dat heb je weer snel gedaanquote:Op donderdag 27 juni 2013 06:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat is lastig dan.
Ik ben er weer inmiddels.
je begint er aan gewend te raken denk ikquote:Op donderdag 27 juni 2013 06:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dankjewel. Ik vind het zelf ook wel knap.
Ja, inderdaad. Als je het eenmaal een beetje uit je hoofd weet dan gaat het een stuk snellerquote:Op donderdag 27 juni 2013 06:46 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
je begint er aan gewend te raken denk iken de route goed kennen.
toen ik kranten deed dumpte ik ze altijdquote:Op donderdag 27 juni 2013 06:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Als je het eenmaal een beetje uit je hoofd weet dan gaat het een stuk sneller.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:00 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
toen ik kranten deed dumpte ik ze altijdniemand die ze miste en alleen met de feestdagen bezorgde ik ze om geld te vangen
Oh, reclame ofzo?quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:05 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
het was maar een suf autokrantje en leverde me ook niet zoveel op
Aha. Ja, dan gaat het niet zo snel met de verdiensten.quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:13 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
geen idee. Ik heb hem nooit gelezenmaar hij kwam ook maar eens per twee weken
dat zijn jou woordenquote:Op donderdag 27 juni 2013 07:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, het zijn allemaal maar luilakjes.
zo goed als alles eigenlijk... in de auto heb ik altijd radio 538 aanstaan en als ik thuis buiten ga zitten luister ik ook radio. Op mn werk luister ik waar ik zin in heb via spotify. Waar luister jij meestal naar?quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:26 schreef AdoraBelle het volgende:
Wat voor muziek luister jij eigenlijk vooral, hazmat88?
Ik luister ook een hoop, maar vooral rock en 80's muziek.quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:30 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
zo goed als alles eigenlijk... in de auto heb ik altijd radio 538 aanstaan en als ik thuis buiten ga zitten luister ik ook radio. Op mn werk luister ik waar ik zin in heb via spotify. Waar luister jij meestal naar?
80's muziek is erg goed nog steeds trouwens. Luister je dan hard rock of wat meer normale rock?quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik luister ook een hoop, maar vooral rock en 80's muziek.
Ja, vind ik ookquote:Op donderdag 27 juni 2013 07:34 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
80's muziek is erg goed nog steeds trouwens. Luister je dan hard rock of wat meer normale rock?
Rijles met stijve tepels?quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:50 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb t koud en heb zo rijles muhhh
Succesquote:Op donderdag 27 juni 2013 07:50 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb t koud en heb zo rijles muhhh
Nee :Sssssssquote:Op donderdag 27 juni 2013 07:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Rijles met stijve tepels?
Flauw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |