ondertussen nog Highlander aan het kijken, die film is nog steeds bezig. Ik heb inmiddels die kroketjes en frikandel in m'n buik nu.quote:Op donderdag 27 juni 2013 04:12 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
ik lig lekker op de bank tv te kijken. En heb net gegeten. Wat ben jij aan het doen?
ah lekker, ik heb nog steeds trek maar heb niks meer in huis... morgen eerst boodschappen doen denk ikquote:Op donderdag 27 juni 2013 04:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen nog Highlander aan het kijken, die film is nog steeds bezig. Ik heb inmiddels die kroketjes en frikandel in m'n buik nu.
Oh, dat is wel vervelendquote:Op donderdag 27 juni 2013 04:21 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
ah lekker, ik heb nog steeds trek maar heb niks meer in huis... morgen eerst boodschappen doen denk ik
dan heb je genoeg opquote:Op donderdag 27 juni 2013 04:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat is wel vervelend. Ik ben wel vol denk ik, ik heb in ieder geval geen behoefte aan meer.
Dat denk ik ook jaquote:Op donderdag 27 juni 2013 04:25 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
dan heb je genoeg opje moet zo weer kranten lopen zeker?
ah het is hier in ieder geval droog en niet te koud dus dat valt mee.quote:Op donderdag 27 juni 2013 04:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja.
En ja, de kranten kunnen hier ieder moment afgeleverd worden. Dan kan ik ze tellen en sorteren/vouwen en klaarleggen.
Volgens buienradar blijft het droog: http://www.buienradar.nl/verwachting-3-uurquote:Op donderdag 27 juni 2013 04:31 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
ah het is hier in ieder geval droog en niet te koud dus dat valt mee.
discriminatie!!!quote:Op donderdag 27 juni 2013 04:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Volgens buienradar blijft het droog: http://www.buienradar.nl/verwachting-3-uur
Ik vind het wel luxe dat ze de kranten hier voor de deur brengen. Blijkbaar doen ze dat alleen bij de vrouwen die krantenlopen ofzo... dat vind ik wel raar. Maar voor mij is het wel handig.
Ja, dat is het eigenlijk wel he?quote:Op donderdag 27 juni 2013 04:36 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
discriminatie!!!maar het is wel een voordeel ja
Gelijk heb jequote:Op donderdag 27 juni 2013 04:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, dat is het eigenlijk wel he?
Maar ik doe er m'n voordeel mee.
Hihiquote:Op donderdag 27 juni 2013 05:06 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
Gelijk heb jeik zou hetzelfde doen.
echt honger wil ik het niet noemen maar ik zou meer kunnen eten jaquote:Op donderdag 27 juni 2013 05:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hihi. Heb je nog steeds honger?
Heb je echt helemaal niks meer in huis dan?quote:Op donderdag 27 juni 2013 05:17 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
echt honger wil ik het niet noemen maar ik zou meer kunnen eten ja
ja koek maar ik heb geen trek in koek.quote:Op donderdag 27 juni 2013 05:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Heb je echt helemaal niks meer in huis dan?
Oh, ik begin nu met m'n krantenwijk. Ik ben er straks wel weer.
Oh, dat is lastig danquote:Op donderdag 27 juni 2013 05:27 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
ja koek maar ik heb geen trek in koek.
Succes en tot straks
dat heb je weer snel gedaanquote:Op donderdag 27 juni 2013 06:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat is lastig dan.
Ik ben er weer inmiddels.
je begint er aan gewend te raken denk ikquote:Op donderdag 27 juni 2013 06:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dankjewel. Ik vind het zelf ook wel knap.
Ja, inderdaad. Als je het eenmaal een beetje uit je hoofd weet dan gaat het een stuk snellerquote:Op donderdag 27 juni 2013 06:46 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
je begint er aan gewend te raken denk iken de route goed kennen.
toen ik kranten deed dumpte ik ze altijdquote:Op donderdag 27 juni 2013 06:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Als je het eenmaal een beetje uit je hoofd weet dan gaat het een stuk sneller.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:00 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
toen ik kranten deed dumpte ik ze altijdniemand die ze miste en alleen met de feestdagen bezorgde ik ze om geld te vangen
Oh, reclame ofzo?quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:05 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
het was maar een suf autokrantje en leverde me ook niet zoveel op
Aha. Ja, dan gaat het niet zo snel met de verdiensten.quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:13 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
geen idee. Ik heb hem nooit gelezenmaar hij kwam ook maar eens per twee weken
dat zijn jou woordenquote:Op donderdag 27 juni 2013 07:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, het zijn allemaal maar luilakjes.
zo goed als alles eigenlijk... in de auto heb ik altijd radio 538 aanstaan en als ik thuis buiten ga zitten luister ik ook radio. Op mn werk luister ik waar ik zin in heb via spotify. Waar luister jij meestal naar?quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:26 schreef AdoraBelle het volgende:
Wat voor muziek luister jij eigenlijk vooral, hazmat88?
Ik luister ook een hoop, maar vooral rock en 80's muziek.quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:30 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
zo goed als alles eigenlijk... in de auto heb ik altijd radio 538 aanstaan en als ik thuis buiten ga zitten luister ik ook radio. Op mn werk luister ik waar ik zin in heb via spotify. Waar luister jij meestal naar?
80's muziek is erg goed nog steeds trouwens. Luister je dan hard rock of wat meer normale rock?quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik luister ook een hoop, maar vooral rock en 80's muziek.
Ja, vind ik ookquote:Op donderdag 27 juni 2013 07:34 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
80's muziek is erg goed nog steeds trouwens. Luister je dan hard rock of wat meer normale rock?
Rijles met stijve tepels?quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:50 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb t koud en heb zo rijles muhhh
Succesquote:Op donderdag 27 juni 2013 07:50 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb t koud en heb zo rijles muhhh
Nee :Sssssssquote:Op donderdag 27 juni 2013 07:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Rijles met stijve tepels?
Flauw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |