Eigenlijk moet je volhouden tot vanavond 22u dan zit je gelijk weer in het goede ritmequote:Op donderdag 27 juni 2013 09:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou, ik moet zo nog naar het gemeentehuis om te kijken of ze m'n sleutels gevonden hebben. En ik moet nog even naar de winkel voor wat eten. Dus in bed is eigenlijk geen optie nu, ook al zou ik dat wel graag willen.
[..]
Echt? Ik vond het zonet wel meevallen.
Gaat ie zingen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:39 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
vanavond musical van fred trouwens
hopelijk zijn ze gevonden, echt stom als je sleutels of pasjes kwijt bentquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou, ik moet zo nog naar het gemeentehuis om te kijken of ze m'n sleutels gevonden hebben. En ik moet nog even naar de winkel voor wat eten. Dus in bed is eigenlijk geen optie nu, ook al zou ik dat wel graag willen.
[..]
Echt? Ik vond het zonet wel meevallen.
Alsof me dat luktquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je volhouden tot vanavond 22u dan zit je gelijk weer in het goede ritme
Ja, ik hoop het ook. Maar ik voel me ook zo stom omdat het een beetje m'n eigen schuld isquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:41 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hopelijk zijn ze gevonden, echt stom als je sleutels of pasjes kwijt bent
ehm neequote:Op donderdag 27 juni 2013 09:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, ik hoop het ook. Maar ik voel me ook zo stom omdat het een beetje m'n eigen schuld is.
Ik weet niet of je het had mee gekregen?
Dan voor de 20u gaanquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Alsof me dat lukt. Maar ik ga het wel proberen want ik moet vanmiddag nog op visite bij een vriendin en haar helpen met een computer ofzo. Dus ik KAN niet in slaap vallen gewoon
.
Ohquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:43 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk wat z'n rol is![]()
Veel geld?quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ehm nee
maar ik was een paar maanden terug m'n portemonnee kwijt en iemand heeft waarschijnlijk het geld eruit gehaald en 'm weggegooid
moest ik alles opnieuw aanvragen
maar vertel
Werksequote:
Hahahaha komt dat door dat ie op carnaval opa was?quote:
Nee 5 euro, daarom is het ook zo jammerquote:
Oh, dat is wel lullig.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ehm nee
maar ik was een paar maanden terug m'n portemonnee kwijt en iemand heeft waarschijnlijk het geld eruit gehaald en 'm weggegooid
moest ik alles opnieuw aanvragen
maar vertel
Ik hoop dat het lukt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:45 schreef nodig het volgende:
[..]
Dan voor de 20u gaanGewoon doorzetten
Werkze!quote:
Ik had dus precies hetzelfde met m'n portemonnee op de fiets naar het station.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat is wel lullig.
Nouja ik ging dus te fietsen en had m'n sleutels in m'n broekzak gedaan. Terwijl ik ze daar normaal dus echt nooit in doe want ik draag skinny jeans dus die hebben maar hele kleine ondiepe zakjes, en die broeken zijn ook nog eens te klein dus daardoor zit het alleen maar nog strakker en is er minder ruimte. En ze zijn er onder het fietsen dus uit gevallen, en daar kwam ik later pas achter. Ik ben nog terug gefietst maar ik heb niks gevonden.
Maarja, wel een beetje eigen schuld dus.
Hier is de aangedikte versie trouwens te lezen:
KLB / Dwangarbeid door moeder
Ja inderdaad en goed in zn rol bleef blijkbaarquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Hahahaha komt dat door dat ie op carnaval opa was?
[..]
Nee 5 euro, daarom is het ook zo jammer
quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja inderdaad en goed in zn rol bleef blijkbaar
Precies hetzelfde met mn AH sleuteltjequote:Op donderdag 27 juni 2013 09:55 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik had dus precies hetzelfde met m'n portemonnee op de fiets naar het station.
M'n jas heeft 2 zakken aan elke kant, eigenlijk 2-in-een waarvan een met rits en een zonder.
En blijkbaar had ik 'm dus in die zonder rits gedaan
Een paar keer heen en weer gefietst en idd ook niks gevonden
Ghehe goede troll hijquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]ja
hahaha zo irritant dat ie zo langzaam praatte
Toevallig dat we zo alledrie iets kwijt zijn geraaktquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Precies hetzelfde met mn AH sleuteltjealleen heb ik bij de linkerkant 2 in 1 dus ik zet alles voortaan in mn rechterzak
quote:
Jaquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:01 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Toevallig dat we zo alledrie iets kwijt zijn geraakt
quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:55 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik had dus precies hetzelfde met m'n portemonnee op de fiets naar het station.
M'n jas heeft 2 zakken aan elke kant, eigenlijk 2-in-een waarvan een met rits en een zonder.
En blijkbaar had ik 'm dus in die zonder rits gedaan
Een paar keer heen en weer gefietst en idd ook niks gevonden
Stomme 2 in 1 zakkenquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Precies hetzelfde met mn AH sleuteltjealleen heb ik bij de linkerkant 2 in 1 dus ik zet alles voortaan in mn rechterzak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |